quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
naaistreek van de programmamakersquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:54 schreef Poefbank het volgende:
En ze had nog zo gehoopt op een adonis
Dit ja. Jammer wel. Op zich een leuke vrouw maar oogt een beetje lastig.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Awkward. Clauw komt niet zo goed over.
Nou, denk dat je even langs Hans Anders moet, of Eyelovequote:Op donderdag 18 maart 2021 19:56 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Hoezo? Uiterlijk is ook niet alles.
Hij ziet er op zich prima uit.
Neuh, komt door de bril. Hij dus.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou, denk dat je even langs Hans Anders moet, of Eyelove
Cartoon, dat is wel het woord van deze date ja.quote:
Nee, komt niet puur door die bril, hij is gewoon niet in haar league qua looks en ja, dat maakt voor de aantrekking en chemie vaker wel dan niet heel veel uitquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, komt door de bril. Hij dus.
Het is nog steeds een nogal aparte opmerking.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou, denk dat je even langs Hans Anders moet, of Eyelove
Mwaaaah.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, komt niet puur door die bril, hij is gewoon niet in haar league qua looks en ja, dat maakt voor de aantrekking en chemie vaker wel dan niet heel veel uit
Kerel, je maakt er iets van wat ik niet zeg. Ik geef aan waarom het weinig kans heeft. Ben je zo'n overdreven deuger ofzo dat je hiermee komt?quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:59 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is nog steeds een nogal aparte opmerking.
Alsof hij het niet waard zou zijn om met haar op date te kunnen gaan.
Kan ie lekker graaien in bed.quote:
Mooie blauwe ogen.quote:
Jij weet uit je hoofd hoe de dochter van Witschge eruit ziet?quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft de wangen van de dochter van Richard Witschge.
Nee hoor dat verder niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kerel, je maakt er iets van wat ik niet zeg. Ik geef aan waarom het weinig kans heeft. Ben je zo'n overdreven deuger ofzo dat je hiermee komt?
Joëlle Witschge is wel bij meer mensen bekend ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Jij weet uit je hoofd hoe de dochter van Witschge eruit ziet?
Dit is van dat haar dat van nature zo staat denk ikquote:
Een Pabo-toontje.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit wordt niks, dat weet ze. Ze praat anders tegen hem dan in het begin. Alsof hij 'speciaal' is.
Ik ook.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind die boeren leuk. Tot net althans.
Hij is doods en zij beetje pinnig.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:08 schreef Poefbank het volgende:
Op naar de volgende nelleke, ouwe slettebak.
Welnee ze bracht het voorzichtig. Hij was meer lomp.quote:
Ja ik neem toch wel m'n woorden terugquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Brillie is niet lelijk maar heeft nul mannelijkheid in zich.
Of moeilijk of ze maakt het zichzelf onnodig moeilijk. Het antwoord zullen we nooit krijgen.quote:
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Die boeren zijn echt leuk. Hij doet echt geen vlieg kwaad.Zou leuk zijn als dit een match is.
Zó maken Nederlandse politici met hun kleding een politiek statementquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:14 schreef RipCity het volgende:
Ik heb echt de memo gemist dat coltruien helemaal in zijn.
Oh nou met die 2 wil ik me absouluut niet identificeren dus denk dat ik er maar ver weg van blijf.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zó maken Nederlandse politici met hun kleding een politiek statement
https://www.npo3.nl/brandpuntplus/nederlandse-politici-kleding
Iets anders dat we de laatste tijd steeds meer bij politici zien, is het dragen van een coltrui in combinatie met een colbert. Dit zagen we onder anderen bij Farid Azarkan (DENK) en Jesse Klaver (GL). “Het is natuurlijk winter, maar een coltrui straalt ook intellect uit. Denk bijvoorbeeld aan Steve Jobs. Het past bij GroenLinks en Klaver kan het goed hebben.”
Bij First Dates zijn het voornamelijk de homo's die coltruien aanhebbenquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh nou met die 2 wil ik me absouluut niet identificeren dus denk dat ik er maar ver weg van blijf.
Ze zijn het van planquote:
Boek een yogalesje via poweryoga Meppel, ff zoeken op Facebook. Wellicht kun je daar meer info vinden.quote:
https://www.instagram.com/yogiclau/quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Boek een yogalesje via poweryoga Meppel, ff zoeken op Facebook. Wellicht kun je daar meer info vinden.
Op een gegeven moment ken je daar iedereen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
geen kerel te vinden in die bruine kroeg
Beetje overschat boek maar goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond het al apart dat iemand in dit topic aan Thomas Mann refereerde.
Die heeft ze allemaal al afgewerkt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
geen kerel te vinden in die bruine kroeg
M’n hart slaat telkens bijna over als er er een begin van een stilte valt.quote:
Misschien ook wel zo gemonteerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M’n hart slaat telkens bijna over als er er een begin van een stilte valt.
Lijkt wel op een van die gasten van Een huis volquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:37 schreef DKUp het volgende:
Danny is geen prater, hij heeft niet veel mee.
“Ik weet niet wat ik moet zeggen want ik ken je natuurlijk niet.”quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Misschien ook wel zo gemonteerd.
Heel slim idee toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:37 schreef Poefbank het volgende:
Ik klap al heel snel dicht als een meisje bij mij in de buurt komt. Laat ik snel gaan daten op tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Ja deed mij denken aan Forest Gump dat hij niet de bus instapt bij een vreemde.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Ik weet niet wat ik moet zeggen want ik ken je natuurlijk niet.”
Serieus
Iedereen kan zichzelf model noemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Voor een model heeft hij een behoorlijk slechte lichaamshouding
En als je bij d'r ouders gaat eten moet je telkens naar de WC rennen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Dat Indische grietje is wel leuk maar zodra er een s komt versta ik haar niet.
Forrest Gumpquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja deed mij denken aan Forest Gump dat hij niet de bus instapt bij een vreemde.
Haters gonna hatequote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Stop met Engels praten. Stop met praten. Stop.
Middenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Omdat ik dit nu doe moet dit ook met hoofd- en nagerecht.
90% van de vrouwen wil Daniël de Ridderquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Paardenmeisje wilde ook Daniël de Ridder maar kreeg een verlegen chauffeur met kuif.
Zij is te leuk en nuchter voor hem.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tyf op met je Instagram, heb aandacht voor haar.
ja in maleisie. Lucky dude.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
Die ene Nederlandse dude die ook model was In Azie had het beter gedaan daar, die was toch met een rijke prinses getrouwd
Ja, maar daar zijn er niet heel veel van....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Paardenmeisje wilde ook Daniël de Ridder maar kreeg een verlegen chauffeur met kuif.
Ze wilde niet minder dan Daniël de Ridder.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
90% van de vrouwen wil Daniël de Ridder
Wie?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
90% van de vrouwen wil Daniël de Ridder
Het beroemde middengerecht..quote:
Oud voetballer die al tijden terug in een zwarte coltrui liep. Schijnt niet gay te zijn.quote:
Oh jaquote:
Oh, in dat wereldje houden ze dat liever geheimquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oud voetballer die al tijden terug in een zwarte coltrui liep. Schijnt niet gay te zijn.
behaardquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Al die behaarde weduwen en weduwnaars kunnen zo verdrietig zijn.
Hij heeft er zelfs een stuk voor op zijn mouw!quote:
Komt nogal onnozel over in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Is haar stem nou zo vervelend of kinderlijk
Goede match dus. Ze komen beiden niet echt snugger over.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarschijnlijk meer tattoo's dan IQ punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |