Ik heb een vriendin haha. In ieder geval een neukertje, met een knappe dame ook. Dus waarom zou ik het nodig hebben?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
Uit je Pohi kan ik in ieder geval concluderen dat je dat wel nodig hebt
Nee. Ik heb het vroeger wel gedaan, zonder geld ervoor te vragen. Maar ben te kwetsbaar en instabiel om dit vol te houden als carrière. Vaak zijn de mannen die ik zou helpen ook instabiel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Was wel een leuke film maar begrijp ik het goed dat je dit overweegt als carriereswitch?
Hopelijk weet zij ook dat ze enkel maar een neukertje is? Want zij denkt dus wel dat ze je vriendin is he..quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin haha. In ieder geval een neukertje, met een knappe dame ook. Dus waarom zou ik het nodig hebben?
En OT: nee ik denk net dat je iemand nodig hebt van het andere geslacht.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Stel, een man geeft professionele hulp aan andere mannen om een vrouw te vinden?
Ja hoor, zij denkt er net zo over... ze wil niet te serieus zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hopelijk weet zij ook dat ze enkel maar een neukertje is? Want zij denkt dus wel dat ze je vriendin is he..
Ik denk je beter advies kan vragen aan iemand van hetzelfde geslacht. Vrouwen geven slecht advies over hoe je een andere vrouw kan krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En OT: nee ik denk net dat je iemand nodig hebt van het andere geslacht.
Als ik advies wil over mannen dan ga ik dat toch ook niet aan een vrouw vragen? Wat weet zij nu van mannen af..
Hahahaha, laat me niet lachen man. Jij kan niet eens een fatsoenlijke relatie met jezelf onderhouden, laatst staan dat je op kan treden als “date dokter”.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin haha. In ieder geval een neukertje, met een knappe dame ook. Dus waarom zou ik het nodig hebben?
Eerlijk gezegd heb ik juist in de andere stoel gezeten. Ik was een “dating coach” en heb met meerdere mensen, ook via fok, afgesproken om te helpen met het vinden van een vriendin. Ik was best goed ook, meerdere mannen zijn dankbaar voor mijn hulp.
Ja ik snap die gedachtengang ook totaal niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:58 schreef Lenny77 het volgende:
Als ik advies wil over mannen dan ga ik dat toch ook niet aan een vrouw vragen? Wat weet zij nu van mannen af..
Ik heb het anders wel gedaan en ook met succesverhalen, toen ik jonger was.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:58 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hahahaha, laat me niet lachen man. Jij kan niet eens een fatsoenlijke relatie met jezelf onderhouden, laatst staan dat je op kan treden als “date dokter”.
Enige die hulp nodig heeft, ben jij.
Als er iets is wat je niet moet doen als man, dan is het aan een vrouw advies vragen hoe je een andere dame moet versieren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eens. Volgens mij is/was TS ook fan van Jordan Peterson, dus misschien moet hij hoofdstuk 2 nog een keer lezen over waar zijn drang van andere mensen helpen vandaan komt... en hoe fair het inderdaad is ten opzichte van de ander. Iemand willen helpen is niet altijd moreel juist. Je weet niet wat een ander nodig heeft en misschien maak je het alleen maar erger.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:39 schreef -marz- het volgende:
Ik vind het nogal onlogisch en bovendien onethisch om als labiel persoon andere labiele personen te helpen een relatie te vinden.
Prima! Gewoon doen! Er zijn zat mannen wie het niet lukt om vrouwen te vinden dus ze kunnen wel wat hulp gebruiken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Kennen jullie de film? Will Smith is de “date doctor”.
Mijn vraag is, wat vinden jullie van zo’n scenario? Stel, een man geeft professionele hulp aan andere mannen om een vrouw te vinden?
Dus niet PUA, waar het gaat om vrouwen in bed krijgen, maar iemand oprecht helpen om liefde te vinden. Een “date doctor”, soort professionele hulpverlener op het gebied van jouw liefdesleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |