abonnement Unibet Coolblue
pi_198569410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:32 schreef Nijna het volgende:
Is die Baudet al eens boven water? Hij laat zich wel enorm kennen hoor, gewoon geen reactie geven over de voorlopige uitslag...
Op facebook zie ik vooral veel fvd stemmers roepen over fraude enzo. Ik heb maar weer de nieuwssites gesnoozed, want ik word gewoon zo neerslachtig van hoe lelijk mensen tegen elkaar doen :{ .
Die dronk vast weer een wijntje om daarna te vrijen... :X
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:26:07 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198569771
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:21 schreef exode het volgende:

[..]

Er zijn echt veel mensen die dat willen hoor.
Ach welnee, ze denken dat ze dat willen omdat ze niet zien wat de gevolgen werkelijk zijn.
Ze denken ook altijd dat we zo'n prachtige sterke munt hadden met de gulden terwijl die feitelijk aan de D-mark gekoppeld was sinds de jaren 70....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:27:47 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198569815
Leuk trouwens: https://www.rtlnieuws.nl/(...)or-het-land-gemeente

Volgende keer gewoon kijken wat er in Apeldoorn, Wijk bij Duurstede en Gorinchem gestemd is en we zijn er wel uit :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198569861
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach welnee, ze denken dat ze dat willen omdat ze niet zien wat de gevolgen werkelijk zijn.
Ze denken ook altijd dat we zo'n prachtige sterke munt hadden met de gulden terwijl die feitelijk aan de D-mark gekoppeld was sinds de jaren 70....
Dat weten wij, maar deze mensen blijkbaar niet en die gaan zich daar ook echt niet in verdiepen.
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:33:29 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198569905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Haha ja ik lees net een berichtje dat Thierry te moe was :')
:D _O- _O- _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:41:38 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198570049
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 12:00 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ken ook een groep mensen. Vastgezet in een hoek door de overheid financieel en op regels. En in mijn ouderlijk dorp heeft 1 iemand al zelfmoord gepleegd.

De veehouders zitten echt vast. Van beloften van een decennia terug, naar nu keihard de andere kant op moeten. De meesten willen echt wel, maar kunnen niet zo hard als de groenen willen. Zeker niet omdat ze er geen financiėle steun voor krijgen.
Ik ben blij dat mijn ouders bijna klaar zijn, want als je die regels hoort, dan vraag je je af of die mensen in den Haag ooit een bedrijf van dichtbij gezien hebben.
Daar heb je denk ik gelijk in, en ik ben ook helemaal voor het in stand houden van boerenbedrijven, maar....
Ik vind niet dat we de halve wereld van vlees hoeven te blijven voorzien, ik heb veel liever dat boeren biologisch gaan boeren en veel kleiner worden. Niet meer primair voor de export maar vooral voor binnenlands gebruik.

En ja, dan zullen we er aan moeten wennen dat we goed vlees hebben in plaats van goedkoop vlees.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:43:37 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198570084
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:31 schreef exode het volgende:

[..]

Dat weten wij, maar deze mensen blijkbaar niet en die gaan zich daar ook echt niet in verdiepen.
Nee, die draaien dan net zo hard weer mee met het "we hadden nooit uit de EU gemoeten" geroep van degenen die nu roepen dat we eruit moeten.

Kijk wat PVV en FvD een jaar geleden riepen over lockdown en mondkapjes, om nu precies het tegenovergestelde te roepen, en dat verwijt een ander te zwalken :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198570105
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar heb je denk ik gelijk in, en ik ben ook helemaal voor het in stand houden van boerenbedrijven, maar....
Ik vind niet dat we de halve wereld van vlees hoeven te blijven voorzien, ik heb veel liever dat boeren biologisch gaan boeren en veel kleiner worden. Niet meer primair voor de export maar vooral voor binnenlands gebruik.

En ja, dan zullen we er aan moeten wennen dat we goed vlees hebben in plaats van goedkoop vlees.
Dit dus inderdaad, volledig mee eens.
  donderdag 18 maart 2021 @ 13:46:41 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198570134
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:31 schreef exode het volgende:

[..]

Dat weten wij, maar deze mensen blijkbaar niet en die gaan zich daar ook echt niet in verdiepen.
Wat ik trouwens niet weet... de aansluiting voor ons nieuwe huis, ik had pas geloof ik contact met Z (waarover dan? Ik weet het niet meer?! :o :X) en toen zeiden ze dat die er nog niet was maar wel was aangevraagd?
Weet jij of ik dat ergens kan zien? Ook voor glasvezel bijvoorbeeld?
We gaan wel weer via Z, want glasvezel geeft hier een veel te lage snelheid volgens de diverse sites en Z is retesnel, maar ik wil wel graag weten wat er allemaal in mijn meterkast komt :+

Edit: Ik denk dat ik geen contact had maar dat ik hier: https://www.ziggo.nl/nieuwbouw een "We zijn druk bezig" gezien had.

Edit2: Volgens KPN is er al glasvezel... beetje vreemd, want ik weet hoe de meterkast eruitziet :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Leandra op 18-03-2021 13:56:22 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198570150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:01 schreef Malteser het volgende:

[..]

Die dronk vast weer een wijntje om daarna te vrijen... :X
:')
Intussen zn roes uitgeslapen blijkbaar want hij heeft laten weten blij te zijn met het resultaat.
Misschien heeft hij er expres wel een nachtje over geslapen voordat hij van alles zou gaan roepen over fraude enzo. Slimmerd die hem dat heeft geadviseerd ;).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_198570473
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat ik trouwens niet weet... de aansluiting voor ons nieuwe huis, ik had pas geloof ik contact met Z (waarover dan? Ik weet het niet meer?! :o :X) en toen zeiden ze dat die er nog niet was maar wel was aangevraagd?
Weet jij of ik dat ergens kan zien? Ook voor glasvezel bijvoorbeeld?
We gaan wel weer via Z, want glasvezel geeft hier een veel te lage snelheid volgens de diverse sites en Z is retesnel, maar ik wil wel graag weten wat er allemaal in mijn meterkast komt :+

Edit: Ik denk dat ik geen contact had maar dat ik hier: https://www.ziggo.nl/nieuwbouw een "We zijn druk bezig" gezien had.

Edit2: Volgens KPN is er al glasvezel... beetje vreemd, want ik weet hoe de meterkast eruitziet :D
Ik kan het wel even voor je navragen hoor. Als je me even DM't dan kan je mij je klantnummer en zo mailen.
pi_198570481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar heb je denk ik gelijk in, en ik ben ook helemaal voor het in stand houden van boerenbedrijven, maar....
Ik vind niet dat we de halve wereld van vlees hoeven te blijven voorzien, ik heb veel liever dat boeren biologisch gaan boeren en veel kleiner worden. Niet meer primair voor de export maar vooral voor binnenlands gebruik.

En ja, dan zullen we er aan moeten wennen dat we goed vlees hebben in plaats van goedkoop vlees.
Als je nu ziet dat kalveren hier worden opgefokt voor het buitenland. En het vlees voor de nederlanders uit Polen/Braziliė komt, dan is de globalisering nogal doorgeslagen. Wij doen vlees geproduceerd onder strenge regels weg, maar ik weet wel dat dierwelzijn in die andere landen niet best zijn. Dat deugd niet.

Het probleem zit ook in veehouders die 10 jaar geleden wilden uitbreiden, 5 jaar geleden een stal hadden staan, en nu nog wel die lening moeten afbetalen. Ze gaan niet zo snel als de regering kan in 4 jaar.

Mijn ouders konden ook niet leven van alleen de veehouderij. Die deden aan natuurbeheer als aanvulling. De kostprijs vs melkprijs kon niet uit bij hun 40 koeien. Juist die kleintjes gaan stoppen om financiėle redenen. Blijven die megaboeren over.

Ze moeten iets verzinnen om juist die kleine (bio)boeren te ondersteunen.
pi_198570526
Ik ben oprecht verdrietig dat 20% van de stemmers het blijkbaar niet erg vindt dat lijsttrekkers groepen mensen uitsluiten en racistische shit roepen. En dat mensen dan 28 zetels “lekker een beetje tegengas” noemen kleurt voor mij wel de opmerkingen gisteren dat je fvd en pvv stemmers niet moet afschrijven etc.

Dat doe ik dus wel. Ik wil er niks mee te maken hebben als je zo over de maatschappij denkt. Dikke doei. Heb al afstand genomen van bepaalde familieleden in de afgelopen jaren bijvoorbeeld.

Ik snap VVD-stemmers ook niet, dat je een kabinet laat terugkomen dat verantwoordelijk is voor zoveel ellende in bv het toeslagenschandaal, maar neoliberaal is toch wat minder erg dan extreem rechts. Dan is het wel een kwestie van “we kunnen het oneens zijn over dingen”.
Kwak
pi_198570600
'Baudet is geen nazi en ook al is hij een nazi, dat maakt geen nazi.' Uhm....nou wat denk je zelf?
Ik heb besloten geen nieuwsberichten op FB etc te lezen over de uitslagen, de rechtse drek echt....ik ga ervan huilen.

[ Bericht 0% gewijzigd door exode op 18-03-2021 14:46:01 ]
pi_198570775
Een vriendin van mij is bevriend met zijn neef (die was eerst met hem samen politiek actief in Leiden in de studentenpolitiek, maar ze zijn uit elkaar geklapt).

Die heeft een niet mals stuk geschreven in de studentenkrant van Leiden.

Beetje vies ook wel, maar ik denk dat hij gelijk heeft day Baudet geen antisemiet is. Hij heeft alleen wel hele rare kronkels.... en provoceert omdat hij dat leuk vindt.

https://www.mareonline.nl(...)efq0obpcNCCWvtTnOqjg
Kwak
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:05:57 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_198571359
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 13:47 schreef Nijna het volgende:

[..]

:')
Intussen zn roes uitgeslapen blijkbaar want hij heeft laten weten blij te zijn met het resultaat.
Misschien heeft hij er expres wel een nachtje over geslapen voordat hij van alles zou gaan roepen over fraude enzo. Slimmerd die hem dat heeft geadviseerd ;).
het schijnt dat ze gewoon een illegaal feestje hebben gevierd.
in de haak.
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:16:46 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198571595
Even iets heeeeeeeeeeel anders. Hoe lang doet men normaal over een verbouwing van een flat met 2 slaapkamers? Ik kreeg in oktober nieuwe bovenburen. Ik heb nog nooit zoveel herrie gehoord. Ze hebben een flat met twee slaapkamers, het is een woning met twee etages, en hun slaapkamers zitten boven mijn woonkamer, en de trap zit boven mijn keuken/hal. Ze wonen er met 2 volwassen en drie kinderen, en als die kinderen niet rondrennen en krijsen en vooral uren janken elke avond ( ze zijn zo op het oog 3, 7 en 8 jaar oud of zo) dan wordt er gewoon non stop getimmerd en geboord eigenlijk.
Ik snap dat die kinderen lawaai maken ( er wordt denk ik ook gerolschaatst, gediscoot en met knikkers gegooid op de slaapkamer, en er wordt voordurend gerend op de trap, met schoenen aan, ,er wordt ook 5 x per dag op mijn bel gedrukt en dan zeggen ze niks, dus of ze trekken belletje bij iedereen of ze drukken telkens op c ipv d) , maar dat timmeren en boren en zo, daar moet toch eens een einde aan komen? Ouders speken geen NL trouwens, geen idee wat ze wel spreken.
Ik weet dat ik me er sneller aan stoor omdat ik thuis werk hoor, maar na een half jaar mag het klussen toch wel gewoon eens klaar zijn of niet?
Oh en die kinderen die spugen buiten en binnen dikke roze bubbelgums uit, ik heb al een paar x net wel of net niet een kauwgum uit de bek van een van de honden kunnen rukken, zo smerig :r
Maar ik weet dat ouders het niet leuk vinden als mensen daar iets van zeggen tegen hun kinders.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198571700
Ik vind het sneu dat sommige mensen het nodig vinden uitgebreid uiteen te zetten dat ze stemmers op een bepaalde partij (i.c. FvD) afschrijven, of het raar vinden dat mensen de VVD weer een kans willen geven na de toeslagenaffaire. Het gaat wel om mensen he...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen mag in dit land stemmen waarop hij/zij wil. Omdat ze het met (een groot deel van) het partijprogramma eens zijn. Dus laat iedereen in zijn/haar waarde en houd die mening over andere kiezers voor je. Wel zeuren over discriminatie, maar ondertussen zelf mensen afschrijven of raar vinden... :W

Vroeger hield men doorgaans geheim waar ze op stemden. Daarom die kleine stemhokjes, zoals nu nog. Dat was eigenlijk wel veel beter, want nu krijg je alleen maar moddergooien door mensen die geen vrede hebben met de verkiezingsuitslag.
pi_198571859
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:21 schreef MorganLeFay het volgende:

Iedereen mag in dit land stemmen waarop hij/zij wil. Omdat ze het met (een groot deel van) het partijprogramma eens zijn. Dus laat iedereen in zijn/haar waarde en houd die mening over andere kiezers voor je. Wel zeuren over discriminatie, maar ondertussen zelf mensen afschrijven of raar vinden... :W

Ik vind je spoiler niet kloppen. Als je op je werk zo'n fout maakt, dan lig je eruit en krijg je echt geen tweede kans meer. Waarom een politicus dan wel?

En mensen afschrijven en discrimineren is appels met peren vergelijken. Het is misschien veroordelend om te doen, maar het is geen discriminatie om iemand af te schrijven op zijn/haar politieke voorkeur. Je kan alleen gediscrimineerd worden op dingen waar je zelf geen invloed op hebt.
pi_198571870
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik vind het sneu dat sommige mensen het nodig vinden uitgebreid uiteen te zetten dat ze stemmers op een bepaalde partij (i.c. FvD) afschrijven, of het raar vinden dat mensen de VVD weer een kans willen geven na de toeslagenaffaire. Het gaat wel om mensen he...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen mag in dit land stemmen waarop hij/zij wil. Omdat ze het met (een groot deel van) het partijprogramma eens zijn. Dus laat iedereen in zijn/haar waarde en houd die mening over andere kiezers voor je. Wel zeuren over discriminatie, maar ondertussen zelf mensen afschrijven of raar vinden... :W

Vroeger hield men doorgaans geheim waar ze op stemden. Daarom die kleine stemhokjes, zoals nu nog. Dat was eigenlijk wel veel beter, want nu krijg je alleen maar moddergooien door mensen die geen vrede hebben met de verkiezingsuitslag.
Ik ben het deels met je eens....maar ik word als lesbo als minderwaardig gezien door een aantal partijen. Als je daarop stemt, stem je tegen mij. Dat is een gevoel, niet zo'n raar gevoel lijkt mij. Een vriendin van mij is Moslim en gekleurd, zij voelt die groei van rechts echt als een messteek. Ze is oprecht verdrietig.

Ik (en zij) worden door die partijen beschimpt en het liefst ontdaan van rechten. Ik kan er geen drol aan doen dat ik op vrouwen val net zo min dat zij haar huidskleur heeft bepaald.
Stemmen doe je met je volle verstand. Je mag van mij stemmen op iedereen die je wilt, maar als je op iemand stemt die openlijk racistisch is dan vraag je er toch om? Je staat toch achter je stem? Dan mag je daar ook op aangesproken worden. Sta je er nog steeds achter prima? Dan scheiden onze wegen. Als je stemt om mij minder rechten te geven, dan hoef ik je niet meer te kennen.

Ik word er enorm verdrietig van....dat mensen zo ontzettend haatdragend kunnen stemmen. Want dat is het.
pi_198572125
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik vind het sneu dat sommige mensen het nodig vinden uitgebreid uiteen te zetten dat ze stemmers op een bepaalde partij (i.c. FvD) afschrijven, of het raar vinden dat mensen de VVD weer een kans willen geven na de toeslagenaffaire. Het gaat wel om mensen he...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen mag in dit land stemmen waarop hij/zij wil. Omdat ze het met (een groot deel van) het partijprogramma eens zijn. Dus laat iedereen in zijn/haar waarde en houd die mening over andere kiezers voor je. Wel zeuren over discriminatie, maar ondertussen zelf mensen afschrijven of raar vinden... :W

Vroeger hield men doorgaans geheim waar ze op stemden. Daarom die kleine stemhokjes, zoals nu nog. Dat was eigenlijk wel veel beter, want nu krijg je alleen maar moddergooien door mensen die geen vrede hebben met de verkiezingsuitslag.
Ik zal zelf niet snel zeggen dat ik iemand afschrijf om hun politieke keuzes. Ik heb inderdaad wel gezegd dat ik het raar vind dat de VVD weer zo groot is na zulke grote fouten. Daarmee zeg ik niet dat iedereen die op de VVD stemt raar is, maar ik had verwacht dat Nederland als geheel kritischer zou zijn op hun leiders. Want ze hebben pas echt toegegeven dat het fout ging toen het nieuws werd. Als ik op mijn werk een fout maakte, dat wist ik en ik zou dat pas bekennen wanneer ik er persoonlijk op aangesproken word dan is dat ook niet ok. Waarom vinden de Nederlandse kiezers dat in de politiek opeens wel ok? Dat snap ik niet zo goed.

Daarnaast is discrimineren wat mij betreft iets heel anders, dat gebeurt op basis van dingen waar je geen invloed op hebt. Prima als iemand anders hele andere keuzes maakt, maar dan is het toch ook niet raar om daarover te praten? En anders heb je ook het volste recht om niet te vertellen op wie je gestemd hebt, heb ik ook geen probleem mee. Maar als je ervoor kiest om op een bepaalde partij te stemmen en dat te delen, moet je er naar mijn idee ook voor open staan dat mensen het niet met je eens zijn.
pi_198572373
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Even iets heeeeeeeeeeel anders. Hoe lang doet men normaal over een verbouwing van een flat met 2 slaapkamers? Ik kreeg in oktober nieuwe bovenburen. Ik heb nog nooit zoveel herrie gehoord. Ze hebben een flat met twee slaapkamers, het is een woning met twee etages, en hun slaapkamers zitten boven mijn woonkamer, en de trap zit boven mijn keuken/hal. Ze wonen er met 2 volwassen en drie kinderen, en als die kinderen niet rondrennen en krijsen en vooral uren janken elke avond ( ze zijn zo op het oog 3, 7 en 8 jaar oud of zo) dan wordt er gewoon non stop getimmerd en geboord eigenlijk.
Ik snap dat die kinderen lawaai maken ( er wordt denk ik ook gerolschaatst, gediscoot en met knikkers gegooid op de slaapkamer, en er wordt voordurend gerend op de trap, met schoenen aan, ,er wordt ook 5 x per dag op mijn bel gedrukt en dan zeggen ze niks, dus of ze trekken belletje bij iedereen of ze drukken telkens op c ipv d) , maar dat timmeren en boren en zo, daar moet toch eens een einde aan komen? Ouders speken geen NL trouwens, geen idee wat ze wel spreken.
Ik weet dat ik me er sneller aan stoor omdat ik thuis werk hoor, maar na een half jaar mag het klussen toch wel gewoon eens klaar zijn of niet?
Oh en die kinderen die spugen buiten en binnen dikke roze bubbelgums uit, ik heb al een paar x net wel of net niet een kauwgum uit de bek van een van de honden kunnen rukken, zo smerig :r
Maar ik weet dat ouders het niet leuk vinden als mensen daar iets van zeggen tegen hun kinders.
Vriendin van mij is al 5 jaar aan het verbouwen. :') Maar die doen alles zelf en tussendoor ook tijden niks.

Misschien maken ze wel zelf meubels, en stopt het nooit. :+
pi_198572401
(Vooral de wat extremer georiėnteerde) politieke partijen vertegenwoordigen wel iemands denkbeelden idd. Als ik sterk van mening verschil met iemand over de hypotheekrenteaftrek, is dat een andere discussie dan wanneer ik dat doe over mensenrechten en gelijkwaardigheid. Iemands politieke keuze zegt vaak iets over iemands basale overtuigingen en als die fundamenteel botsen met de jouwe, kan ik me wel voorstellen dat je dat raakt.

Ik schrijf iemand die op FvD stemt niet af, maar ik zou ook nooit moeite doen om een relatie met diegene op te bouwen.

Onze schoonmaakster vertelde van de week dat ze op Wilders ging stemmen, en hoewel dat geen verrassing was, heeft dat mijn mening over haar als persoon wel gekleurd. (Haar dochter is trouwens half Marokkaans en lesbisch.)
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:00:46 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_198572443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:57 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Vriendin van mij is al 5 jaar aan het verbouwen. :') Maar die doen alles zelf en tussendoor ook tijden niks.

Misschien maken ze wel zelf meubels, en stopt het nooit. :+
:+ Ik ben er serieus bang voor. Ik zeg al de hele tijd dat ie daar iets maakt.
In een appartementencomplex. Er wonen hier verder ook geen kinderen he. Zo ongeschikt daarvoor deze woningen. Ik wil mijn oude antieke bovenbuurman terug, die hoorde ik noooooooooit.
Als dit zo blijft ben ik echt snel weg hier, gelukkig betalen ze grof geld voor deze woningen nu.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_198572539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Even iets heeeeeeeeeeel anders. Hoe lang doet men normaal over een verbouwing van een flat met 2 slaapkamers? Ik kreeg in oktober nieuwe bovenburen. Ik heb nog nooit zoveel herrie gehoord. Ze hebben een flat met twee slaapkamers, het is een woning met twee etages, en hun slaapkamers zitten boven mijn woonkamer, en de trap zit boven mijn keuken/hal. Ze wonen er met 2 volwassen en drie kinderen, en als die kinderen niet rondrennen en krijsen en vooral uren janken elke avond ( ze zijn zo op het oog 3, 7 en 8 jaar oud of zo) dan wordt er gewoon non stop getimmerd en geboord eigenlijk.
Ik snap dat die kinderen lawaai maken ( er wordt denk ik ook gerolschaatst, gediscoot en met knikkers gegooid op de slaapkamer, en er wordt voordurend gerend op de trap, met schoenen aan, ,er wordt ook 5 x per dag op mijn bel gedrukt en dan zeggen ze niks, dus of ze trekken belletje bij iedereen of ze drukken telkens op c ipv d) , maar dat timmeren en boren en zo, daar moet toch eens een einde aan komen? Ouders speken geen NL trouwens, geen idee wat ze wel spreken.
Ik weet dat ik me er sneller aan stoor omdat ik thuis werk hoor, maar na een half jaar mag het klussen toch wel gewoon eens klaar zijn of niet?
Oh en die kinderen die spugen buiten en binnen dikke roze bubbelgums uit, ik heb al een paar x net wel of net niet een kauwgum uit de bek van een van de honden kunnen rukken, zo smerig :r
Maar ik weet dat ouders het niet leuk vinden als mensen daar iets van zeggen tegen hun kinders.
Indien er verbouwd wordt met aannemer, duurt alles hooguit 1 maand. Maar wij hebben ook buren met 'connecties' in de bouw en die klussen daar nog nįįst hun gewone werk. Dus veel eind van de middag of in het weekend. Dat duurt dus ook al meer dan een half jaar. Of de eigenaren zijn zelf handig en doen alles in hun weekend. Als je dan je hele huis van 3 verdiepingen compleet wil verbouwen, duurt dat een vol jaar -O- .

Verder klinkt het gewoon asociaal. Kinderen zijn nooit écht stil (tenminste, die van mij niet), maar met schoenen aan op de trap stampen en kauwgom op staat pleuren, dat gebeurt gewoon niet. Ik zou het wel kunnen waarderen hoor, als iemand daar iets van zegt tegen mijn kinderen als ze dat toch zouden doen zonder dat ik het weet. Maar vooralsnog zijn ze heel verontwaardigd als ze iemand anders iets op straat zien gooien, dus ik maak me nog geen zorgen.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')