SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is een verdienmodel geworden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kloteleef moet zo'n vrouwtje hebben zeg. Manisch chronisch ontevreden met ALLES maar dan ook ALLES wat zich op ELK moment van haar leven in ELKE vorm aan haar openbaart.
mja breng het wel netjes terugquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wilde gewoon samen avondje trippen.
wat niet tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een verdienmodel geworden.
Zie je wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja breng het wel netjes terug
al is die buuf wel een swinger volgens mij.
je wilde op Sylvana stemmen maar stemde FvDquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
Grapje. Had bijna op haar gestemd
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wilde op Sylvana stemmen maar stemde FvD
FvD zou sowieso zetels krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wilde op Sylvana stemmen maar stemde FvD
Ik heb het echt te doen met de voorzitter van de tweede kamer. (Weet niet of Arib aanblijftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
Zin om een bushokje door Sylvana heen te tyfen
dan beter net doen alsof je erop gestemd hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
FvD zou sowieso zetels krijgen.
Sylvana wou ik alleen stemmen om te stoken
Arib is ietwat controversieel ben ik bangquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het echt te doen met de voorzitter van de tweede kamer. (Weet niet of Arib aanblijft![]()
![]()
)
Kwalijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een verdienmodel geworden.
Kleuterjuf, maar dan voor een beter salarisquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het echt te doen met de voorzitter van de tweede kamer. (Weet niet of Arib aanblijft![]()
![]()
)
Die 7 zetels die FvD meer heeft behaald verdient ook wel wat aandacht, vind je niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan beter net doen alsof je erop gestemd hebt
Stel je voor dat ze door jouw stem een zetel gehaald had
Ze heeft een zetel toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan beter net doen alsof je erop gestemd hebt
Stel je voor dat ze door jouw stem een zetel gehaald had
maar daar heeft ze wel aan meegewerktquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die 7 zetels die FvD meer heeft behaald verdient ook wel wat aandacht, vind je niet?
Ik ook. Morgen is ze te gast bij Sterren op het doekquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kleuterjuf, maar dan voor een beter salaris
Hoop wel dat Arib aanblijft. Vindt haar wel een goede
Hmmja, wegens die zeurkous gewoon mandaat geven om de hele verzorgingsstaat te (laten) slopen door een knetterrechtse tweede kamer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar daar heeft ze wel aan meegewerkt
Ja ik ook. Merk dat ik het met veel van jouw posts eens ben. En toch Forum stemmen. Foei tochquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kleuterjuf, maar dan voor een beter salaris
Hoop wel dat Arib aanblijft. Vindt haar wel een goede
Ga gewoon lekker meedoen en midden rechts stemmenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, wegens die zeurkous gewoon mandaat geven om de hele verzorgingsstaat te (laten) slopen door een knetterrechtse tweede kamer.
Zoals ik al zei... een hoop dom volk in Nederland.
haha true truequote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat word toch topentertainment?
Ik heb het nu lekker warm.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DRAAK VAN IJS EN KOUDHEID EN KILTE![]()
Nooit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker meedoen en midden rechts stemmen
Niet zo dramatisch johquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nooit.
Ik doe gewoon niet meer mee, ga lekker beleggen en genieten van m'n geld. Ga alleen nog een moer geven om mijn geliefden en mezelf.
dat wordt dan wel wijs beleggen anders geen geld meer om van te genietenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nooit.
Ik doe gewoon niet meer mee, ga lekker beleggen en genieten van m'n geld. Ga alleen nog een moer geven om mijn geliefden en mezelf.
Ja daar was je gisteravond op los aan het gaan ja. Toen je begon van "Ik heb toch poen zat dus het kan mij allemaal de tering schelen" ben ik maar gaan slapen. Moet je mee stoppen met die onzin, okee?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, wegens die zeurkous gewoon mandaat geven om de hele verzorgingsstaat te (laten) slopen door een knetterrechtse tweede kamer.
Zoals ik al zei... een hoop dom volk in Nederland.
Advocatenfamilie hier met legio financieel adviseurs. Dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wordt dan wel wijs beleggen anders geen geld meer om van te genieten
Maar voor gezeur over een marginaal figuur als Simons blijf je wakker?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar was je gisteravond op los aan het gaan ja. Toen je begon van "Ik heb toch poen zat dus het kan mij allemaal de tering schelen" ben ik maar gaan slapen. Moet je mee stoppen met die onzin, okee?
Jazeker! Inclusief kermisattractie.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat spookhuis nou eindelijk af?
Leven en laten leven verrekte griezelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |