Hou je hoerensmoel tochquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:06 schreef scrupuleus het volgende:
Solo heeft gewoon een hekel aan interessantdoenerij, dit komt waarschijnlijk door een minderwaardigheidscomplex, daarnaast heeft hij een klein hartje en dit allemaal maakt hem soms een mokkend kind
Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
fuck wat is nelke toch een lekkertje
https://www.ad.nl/amsterd(...)e-politiek~a1549e22/
kan haar insta niet vinden
De '70's zijn voorbij hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Naakt op rolschaatsen had ik leuker gevonden.
Incelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Op een bepaalde leeftijd wil je niet meer neuken. Af en toe gepijpt worden en je anjer laten likken door een wijfie in een andere gemeente is nog wel te doen.
Gepijpt worden kan ik me nog in vinden, maar aan je anjer laten likken als hoofdbezigheid klinkt erg ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Op een bepaalde leeftijd wil je niet meer neuken. Af en toe gepijpt worden en je anjer laten likken door een wijfie in een andere gemeente is nog wel te doen.
En aan welke leeftijd moet ik dan denken? een jaartje of 70?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat stukje vlees tussen je ballen en je aars aan laten sabbelen. Da's echt lekker.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Gepijpt worden kan ik me nog in vinden, maar aan je anjer laten likken als hoofdbezigheid klinkt erg ongemakkelijk.
Daten is een gedoe bedoel je?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Allemaal gedoe dat seks
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat stukje vlees tussen je ballen en je aars aan laten sabbelen. Da's echt lekker.
Perineum?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat stukje vlees tussen je ballen en je aars aan laten sabbelen. Da's echt lekker.
Ik verwacht wel een volle bosquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
fuck wat is nelke toch een lekkertje
https://www.ad.nl/amsterd(...)e-politiek~a1549e22/
kan haar insta niet vinden
Wat dat betreft ben ik nog best terughoudend en conservatief. Heb wel een korte introductie gehad in ass play, maar het meeste is niet zo aan mij besteed. Hooguit een beetje teasend.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kontneuken doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:10 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik nog best terughoudend en conservatief. Heb wel een korte introductie gehad in ass play, maar het meeste is niet zo aan mij besteed. Hooguit een beetje teasend.
Zelfde trouwens voor anale seks hoor, nooit echt ervaren of begrepen waarom sommigen er bij zweren.
Volle bos altijd +10quote:
Een echt volle bos zit gewoon overal. Niks geen gelazer met opscheren of een pony of weet ik veel wat. Volume willen we zien.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tenzij het aan de achterkant zit
Ik vind dat altijd van Brechtje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nelke is wel echt de meest aseksuele naam die je kunt bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |