SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
jep, die is bij ons standaard atv.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:44 schreef Karzai het volgende:
Hoefde ik maar 1 dag voor op te nemen, krijgen jullie ook goede vrijdag vrij
Oh kan ik beter wachten tot morgen want dan kan ik met de trein. Maar jeetje veel werk met dat sjouwen enz. #viesluiquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, dan zie ik je zondagochtend wel ergens verschijnen
Nee dat is waar natuurlijk. Maar in een baan zitten die je hekelt is nou ook niet echt het toppunt van het goede leven. Maar je kunt ook nogal idealistisch zijn aangelegd en werk zien als broodnodig kwaad.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:10 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Dat ben ik niet met je eens. Opportunistisch, brutaal en drammerig is niet hetzelfde als slim.
Ik ben nog steeds in twijfel of het echt water is of toch bier.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:46 schreef Karzai het volgende:
Sowieso met water sjouwen, hier komt dat uit de kraan
hmm, dan moet ikhet dak van de garage's vervangenquote:
Geen idee of ik 2de paasdag vrij ben eigenlijk. Ach hoeft van mij ook niet zo nodig.quote:
Nee, ik heb nog bijna een hele krat die ik in december gehaald heb aangezien ik bijna niet meer drinkquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Bier halen in Duitsland klinkt een stuk logischer.
Met smaakje? Dat nemen vrienden vaak wel mee of echt water? Want dat is in Duitsland toch niet anders.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog bijna een hele krat die ik in december gehaald heb aangezien ik bijna niet meer drink
het gaat echt om water.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:44 schreef Karzai het volgende:
Hoefde ik maar 1 dag voor op te nemen, krijgen jullie ook goede vrijdag vrij
Maar denk je echt dat al die topmensen elke ochtend enthousiast uit hun bed springen. Of is dat misschien ook een houding die ze zichzelf aanmeten? Omdat ze vinden dat ze dat moeten uitstralen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is waar natuurlijk. Maar in een baan zitten die je hekelt is nou ook niet echt het toppunt van het goede leven. Maar je kunt ook nogal idealistisch zijn aangelegd en werk zien als broodnodig kwaad.
nope, geen smaakje.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met smaakje? Dat nemen vrienden vaak wel mee of echt water? Want dat is in Duitsland toch niet anders.
Gerolsteiner?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, geen smaakje.
gewoon bruisend water.
goedkoper dan hier en ik vind de 0,75l glazen flessen ideaal.
sinds thuiswerken begin ik om 7 uur met hackenquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat al die topmensen elke ochtend enthousiast uit hun bed springen. Of is dat misschien ook een houding die ze zichzelf aanmeten? Omdat ze vinden dat ze dat moeten uitstralen?
Goedkoper geloof ik wel ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, geen smaakje.
gewoon bruisend water.
nee, echt het alles goedkoopste huismerk. een krat van 12 flessen voor nog geen 2 euroquote:
* Zet virusscanner aan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sinds thuiswerken begin ik om 7 uur met hacken
en als ik niet oplet ga ik door tot 22:00
Krijg jij een woning bij je werk?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Keuze oude vertrouwde werk plek woning..
Of nieuwe werk plek woning met meer uitdagingen... ) wel andere stichting. vriendin werkt bij deze stichting zag deze vacature en zei dat is wat voor jou... dus op gesprek geweest om te kijken wat ze bieden...
Hebben ze jou al vaste aanstelling geboden?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee of ik 2de paasdag vrij ben eigenlijk. Ach hoeft van mij ook niet zo nodig.
nee ik werk met mensen met beperking die er wonen dus werk ik op een woningquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg jij een woning bij je werk?
Aaahquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ik werk met mensen met beperking die er wonen dus werk ik op een woning
Nee maar ik heb wel vandaag aangekaart bij iemand dat ik meer wil weten over hoe of wat straks want mijn traject is over 2 of 3 maanden afgelopen en ik hoor maar niks en heb ook nooit meer een gesprek ofzo om te praten van hoe of wat (wat wel gebruikelijk is als je een traject doet). Maar hij gaat het maandag in het teamoverleg gooien en dan hoor ik het wel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hebben ze jou al vaste aanstelling geboden?
geen paniekquote:
T zou ze sieren jou vaste aanstelling te gevenquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ik heb wel vandaag aangekaart bij iemand dat ik meer wil weten over hoe of wat straks want mijn traject is over 2 of 3 maanden afgelopen en ik hoor maar niks en heb ook nooit meer een gesprek ofzo om te praten van hoe of wat (wat wel gebruikelijk is als je een traject doet). Maar hij gaat het maandag in het teamoverleg gooien en dan hoor ik het wel.
Ja dit wil ik weerquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ging vaak ik kleve shoppen enzo
Dit zegt me allemaal niksquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen paniekik zit tegenwoordig bij de club die encrochat en sky ECC wisten te ontcijferen.
of ken ik je daarvan
Ik heb echt geen idee wat het plan is, ik wacht het dinsdag ofzo wel even af als ze overleg hebben gehad.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
T zou ze sieren jou vaste aanstelling te geven
Ik dus ookquote:
Oh door jou zijn de coke prijzen zo gestegen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen paniekik zit tegenwoordig bij de club die encrochat en sky ECC wisten te ontcijferen.
of ken ik je daarvan
Ja hopelijk komen ze voor jou met goed nieuwsquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat het plan is, ik wacht het dinsdag ofzo wel even af als ze overleg hebben gehad.
Hoop het ook maar denk niet dat het uit kan. Maar goed ik wacht het eerst wel even af.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja hopelijk komen ze voor jou met goed nieuws
Nou dan zou je met jou kwaliteiten en ervaring nu overal terecht kunnenquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop het ook maar denk niet dat het uit kan. Maar goed ik wacht het eerst wel even af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en google maps verteld mij dat het driekwart jaar geleden is dat ik bij de action was![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zegt me allemaal niksMaar het klinkt wel interessant
Geen idee haha.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou dan zou je met jou kwaliteiten en ervaring nu overal terecht kunnen
Wel joh met jou ervaring kan je zo aan de bak. staan te springen om GOEDE schoonmakersquote:
psst, iets uit de opslag hebben?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh door jou zijn de coke prijzen zo gestegen?
ik als ook dat je nieuwe fiets wilde. vraag eens na op je werk of ze fietsplan hebben bijna alle bedrijven hebben tquote:
ik zal even een onopvallend wit busje hurenquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal even een onopvallend wit busje huren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Ik weet niet of deze goed scoort in de categorie onopvallend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Bruisend water.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, geen smaakje.
gewoon bruisend water.
het zit dus gewoon in mijn genenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bruisend water.
Duitsers zijn er wel dol op ja.
Jij Nederlanderquote:
ach ja, ik drink weinig tot geen frisdrank. dus het bubbeltjeswater is mijn frisquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:32 schreef Karzai het volgende:
Maar 80 cent voor een fles water vind ik een beetje duur
Hier verslaafd aan cola zeroquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:39 schreef gianni61 het volgende:
Al had ik gisteravond nog eens een lekker flesje Orangina
Dit.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hier verslaafd aan cola zero
die ken ik niet eensquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
En de cola kaneel en cola kokos.
Cola drink ik eigenlijk alleen als het boven de 30graden is en het water harder uit mn rug loopt dan dat ik het naar binnen kan gietenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hier verslaafd aan cola zero
Bij de Jumbo. Erg lekker.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die ken ik niet eens
Morgen meteen even naar kijkenquote:
O ja daar heb ik ook twee flessen van staan, grenadine en cassis.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:49 schreef Karzai het volgende:
Als het maar koud is, laatste tijd drink ik karvan cevitam limonade als ik fris wil
Zijn blikjesquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Morgen meteen even naar kijken
Ook Eerdmans denkt mee te kunnen regerenquote:
oke thnxxxquote:
In die van Jumbo wel.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:05 schreef Karzai het volgende:
Zo buitje is over, zonnetje schijnt ik kom droog over
Dat heeft vanmorgen nog een staartje gehad. Hulpsinterklaas van de CEO die moest beetje door het stof. Gelukkig stond mijn baas (de CTO) helemaal achter mij en konden we ook bewijzen dat de minions van de CEO dingen toch niet goed gedaan hebben.quote:
Die indruk maak je welquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Normaal ben ik ook heel aardig.
Een restaurant "Dixie" noemen is niet iets waarop ik zou klikken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.dixiesede.nl/afhaal-menu
Misschien hier eens bestellen.
'Vers bereid'quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een restaurant "Dixie" noemen is niet iets waarop ik zou klikken.
Het is een beetje ongelukkig jaquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een restaurant "Dixie" noemen is niet iets waarop ik zou klikken.
Vooraf rings of fire en chuncky porkbelly en als hoofdgerecht de 2 persoons monsterburger en neem voor jezelf ook watquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.dixiesede.nl/afhaal-menu
Misschien hier eens bestellen.
Omg ik wil dit.quote:Zalmfilet met garnaaltjes, tzatziki en aardappelkroketjes
Bijna wel, ik krijg het niet opquote:
Ik ookquote:
Gefrituurde uienringen bij de voorgerechtenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna wel, ik krijg het niet op
Anders krijg je ook nog tortillachips waar je je vol aan kunt vreten tijdens het wachten.
In een restaurant kun je ook gewoon een doggybag vragen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Als je het thuis opeet kun je die salades wel in de koelkast gooien voor de volgende dag, ik vind het altijd zo zonde dat dat weggegooid wordt
Ik heb toch helemaal geen hondquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een restaurant kun je ook gewoon een doggybag vragen.
Na de voorgerechten dan helemaal vol zittenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gefrituurde uienringen bij de voorgerechten
Normaal gesproken hebben ze driegangenmenu's. Eén keer geprobeerd, nooit weer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na de voorgerechten dan helemaal vol zitten
Zo heet zo'n ding nou eenmaalquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen hond
Ik heb de kip jambalaya weleens meegenomen naar huis, dat was nog goed op te warmen de volgende dag.
te weinig?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben ze driegangenmenu's. Eén keer geprobeerd, nooit weer.
maar we kunnen de grenzen toch aftesten..quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een vette veelvraat maar mijn maag heeft grenzen.
ik ben een magere kerkrat met een bodemloze putquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een vette veelvraat maar mijn maag heeft grenzen.
deze tijdlijn volg ik niet helemaal.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:49 schreef Karzai het volgende:
Ik loop straks weer langs de Chinees
Morgen neem ik babi pangang mee
Lange tocht naar de Chineesquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze tijdlijn volg ik niet helemaal.
Zal wel de Chinese muur zijn.quote:
Wel lief van Gergiquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Nou, net bloed laten prikken voor de borstkanker en eierstokkanker gentest. Duurt 3 weken voor ik het resultaat heb. Mij doet het niet zoveel maar Gergi haalt zich al doemscenarios in z'n hoofd![]()
Overigens krijg ik dan ook te horen of ik een verhoogde kans op bijv. darmkanker of hersentumor heb. Op zich niet verkeerd om te weten.
Zien ze dat allemaal af aan bloedquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
Nou, net bloed laten prikken voor de borstkanker en eierstokkanker gentest. Duurt 3 weken voor ik het resultaat heb. Mij doet het niet zoveel maar Gergi haalt zich al doemscenarios in z'n hoofd![]()
Overigens krijg ik dan ook te horen of ik een verhoogde kans op bijv. darmkanker of hersentumor heb. Op zich niet verkeerd om te weten.
Ja goed aan het dna. Als je daar over nadenkt is het best bizar wat ze allemaal kunnen achterhalen op moleculair niveau.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zien ze dat allemaal af aan bloed
Verstand komt met de jaren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg net een uitnodiging om naar een partner van ons te gaan voor een creatieve sessie. Heb het afgewezen
Waarom?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijg net een uitnodiging om naar een partner van ons te gaan voor een creatieve sessie. Heb het afgewezen
Ah jawel joh man, lekker blauwe lullen boetserenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
waarschijnlijk omdat "creatieve sessie"quote:
Ik werk al een jaar thuis en heb sindsdien geen collega meer professioneel gezien. Vind het dan raar om wel op het kantoor van een reclamebureau te gaan zitten.quote:
automatisch laden ftwquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:54 schreef Karzai het volgende:
Even mijn ov kaart opladen, niet vergeten
Heb je nog mensen neukfouten genoemd?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gesprek ging ook erg goed trouwens. Had het soms even lastig, maar het e.e.a. aardig gepareerd volgens mij. Morgen of maandag hoor ik meer. Heb goeie hoop
Oh neequote:Op donderdag 18 maart 2021 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog mensen neukfouten genoemd?
nieuwe opdracht of nieuwe baas?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gesprek ging ook erg goed trouwens. Had het soms even lastig, maar het e.e.a. aardig gepareerd volgens mij. Morgen of maandag hoor ik meer. Heb goeie hoop
Ah ok. Want ik vind je altijd wel creatief, dus je bent terecht uitgenodigd in ieder gevalquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk al een jaar thuis en heb sindsdien geen collega meer professioneel gezien. Vind het dan raar om wel op het kantoor van een reclamebureau te gaan zitten.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Want ik vind je altijd wel creatief, dus je bent terecht uitgenodigd in ieder geval
Tegenwoordig zie je allerlei extremen, mensen die nog steeds onnodig elke dag naar kantoor gaan en mensen die nooit meer buiten komen. Dus verder niks raars aan als je het afzegt toch.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook wel echt bij zijn. Maar het voelt gewoon raar om weer mensen fysiek te zien. En mijn werkgever zegt dat het alleen mag in belangrijke gevallen. En dan eigenlijk alleen klanten, wat dit niet is.
Maar ik voel me nu toch een zeikerd
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je allerlei extremen, mensen die nog steeds onnodig elke dag naar kantoor gaan en mensen die nooit meer buiten komen. Dus verder niks raars aan als je het afzegt toch.
Als ik morgen uit mijn werk kom neem ik gelijk chinees meequote:Op donderdag 18 maart 2021 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deze tijdlijn volg ik niet helemaal.
Ik moet 'straks' net zo lang wennen aan een 'normaal' leven als dat ik aan de coronaperiode moet wennen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook wel echt bij zijn. Maar het voelt gewoon raar om weer mensen fysiek te zien. En mijn werkgever zegt dat het alleen mag in belangrijke gevallen. En dan eigenlijk alleen klanten, wat dit niet is.
Maar ik voel me nu toch een zeikerd
ah kan dat, ik ga pas sinds een paar weken weer met ov, abonnement neem ik niet fiets, ook af en toequote:Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
automatisch laden ftw(of gewoon abo hebben voor groot gebied, zoals ik
)
Ja, ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet 'straks' net zo lang wennen aan een 'normaal' leven als dat ik aan de coronaperiode moet wennen.
En iedereen mij altijd voor gek verklarenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ookEn ik wil ook niet meer helemaal terug naar normaal. Ik vind het heerlijk in mijn thuiswerkbubbel.
Same, 3 of 4 dagen per week thuis zou ik zo voor tekenenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ookEn ik wil ook niet meer helemaal terug naar normaal. Ik vind het heerlijk in mijn thuiswerkbubbel.
Ligt er ook aan hoe het kantoor is denk ik. Met een eigen kantoor, prima. Maar in een open office waar iedereen continu aan de telefoon isquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En iedereen mij altijd voor gek verklaren![]()
Ik werd helemaal gek op kantoor.
Ja was gewoon een open ruimte, bij de voordeur ook, dus er liep regelmatig volk heen en weer, er werd steeds gebeld, gepraat, mensen stonden op, ik zat met de rug naar de deur, het dichtst bij de intercom. Vrij druk. Dan zet je maar een koptelefoon op, maar iemand moet toch die deur opendoen en ik vond het niet netjes om mensen te laten wachten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe het kantoor is denk ik. Met een eigen kantoor, prima. Maar in een open office waar iedereen continu aan de telefoon is
Oh dat is helemaal irritant dan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was gewoon een open ruimte, bij de voordeur ook, dus er liep regelmatig volk heen en weer, er werd steeds gebeld, gepraat, mensen stonden op, ik zat met de rug naar de deur, het dichtst bij de intercom. Vrij druk. Dan zet je maar een koptelefoon op, maar iemand moet toch die deur opendoen en ik vond het niet netjes om mensen te laten wachten.
Worden die supermarkten niet steeds beschoten/in brand gestoken de laatste tijd?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer gewandeld. Nog veel verder dan vanochtend. Had zo'n energie gewoon![]()
Ook even langs de Poolse supermarkt gelopen voo wat exotische biertjes. Vanavond maar eens wat proeven
Ja alleen s nachtsquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Worden die supermarkten niet steeds beschoten/in brand gestoken de laatste tijd?
die krijg ik gewoon thuis gebracht van mijn baasquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer gewandeld. Nog veel verder dan vanochtend. Had zo'n energie gewoon![]()
Ook even langs de Poolse supermarkt gelopen voo wat exotische biertjes. Vanavond maar eens wat proeven
Oh ja dat hebben wij ook gehadquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:57 schreef wel.o.k het volgende:
die krijg ik gewoon thuis gebracht van mijn baasborrelavondje via teams
Wat is dat voor een luxequote:Op donderdag 18 maart 2021 16:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die krijg ik gewoon thuis gebracht van mijn baasborrelavondje via teams
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]zo hebben we ook het kerst diner gedaan.
kwamen ze brengen verkleed als kerstmannen en vrouw
maar kompleet met vlees, de gril, tafelkleed, glazen...
we hadden alleen borden en bestek van onszelf![]()
ze zijn niet failliet toch?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat hebben wij ook gehadAlleen heb ik dus even geen baas meer
geen bedrijfsfeestje, geen kerstdiner, geld over voor de boys.quote:
Sowieso zeldzaam om een reactie te ontvangen, maar altijd zo deprimerendquote:Bedankt voor je sollicitatie naar de functie van Medewerker Multimedia Support .
Op deze vacature hebben we veel reacties ontvangen. De selectie van kandidaten was lastig, want er zaten veel passende en inspirerende sollicitaties tussen. Uiteindelijk hebben we enkele sollicitanten geselecteerd waarmee we in gesprek gaan. Onze keuze is daarbij niet op jou gevallen. De cv's van de geselecteerde kandidaten sluiten beter aan bij onze eisen.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso zeldzaam om een reactie te ontvangen, maar altijd zo deprimerend
Moet zeggen dat het zelfs met een goede CV en werkervaring bij de 'juiste' bedrijven lastig is om erdoor te komen. Veel dingen worden informeel geregeld. Misschien niet op entry level als net afgestudeerde, maar zeker op meer senior niveau. Netwerken is het belangrijkste helaas.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is nog niet eens een quasi-persoonlijk knip- en plakverhaal. Dit is gewoon een "eigenlijk zijn we te belazerd om te reageren, maar de stagiair moet ook wat te doen hebben" knip- en plakverhaal.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was een hogeschool dit, wel eentje waar ik nog connecties had, maar die waren schijnbaar niet voldoende.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het zelfs met een goede CV en werkervaring bij de 'juiste' bedrijven lastig is om erdoor te komen. Veel dingen worden informeel geregeld. Misschien niet op entry level als net afgestudeerde, maar zeker op meer senior niveau. Netwerken is het belangrijkste helaas.
Hmm jammer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was een hogeschool dit, wel eentje waar ik nog connecties had, maar die waren schijnbaar niet voldoende.
Briljant wel, kost ze niks want het werk moet uiteindelijk toch wel gedaan worden natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn werkgever geeft weer een gratis vakantiedag
Dit klopt wel vind ik.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
En kantoortuinen zijn echt de hel op aarde.
Ja wie dat bedacht heeft.. het zou de samenwerking verbeteren. Mijn god, ik krijg er alleen maar een hekel aan m'n collega's van.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
En kantoortuinen zijn echt de hel op aarde.
Jij adviseert dit aan je klanten?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Briljant wel, kost ze niks want het werk moet uiteindelijk toch wel gedaan worden natuurlijk
Ja, benefits die niks kosten vinden ze prachtigquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij adviseert dit aan je klanten?
Echt he? Ik heb bij de krant wel eens naar een collega gebruld dat hij nou eindelijk eens zijn kop moest houden. Die vent zat al drie uur non-stop aan de telefoonquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wie dat bedacht heeft.. het zou de samenwerking verbeteren. Mijn god, ik krijg er alleen maar een hekel aan m'n collega's van.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, benefits die niks kosten vinden ze prachtig
Dat is bij ons de hele dag zo, workshops van 4 uur e.d. En dan van elke kant iemand in een andere taal aan de telefoon horen, terwijl je collega naast je lekker met open mond op een kauwgom zit te knagenquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt he? Ik heb bij de krant wel eens naar een collega gebruld dat hij nou eindelijk eens zijn kop moest houden. Die vent zat al drie uur non-stop aan de telefoon
Dan krijg je toch de neiging om te gaan meppen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is bij ons de hele dag zo, workshops van 4 uur e.d. En dan van elke kant iemand in een andere taal aan de telefoon horen, terwijl je collega naast je lekker met open mond op een kauwgom zit te knagen
Ja, ik liep soms ook wegquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan krijg je toch de neiging om te gaan meppen?
Ik had in Boedapest een collega die de hele dag stinkende windjes zat te laten.
Geen ijzers in het vuur momenteel?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet eerst maar weer gewoon een baan hebben voordat ik kan gaan klagen over kantoortuinen en luidruchtige collegae
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Collega Zsolt. Zat tegenover me met z'n hipsterbrilletje. Ik heb na een poosje vriendelijk gevraagd of hij dat voortaan op de wc kon gaan doen. Maar toen was ik de vervelende Hollander
Nee helaas, het zijn of directe afwijzingen of ik hoor uberhaupt niks er op.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ijzers in het vuur momenteel?
Rookworst en paaseitjes?quote:
Heb je al eens naar je CV en brief laten kijken door iemand?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee helaas, het zijn of directe afwijzingen of ik hoor uberhaupt niks er op.
Ja door zo'n miep van het UWV, die vond het er allemaal prima uitzien.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je al eens naar je CV en brief laten kijken door iemand?
Mja, UWV.. Ken je niet toevallig een recruiter of iemand in HR?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja door zo'n miep van het UWV, die vond het er allemaal prima uitzien.
Klote kut hongaren paprikastinkende orbanpijpersquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Collega Zsolt. Zat tegenover me met z'n hipsterbrilletje. Ik heb na een poosje vriendelijk gevraagd of hij dat voortaan op de wc kon gaan doen. Maar toen was ik de vervelende Hollander
Die hebben nul incentive om er überhaupt naar te kijken, die zeggen gewoon wat je wilt horen om zsm van je af te zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja door zo'n miep van het UWV, die vond het er allemaal prima uitzien.
Nee dat is allemaal verwaterd na mijn herstelperiode helaas. En toen ik weer aan het werk was moest ik ineens alles via een downie project manager regelen ipv dat ik gewoon direct contact had met klanten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, UWV.. Ken je niet toevallig een recruiter of iemand in HR?
Watskebeurt?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ben benieuwd of ik in quarantaine mag.Dn kerel laat zich vanavond testen, dus morgen maar voorbereid op zooi mee terugslepen.
En eventueel naar een uitzendbureau gaan en vragen of ze er daar eens naar zouden kunnen kijken? Helpt hun ook als ze kandidaten met goede CV's en brieven kunnen aandragen lijkt me. Gewoon als 2nd opinion zeg maar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is allemaal verwaterd na mijn herstelperiode helaas. En toen ik weer aan het werk was moest ik ineens alles via een downie project manager regelen ipv dat ik gewoon direct contact had met klanten.
Vriend voelt zich matig, dus straks testen. Dus ik bereid me maar voor op een positieve test.quote:
Oei, beterschap alvast.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vriend voelt zich matig, dus straks testen. Dus ik bereid me maar voor op een positieve test.Morgen zit ik alleen, dus dat kan niet zoveel kwaad.
Dat zou wel kunnen ja, jammer dat het nu niet zo makkelijk is om zomaar even ergens binnen te lopen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En eventueel naar een uitzendbureau gaan en vragen of ze er daar eens naar zouden kunnen kijken? Helpt hun ook als ze kandidaten met goede CV's en brieven kunnen aandragen lijkt me. Gewoon als 2nd opinion zeg maar.
Lasagne met pittig gehakt. En wel nu meteenquote:
Braadworst en groenten.quote:
Ik heb op een gegeven moment ook voorbeelden op internet gezocht. Ik had een hele verouderde lay-out en tegenwoordig is de indeling van een cv toch anders dan ik dat toen gewend was. Nu begin je vaak met een profielschets (na je persoonlijke gegevens dan). Een soort elevator pitch, maar dan in je cv. En werkervaring beginnen met meest recente.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, jammer dat het nu niet zo makkelijk is om zomaar even ergens binnen te lopen.
Ja dat met die elevator pitch ben ik ook tegengekomen, vind dat ik mezelf al genoeg ophemel in de sollicitatiebrief meestalquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb op een gegeven moment ook voorbeelden op internet gezocht. Ik had een hele verouderde lay-out en tegenwoordig is de indeling van een cv toch anders dan ik dat toen gewend was. Nu begin je vaak met een profielschets (na je persoonlijke gegevens dan). Een soort elevator pitch, maar dan in je cv. En werkervaring beginnen met meest recente.
Maar het blijft lastig weet ik ook uit ervaring. En dan weer zo'n afwijzing, dat is echt balen.
Geniet ervan, Haagsie!quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:57 schreef Haags het volgende:
Ik ben morgen even lang weekendje weg jongens. Dus als jullie mij missen ben ik eh vissen of zo.
lekker je hengel uit werpenquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:57 schreef Haags het volgende:
Ik ben morgen even lang weekendje weg jongens. Dus als jullie mij missen ben ik eh vissen of zo.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:52 schreef shiitake het volgende:
En dan weer zo'n afwijzing, dat is echt balen.
Je vergeet neukfoutenquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klote kut hongaren paprikastinkende orbanpijpers
klinkt als een gigoloquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden geen worst op afspraak
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee helaas, het zijn of directe afwijzingen of ik hoor uberhaupt niks er op.
Dus toen heb jij daar maar de worst tevoorschijn getoverd?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden geen worst op afspraak
Ja maar wat ik eens gehoord heb is dat de brief bijzaak is en ze toch op de cv's afgaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat met die elevator pitch ben ik ook tegengekomen, vind dat ik mezelf al genoeg ophemel in de sollicitatiebrief meestal
zo is 't bij mij wel gegaanquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar wat ik eens gehoord heb is dat de brief bijzaak is en ze toch op de cv's afgaan.
Mijn centrale verwarming is prima in orde.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar wat ik eens gehoord heb is dat de brief bijzaak is en ze toch op de cv's afgaan.
Dit ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar die is verder wel mooiquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee geen mooie pasfotoquote:
Ja wil ze niet gelijk afschrikkenquote:
UZB's werken al heel lang niet meer zo, ook pre-corona al. Het is vrijwel alleen nog maar online solliciteren als je wat leuks ziet, al dan niet dmv een account dat je moet aanmaken. Afhankelijk van bedrijf/functie waar ze je willen voorstellen, heb je kans dat het uzb zelf je ook eerst een keer wil zien, dus dat je dan pas een keer langs mag komen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja, jammer dat het nu niet zo makkelijk is om zomaar even ergens binnen te lopen.
Ik moest vanmiddag nog verklaren waarom ik zo lang over mijn studie gedaan had. Like 20 jaar geledenquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
Bel je chefkokneefje.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand weet wat dat is.
Mja al een aantal jaartjes niet geweest, toen ik vroeger als puber zomerbaantjes deed via het uzb was nog in de tijd dat je op vrijdagmiddag nog met je handgeschreven urenbriefje naar het uzb toe moest om het af te leveren. Maar ik probeer meestal het achterliggende bedrijf te achterhalen en dan direct solliciteren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:18 schreef Modus het volgende:
[..]
UZB's werken al heel lang niet meer zo, ook pre-corona al. Het is vrijwel alleen nog maar online solliciteren als je wat leuks ziet, al dan niet dmv een account dat je moet aanmaken. Afhankelijk van bedrijf/functie waar ze je willen voorstellen, heb je kans dat het uzb zelf je ook eerst een keer wil zien, dus dat je dan pas een keer langs mag komen.
Maar naar binnen lopen en je cv overhandigen en een praatje gebeurt al heel lang niet meer.
ga wandelen en zoek een omaatje die ze aan de waslijn heeft hangen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:23 schreef mschol het volgende:
iemand een idee waar ik een heleboel nog prima plastic tasjes kwijt kan?
zonde om in de plastic bak te gooien als ze niet kapot zijn.
normaal zou ik naar een kringloop gaan ofzo.. die waren altijd wel blij met tasjes..
Krijg je aanbiedingen via LinkedIn?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat met die elevator pitch ben ik ook tegengekomen, vind dat ik mezelf al genoeg ophemel in de sollicitatiebrief meestal
Opgebruiken in de prullenbak van de badkamerquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:23 schreef mschol het volgende:
iemand een idee waar ik een heleboel nog prima plastic tasjes kwijt kan?
zonde om in de plastic bak te gooien als ze niet kapot zijn.
normaal zou ik naar een kringloop gaan ofzo.. die waren altijd wel blij met tasjes..
ideaal voor je maandverbandquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgebruiken in de prullenbak van de badkamer
quote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag nog verklaren waarom ik zo lang over mijn studie gedaan had. Like 20 jaar geleden
dan ben ik er niet eens klaar mee als ik doodga..quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgebruiken in de prullenbak van de badkamer
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ceviche
Doe mij maar een frikandel speciaalquote:In Thailand heeft het eten van een vergelijkbaar gerecht, Koi pla, geleid tot een epidemie van leverkanker
maar hoe is het daarna nog jouw probleem dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben ik er niet eens klaar mee als ik doodga..
Ja via LinkedIn wil ook nog weleens wat voorbijkomen. Ik heb gelukkig nu wel een baan, maar ik kreeg laatst ook een aanbieding om te solliciteren bij een bedrijf.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg je aanbiedingen via LinkedIn?
Krijg elke week wel meerdere functies aangeboden. Maar goed veel ervaring in de techniek is booming momenteel.
Maar vul je ervaring aan met afgeronde projecten. Vul je profiel goed met positieve dingen en ook je media skills. En belangrijk zet gewoon je vorige baan op heden, laat geen gat zien of dat je thuis hebt gezeten.
eet ik die ceviche welquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Doe mij maar een frikandel speciaal
ik ook nog steedsquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja via LinkedIn wil ook nog weleens wat voorbijkomen. Ik heb gelukkig nu wel een baan, maar ik kreeg laatst ook een aanbieding om te solliciteren bij een bedrijf.
Dat laatste moet je echt niet doen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg je aanbiedingen via LinkedIn?
Krijg elke week wel meerdere functies aangeboden. Maar goed veel ervaring in de techniek is booming momenteel.
Maar vul je ervaring aan met afgeronde projecten. Vul je profiel goed met positieve dingen en ook je media skills. En belangrijk zet gewoon je vorige baan op heden, laat geen gat zien of dat je thuis hebt gezeten.
Echt ik neem veel mensen aan. Verzwijg het gewoon dat gaat een ander geen fuck aan en doet niets af aan wat je kan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste moet je echt niet doen.Je moet wel zorgen voor een plausibele verklaring voor dat gat.
Denk dat LT een prima verhaal heeft wat dat betreft.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel flauw maar mensen zonder baan en een gat gaan heel vaak snel de prullenbak in.
Ik heb ook heel veel mensen aangenomen. En heel veel mensen afgewezen die fabeltjes kwamen vertellen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt ik neem veel mensen aan. Verzwijg het gewoon dat gaat een ander geen fuck aan en doet niets af aan wat je kan.
Heel flauw maar mensen zonder baan en een gat gaan heel vaak snel de prullenbak in.
Omdat ze denken dat je iets verzwijgt. Een baan waar je ontslagen bent of zo. Daarom zorgen dat je goed uitlegt waarom je dat gat op je cv hebt. Dat moet je eigelijk al in je brief doen. Gewoon eerlijk zijn.quote:
deze man weetquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat je iets verzwijgt. Een baan waar je ontslagen bent of zo. Daarom zorgen dat je goed uitlegt waarom je dat gat op je cv hebt. Dat moet je eigelijk al in je brief doen. Gewoon eerlijk zijn.
Ketchup.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:39 schreef FranticDJ het volgende:
kalkoendijfiletmet een saus waar ik de naam van vergeten ben
Vaak helaas gewoon door ervaring.quote:
Mijn indesign cv-tje werd er meestal wel uitgepikt. Zelfs met catlady fotootjequote:Op donderdag 18 maart 2021 18:28 schreef Modus het volgende:
In algemene zin, over CV is lastig te zeggen omdat je geen idee hebt wie ze beoordeelt. Je kan wel iets heel moderns maken met mooie layout InDesignallesfancy maar ms heeft toevallig jouw toekomstige manager daar een hekel in en pleur je meteen de prullenbak in.
Wat wel aan te bevelen is, als je duidelijk weet dat je het meer van je ervaring dan diploma's moet hebben, zorg dan dat de ervaring als eerste zichtbaar wordt, en andersom uiteraard.
Verder, als je niet op iets solliciteert met een duidelijke design/grafisch/iets-factor erin, houd het dan allemaal redelijk simpel en clean, makkelijk snel scanbaar, dus overzichten met bullet points. Een enkel vlakje en kleurtje hier en daar kan best en wat bold/italic enzo, maar ga niet gek lopen doen.
nomnomnomquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:29 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja via LinkedIn wil ook nog weleens wat voorbijkomen. Ik heb gelukkig nu wel een baan, maar ik kreeg laatst ook een aanbieding om te solliciteren bij een bedrijf.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:53 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney kijkt verlekkerd naar shiitake
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mega champignons liggen... uithollen, opvullen met broodkruimels en kruidenboter, even in de oven...
echt vreemd wanneer mensen geen paddenstoelen lusten...quote:
Oeh lekker. Ja volgens mij wel vegetarisch, alhoewel ik op internet ook weleens een variant met kip zie.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:58 schreef Karzai het volgende:
Een goede gado gado, maar dat is toch een vegetarisch gerecht?
Met knapperige groenten, sambal eitje en pindasaus?
Denk dat je als knappe vrouw echt wel meer kans maakt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn indesign cv-tje werd er meestal wel uitgepikt. Zelfs met catlady fotootje. Maar die was ook wel redelijk simpel. Niet al te hysterisch.
Zelfs met gat bedenk ik me net.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat je als knappe vrouw echt wel meer kans maakt.
Mijn vriendin heeft al een baanquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat je als knappe vrouw echt wel meer kans maakt.
Opbokken met die kipquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oeh lekker. Ja volgens mij wel vegetarisch, alhoewel ik op internet ook weleens een variant met kip zie.
neee mafkees, met gehakt en KAAAAAAAAAAAASquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mega champignons liggen... uithollen, opvullen met broodkruimels en kruidenboter, even in de oven...
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neee mafkees, met gehakt en KAAAAAAAAAAAAS
Ja tempeh is lekker.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Opbokken met die kip
Maak er liever tempeh bij
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)en-bij-formatie.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |