Ja en nu al op 7400, tegen kwart over 3 zijn dat er 8.000+.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:41 schreef Gunner het volgende:
Apart dat er nu ineens een cijfer naar buiten komt. Waarom vandaag wel en andere dagen hoor je dat nooit?
We zullen het zien om 15.15
Het cijfer wat je ziet is steeds tot des ochtends om tien uur of half elf. Wat nu ingeklopt wordt zie je morgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nu al op 7400, tegen kwart over 3 zijn dat er 8.000+.
Zijn altijd cijfers tot 10:00 uur. Daarom weet Ferd ze waarschijnlijk ook al.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nu al op 7400, tegen kwart over 3 zijn dat er 8.000+.
Ik heb ook op hen gestemd, ook vanwege de avondklok.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nope PvdD. Die hebben iig nooit voor de spertijd gestemd, wat d66 wel heeft gedaan.
Er zat enigszins wat sarcasme in mijn post...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het cijfer wat je ziet is steeds tot des ochtends om tien uur of half elf. Wat nu ingeklopt wordt zie je morgen.
Ohquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zat enigszins wat sarcasme in mijn post...
En Nederland accepteert het en doet het af met ''wat doen ze het toch goed''. Zo snel mogelijk, wanneer het weer kan, weer VVD stemmen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:56 schreef Oliver23 het volgende:
Aankomende dinsdag tijdens de persconferentie:
* Avondklok blijft
* Scholen gaan gewoon weer dicht
* Contactberoepen dicht
En Rutte kijkt ons boos aan en zegt: ''Dit hebben we niet met elkaar afgesproken''
Dan zat ik fout.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:58 schreef Oliver23 het volgende:
Tussen donderdagochtend en vrijdagochtend zijn ongeveer 7.400 nieuwe coronagevallen geregistreerd, zei minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) na afloop van de wekelijkse ministerraad. Dat zou het grootste aantal sinds 8 januari zijn. Het RIVM brengt in de loop van de middag het exacte cijfer naar buiten, maar bevestigt aan NU.nl dat het gaat om "zeker 7.400 gevallen".
Ferd zijn cijfertje klopt dus
En tijdens de feestjes van politici woensdagavond.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:04 schreef zoost het volgende:
[..]
Toch veel besmettingen in de stemlokalen.
Fissa van Baudet kwam naar voren in het BCOquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:04 schreef zoost het volgende:
[..]
Toch veel besmettingen in de stemlokalen.
Komt allemaal door de schaatspiekquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:00 schreef Gunner het volgende:
Ach ja zolang we met z'n allen weer vrolijk de weg op gaan naar kantoor etc dan is het logisch. Maar daar kunnen of willen ze niets aan doen. Het is echt niet alleen die open scholen die hiervoor zorgt. Maar ze gebruiken het wel als stok om mee te slaan. Lekker makkelijk immers.
En leeftijdsgroepenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan zat ik fout.
Grote sprong dan opeens zeg. Wel percentage positieve testen afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |