Nou ja, logisch toch, Baudet riep zelf op tot verkiezingsfraudequote:Op donderdag 18 maart 2021 01:11 schreef mark16 het volgende:
Ze gaan sowieso verkiezingsfraude claimen, ongeacht de uitslag.
Veel mensen durven niet openlijk uit te komen voor hun haat tegen joden en andersgekleurden uit te komen, denk ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef cabe0002 het volgende:
Waar zijn al die fake news peilingen ook alweer die het continue over 3/4 zetels hadden?
Vreemd.
Ik zou denken aan een paard overlaten. Groter hoofd enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 06:33 schreef Sicstus het volgende:
Er zijn blijkbaar toch meer
[..]
Veel mensen durven niet openlijk uit te komen voor hun haat tegen joden en andersgekleurden uit te komen, denk ik.
Ha, een antisemietjequote:Op donderdag 18 maart 2021 06:37 schreef 1991 het volgende:
[..]
Ik zou denken aan een paard overlaten. Groter hoofd enzo.
FvD ging toch de grootste worden zei je?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef cabe0002 het volgende:
Waar zijn al die fake news peilingen ook alweer die het continue over 3/4 zetels hadden?
Vreemd.
Denken dat dit de reden is dat mensen op FvD stemmenquote:Op donderdag 18 maart 2021 06:33 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Veel mensen durven niet openlijk uit te komen voor hun haat tegen joden en andersgekleurden uit te komen, denk ik.
Ik vind het schokkend dat er in Nederland zoveel mensen zijn met racistische en fascistische denkbeeldenquote:Op donderdag 18 maart 2021 06:33 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Precies, dit zijn de anti-coronaregels stemmers, over 4 jaar niets meer van over.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:38 schreef Omega het volgende:
Zijn toch vooral mensen die stemmen op "Weg met de maatregelen", "het is maar een griep" en "mainstream media is allemaal corrupt".
Oftewel de fuik waar ZML het over had.
In alle eerlijkheid, dat denk ik ook niet. Maar FvD-stemmers hebben er dus ook absoluut geen problemen mee dat er binnen de partij allerlei antisemitische/white power-achtige ideeen leven, en dan Thierry er een uitgebreid buitenlands netwerk van uiterst extreemrechtse vrienden en kennissen op na houdt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:30 schreef galantis het volgende:
[..]
Denken dat dit de reden is dat mensen op FvD stemmen
Gelukkig.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:44 schreef Sicstus het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, dat denk ik ook niet. Maar FvD-stemmers hebben er dus ook absoluut geen problemen mee dat er binnen de partij allerlei antisemitische/white power-achtige ideeen leven, en dan Thierry er uitgebreid buitenlands netwerk van uiterst extreemrechtse vrienden en kennissen op na houdt.
Thierry had het zelf over 20 zetels, dan zaten de polls toch een stuk dichterbij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef cabe0002 het volgende:
Vreemd.
Dat is het probleem natuurlijk. Niet zozeer dat die mensen zelf die extremistische denkbeelden hebben, maar meer dat het voor hun geen dealbreaker is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:44 schreef Sicstus het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, dat denk ik ook niet. Maar FvD-stemmers hebben er dus ook absoluut geen problemen mee dat er binnen de partij allerlei antisemitische/white power-achtige ideeen leven, en dan Thierry er uitgebreid buitenlands netwerk van uiterst extreemrechtse vrienden en kennissen op na houdt.
Bij Jensen zei die deze week zelfs 28 zetels hehehe. Want volle pleinen!quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Thierry had het zelf over 20 zetels, dan zaten de polls toch een stuk dichterbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |