SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is een verdienmodel geworden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kloteleef moet zo'n vrouwtje hebben zeg. Manisch chronisch ontevreden met ALLES maar dan ook ALLES wat zich op ELK moment van haar leven in ELKE vorm aan haar openbaart.
mja breng het wel netjes terugquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wilde gewoon samen avondje trippen.
wat niet tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een verdienmodel geworden.
Zie je wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja breng het wel netjes terug
al is die buuf wel een swinger volgens mij.
je wilde op Sylvana stemmen maar stemde FvDquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
Grapje. Had bijna op haar gestemd
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wilde op Sylvana stemmen maar stemde FvD
FvD zou sowieso zetels krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wilde op Sylvana stemmen maar stemde FvD
Ik heb het echt te doen met de voorzitter van de tweede kamer. (Weet niet of Arib aanblijftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
Zin om een bushokje door Sylvana heen te tyfen
dan beter net doen alsof je erop gestemd hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
FvD zou sowieso zetels krijgen.
Sylvana wou ik alleen stemmen om te stoken
Arib is ietwat controversieel ben ik bangquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het echt te doen met de voorzitter van de tweede kamer. (Weet niet of Arib aanblijft![]()
![]()
)
Kwalijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een verdienmodel geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |