Berghuis lijkt wel ongesteldquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:46 schreef RvLaak het volgende:
Volgens RRijnmond heeft Berghuis ruzie met ofwel de grensrechter, ofwel een ballenjongen...
We moeten ook niet te hard van stapel lopen hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:47 schreef fetX het volgende:
Teixeira & Linssen matig. Toornstra goed, de rest oke.
Toornstra speelt echt een sterk seizoen. Zonde voor hem dat er zoveel concurrentie is op het middenveld in het NL elftal.
Hij wordt er terecht een beetje ziek van dat alles van hem moet afkomen.quote:
Nah, bedoel meer dat hij gewoon een sterk seizoen speelt en met wat minder concurrentie prima 15e/16e man kon zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten ook niet te hard van stapel lopen hoor.
Oh zo, ja dat had in hele matige oranjejaren wel gekund.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah, bedoel meer dat hij gewoon een sterk seizoen speelt en met wat minder concurrentie prima 15e/16e man kon zijn.
Op dit moment uiteraard niet in aanmerking.
Kan ik mij ook wel wat bij voorstellen, maar hij hoort daar toch boven te staan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wordt er terecht een beetje ziek van dat alles van hem moet afkomen.
Toornstra sterk, Sinisterra wederom heel matig, Linssen compleet zinloos.
Linssen heb je helemaal niks aan als je het spel moet maken. Alleen Advocaat ziet dat nog niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wordt er terecht een beetje ziek van dat alles van hem moet afkomen.
Toornstra sterk, Sinisterra wederom heel matig, Linssen compleet zinloos.
Ja dat zit niet echt in hemquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan ik mij ook wel wat bij voorstellen, maar hij hoort daar toch boven te staan.
Dat is niet bepaald zijn sterkste punt neequote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
Malacia moet echt stoppen met afstandsschoten.
@Zipportal en ik steunen deze motiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we dan toch moeten verliezen, dan maar van de Emmengoden.
Tot Haps warm is.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
Tering, hoevaak gaat Sinisterra nog balverlies lijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |