Wat is er mis met slibvergisting dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is waar. PvdA ander verhaal. Die zijn destijds ook keihard afgestraft. En terecht vind ik. Wat ik vooral zwak vond van Lillian Marijnissen is dat ze in het debat op de man ging spelen. Groen Links verwijt ik onder andere Bio Massa goed te praten.
We zullen zien wat er gaat gebeuren. Niet al te veel denk ik.
quote:
Wanneer neem je een andere uiquote:Op vrijdag 19 maart 2021 06:42 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat is er mis met slibvergisting dan?
Ik doel op houtverbranding.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 06:42 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat is er mis met slibvergisting dan?
Lekker binnen de lijntjes aan het kleuren maatquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef Solotovski het volgende:
Even lekker het huishouden doen onder het genot van een lekker muziekje
Lekker man, trots op jequote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker binnen de lijntjes aan het kleuren maat
Ik heb een buitenlamp vervangen
Ondemocratische vieze aandachtshoerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
fuck wat is nelke toch een lekkertje
https://www.ad.nl/amsterd(...)e-politiek~a1549e22/
kan haar insta niet vinden
Laat jezelf lekker gaanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:31 schreef Solotovski het volgende:
Oei, nu lig ik op de bank en heb ik nergens meer zin in
Naakt op rolschaatsen had ik leuker gevonden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ondemocratische vieze aandachtshoer
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ondemocratische vieze aandachtshoer
Blablablablaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Onze toekomst ligt aan de linkerkant, jammer dat niet iedereen deze visie accepteert.
Ik verwacht wel een ietwat andere uitslag over 4 jaar waarbij links over het dieptepunt heen is.
Voordat links beleid ons kan helpen hebben we het al niet meer nodig, volgende verkiezingen stem ik vvd en iedereen kan de tering krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Onze toekomst ligt aan de linkerkant, jammer dat niet iedereen deze visie accepteert.
Ik verwacht wel een ietwat andere uitslag over 4 jaar waarbij links over het dieptepunt heen is.
Beter dan sgp papoeaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voordat links beleid ons kan helpen hebben we het al niet meer nodig, volgende verkiezingen stem ik vvd en iedereen kan de tering krijgen.
Wil ik nog wel overwegen als ze van hun geloof afstappenquote:
Hebbie nu vvd gestemd?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil ik nog wel overwegen als ze van hun geloof afstappen
Nope. Ik heb de bazin der bazinnen Renske leijten gestemd zakazuluquote:
VVD voor de baas stemmer gespotquote:
Ik heb niet gestemdquote:
Maar wel weer klagen zeker, walgelijk.quote:
Neuhquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar wel weer klagen zeker, walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |