De kop slaat volgens mij in elk geval op een vraag die tijdens de persco voorbij kwam, wat weer sloeg op dat artikel van deze week eerder in de Telegraaf. Of Dick dan jaloers was dat er investeerders mogelijk een zak geld komen brengen. Waarop Dick zei dat het plan er afgelopen zomer ook al lag om flink ter investeren, maar dat corona roet in het eten gooide.quote:
Dank, misschien is het niet zo boeiend dan. In de inleiding staat dat Dick 3 aankopen was beloofd van totaal rond de 25 miljoen en ze daarmee de aanval op Ajax konden inzetten. Maar dat zal het zijn dan ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De kop slaat volgens mij in elk geval op een vraag die tijdens de persco voorbij kwam, wat weer sloeg op dat artikel van deze week eerder in de Telegraaf. Of Dick dan jaloers was dat er investeerders mogelijk een zak geld komen brengen. Waarop Dick zei dat het plan er afgelopen zomer ook al lag om flink ter investeren, maar dat corona roet in het eten gooide.
Maar om je vraag te beantwoorden; nee
Ja dat klopt ook wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank, misschien is het niet zo boeiend dan. In de inleiding staat dat Dick 3 aankopen was beloofd van totaal rond de 25 miljoen en ze daarmee de aanval op Ajax konden inzetten.
Gelijkspel of ruime overwinnen kan ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ow god. Emmen komt langs. Zal wel weer een enorm zware pot worden die of ternauwernood wordt gewonnen of gewoon verloren.
ik hoop het, maar ze zijn wel vaker gruwelijk door het ijs gezakt tegen "kleine" ploegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelijkspel of ruime overwinnen kan ook.
Je vergeet buitengewoon verliezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat in plaats van een enorm zware pot het ook een enorm makkelijke pot kan worden. Of zelfs daar tussenin.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eindelijk eens een beetje winnaarsmentaliteit tonen, dan moet het wel goed komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat in plaats van een enorm zware pot het ook een enorm makkelijke pot kan worden. Of zelfs daar tussenin.
Zolang ze maar geen verliezersmentaliteit tonen. Want juist daar win je geen wedstrijden mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eindelijk eens een beetje winnaarsmentaliteit tonen, dan moet het wel goed komen.
@:elan
Ze zullen nu wel 20% minder hard werkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik wil zeggen is eigenlijk dat Feyenoord gewoon moet werken voor hun kankergeld
Sorry hoor, maar als je 60+ wedstrijden hebt gespeeld voor Feyenoord (waarvan ook flink wat invalbeurten, dat weet ik), dan kun je écht niet zeggen dat hij de kans niet heeft gehad. Die kerel heeft weet ik veel hoeveel blunders gemaakt in Feyenoord 1 en presteerde amper wat. In die zin was het echt helemaal niet gek dat ze hem lieten gaan. Was echt niks meer geworden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een hoop prima wedstrijden zien spelen. Er werd alleen een enorme nadruk gelegd op de fouten die hij maakte.
Ik vind "ze waren geen match" altijd zo'n nietszeggend argument, dat betekent óf dat een speler gewoon te slecht was (dat blijkt toch niet zo te zijn) of dat ie verkeerd werd gebruikt. Ik denk dat het probleem eerder is dat ie niet goed op waarde is geschat en dat ie nooit echt z'n hoogste niveau heeft laten zien (om wat voor reden dan ook).
Doe je al snel met dit zooitje ongeregeld, maar toch leuk nieuws.quote:Aliou Baldé maakt een goede indruk bij Feyenoord en zit ook morgen tegen FC Emmen weer bij de wedstrijdselectie. De 18-jarige aanvaller traint voluit mee met de ploeg van Dick Advocaat en maakt een gedreven indruk.
Dit meldt het Algemeen Dagblad. Baldé is een speler voor de toekomst en het lijkt erop dat de Rotterdammers een goede slag hebben geslagen met het binnenhalen van de Senegalees. Op trainingscomplex 1908 laat hij zien dat hij met zijn snelheid en behendigheid een toegevoegde waarde kan zijn. Volgens de krant is het slecht een kwestie van tijd voordat Baldé zijn debuut gaat maken in het eerste.
Baldégod die op zestienhoven zit wanneer hij in de Kuip zit en lekker met een geruild PSV shirt op insta live gaatquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe je al snel met dit zooitje ongeregeld, maar toch leuk nieuws.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je 60+ wedstrijden hebt gespeeld voor Feyenoord (waarvan ook flink wat invalbeurten, dat weet ik), dan kun je écht niet zeggen dat hij de kans niet heeft gehad. Die kerel heeft weet ik veel hoeveel blunders gemaakt in Feyenoord 1 en presteerde amper wat. In die zin was het echt helemaal niet gek dat ze hem lieten gaan. Was echt niks meer geworden.
Nog een jongen voor de toekomst jaaaaaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe je al snel met dit zooitje ongeregeld, maar toch leuk nieuws.
Dat kan je wel zeggen, want heeft hij nou ooit eens een serie van 4 a 5 wedstrijden de kans gekregen op zijn eigen positie? Nee, het waren altijd korte intredes met wisselend succes, en vervolgens mocht dan een Clasie of Fer het zonder consequenties een paar maanden verneuken op het middenveld. Terwijl je bij Peru al kon zien dat Taap in potentie misschien wel onze beste middenvelder was, maar dat werd dan weer gekscherend weggezet door mensen als @onlogisch met ‘Ja MaAr HiJ sPeElT mEsSi UiT dE wEdStRiJd’.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je 60+ wedstrijden hebt gespeeld voor Feyenoord (waarvan ook flink wat invalbeurten, dat weet ik), dan kun je écht niet zeggen dat hij de kans niet heeft gehad. Die kerel heeft weet ik veel hoeveel blunders gemaakt in Feyenoord 1 en presteerde amper wat. In die zin was het echt helemaal niet gek dat ze hem lieten gaan. Was echt niks meer geworden.
welkom bij feyenoord, meidquote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, want heeft hij nou ooit eens een serie van 4 a 5 wedstrijden de kans gekregen op zijn eigen positie? Nee, het waren altijd korte intredes met wisselend succes, en vervolgens mocht dan een Clasie of Fer het zonder consequenties een paar maanden verneuken op het middenveld. Terwijl je bij Peru al kon zien dat Taap in potentie misschien wel onze beste middenvelder was, maar dat werd dan weer gekscherend weggezet door mensen als @:onlogisch met ‘Ja MaAr HiJ sPeElT mEsSi UiT dE wEdStRiJd’.
Kijk, als er jaren tussenzit of als hij nu uitblinkt bij pak hem beet Utrecht, dan kan je dit zeggen, maar Taap wordt een halfjaar later gezien als een van de beste middenvelders in Spanje en de complete Spaanse top zit achter hem aan. Aan zijn kwaliteit als speler lag het dus gewoon ècht niet. Als je zulke spelers bij ons al niet fatsoenlijk aan het ballen krijgt, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig geweest afgelopen jaren?
Feyenoord en WANBELEID, goh....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, want heeft hij nou ooit eens een serie van 4 a 5 wedstrijden de kans gekregen op zijn eigen positie? Nee, het waren altijd korte intredes met wisselend succes, en vervolgens mocht dan een Clasie of Fer het zonder consequenties een paar maanden verneuken op het middenveld. Terwijl je bij Peru al kon zien dat Taap in potentie misschien wel onze beste middenvelder was, maar dat werd dan weer gekscherend weggezet door mensen als @:onlogisch met ‘Ja MaAr HiJ sPeElT mEsSi UiT dE wEdStRiJd’.
Kijk, als er jaren tussenzit of als hij nu uitblinkt bij pak hem beet Utrecht, dan kan je dit zeggen, maar Taap wordt een halfjaar later gezien als een van de beste middenvelders in Spanje en de complete Spaanse top zit achter hem aan. Aan zijn kwaliteit als speler lag het dus gewoon ècht niet. Als je zulke spelers bij ons al niet fatsoenlijk aan het ballen krijgt, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig geweest afgelopen jaren?
Eens met je mening over Taap. Heerlijke speler. Ik was blij dat wij hem even mochten lenen. Was hier meteen één van de betere spelers.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
leg jij anders nog eens effe uit waarom je niet snapt dat er soms een nieuwe eerste keeper wordt gehaald terwijl je een tweede keeper hebtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord en WANBELEID, goh....
MaAr DaN iS oNlOgIsCh WeEr De NeGaTiEvElInG!!!!!
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leg jij anders nog eens effe uit waarom je niet snapt dat er soms een nieuwe eerste keeper wordt gehaald terwijl je een tweede keeper hebt
Ja dit dus. 60+ wedstrijden gespeeld, maar het lag allemaal aan Feyenoord. Die kerel heeft zoveel blunders begaan en zich echt nauwelijks bewezen. Best begrijpelijk dat Feyenoord hem liet gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:23 schreef Caland het volgende:
Je kan toch ook niet echt ontkennen dat Tapia het er zelf naar maakte. Van opzichtig 30 minuten sjokken en geintjes uithalen tijdens de warming up tot simpelweg zijn kans niet pakken als hij wel mocht spelen.
En ik was voorzitter van de Tapia fanclub hoor, maar soms is het ook gewoon net een andere omgeving en speelstijl die een speler laat floreren.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dit dus. 60+ wedstrijden gespeeld, maar het lag allemaal aan Feyenoord. Die kerel heeft zoveel blunders begaan en zich echt nauwelijks bewezen. Best begrijpelijk dat Feyenoord hem liet gaan.
Ergens ben ik dan ook wel blij dat er geen geld was. Zo’n Ejuke en Veerman gaan je echt niet verder helpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel.
Ging om Kudus, Ejuke en nog een speler (meen Joey Veermangod) dacht ik.
Had het toch wel eens willen zien als hij een langere periode een basisplek op het middenveld had gekregen, zeker als je bedenkt wat voor rotzooi de afgelopen jaren wel langer de kans heeft gekregen. Ook aangezien hij het elders wel liet zien waar hij een vaste basisplek had, zoals bij Peru en Willem II, dus het was ook niet dat ze dit niet hadden kunnen zien aankomen. Het zal zeker ook bij die jongen hebben gelegen maar het contrast is simpelweg te groot om niet te concluderen dat Feyenoord dit verkeerd heeft ingeschat.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dit dus. 60+ wedstrijden gespeeld, maar het lag allemaal aan Feyenoord. Die kerel heeft zoveel blunders begaan en zich echt nauwelijks bewezen. Best begrijpelijk dat Feyenoord hem liet gaan.
Ik vind die Veerman ook wel een beetje overschat. Ejuke is een simpele draver.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ergens ben ik dan ook wel blij dat er geen geld was. Zo’n Ejuke en Veerman gaan je echt niet verder helpen.
Het toont vooral een gebrek aan scouting.
Veerman zou ik zonder twijfel kopen en zou ik ook zonder twijfel in de basis gooien. Ejuke eens, die laat het ook niet zien in Rusland volgens mij.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ergens ben ik dan ook wel blij dat er geen geld was. Zo’n Ejuke en Veerman gaan je echt niet verder helpen.
Het toont vooral een gebrek aan scouting.
Dat lijkt mij lichtelijk in disbalans.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Kudus, Veerman, Kokcu ipv Fer, Toornstra en Diemers. Poh.
Boeiend, Slot wil toch alleen maar aanvallen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij lichtelijk in disbalans.
Dat wordt genieten volgend seizoen!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boeiend, Slot wil toch alleen maar aanvallen.
Met Diemers, Fer en Toornstraquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wordt genieten volgend seizoen!
welke van de twee?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij lichtelijk in disbalans.
Ja las het ook ja. Dat is wel het leuke van een nieuwe trainer straks; wat is ie van plan, wie gaan er weg, wat komt erbij. Hopelijk na het laatste fluitsignaal van de laatste wedstrijd direct een groot interview.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zat gister al te kijken voor Antonucci! (en/ of Hendriks)
Tapia kwam na het kampioenschapquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:00 schreef aTypisch het volgende:
taapgod
vond het wel jammer dat ze hem lieten gaan, maar het was vanuit feyenoord wel te begrijpen
iedereen wist dat hij echt wel wat kon (eigenlijk vooral door Peru)
als een aantal trainers er niks uit krijgen dan kun je wel blijven verlengen, dat had ook voor scheve gezichten gezorgd
met een beetje pech stond hij dan in het lijstje van botteghin, jorgensen en van beek die veel te lang zijn blijven plakken na het kampioensjaar terwijl ze al jaren niets laten zien
als feyenoord geld nodig heeft gewoon lobbyen voor 2e serie van die docuquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja las het ook ja. Dat is wel het leuke van een nieuwe trainer straks; wat is ie van plan, wie gaan er weg, wat komt erbij. Hopelijk na het laatste fluitsignaal van de laatste wedstrijd direct een groot interview.
Goed plan wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als feyenoord geld nodig heeft gewoon lobbyen voor 2e serie van die docu
slot als cliffhanger in laatste aflevering met zijn praatje
ik ga meneer disney gelijk een mail sturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |