Ik heb gewoon weer goedkoper terug gekocht hoor. Gisteren ook nog een keer gedaan, op de top verkocht en 8 cent goedkoper weer teruggekocht.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:00 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Mooi he dit soort post.
Geef maar aan dat je geduld moet hebben. Niet te kortzichtig...
Omdat ie ook naar de 0.20 cent kan gaan met de komst van bearmarket.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zou je verkopen op 2 dollar als hij naar de 10 dollar gaat?
Bron?quote:Op maandag 10 mei 2021 08:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zou je verkopen op 2 dollar als hij naar de 10 dollar gaat?
Thanks!quote:
Geen ervaring met Exodus, maar staken is altijd een goed ideequote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:10 schreef Geerd het volgende:
Ik heb gestaked? Ik weet niet eens waarom zomaar op geklikt![]()
![]()
in exodus ..was dat handig ?
![]()
![]()
Idd..quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:14 schreef D. het volgende:
Ow, maar zomaar op dingen klikken is misschien niet altijd handig
Nog op 1.46 en zakkend..quote:Op woensdag 12 mei 2021 07:39 schreef Sunri5e het volgende:
Bijna weer op ATH. Gaan we dit weekend de 2 dollar zien?
Hij heeft het --wanneer de koers op 1,67 dollar staat-- inderdaad over 1,46 euro.quote:
Als dat zo is dan bel ik direct mijn werkgever op dat ik niet meer kom.quote:Op donderdag 13 mei 2021 07:51 schreef AQuila360 het volgende:
Tesla accepteert geen bitcoins meer voor z'n auto's maar zoekt eventueel wel naar andere crypto die maar een procent van de het energie gebruik heeft van Bitcoin, kan dat Cardano zijn of worden?
Zou mooi zijn,
En waarom zou dit Cardano zijn? genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 13 mei 2021 07:51 schreef AQuila360 het volgende:
Tesla accepteert geen bitcoins meer voor z'n auto's maar zoekt eventueel wel naar andere crypto die maar een procent van de het energie gebruik heeft van Bitcoin, kan dat Cardano zijn of worden?
Zou mooi zijn,
De markt lijkt te denken dat hij voor Nano gaat.quote:Op donderdag 13 mei 2021 09:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En waarom zou dit Cardano zijn? genoeg alternatieven.
Daarom ook een vraagtekenquote:Op donderdag 13 mei 2021 09:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En waarom zou dit Cardano zijn? genoeg alternatieven.
zelfs weer in het groenquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:31 schreef viceversa het volgende:
Cardano blijft wel aardig overeind in deze dip.
Iedereen weet dat Elon voor Cardano gaat kiezen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 10:04 schreef viceversa het volgende:
[..]
De markt lijkt te denken dat hij voor Nano gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |