Marieke zou volgens mij nog best wel eens ver kunnen komen. Een beetje een ertussendoorglibbergevalletje.
quote:Ja dat was echt belachelijk, en toen kreeg hij daarna ook nog een Gareth Gates cd of zo, wat moet ie daar mee? Ik kreeg medelijden met 'm dat ie moest doen alsof het zo geweldig was.
Op zondag 26 januari 2003 14:50 schreef Mercurius69 het volgende:
Trouwens vonden jullie dat kado voor Bas net zo flauw als ik?
Hij mompelde als zoiets va: "Oh die heb ik al"
Allemaal reclame.GrEetZ,
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:58 schreef Cora het volgende:[..]
Ik vind hem goed.
En niet alleen omdat ik hem er leuk uit vind zien.
Ze zeiden het al zelf, de jury, je moet wel een "idool" zijn, dus er ook zo uit zien.
Dat doet Jim en verder vind ik hem goed zingen.
Dewi: Beter keus qua nummer, ook goed uitgevoerd ondanks dat ze het zelf minder vond.
Joel: Was helemaal niks, maar dat begint te wennen bij hem.
Jamai: Stuk beter dan vorige keer maar die stem kan ik nog steeds niet tegen.
Marieke: Geen verrassende keus qua nummmer eigenlijk, had het wel verwacht. En ik moet de jury gelijk geven dat het nummer niet helemaal bij haar past. Wel weer extra krediet opgebouwd bij mij.
David: Goed gedaan, goed gekozen nummer ondanks dat het normaal door een vrouw gezongen wordt.
Bas: Behoorlijk neutraal eigenlijk, nu een kwartier later weet ik al niet eens meer hoe goed het was.
Hind: Iets minder dan vorige weeek vond ik, maar in haar geval blijft het dan nog steeds erg goed.
Jim: Die stem, ik snap echt niet wat iedereen daar aan vind.... ook al weet ik best dat dat niet het
belangrijkste is waarom hij zo populair is. Maar die stem gaat me echt tegen staan. Foute nummerkeuze ook
vond ik...
Mijn top 8 van deze week:
1. Dewi
2. Hind
3. Marieke
4. David
5. Bas
6. Jamai
7. Jim
8. Joel
En dan nu de uitslag bekijken....
YES!!! Eindelijk Joel er uit!
quote:Je hoeft er ook niet naar te luisteren.
Op zondag 26 januari 2003 02:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ben bang dat dat toch gaat gebeuren. En straks staat Jim op nummer 1 in de top 40 en dan komt er een hele cd met 60 minuten Jim .... en nog meer singeltjes... Gelukkig zijn er nog andere zenders op de radio!
quote:Niet zo gefrustreerd Scanman omdat Joel eruit is, hij kan wel degelijk zingen, en de vakjury denkt daar precies hetzelfde over.
Op zondag 26 januari 2003 02:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Exact mijn mening over Jim. Hij kan inderdaad wel zingen en ook zuiver. Maar het klinkt gewoon niet. Als hij 1 minuut zingt dan krijg ik al zapneigingen. Als hij straks met een 3 minuten singeltje op de radio komt is het helemaal erg. Kan hij trouwens wel lachen?
quote:Dus jij bent jaloers op een jongen van 15 jaar.
Op zondag 26 januari 2003 02:29 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dus jij kickt wel op een 15 jarig ventje?
quote:Terecht ook, en het publiek vond dat ook want Joel is weggestemd.
Op zondag 26 januari 2003 02:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ach ja, je moest eens weten hoevaak mensen kotssmileys gebruikt hebben als het over Joel ging. Daar word je helemaal niet vrolijk van.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:51 schreef Dizer het volgende:
Kan hij niet oprotten:Hij kan niet eens tegen feedback!!
quote:Precies, er komt niet meer uit dan dat uitsluitend breezah meisjes voor hem vallen/bellen.
Op zondag 26 januari 2003 14:30 schreef marky het volgende:
Ik vind deze topictitel uitmunten in stemmingmakerij en ik vind dan ook dat een modje dit moet veranderen. Inhoudelijk reageren in dit topic wordt op dit moment onmogelijk gemaakt door deze titel.
quote:HIj ziet er echt uit als een homo op deze foto. En dan een foute homo met alle respect voor homo's
Op zondag 26 januari 2003 17:13 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Dat is het probleem juist. Als iets een echte hit is hoor je het op alle zenders. Dat wordt dan dus heel veel zappen. Dan maar arrow classic rock aan.... daar komt ie vast niet op
Op zondag 26 januari 2003 17:05 schreef schatje het volgende:
Je hoeft er ook niet naar te luisteren.
quote:Gefrustreerd? Nee hoor, zo erg is het met Idols niet. Wel vond ik dat Joel beter had verdiend. Jij reageert trouwens wel een beetje gefrustreerd op alle negatieve reacties over Jim.
Op zondag 26 januari 2003 17:06 schreef schatje het volgende:
Niet zo gefrustreerd Scanman omdat Joel eruit is, hij kan wel degelijk zingen, en de vakjury denkt daar precies hetzelfde over.
quote:Dat klopt.
Op zondag 26 januari 2003 17:33 schreef scanman01 het volgende:[..]
Gefrustreerd? Nee hoor, zo erg is het met Idols niet. Wel vond ik dat Joel beter had verdiend. Jij reageert trouwens wel een beetje gefrustreerd op alle negatieve reacties over Jim.
quote:Wel wat meer hoor. Dat hij bijvoorbeeld als een dooie op het podium staat en gewoon echt geen goede stem heeft. Maar aangezien ik kritiek op hem heb zal ik wel jaloers zijn
Op zondag 26 januari 2003 17:24 schreef schatje het volgende:
Precies, er komt niet meer uit dan dat uitsluitend breezah meisjes voor hem vallen/bellen.
Echt vaag is dat.. zo kunnen ze helemaal iemand naar de 1e plaats sturen..
quote:jaja heel objectief..
Op zondag 26 januari 2003 19:31 schreef Argento het volgende:
Wat een gezwets. Dat je er niet naar hoeft te luisteren, wil toch niet zeggen dat alle kritiek dus ongegrond is? Ja, ik heb een afstandbediening, maar dat wil niet zeggen dat ik niet mag opmerken dat een programma slecht is. Zelfde geldt natuurlijk voor Jim. Het jong kan niet zingen. Dat is gewoon objectief te constateren. Bovendien is het geen performer, heeft wel de looks maar geen persoonlijkheid. Jim gaat staan en doet zijn ding en dan nog niet een goed. Wat Jamai teveel heeft, heeft Jim te weinig.
Ik vind toevallig dat Jim wel kan zingen, Jamai ook ja.. ikzelf vind jims stem prettiger in het gehoor liggen.. en zn looks kunnen mij niet boeien.. en wrom over persoonlijkheid beginnen als het gaat om zang
quote:Ik denk inderdaad niet dat het publiek van idols wat belt en smst ook maar iets geeft om 'nasaal' of 'monotoon'.. Het gaat er niet om wat voor capaciteiten dat joch allemaal heeft, het gaat erom dat hij wel lekker klinkt (en dit is zeeeer objectief) en er zeker heel goed uit ziet. Kortom 'n idool wat ze zoeken; 'n idool die meisjes op posters boven hun bedje willen hebben, dat is Jim.
Op zondag 26 januari 2003 20:19 schreef Argento het volgende:
Omdat het niet alleen om zang gaat slimmerik. Het gaat om idolen. Als het alleen om zang zou gaan, dan zou Jim sowieso allang thuiszitten. Met objectief bedoel ik: vraag ns aan een zangpedagoog naar de kwaliteit van Jims zangstem. Die stem heeft nog een hoop schaafwerk nodig. At best. Hij zingt nasaal en monotoon, om niet te zeggen ongeinteresseerd, hoewel dat laatste niet zo relevant is wanneer je een stem beoordeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |