SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Detailsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel leuker als er dan ook iemand op het podium staat.
Met wat, domme dingen zeggenquote:
Doe maar. Ik ben niet zo moeilijk meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met wat, domme dingen zeggen? I can do that.
Cabaretier noemen ze datquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
aan welke kant van de grens zit hij?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
De grens blijft wel liggen bij Dré Hazes.
beetje gitaarspelen kun je ook wel tochquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut als vrouw (ondanks dat er natuurlijk ook succesvolle vrouwelijke cabaretiers zijn).quote:
hmm, ja, klopt wel een beetje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut als vrouw (ondanks dat er natuurlijk ook succesvolle vrouwelijke cabaretiers zijn).
Puur en alleen omdat dit altijd gebeurt:
Vrouw: maakt originele zelfbedachte grap
Iedereen:![]()
![]()
Man: herhaalt dezelfde grap
Iedereen: "Deze man is echt king hahaha wat een baas![]()
![]()
!"
ja precquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:29 schreef gianni61 het volgende:
En zelfbedachte grappen worden ook wel zeldzaam.
Ook bij mannen.
De "GA WEG"-kant.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan welke kant van de grens zit hij?
En dan de "Oh, best grappig voor een vrouw"quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut als vrouw (ondanks dat er natuurlijk ook succesvolle vrouwelijke cabaretiers zijn).
Puur en alleen omdat dit altijd gebeurt:
Vrouw: maakt originele zelfbedachte grap
Iedereen:![]()
![]()
Man: herhaalt dezelfde grap
Iedereen: "Deze man is echt king hahaha wat een baas![]()
![]()
!"
Oh dat is wel tof jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
Er wordt vandaag lekker classic house gedraaid in de werk-Discord.
Onze Argentijnse werknemer heeft er nu een nummer van Rowwen Hčze tussen gegooid... Mood kill en grootste verbazingquote:
quote:
Zonnetje schijntquote:
Die eer moet je verdienen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
quote:
Slimme moovequote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga rond het middaguur echt ff naar buiten
quote:
Oh oh, getest?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik hoop alleen dat ik niet opgehokt hoef.Oh well, hoor ik vast in de loop van de dag wel.
Vriend, maar bij positief is het handiger als ik ook opgehokt ga natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die eer moet je verdienen.Awww liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hee maar Wok ga je nog meer vertellen over dat 2048 spelletje?quote:
Zoooo, dat is lang geleden. Daar kreeg ik laatst nog een herinnering van op Facebook. Ook iets van 2012 geloof ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar Wok ga je nog meer vertellen over dat 2048 spelletje?
ja wok had dat hele spelletje gereverseengineered begreep ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoooo, dat is lang geleden. Daar kreeg ik laatst nog een herinnering van op Facebook. Ook iets van 2012 geloof ik.
Vanmorgen nog gespeeld tijdens de gerrieproductiequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee maar Wok ga je nog meer vertellen over dat 2048 spelletje?
Even de post teruggezocht, het is van 6 jaar geleden, ik haalde een 16348-blokje en bijna het dubbele daarvan maar toen maakte ik een gruwelijke fout. En uiteraard was de eerste reactie van Wokquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wok had dat hele spelletje gereverseengineered begreep ik.
Soz, ben ook aan het werk.quote:
wow. dat is mij nog nooit geluktquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even de post teruggezocht, het is van 6 jaar geleden, ik haalde een 16348-blokje en bijna het dubbele daarvan maar toen maakte ik een gruwelijke fout. En uiteraard was de eerste reactie van Wok.
Wie dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moet aan een bepaalde user uit het verleden denken
Niet hier.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
wut, zie dat @:Wel.O.K al een tijdje terug is, waar was ik de afgelopen topics?
onder een steen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:11 schreef Koen66 het volgende:
wut, zie dat @:Wel.O.K al een tijdje terug is, waar was ik de afgelopen topics?
hier vroor het nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En fris genoeg om ijs op m'n autoruiten te hebben in ieder geval.![]()
Voorruitverwarming, wat een uitvinding.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier vroor het niet
maar misschien was dat omdat ik me een uur had verslapen
Haags heeft nog niks gezegdquote:
Ik heb al 2 stroopwafels opquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb Haribobeertjes, als ik nu aan m'n echte lunch ga, ga ik rammelen vanmiddag.
Klinkt niet echt als pauze..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb zometeen een uur pauze en daarin moet ik een kenningsdelingssessie bijwonen, monchoutaart maken en douchen.
Er liggen hier ook nog spritsen.quote:
aparte kenningsdelingssessie welquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb zometeen een uur pauze en daarin moet ik een kenningsdelingssessie bijwonen, monchoutaart maken en douchen.
Ja ik vind het ook een beetje stom dat ze die kennisdelingssessies in de pauze doen. Duurt sowieso nooit langer dan een halfuur, maar als je ook nog gepland had om andere dingen te doen in je pauze blijft daar ineens wel erg weinig tijd voor overquote:
Gewoon monchoutaart maken tijdens het douchen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje stom dat ze die kennisdelingssessies in de pauze doen. Duurt sowieso nooit langer dan een halfuur, maar als je ook nog gepland had om andere dingen te doen in je pauze blijft daar ineens wel erg weinig tijd voor over.
Gewoon lekker kennisdelen met een dikke boterham tussen je kaken. Dat ze maar zien dat de pauze DAAR voor bedoeld is jahquote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje stom dat ze die kennisdelingssessies in de pauze doen. Duurt sowieso nooit langer dan een halfuur, maar als je ook nog gepland had om andere dingen te doen in je pauze blijft daar ineens wel erg weinig tijd voor over.
huehue creampiequote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon monchoutaart maken tijdens het douchen.
Of daarna gewoon pauze pakken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker kennisdelen met een dikke boterham tussen je kaken. Dat ze maar zien dat de pauze DAAR voor bedoeld is jah
Ik "moet" de telefoon houden, dus ik eet meestal gewoon bij m'n pc. Trade-off is dat ik een half uur eerder klaar ben.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
Goede ideeën allemaal! Wat ik meestal doe is de urenregistratie lekker door laten lopen tijdens die sessie (mag ook gewoon) en dan neem ik op een later moment pauze (mag eigenlijk niet). Ik weiger over de 40 uur waar ik voor betaald krijg heen te gaan
.
Scheef & Schuin heeft binnenkort misschien nog wel een plekkiequote:
Wij leveren wel kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheef & Schuin heeft binnenkort misschien nog wel een plekkie
Oh ja nee dan niet neequote:
heb ook weekend . ( al heb ik vandaag wel meeloop kijkdag op andere woning)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh weekend, let's go completemaal los
Ga niet m'n vriendelijke bellers inruilen voor pissige hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nee dan niet nee![]()
Dat is niet de bedoeling
![]()
Verkoop je ook banken? ^^quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga niet m'n vriendelijke bellers inruilen voor pissige hoor.
Ga je mee muziek maken en wijntjes drinken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb ook weekend . ( al heb ik vandaag wel meeloop kijkdag op andere woning)
jammerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kunt af en toe eens oefenen door er gewoon 1 pissig te maken aan de telefoon..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh dus het ligt aan mijquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij heeft IJs gewoon een hele lieve telefoonstem waardoor niemand pissig wordt
Mag je blijven?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh weekend, let's go completemaal los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |