abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8116143
David schommelt nogal ja. Maar ik vind hem toch de minste van de overgebleven kandidaten. Marieke vind ik ook wat wisselvallig. Ik vond haar bij de eerste 2 liveshows erg goed, maar gister viel ze tegen. Ik vind Bas best goed eigenlijk. Gister vond ik 'm beter dan Marieke. Maar hij moet zeker niet bij de laatste 4 zitten, maar hij zal er ook wel zo uitliggen.

Marieke zou volgens mij nog best wel eens ver kunnen komen. Een beetje een ertussendoorglibbergevalletje.

pi_8116758
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:50 schreef Mercurius69 het volgende:
Trouwens vonden jullie dat kado voor Bas net zo flauw als ik?
Hij mompelde als zoiets va: "Oh die heb ik al"

Allemaal reclame.

GrEetZ,

Ja dat was echt belachelijk, en toen kreeg hij daarna ook nog een Gareth Gates cd of zo, wat moet ie daar mee? Ik kreeg medelijden met 'm dat ie moest doen alsof het zo geweldig was.
pi_8117158
haha, maar Bas kan al wel erg goed nep doen, das ook 1 van de kwaliteiten die een popidool in zich moet hebben
  zondag 26 januari 2003 @ 16:05:25 #204
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8117189
Ik vind Bas gewoon geen idool, hij blijft een beetje dat boerenlulletje uit Klazienaveen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8117254
Welke categorien krijgen we nog te horen ?!
.
pi_8117903
Dewi: wel goed, kwam beetje onzeker over, en zong minder dan de vorige keren..
Joel: heb niks tegen hem als persoon, maar zijn stem is te nick carter- achtig en die vind ik ook geen mooie stem hebben. Hij zong niet zuiver en was gewoon slecht
Jamai: onwijs goed, weet verder niks te melden
David: leuke keuze, jammer dat er weinig variatie in de tekst zit, maar ligt niet aan hem natuurlijk. snap echt niet waarom hij op die kruk moest.
Bas: vind zijn stem wel beter dan die van Joel, maar ook niet super om naar te luisteren. Hij had alleen beter een iets sneller nummer kunnen kiezen dan alwéér Ronan..
Hind: superrr.. iedereen die nu nog kritiek heeft op haar neem ik echt niet serieus. Ik denk dat geen enkele vrouw beter Robbie had kunnen zingen..
Marieke: kwam onzeker over, stomme danspasjes, stom nummer, slecht gezongen. Met Joel samen de slechtste van de avond..
Jim: viel me wel mee.. hij heeft het nummer toch nog wel goed kunnen zingen met z'n lage stem, maar hij mocht idd wel iets meer bewegen, hij staat er altijd zo stijfjes bij..
  zondag 26 januari 2003 @ 17:03:48 #207
16715 Mylene
*schatje*
pi_8118149
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:58 schreef Cora het volgende:

[..]

Ik vind hem goed.
En niet alleen omdat ik hem er leuk uit vind zien.
Ze zeiden het al zelf, de jury, je moet wel een "idool" zijn, dus er ook zo uit zien.
Dat doet Jim en verder vind ik hem goed zingen.

zondag 26 januari 2003 @ 17:05:08 #208
13973 ranja
image means nothing
pi_8118174
Weer opgenomen en vanmiddag bekeken. Hier mijn commentaren:

Dewi: Beter keus qua nummer, ook goed uitgevoerd ondanks dat ze het zelf minder vond.
Joel: Was helemaal niks, maar dat begint te wennen bij hem.
Jamai: Stuk beter dan vorige keer maar die stem kan ik nog steeds niet tegen.
Marieke: Geen verrassende keus qua nummmer eigenlijk, had het wel verwacht. En ik moet de jury gelijk geven dat het nummer niet helemaal bij haar past. Wel weer extra krediet opgebouwd bij mij.
David: Goed gedaan, goed gekozen nummer ondanks dat het normaal door een vrouw gezongen wordt.
Bas: Behoorlijk neutraal eigenlijk, nu een kwartier later weet ik al niet eens meer hoe goed het was.
Hind: Iets minder dan vorige weeek vond ik, maar in haar geval blijft het dan nog steeds erg goed.
Jim: Die stem, ik snap echt niet wat iedereen daar aan vind.... ook al weet ik best dat dat niet het
belangrijkste is waarom hij zo populair is. Maar die stem gaat me echt tegen staan. Foute nummerkeuze ook
vond ik...

Mijn top 8 van deze week:
1. Dewi
2. Hind
3. Marieke
4. David
5. Bas
6. Jamai
7. Jim
8. Joel

En dan nu de uitslag bekijken....

YES!!! Eindelijk Joel er uit!

zondag 26 januari 2003 @ 17:05:10 #209
16715 Mylene
*schatje*
pi_8118175
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ben bang dat dat toch gaat gebeuren. En straks staat Jim op nummer 1 in de top 40 en dan komt er een hele cd met 60 minuten Jim .... en nog meer singeltjes... Gelukkig zijn er nog andere zenders op de radio!

Je hoeft er ook niet naar te luisteren.
  zondag 26 januari 2003 @ 17:06:39 #210
16715 Mylene
*schatje*
pi_8118196
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Exact mijn mening over Jim. Hij kan inderdaad wel zingen en ook zuiver. Maar het klinkt gewoon niet. Als hij 1 minuut zingt dan krijg ik al zapneigingen. Als hij straks met een 3 minuten singeltje op de radio komt is het helemaal erg. Kan hij trouwens wel lachen?

Niet zo gefrustreerd Scanman omdat Joel eruit is, hij kan wel degelijk zingen, en de vakjury denkt daar precies hetzelfde over.
  zondag 26 januari 2003 @ 17:07:27 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_8118211
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus jij kickt wel op een 15 jarig ventje?

Dus jij bent jaloers op een jongen van 15 jaar.
  zondag 26 januari 2003 @ 17:12:22 #212
16715 Mylene
*schatje*
pi_8118290
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach ja, je moest eens weten hoevaak mensen kotssmileys gebruikt hebben als het over Joel ging. Daar word je helemaal niet vrolijk van.

Terecht ook, en het publiek vond dat ook want Joel is weggestemd.
  zondag 26 januari 2003 @ 17:13:10 #213
16715 Mylene
*schatje*
pi_8118297
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:51 schreef Dizer het volgende:
Kan hij niet oprotten:

[afbeelding]

Hij kan niet eens tegen feedback!!

zondag 26 januari 2003 @ 17:24:46 #214
16715 Mylene
*schatje*
pi_8118478
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:30 schreef marky het volgende:
Ik vind deze topictitel uitmunten in stemmingmakerij en ik vind dan ook dat een modje dit moet veranderen. Inhoudelijk reageren in dit topic wordt op dit moment onmogelijk gemaakt door deze titel.
Precies, er komt niet meer uit dan dat uitsluitend breezah meisjes voor hem vallen/bellen.
  zondag 26 januari 2003 @ 17:29:27 #215
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8118549
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:13 schreef schatje het volgende:

[..]

HIj ziet er echt uit als een homo op deze foto. En dan een foute homo met alle respect voor homo's
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 26 januari 2003 @ 17:31:34 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8118587
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:05 schreef schatje het volgende:
Je hoeft er ook niet naar te luisteren.
Dat is het probleem juist. Als iets een echte hit is hoor je het op alle zenders. Dat wordt dan dus heel veel zappen. Dan maar arrow classic rock aan.... daar komt ie vast niet op
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 26 januari 2003 @ 17:33:31 #217
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8118613
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:06 schreef schatje het volgende:
Niet zo gefrustreerd Scanman omdat Joel eruit is, hij kan wel degelijk zingen, en de vakjury denkt daar precies hetzelfde over.
Gefrustreerd? Nee hoor, zo erg is het met Idols niet. Wel vond ik dat Joel beter had verdiend. Jij reageert trouwens wel een beetje gefrustreerd op alle negatieve reacties over Jim.
  zondag 26 januari 2003 @ 17:35:11 #218
16715 Mylene
*schatje*
pi_8118640
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Gefrustreerd? Nee hoor, zo erg is het met Idols niet. Wel vond ik dat Joel beter had verdiend. Jij reageert trouwens wel een beetje gefrustreerd op alle negatieve reacties over Jim.

Dat klopt.
  zondag 26 januari 2003 @ 17:35:35 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8118650
quote:
Op zondag 26 januari 2003 17:24 schreef schatje het volgende:
Precies, er komt niet meer uit dan dat uitsluitend breezah meisjes voor hem vallen/bellen.
Wel wat meer hoor. Dat hij bijvoorbeeld als een dooie op het podium staat en gewoon echt geen goede stem heeft. Maar aangezien ik kritiek op hem heb zal ik wel jaloers zijn
pi_8120004
hmz.. ik ben beetje de amerikaanse versie aan het kijken, en daar worden de liedjes dus uitgekozen door de jury

Echt vaag is dat.. zo kunnen ze helemaal iemand naar de 1e plaats sturen..

pi_8120539
Wat een gezwets. Dat je er niet naar hoeft te luisteren, wil toch niet zeggen dat alle kritiek dus ongegrond is? Ja, ik heb een afstandbediening, maar dat wil niet zeggen dat ik niet mag opmerken dat een programma slecht is. Zelfde geldt natuurlijk voor Jim. Het jong kan niet zingen. Dat is gewoon objectief te constateren. Bovendien is het geen performer, heeft wel de looks maar geen persoonlijkheid. Jim gaat staan en doet zijn ding en dan nog niet een goed. Wat Jamai teveel heeft, heeft Jim te weinig.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 26 januari 2003 @ 19:36:16 #222
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8120620
Jullie kunnen het niet eens worden he?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_8120741
quote:
Op zondag 26 januari 2003 19:31 schreef Argento het volgende:
Wat een gezwets. Dat je er niet naar hoeft te luisteren, wil toch niet zeggen dat alle kritiek dus ongegrond is? Ja, ik heb een afstandbediening, maar dat wil niet zeggen dat ik niet mag opmerken dat een programma slecht is. Zelfde geldt natuurlijk voor Jim. Het jong kan niet zingen. Dat is gewoon objectief te constateren. Bovendien is het geen performer, heeft wel de looks maar geen persoonlijkheid. Jim gaat staan en doet zijn ding en dan nog niet een goed. Wat Jamai teveel heeft, heeft Jim te weinig.
jaja heel objectief..

Ik vind toevallig dat Jim wel kan zingen, Jamai ook ja.. ikzelf vind jims stem prettiger in het gehoor liggen.. en zn looks kunnen mij niet boeien.. en wrom over persoonlijkheid beginnen als het gaat om zang

pi_8121338
Omdat het niet alleen om zang gaat slimmerik. Het gaat om idolen. Als het alleen om zang zou gaan, dan zou Jim sowieso allang thuiszitten. Met objectief bedoel ik: vraag ns aan een zangpedagoog naar de kwaliteit van Jims zangstem. Die stem heeft nog een hoop schaafwerk nodig. At best. Hij zingt nasaal en monotoon, om niet te zeggen ongeinteresseerd, hoewel dat laatste niet zo relevant is wanneer je een stem beoordeelt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8126048
quote:
Op zondag 26 januari 2003 20:19 schreef Argento het volgende:
Omdat het niet alleen om zang gaat slimmerik. Het gaat om idolen. Als het alleen om zang zou gaan, dan zou Jim sowieso allang thuiszitten. Met objectief bedoel ik: vraag ns aan een zangpedagoog naar de kwaliteit van Jims zangstem. Die stem heeft nog een hoop schaafwerk nodig. At best. Hij zingt nasaal en monotoon, om niet te zeggen ongeinteresseerd, hoewel dat laatste niet zo relevant is wanneer je een stem beoordeelt.
Ik denk inderdaad niet dat het publiek van idols wat belt en smst ook maar iets geeft om 'nasaal' of 'monotoon'.. Het gaat er niet om wat voor capaciteiten dat joch allemaal heeft, het gaat erom dat hij wel lekker klinkt (en dit is zeeeer objectief) en er zeker heel goed uit ziet. Kortom 'n idool wat ze zoeken; 'n idool die meisjes op posters boven hun bedje willen hebben, dat is Jim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')