SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Detailsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel leuker als er dan ook iemand op het podium staat.
Met wat, domme dingen zeggenquote:
Doe maar. Ik ben niet zo moeilijk meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met wat, domme dingen zeggen? I can do that.
Cabaretier noemen ze datquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
aan welke kant van de grens zit hij?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
De grens blijft wel liggen bij Dré Hazes.
beetje gitaarspelen kun je ook wel tochquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut als vrouw (ondanks dat er natuurlijk ook succesvolle vrouwelijke cabaretiers zijn).quote:
hmm, ja, klopt wel een beetje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut als vrouw (ondanks dat er natuurlijk ook succesvolle vrouwelijke cabaretiers zijn).
Puur en alleen omdat dit altijd gebeurt:
Vrouw: maakt originele zelfbedachte grap
Iedereen:![]()
![]()
Man: herhaalt dezelfde grap
Iedereen: "Deze man is echt king hahaha wat een baas![]()
![]()
!"
ja precquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:29 schreef gianni61 het volgende:
En zelfbedachte grappen worden ook wel zeldzaam.
Ook bij mannen.
De "GA WEG"-kant.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan welke kant van de grens zit hij?
En dan de "Oh, best grappig voor een vrouw"quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut als vrouw (ondanks dat er natuurlijk ook succesvolle vrouwelijke cabaretiers zijn).
Puur en alleen omdat dit altijd gebeurt:
Vrouw: maakt originele zelfbedachte grap
Iedereen:![]()
![]()
Man: herhaalt dezelfde grap
Iedereen: "Deze man is echt king hahaha wat een baas![]()
![]()
!"
Oh dat is wel tof jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
Er wordt vandaag lekker classic house gedraaid in de werk-Discord.
Onze Argentijnse werknemer heeft er nu een nummer van Rowwen Hčze tussen gegooid... Mood kill en grootste verbazingquote:
quote:
Zonnetje schijntquote:
Die eer moet je verdienen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
quote:
Slimme moovequote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga rond het middaguur echt ff naar buiten
quote:
Oh oh, getest?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik hoop alleen dat ik niet opgehokt hoef.Oh well, hoor ik vast in de loop van de dag wel.
Vriend, maar bij positief is het handiger als ik ook opgehokt ga natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die eer moet je verdienen.Awww liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hee maar Wok ga je nog meer vertellen over dat 2048 spelletje?quote:
Zoooo, dat is lang geleden. Daar kreeg ik laatst nog een herinnering van op Facebook. Ook iets van 2012 geloof ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar Wok ga je nog meer vertellen over dat 2048 spelletje?
ja wok had dat hele spelletje gereverseengineered begreep ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoooo, dat is lang geleden. Daar kreeg ik laatst nog een herinnering van op Facebook. Ook iets van 2012 geloof ik.
Vanmorgen nog gespeeld tijdens de gerrieproductiequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar Wok ga je nog meer vertellen over dat 2048 spelletje?
Even de post teruggezocht, het is van 6 jaar geleden, ik haalde een 16348-blokje en bijna het dubbele daarvan maar toen maakte ik een gruwelijke fout. En uiteraard was de eerste reactie van Wokquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wok had dat hele spelletje gereverseengineered begreep ik.
Soz, ben ook aan het werk.quote:
wow. dat is mij nog nooit geluktquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even de post teruggezocht, het is van 6 jaar geleden, ik haalde een 16348-blokje en bijna het dubbele daarvan maar toen maakte ik een gruwelijke fout. En uiteraard was de eerste reactie van Wok.
Wie dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet aan een bepaalde user uit het verleden denken
Niet hier.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
wut, zie dat @:Wel.O.K al een tijdje terug is, waar was ik de afgelopen topics?
onder een steen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
wut, zie dat @:Wel.O.K al een tijdje terug is, waar was ik de afgelopen topics?
hier vroor het nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En fris genoeg om ijs op m'n autoruiten te hebben in ieder geval.![]()
Voorruitverwarming, wat een uitvinding.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier vroor het niet
maar misschien was dat omdat ik me een uur had verslapen
Haags heeft nog niks gezegdquote:
Ik heb al 2 stroopwafels opquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb Haribobeertjes, als ik nu aan m'n echte lunch ga, ga ik rammelen vanmiddag.
Klinkt niet echt als pauze..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb zometeen een uur pauze en daarin moet ik een kenningsdelingssessie bijwonen, monchoutaart maken en douchen.
Er liggen hier ook nog spritsen.quote:
aparte kenningsdelingssessie welquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb zometeen een uur pauze en daarin moet ik een kenningsdelingssessie bijwonen, monchoutaart maken en douchen.
Ja ik vind het ook een beetje stom dat ze die kennisdelingssessies in de pauze doen. Duurt sowieso nooit langer dan een halfuur, maar als je ook nog gepland had om andere dingen te doen in je pauze blijft daar ineens wel erg weinig tijd voor overquote:
Gewoon monchoutaart maken tijdens het douchen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje stom dat ze die kennisdelingssessies in de pauze doen. Duurt sowieso nooit langer dan een halfuur, maar als je ook nog gepland had om andere dingen te doen in je pauze blijft daar ineens wel erg weinig tijd voor over.
Gewoon lekker kennisdelen met een dikke boterham tussen je kaken. Dat ze maar zien dat de pauze DAAR voor bedoeld is jahquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje stom dat ze die kennisdelingssessies in de pauze doen. Duurt sowieso nooit langer dan een halfuur, maar als je ook nog gepland had om andere dingen te doen in je pauze blijft daar ineens wel erg weinig tijd voor over.
huehue creampiequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon monchoutaart maken tijdens het douchen.
Of daarna gewoon pauze pakken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker kennisdelen met een dikke boterham tussen je kaken. Dat ze maar zien dat de pauze DAAR voor bedoeld is jah
Ik "moet" de telefoon houden, dus ik eet meestal gewoon bij m'n pc. Trade-off is dat ik een half uur eerder klaar ben.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
Goede ideeën allemaal! Wat ik meestal doe is de urenregistratie lekker door laten lopen tijdens die sessie (mag ook gewoon) en dan neem ik op een later moment pauze (mag eigenlijk niet). Ik weiger over de 40 uur waar ik voor betaald krijg heen te gaan
.
Scheef & Schuin heeft binnenkort misschien nog wel een plekkiequote:
Wij leveren wel kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheef & Schuin heeft binnenkort misschien nog wel een plekkie
Oh ja nee dan niet neequote:
heb ook weekend . ( al heb ik vandaag wel meeloop kijkdag op andere woning)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh weekend, let's go completemaal los
Ga niet m'n vriendelijke bellers inruilen voor pissige hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nee dan niet nee![]()
Dat is niet de bedoeling
![]()
Verkoop je ook banken? ^^quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga niet m'n vriendelijke bellers inruilen voor pissige hoor.
Ga je mee muziek maken en wijntjes drinken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb ook weekend . ( al heb ik vandaag wel meeloop kijkdag op andere woning)
jammerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kunt af en toe eens oefenen door er gewoon 1 pissig te maken aan de telefoon..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh dus het ligt aan mijquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij heeft IJs gewoon een hele lieve telefoonstem waardoor niemand pissig wordt
Mag je blijven?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh weekend, let's go completemaal los
Tuurlijkquote:
Woon jij bij @Californium in huis?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cali heeft huissleutel van mij meegenomen; nu kan ik de deur niet uit om eten te halen
Deur gewoon niet op slot doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cali heeft huissleutel van mij meegenomen; nu kan ik de deur niet uit om eten te halen
Ik schijn een goeie telefoonstem te hebben, maar het helpt gewoon enorm als je daadwerkelijk de problemen die er zijn goed kán oplossen. Daar heb ik flink wat vrijheden en mogelijkheden in.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij heeft IJs gewoon een hele lieve telefoonstem waardoor niemand pissig wordt
Daarvoor mag het nog wat warmer zijnquote:
So sad.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week lopen de tempraturen wel weer op zag ik net..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarvoor mag het nog wat warmer zijn![]()
Maar ik heb wel.prima kunnen trainen in het zonnetje
Ik heb vijf huissleutels voor één persoonquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
So sad.
Ook wel eens gehad, stom hoe opgesloten dat ineens voelt.
Maar heb je al post binnen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vijf huissleutels voor één persoon
dure grap. Wie gaat een nieuwe container betalen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
De papiercontainer heeft in de fik gestaan. En volgens mij ook al het verzamelde plastic. Heb ik het weer gemist.
Was een huurhuis, sleutels bijmaken moest via de verhuurder geloof ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vijf huissleutels voor één persoon
Nope, niks in de app ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Sensatie!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
De papiercontainer heeft in de fik gestaan. En volgens mij ook al het verzamelde plastic. Heb ik het weer gemist.
17-03-21 21:09:42 Brandweer Container Gelderland-Midden Brandweer Ede Kazernetechniek Centrumquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dure grap. Wie gaat een nieuwe container betalen?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, niks in de app ook
Voorzichige joepie alvast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Thuiswerkplek.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon jij bij @:Californium in huis?
Ja mooi kut, ik heb de gang dus vol liggen met karton en verpakkingspapier. Liep ik daar met volle armen.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TuurlijkAlles, altijd
Duurde nog best lang
Maar lunch besteld nu maar. Anders raak ik uitgehongerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
So sad.
Ook wel eens gehad, stom hoe opgesloten dat ineens voelt.
Ik heb geen benul van de koers, maar het klinkt eng duur.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:36 schreef Fogel het volgende:
Ik was even naar prijzen aan het kijken voor Hurtigruten naar Antarctica, maar heb het maar weer weggeklikt. Op zich was achteraf gezien de hint ‘boek nu met 30.000kr korting’ eigenlijk wel een goede indicator voor wat je kan verwachten.
Ongeveer delen door 10.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen benul van de koers, maar het klinkt eng duur.
Geen idee of het gras droog is. Ik ben niet op het gras geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende week lopen de tempraturen wel weer op zag ik net..
Was het gras ook droog ?
Oh dacht dat je meestal op het gras traindequote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee of het gras droog is. Ik ben niet op het gras geweest
De zuidpool is dan ook wel een flink stukje reizen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:36 schreef Fogel het volgende:
Ik was even naar prijzen aan het kijken voor Hurtigruten naar Antarctica, maar heb het maar weer weggeklikt. Op zich was achteraf gezien de hint ‘boek nu met 30.000kr korting’ eigenlijk wel een goede indicator voor wat je kan verwachten.
whehehehe handyquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
dat is inderdaad schandalig duur, mevr Koen had het er ook wel eens overquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:36 schreef Fogel het volgende:
Klopt, maar da’s dan met de boot vanaf Chili of Argentinie, grootste stuk is per vliegtuig.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
De zuidpool is dan ook wel een flink stukje reizen.
Nee gras glijdt. Droge muurtjes, stoepranden, plantenbak, balken enzo. Daarop gaat het primaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dacht dat je meestal op het gras trainde
Dus niet eens met de boot vanaf Noorwegen. Flauw.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt, maar da’s dan met de boot vanaf Chili of Argentinie, grootste stuk is per vliegtuig.
Ik ben nog nooit een printer tegengekomen die dat snaptquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n printer snapt het woord ANNULEREN niet.
Lijkt me best te gaan vervelen, paar weken open zee ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus niet eens met de boot vanaf Noorwegen. Flauw.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je mee muziek maken en wijntjes drinken?
over iets meer dan 3 uur.quote:
Opdracht verwijderen uit de print queue. Eventueel spooler service herstarten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week bij een Word-bestand per ongeluk op Afdrukken geklikt ipv spell check, die zit ernaast. 76 blz ofzo dus doe maar niet. Geannuleerd, snel, uit, niet doen, klaar, printer weer uitgezet.
Nu moet ik wat afdrukken en schiet dat apparaat in de stress, hoop herrie, loopt vast, gaat ie dat bestand van 76 blz afdrukken. Ik weer annuleren, uit de printrij gooien, wachten tot hij de nieuwe printopdracht afdrukt, loopt ie weer vast. Papier losgemaakt, apparaat gereset, gaat ie weer dat bestand van 76 blz afdrukken. Weer annuleren, laat maar zitten, gooi het weer uit de wachtrij, zet dat hele apparaat maar uit, apparaat gaat niet uit maar gaat weer dat bestand afdrukken.
Oké stekker eruit doei.
vrijdagmiddagen zijn altijd zwaar op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lastig om me nog te concentreren, maar toch nog maar eventjes doen zo.
'Vroeger' (voor corona) was dat vaak zo'n middag om met je melige collega's naar het weekend uit te kijken. Thuis is dat toch anders.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdagmiddagen zijn altijd zwaar op de een of andere manier.
Gabberhaus moet zn bek houdenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Grapperhaus: aantal besmettingen op 7500
Minister Grapperhaus zei na de ministerraad dat het aantal besmettingen op één dag inmiddels is gestegen naar 7500. Hij loopt daarmee vooruit op de RIVM-cijfers die later vandaag worden bekendgemaakt.
"Ik sta hier niet in een ontspannen stemming van: laten we eens kijken wat er allemaal kan gebeuren. We moeten echt heel behoedzaam zijn." Over een mogelijk afschaffen van de avondklok zei hij dat de situatie te ernstig is om daar nu al over te speculeren, de ene of de andere kant op.
beetje doorprikken jongens
Vroeger toen ik nog leuke collega's had wel jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
'Vroeger' (voor corona) was dat vaak zo'n middag om met je melige collega's naar het weekend uit te kijken. Thuis is dat toch anders.
Helaas helpt vaccineren niet de besmettingen omlaag te halen. Integendeel zelfs.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Minister Grapperhaus zei na de ministerraad dat het aantal besmettingen op één dag inmiddels is gestegen naar 7500. Hij loopt daarmee vooruit op de RIVM-cijfers die later vandaag worden bekendgemaakt.
"Ik sta hier niet in een ontspannen stemming van: laten we eens kijken wat er allemaal kan gebeuren. We moeten echt heel behoedzaam zijn." Over een mogelijk afschaffen van de avondklok zei hij dat de situatie te ernstig is om daar nu al over te speculeren, de ene of de andere kant op.
Ja, elders ook al, geen wonder dat de besmettingen stijgen nu ze de kinderen ook aan het testen zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
nou ja als mensen zich niet meer ziek voelen na vaccinatie laten zich ook niet testen dus lagere cijfersquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helaas helpt vaccineren niet de besmettingen omlaag te halen. Integendeel zelfs.
Nou nee, steeds meer beroepsgroepen doen aan preventief testen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als mensen zich niet meer ziek voelen na vaccinatie laten zich ook niet testen dus lagere cijfers
Mwah, dat niet eens perse. Gaat er uiteindelijk natuurlijk om dat de aantallen ernstig zieken flink verminderen. Een weekje blegh was sowieso nooit het probleem.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als mensen zich niet meer ziek voelen na vaccinatie laten zich ook niet testen dus lagere cijfers
Ze kijken alleen maar naar besmettingscijfers.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dat niet eens perse. Gaat er uiteindelijk natuurlijk om dat de aantallen ernstig zieken flink verminderen. Een weekje blegh was sowieso nooit het probleem.
AstraZeneca "mag" weer, dus gogogogogogo.quote:
Ik zie nog niet echt een versnelling..quote:
Op zich hadden ze dat dus redelijk goed gezien vorig jaar, dat het risico voor kinderen nihil is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Op de kleine school van de kinderen, 50 positieve tests maar niemand ook maar gering ziek.
Wel goed dat die gelijk in quarantaine zijn gezet.
Ach paar leraren meer of minder...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich hadden ze dat dus redelijk goed gezien vorig jaar, dat het risico voor kinderen nihil is.
Alleen jammer van dat verspreiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik hier nou wel of niet iets meedoen? Ik zou denken van niet maar waarom sturen ze mij een brief.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik ben thuis en heb de brief maar snap er niks van. Iemand verstand van erfenissen enz? Ik heb als het goed is 2 jaar geleden alles verworpen maar nu krijg ik een brief van de belastingdienst dat er nog geld ligt voor de erfgenamen en ik heb dus een brief gekregen. Nu zit dit formulier erbij:misschien in wgr vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik hier nou wel of niet iets meedoen? Ik zou denken van niet maar waarom sturen ze mij een brief.
nee hoor hoeven wij nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou nee, steeds meer beroepsgroepen doen aan preventief testen.
Kijk in de zorg.
Besmettingscijfers boeien niet meer als iedereen gevaccineerd is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit dusquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze kijken alleen maar naar besmettingscijfers.
Zo vermoeiend.
nee maar niet iedereen is gevaccineerdquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besmettingscijfers boeien niet meer als iedereen gevaccineerd is.
En gezien het gekut met de vaccins zal dat nog wel even duren ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar niet iedereen is gevaccineerd
Ook na vaccinatie is het overigens het advies om je te laten testen bij klachten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom zeg ik dat ze door moeten prikkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gezien het gekut met de vaccins zal dat nog wel even duren ook.
Misschien moet jij gaan meehelpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom zeg ik dat ze door moeten prikken
SCHIET IS OP DANquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dwars door je oogbal, auwquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:32 schreef bitterbal het volgende:
ik prik gewoon random ergens in. super snel
' doet u maar u mond open'quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:32 schreef Koen66 het volgende:
ze willen ook tandartsen mee gaan laten prikken toch
Hmm, ik had geloof ik wat beter over mijn woorden moeten nadenken ...quote:
PRIMA, schuif die spuit dan maar door naar mij.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:32 schreef Koen66 het volgende:
wanneer is dat Janssen vaccin er nu eens, of desnoods Spoetnik
Denk dat het vertrouwen in Astra Zeneca voorlopig vakkundig de nek om is gedraaid
Daar had mijn tandarts het vorige week wel over ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:32 schreef Koen66 het volgende:
Bevoegd is bevoegd, lijkt me.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:32 schreef Koen66 het volgende:
ff prikken na controle, hoed planquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar had mijn tandarts het vorige week wel over ja.
Ik ben net weer goedgekeurd tot september.quote:
maar als die die weer in mn kaak wil zetten ben ik wegquote:
Nou hij kan ook een verdoving tussen je kiezen zetten, dan moet een vaccinatie ook wel lukken.quote:
Nah, is sowieso in een spier toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als die die weer in mn kaak wil zetten ben ik weg
gewoon meer betalen dan de marktprijs voor die vaccins dus, had NL ook moeten doenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen we tips vragen aan de isreali's
Dit klinkt als een nieuw soort shitshow.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:34 schreef bitterbal het volgende:
misschien kunnen we tips vragen aan de isreali's
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
Momenteel 33875 prikken per dag, 7 dagen per week, dus over 741 dagen zijn we ongeveer zo ver
oh, dan kunnen ze gewoon van een afstandje met zo'n verdovingsgeweer aan de gang.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, is sowieso in een spier toch?
ze kunnen vele malen sneller, maard an zijn de vaccins in een paar dagen op, da's de hele issuequote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
Momenteel 33875 prikken per dag, 7 dagen per week, dus over 741 dagen zijn we ongeveer zo ver
Ja daar vieren ze feestjes omdat ze zijn gevaccineerdquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een nieuw soort shitshow.
dus kunnen ze niet vele malen snellerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze kunnen vele malen sneller, maard an zijn de vaccins in een paar dagen op, da's de hele issue
Oh, niet eens daarom, meer vanwege de xenofobe medemens.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar vieren ze feestjes omdat ze zijn gevaccineerd
De handeling van het vaccineren kan sneller, mits de voorraad het toestaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus kunnen ze niet vele malen sneller
lopt, maar reden vaccins, niet reden dat we niet sneller willen prikkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus kunnen ze niet vele malen sneller
Ja Hitler ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, ik had geloof ik wat beter over mijn woorden moeten nadenken ...
ik heb ook nergens om een reden gevraagd, ik geef slechts een sombere berekeningquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:38 schreef Koen66 het volgende:
k
[..]
lopt, maar reden vaccins, niet reden dat we niet sneller willen prikken
pfehehehehequote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben het allemaal verkeerd begrepen
[ afbeelding ]
Wir haben es nicht gewusst.quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens, ik denk dat die fase met kwetsbaren daadwerkelijk niet veel sneller kán. Gezonde, welwillende "jongelui" kan je wel naar een vaccinatielegbatterij sturen, maar er zijn meer factoren die meespelen bij het prikken van echte oudjes en andere risicogroepen.
Iemand die zo dement is als een deur een prik geven, klinkt nog best als een uitdaging eigenlijk.
Ethisch gezien ook he.quote:
Jij zou zelf gif gaan mengen in die spuitjes zekerquote:
de echte probleemgevallen zouden er intussen toch al geweest moeten zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens, ik denk dat die fase met kwetsbaren daadwerkelijk niet veel sneller kán. Gezonde, welwillende "jongelui" kan je wel naar een vaccinatielegbatterij sturen, maar er zijn meer factoren die meespelen bij het prikken van echte oudjes en andere risicogroepen.
Iemand die zo dement is als een deur een prik geven, klinkt nog best als een uitdaging eigenlijk.
geen commentaarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij zou zelf gif gaan mengen in die spuitjes zeker
Godzijdank.quote:
*pakt per ongeluk het verkeerde spuitje*quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
ja geloof da de groep oudjes zoals Maarten van Rossem aan de beurt is
nee, jij zoekt CULquote:
Nee dit is de volslank sc.quote:
Done!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb zometeen een uur pauze en daarin moet ik een kennisdelingssessie bijwonen, monchoutaart maken en douchen.
Dus nu is er taart?quote:
@bitterbalquote:
Houdt iemand je tegen dan?quote:
er is ook een speciale erfgename lijn bij de belastingdienstquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben maar met de belastingdienst aan het bellen, net zo makkelijk.
klinkt als "net zo makkelijk als ambassadeursdochtertjes neuken met een half peloton garnalen op de bedrand. Voor normale mensen dan."quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben maar met de belastingdienst aan het bellen, net zo makkelijk.
Ja daar bel ik nu ook mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is ook een speciale erfgename lijn bij de belastingdienst
Die staat op te stijven (haha stijf) in de koelkast en is hopelijk net op tijd klaar om mee te nemen naar m'n schoonoudersquote:
Oh ... ja, die is wel een beetje streng en eng inderdaad.quote:
De laatste keer dat ik belde ben ik best wel goed geholpen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:03 schreef Amarantha het volgende:
Die man is al 10 minuten bezig met het zoeken van het antwoord.![]()
ik ookquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik belde ben ik best wel goed geholpen moet ik zeggen.
Ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie deze al gezien?
https://fb.watch/4kmF_QrICs/
ah dus je kan het gewoon negeren?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook hehe. Ik had brief nooit moeten krijgen want ik ben idd geen erfgename meer. Ze gaan het nu ook goed in het systeem zetten.
Wat slordig joh! Ik heb dit wel eens gehad met een brief van DUO die begon met "je gaat aankomend studiejaar studeren in het buitenland!" en dat ik dacht ehhh nee dat ga ik nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook hehe. Ik had brief nooit moeten krijgen want ik ben idd geen erfgename meer.
Ja hij zei ook nog van ohja we hebben idd brief van de rechtbank gewoon in het systeem staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat slordig joh! Ik heb dit wel eens gehad met een brief van DUO die begon met "je gaat aankomend studiejaar studeren in het buitenland!" en dat ik dacht ehhh nee dat ga ik niet? Maar met overlijdens en erfenissen is zo'n foutje toch een stukje erger.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
7200 besmettingen
En ik heb een knallende koppijn
Waarom wil LT dat weten?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Heb je genoeg gedronken? Vraag ik voor een vriend @:ltvdk .
En hoe is het met je keel?
hij is van de genoegdrinkencommissiequote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom wil LT dat weten?Maar ja, ik heb voldoende gedronken
Keel is wel goed. Alleen als ik 's morgens wakker word heb ik nog wat last, verder niet.
oh wist helemaal niet dat je daar naar toe gingquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo weer naar de shrink. Dat ga ik na vandaag ook afkappen. Ben er wel klaar mee
O, goed om te wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is van de genoegdrinkencommissie
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja, gewoon de praktijkondersteuner van de huisarts. Om te kijken of ik nog wat kan met onrustige gevoelens die ik heb sinds mijn burn-out vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wist helemaal niet dat je daar naar toe ging
En die zijn nu weg?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, gewoon de praktijkondersteuner van de huisarts. Om te kijken of ik nog wat kan met onrustige gevoelens die ik heb sinds mijn burn-out vorig jaar.
Niet helemaal. Is wel iets minder. Maar ik ben klaar met die gesprekjes. Daar word ik onrustig vanquote:
Ja alsof ik het zo leuk vind om te vragenquote:
Niemand vraagt het je te vragenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alsof ik het zo leuk vind om te vragen
Ik zit pas op anderhalve liter vandaagquote:
Je komt er zelf mee aanzetten nu hoorquote:
Altijd hetzelfde met vrouwenquote:
Zoeken ze nog mnsen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 liter is vrij ambitieus.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jongens vanavond weer een liter of drie 95 % water
hier gegarandeerd minderquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Neukfouten incoming rond 21.00 uurquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij die besteld of denk je dat ik zulke woorden alleen maar gebruik als ik dronken ben?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neukfouten incoming rond 21.00 uur
Niet alleen maar, maar je strooit er wel wat gemakkelijker meequote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij die besteld of denk je dat ik zulke woorden alleen maar gebruik als ik dronken ben?
Dan zijn ze in ieder geval wel wat nadrukkelijker aanwezig.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij die besteld of denk je dat ik zulke woorden alleen maar gebruik als ik dronken ben?
Ik drink echt nauwelijks alcohol meer. Zodra ik weer na een festival mag is het na 10 glazen bier afgelopen.quote:
Af en toe een biertje als het warm weer is. Maar verder niet eigenlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink echt nauwelijks alcohol meer. Zodra ik weer na een festival mag is het na 10 glazen bier afgelopen.
Omdat ze zelf op de fiets zat?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:46 schreef gianni61 het volgende:
Waarom geeft Bitterbal geen livestream linkje als er eens een leuk protest is op het museumplein:
https://www.at5.nl/artike(...)r-verkiezingsuitslag
Zei toch dat het fris wasquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ze zelf op de fiets zat?
Ik zal aan je denken om 9 uurquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet alleen maar, maar je strooit er wel wat gemakkelijker mee
Sinds wanneer ben jij blond?quote:
Verschilt per festival. De Duitse waar ik heen ga, doet aan halve liters. Daar red ik er geen tien van.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik drink echt nauwelijks alcohol meer. Zodra ik weer na een festival mag is het na 10 glazen bier afgelopen.
gewoon tussendoor even resettenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt per festival. De Duitse waar ik heen ga, doet aan halve liters. Daar red ik er geen tien van.
Colaatje tussendoor.quote:
oh nee, ik bedoelde gewoon de maaginhoud ergens anti peristaltisch leegkiepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |