abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2021 @ 21:35:57 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198578324
Kennen jullie de film? Will Smith is de “date doctor”.

Mijn vraag is, wat vinden jullie van zo’n scenario? Stel, een man geeft professionele hulp aan andere mannen om een vrouw te vinden?

Dus niet PUA, waar het gaat om vrouwen in bed krijgen, maar iemand oprecht helpen om liefde te vinden. Een “date doctor”, soort professionele hulpverlener op het gebied van jouw liefdesleven?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198578460
O
pi_198578482
Hitchbitch?
pi_198578520
Uit je Pohi kan ik in ieder geval concluderen dat je dat wel nodig hebt
-XOXO-
  donderdag 18 maart 2021 @ 21:45:19 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198578606
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
Uit je Pohi kan ik in ieder geval concluderen dat je dat wel nodig hebt
Ik heb een vriendin haha. In ieder geval een neukertje, met een knappe dame ook. Dus waarom zou ik het nodig hebben? ;)

Eerlijk gezegd heb ik juist in de andere stoel gezeten. Ik was een “dating coach” en heb met meerdere mensen, ook via fok, afgesproken om te helpen met het vinden van een vriendin. Ik was best goed ook, meerdere mannen zijn dankbaar voor mijn hulp.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198579019
Was wel een leuke film maar begrijp ik het goed dat je dit overweegt als carriereswitch?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:06:16 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198579103
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Was wel een leuke film maar begrijp ik het goed dat je dit overweegt als carriereswitch?
Nee. Ik heb het vroeger wel gedaan, zonder geld ervoor te vragen. Maar ben te kwetsbaar en instabiel om dit vol te houden als carrière. Vaak zijn de mannen die ik zou helpen ook instabiel.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 13:56:45 #8
441859 crew  Lenny77
pi_198587178
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin haha. In ieder geval een neukertje, met een knappe dame ook. Dus waarom zou ik het nodig hebben? ;)

Hopelijk weet zij ook dat ze enkel maar een neukertje is? Want zij denkt dus wel dat ze je vriendin is he..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 13:58:17 #9
441859 crew  Lenny77
pi_198587202
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef Keep_Walking het volgende:

Stel, een man geeft professionele hulp aan andere mannen om een vrouw te vinden?

En OT: nee ik denk net dat je iemand nodig hebt van het andere geslacht.
Als ik advies wil over mannen dan ga ik dat toch ook niet aan een vrouw vragen? Wat weet zij nu van mannen af..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Official ESF Kreviewer vrijdag 19 maart 2021 @ 13:58:27 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_198587208
Ik zou dit wel kunnen, maar ik wil het niet.

Tevens ben ik vermoedelijk onbetaalbaar voor de gemiddelde Fokker.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 14:09:43 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198587392
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hopelijk weet zij ook dat ze enkel maar een neukertje is? Want zij denkt dus wel dat ze je vriendin is he..
Ja hoor, zij denkt er net zo over... ze wil niet te serieus zijn.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 14:34:58 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198587771
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als ik advies wil over mannen dan ga ik dat toch ook niet aan een vrouw vragen? Wat weet zij nu van mannen af..
Ik denk je beter advies kan vragen aan iemand van hetzelfde geslacht. Vrouwen geven slecht advies over hoe je een andere vrouw kan krijgen.
pi_198587828
Kun je net zo goed leren gedachten lezen :')
  vrijdag 19 maart 2021 @ 23:58:27 #14
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_198597129
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik juist in de andere stoel gezeten. Ik was een “dating coach” en heb met meerdere mensen, ook via fok, afgesproken om te helpen met het vinden van een vriendin. Ik was best goed ook, meerdere mannen zijn dankbaar voor mijn hulp.
Hahahaha, laat me niet lachen man. Jij kan niet eens een fatsoenlijke relatie met jezelf onderhouden, laatst staan dat je op kan treden als “date dokter”.

Enige die hulp nodig heeft, ben jij.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_198597612
quote:
Ja ik snap die gedachtengang ook totaal niet.
Je kent dan als man alleen het geobserveerde gedrag, niet hoe ze zich van binnen voelen. Wie weet trek je dan wel de hele verkeerde conclusies. Denk je dat ze je niet zien staan terwijl ze eigenlijk niet de eerste stap durven te zetten, of juist dat ze een leuke avond hadden terwijl je zo opdringerig overkwam dat ze gewoon geen nee durfden te zeggen. Maar goed, voor een man is natuurlijk ook alleen het gedrag tegenover hem wat telt; boeiend hoe de vrouw zich daarbij voelt. Maar als ik over het concept gevoelens nadenk dan stoppen mijn hersenen sowieso met werken. Meest rare concept ooit. :r Niemand neemt het serieus, bij niemand is het belangrijk maar dan soms ineens weer wel bij zichzelf, wordt in bepaalde gebieden grof genegeerd, bestaat het wel? “Doe alleen maar wat goed voelt, daarvoor ben je op aarde” “wees stoicijns en vervul je plicht” :(
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 20 maart 2021 @ 08:46:28 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198599284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:58 schreef M1stral het volgende:

[..]

Hahahaha, laat me niet lachen man. Jij kan niet eens een fatsoenlijke relatie met jezelf onderhouden, laatst staan dat je op kan treden als “date dokter”.

Enige die hulp nodig heeft, ben jij.
Ik heb het anders wel gedaan en ook met succesverhalen, toen ik jonger was.
pi_198599979
Ik ken de film niet. Wel weet ik dat er verschillende dating-coaches (m/v) in Nederland actief zijn. Daarbij lijkt het mij belangrijker dat je vertrouwen hebt in de coach en diens aanpak, dan in diens sekse. Je hebt iemand nodig in het bijzijn van wie je open en eerlijk naar jezelf kunt kijken. Iemand die jouw soms een spiegel voor kan houden, kan uitdagen en op nieuwe ideeën kan brengen. Voor sommige mannen kan dat een vrouw zijn; voor andere mannen een andere man. Ik geloof niet dat je als man per se beter afbent met een coach (v), vanwege haar mogelijkheid 'de vrouw' te begrijpen. Maar daarbij zal meespelen dat ik ook niet geloof in 'de man dit' en 'de vrouw dat', omdat ik mij vaak niet herken in wat 'de man' zou zijn/denken.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 10:02:54 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_198599999
Het ergste advies dat ze je kunnen geven, is jezelf zijn. Het meest vage antwoord dat er is.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_198600005
Als het op een goede manier gebeurt, zoals Mark Manson een tijdje heeft gedaan, is er niets mis mee. Dan gaat het niet om versiertrucs maar om zelfontwikkeling en het opbouwen van zelfvertrouwen. Helaas heeft de hele PUA gemeenschap de boel verziekt.

Zijn boek Models is wel een aanrader geloof ik.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 14:11:56 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198603175
De moraal van die film is toch juist dat hij eigenlijk niets doet
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198603257
quote:

[..]

Als er iets is wat je niet moet doen als man, dan is het aan een vrouw advies vragen hoe je een andere dame moet versieren.
pi_198633249
Het is een beetje basisschool 2.0. Daar leer je hoe je met andere personen communiceert, hoe je interesse toont, hoe je wat over jezelf vertelt en dat het raar is om direct in de eerste zin over neuken te beginnen. Bij veel mensen gaat het daar in ieder geval al mis.
pi_198633390
Wat zal ik hier eens van zeggen. Ik moet beginnen met manmanman.

Je geeft af op PUA en vervolgens heb je het zelf over ‘neukertje’.
Je kunt zelf geen relatie behouden.
Je bent alleen op jezelf gericht.
Je bent instabiel.

En dan wil je anderen op dit vlak helpen? Iets met de lamme en blinde.
Sorry dat ik het zo bot zeg maar je hebt nogal een bord voor je kop.
  maandag 22 maart 2021 @ 15:23:46 #24
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_198634807
En wederom een topic van TS over TS om aan te tonen hoe 'stoer' die wel niet was... :O
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_198635854
Ik vind het nogal onlogisch en bovendien onethisch om als labiel persoon andere labiele personen te helpen een relatie te vinden.

Maarja zulke shit gebeurt aan de lopende band dus waarom niet. Ik ken zelf ook een paar 'amateurseksuologen', labiele vrouwen vol met issues en onverwerkte trauma's, die de ene helft van de tijd in een mental breakdown verkeren, eetbuien hebben en de andere helft van de tijd anderen sekstips lopen te geven en standjes voordoen, vibo's aanbevelen en ook continu relatieadvies proberen te geven.

En dat doen ze los van elkaar, dus schijnbaar is dit iets wat sommige mensen doen als ze geen eigenwaarde hebben en op die manier proberen hun ego op te vijzelen (is mijn hypothese).

Ze vinden zichzelf ook echt toppertjes op dat gebied volgens mij. Als je kritiek hebt is het gelijk huilen dat je ze zou moeten aanmoedigen want ze hebben eindelijk een doel in hun leven. Het zijn 2 totaal verschillende types maar allebei doen ze exact hetzelfde. Ik vind het walgelijk maar schijnbaar is er wel animo voor? Of iedereen loopt gillend weg dat weet ik niet.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_198636077
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 16:39 schreef -marz- het volgende:
Ik vind het nogal onlogisch en bovendien onethisch om als labiel persoon andere labiele personen te helpen een relatie te vinden.
Eens. Volgens mij is/was TS ook fan van Jordan Peterson, dus misschien moet hij hoofdstuk 2 nog een keer lezen over waar zijn drang van andere mensen helpen vandaan komt... en hoe fair het inderdaad is ten opzichte van de ander. Iemand willen helpen is niet altijd moreel juist. Je weet niet wat een ander nodig heeft en misschien maak je het alleen maar erger.
pi_198647050
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Kennen jullie de film? Will Smith is de “date doctor”.

Mijn vraag is, wat vinden jullie van zo’n scenario? Stel, een man geeft professionele hulp aan andere mannen om een vrouw te vinden?

Dus niet PUA, waar het gaat om vrouwen in bed krijgen, maar iemand oprecht helpen om liefde te vinden. Een “date doctor”, soort professionele hulpverlener op het gebied van jouw liefdesleven?
Prima! Gewoon doen! Er zijn zat mannen wie het niet lukt om vrouwen te vinden dus ze kunnen wel wat hulp gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')