quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:43 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb op 4 cent voor 20.000 euro ingekocht. We staan nu op 55 cent. Heel moeilijk kan het niet zijn toch? Als ik nu verkoop pak ik 275k. Maar dat ga ik niet doen want ik verwacht dat er de 1 euro zeker aan gaan tikken.
Ik heb geen strategie. Blijven zitten. Het gaat nog wel hoger dan dit.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:33 schreef Landgeld het volgende:
[..]gaat nog wel naar de 2 euro.
Nu afromen? Of wat is je exit-strategie?
Hey vriendquote:Op zondag 9 mei 2021 11:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb geen strategie. Blijven zitten. Het gaat nog wel hoger dan dit.
10 dollarquote:Op donderdag 6 mei 2021 20:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb geen strategie. Naja, ik denk dat het wel naar de 10 dollar kan gaan op korte termijn. Dus mijn strategie is blijven zitten.
De dip is om te kopen, niet om te verkopenquote:Op zondag 9 mei 2021 17:13 schreef Harveo het volgende:
Paar weken terug tijdens een dip alles verkocht op binance.
Waarom heb je verkocht?quote:Op zondag 9 mei 2021 17:56 schreef Anton91 het volgende:
ADA Gaat wel lekker en toch wel wat winst gemaakt, maar als ik het een week geleden niet had verkocht had ik toch wel wat hoger gestaan![]()
Had voor ¤272 euro gekocht op 20 april en dat voor ¤291.68 verkocht 3 mei, maar op dat moment verkocht ik het voor ¤1.13 per coin. Heb wel al vaker die fout gemaakt, ook bij Bitcoin cash waarbij ik 0.45 coin voor ¤488 per coin verkocht en 1.5 maand later is het +-¤1100 per coin. Nou heb ik er uiteindelijk nogsteeds winst uit gehaald, maar voelt toch wel zuur
Omdat ik er eigenlijk niet veel van weet en meer op de korte termijn investeerde. Maar heb wel interesse om mij er meer in te verdiepen en meer geld erin te stoppen dan dat ik tot nu toe deed.quote:
Ik ben net 3 maand bezig..ik snap zelfs dat dat zonde isquote:Op zondag 9 mei 2021 17:56 schreef Anton91 het volgende:
ADA Gaat wel lekker en toch wel wat winst gemaakt, maar als ik het een week geleden niet had verkocht had ik toch wel wat hoger gestaan![]()
Had voor ¤272 euro gekocht op 20 april en dat voor ¤291.68 verkocht 3 mei, maar op dat moment verkocht ik het voor ¤1.13 per coin. Heb wel al vaker die fout gemaakt, ook bij Bitcoin cash waarbij ik 0.45 coin voor ¤488 per coin verkocht en 1.5 maand later is het +-¤1100 per coin. Nou heb ik er uiteindelijk nogsteeds winst uit gehaald, maar voelt toch wel zuur
Niet iedereen smijt hier met tienduizenden euro's zoals jij.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
Begrijp sowaderso niet waarom je voor een paar tientjes "winst" neemt
Opzich kan ik prima meer investeren dan dat ik nu doe, maar ik keek gewoon veel op de korte termijn en had zoiets van oke +-10% in 10 dagen is meer dan ik op een gemiddelde investering zou halen, dus toen direct uitbetaald, maar wel weer in crypto gestopt.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
Begrijp sowaderso niet waarom je voor een paar tientjes "winst" neemt
Waarom deze persoonlijke aanval we zijn hier niet in CORquote:Op zondag 9 mei 2021 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet iedereen smijt hier met tienduizenden euro's zoals jij.
Misschien beter om je er eerst in te verdiepen, en dat te besluiten of je wilt verkopen.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Omdat ik er eigenlijk niet veel van weet en meer op de korte termijn investeerde. Maar heb wel interesse om mij er meer in te verdiepen en meer geld erin te stoppen dan dat ik tot nu toe deed.
Dit is geen aanval makker.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom deze persoonlijke aanval we zijn hier niet in COR
Het gaat natuurlijk ook vooral om het percentagequote:Op zondag 9 mei 2021 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet iedereen smijt hier met tienduizenden euro's zoals jij.
Ja, dat idee heb ik nu ook met een andere crypto, Polygon, maar ik zal mij er wat meer in moeten verdiepen. Opzich geen drama natuurlijk, omdat ik met winst heb verkocht, maar heb het niet helemaal gemaximaliseerd gok ik.quote:Op zondag 9 mei 2021 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien beter om je er eerst in te verdiepen, en dat te besluiten of je wilt verkopen.
Kans is dat je geen Ada meer zult kunnen kopen tegen de prijs waarop je alles verkocht hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |