abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2003 @ 03:02:01 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112346
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:58 schreef seriewoordenaar het volgende:
Een écht idool zit er inderdaad niet tussen. Die Roger had eigenlijk ook wel mogen winnen, die zag ik wel zitten. Hij had al een imago uit zichzelf, terwijl je ziet dat de anderen nog zoekend zijn. Met uitzondering van Dewi dan.
Opnieuw helemaal eens! Roger vond ik wel klasse ja. Roger was tenminste niet zo'n backstreet boys achtig type geworden!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8112348
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:59 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

En wederom constateren we dat de massa bestaat uit

Ja.. zijn allemaal behalve jullie

Het niveau waarop jij 'discussieert' ( ) is meer bedoeld voor 'onzin voor je leven', ook te vinden op dit forum, ga maar eens kijken..

pi_8112367
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:02 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het niveau waarop jij 'discussieert' ( ) is meer bedoeld voor 'onzin voor je leven', ook te vinden op dit forum, ga maar eens kijken..

Hehe, mjah ik acht mezelf niet hoger dan de gemiddelde hoor. Maar ik herken een stier als ik er een zie.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zondag 26 januari 2003 @ 03:06:59 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112381
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:02 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat heet 'een mening geven'! Je mag toch vinden dat het belachelijk is dat je een lekkere kerel of lekkere meid moet zijn om het echt te maken in de muziekwereld? Er zijn uitzonderingen, maar die zijn dan ook vaak echt talentvol! Kijk maar eens naar de videoclips op TV. Daar proberen ze allemaal te scoren door zoveel mogelijk lekkere meiden en bijna ontblote borsten door het beeld te laten schuiven. Of er enig zangtalent aanwezig is maakt blijkbaar niet meer uit. En de meisjes die kijken naar die dames krijgen allemaal het idee dat ze er ook zo uit moeten zien. Zo gaat dat .....
pi_8112397
In de sixties en seventies hadden nummers tenminste nog een betekenis en diepgang omwille van de woorden. Dit soort nummers zijn er nog steeds, maar ze halen maar zelden meer de hitlijsten. Oppervlakkigheid alom. Is dat omdat de desbetreffende markt zich richt op de jonge doelgroep? En is de jonge doelgroep dat zo makkelijk te sturen? Enfin, het antwoord is duidelijk...
  zondag 26 januari 2003 @ 03:15:34 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_8112433
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:09 schreef seriewoordenaar het volgende:
In de sixties en seventies hadden nummers tenminste nog een betekenis en diepgang omwille van de woorden. Dit soort nummers zijn er nog steeds, maar ze halen maar zelden meer de hitlijsten.
Ach, Ob-la-di-ob-la-da komt ook uit die tijd.
Mensen als David Gray en Nora Jones maken toch ook mooie muziek met goede teksten?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_8112441
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:15 schreef APK het volgende:

[..]

Ach, Ob-la-di-ob-la-da komt ook uit die tijd.
Mensen als David Gray en Nora Jones maken toch ook mooie muziek met goede teksten?

Uitzonderingen bevestigen de regel. Ik zeg niet dat alle muziek diepgang had, maar als je het vergelijkt met de huidige norm kun je toch moeilijk beweren dat we erop vooruit zijn gegaan qua inhoud?
De meeste teksten die diepgang hebben gaan hoofdzakelijk over gevoelens, over de menselijke psyche. Liedjes waarbij een mens zijn eigen gevoel kan bevatten. Past volledig in de hedendaagse egocentrische Westerse wereld. Ik heb het over nummers zoals Imagine, ballades als Atlantis van Donovan.
En als ik dan es heel eerlijk mijn gedacht mag zeggen... In mijn utopische wereld die mij door de witte jassen weerhouden wordt is muziek en melodie een manier om kennis over te dragen. Als je bepaalde materie op een catchy manier brengt is het makkelijker te onthouden. Dat schept perspectieven. Enfin nutcase-mode off nu

[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 26-01-2003 03:21]

zondag 26 januari 2003 @ 03:18:39 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112451
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:17 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Uitzonderingen bevestigen de regel. Ik zeg niet dat alle muziek diepgang had, maar als je het vergelijkt met de huidige norm kun je toch moeilijk beweren dat we erop vooruit zijn gegaan qua inhoud?

In de hitlijsten vind je nog maar zelden nummers met echt mooie teksten. Het gaat allemaal om de 'beat'. Gelukkig komt er af en toe nog een nieuw nummer voorbij die wel geweldig is!
  zondag 26 januari 2003 @ 03:19:46 #134
16862 Cora
van Mora
pi_8112457
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Dat heet 'een mening geven'! Je mag toch vinden dat het belachelijk is dat je een lekkere kerel of lekkere meid moet zijn om het echt te maken in de muziekwereld?
Wil je een Hint?
:{
  zondag 26 januari 2003 @ 03:21:21 #135
6941 APK
Factual, I think.
pi_8112470
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:17 schreef seriewoordenaar het volgende:
Dat moet je niet aan mij vragen.
Het enige liedje dat ik vanavond herkende was die remake van 'Sorry seems to be the hardest word'

Jammer dat Elton John daaraan heeft meegewerkt, slaat mijns insziens nergens meer op in vergelijking met het orgineel.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 26 januari 2003 @ 03:22:33 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112479
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:19 schreef Cora het volgende:
Wil je een Hint?
Met een 'd' ja!
pi_8112511
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Met een 'd' ja!

Het kán ook een woordspeling zijn
  zondag 26 januari 2003 @ 03:30:20 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112543
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:27 schreef seriewoordenaar het volgende:
Het kán ook een woordspeling zijn
Normaal wel, maar in dit geval vast niet.
pi_8112658
Ja alles was vroeger beter, zelfs 2 unlimited was voor zijn tijd best origineel.

Ow ik ben nog wakker.

zondag 26 januari 2003 @ 03:47:30 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112682
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:44 schreef Dragonwizard het volgende:
Ja alles was vroeger beter, zelfs 2 unlimited was voor zijn tijd best origineel.
Hmmm... 2 unlimited is nog niet echt vroeger toch? Of toch wel?
pi_8112691
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hmmm... 2 unlimited is nog niet echt vroeger toch? Of toch wel?

't Is ook niet echt heden te noemen.
  zondag 26 januari 2003 @ 03:50:33 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112704
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:49 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

't Is ook niet echt heden te noemen.

Klopt... maar ik dacht meer aan de jaren 70 enzo .... Toen was de muziek nog van redelijke kwaliteit en kwam nog in de hitparade ook. Daarna is het snel bergafwaards gegaan.
  zondag 26 januari 2003 @ 03:51:33 #143
16862 Cora
van Mora
pi_8112713
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:30 schreef scanman01 het volgende:
Normaal wel, maar in dit geval vast niet.
Neuj, vast niet.
Hint hint.
Or should i say Hind.?

Nou ja, het was leuk dat je een happert deed.

:{
  zondag 26 januari 2003 @ 03:53:25 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112724
quote:
Op zondag 26 januari 2003 03:51 schreef Cora het volgende:
Neuj, vast niet.
Hint hint.
Or should i say Hind.?

Nou ja, het was leuk dat je een happert deed.

Een happert? Maak jezelf niet teveel wijs meid! Was meer een reactie om weer een reactie van jou los te krijgen
pi_8113315
Al dat ADHD'ende klapvee is slecht voor mijn kater
pi_8113376
Heb al het bovenstaande eens aandachtig (ahem) doorgelezen, en volgens mij komt daar een beetje het volgende uit wat betreft Jim:

- iedereen is het erover eens dat hij er goed uitziet ('mooi jongetje' zoals die fotograaf in Idols zei')

- volgens mij heb ik niemand gehoord die Jim echt supermooi vindt zingen, met andere woorden, een groot zangtalent is het niet (niet zoals Hind bv)

- over de performance (uitstraling?) heb ik niemand eigenlijk gehoord, maar ik vind dat ie er nog steeds bijstaat als een heipaal, iemand bij wie je (itt Jamai en Hind bv) niet ziet of hij het wel leuk vindt wat hij doet. Aan het eind zegt ie wel 'kippenvel', maar hij spreekt het uit alsof hij niet weet wat het betekent. Ik zeg er wel bij dat het ook zo kunnen dat hij erg verlegen is (mag ook wel 15) jaar, maar dan blijkbaar wel kan optreden voor tig mensen.

Nu vinden sommigen (waaronder de huidige generatie breezerchicks) deze combinatie prima, zijn performance en zijn stem worden waar nodig gecompenseerd door zijn uiterlijk en die zijn daar tevreden mee.

Anderen (waaronder ik) zijn veeleisender. Die hebben genoeg van al die gelikte mooie jongens of meisjes die denken dat ze kunnen zingen. In het begin was het nog wel leuk, maar je ziet tegenwoordig door de Westlife's, NSync's, Christina's en de Britney's het bos niet meer. Uiteindelijk gaat (mij) niet om de posters of om de clip, het gaat erom of ik het de moeite waard vind om er een CD van te kopen.

Helaas denk ik dat dit programma toch voor de eerste categorie (breezah's dus) bedoeld is... en dus zal Jim winnen ten koste van een Hind en Zosja, die allebei kwalitatief veel en veel beter zijn dan Jim.

Voor alle tegenstanders, ik ben dus niet jaloers (argument waar nogal vaak mee geschermd wordt), maar ik vind het jammer dat de ware talenten het af moeten leggen tegen minder getalenteerden, die het met uiterlijk moeten compenseren...

En vast!
  Redactie Frontpage zondag 26 januari 2003 @ 09:59:07 #147
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8113402
Ik vond het echt genant dat Jim zei dat hij vroeger!!!! posters van the Spice Girls boven zijn bed had hangen.

pi_8113419
quote:
Op zondag 26 januari 2003 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond het echt genant dat Jim zei dat hij vroeger!!!! posters van the Spice Girls boven zijn bed had hangen.

ik heb nu ook nog enkele Backstreet boys posters op mijn kamer hangen ook 2 van shakira megaposters dan en van eminem

nou ja boeiend ik vind ze mooi

Redactie Frontpage zondag 26 januari 2003 @ 10:07:11 #149
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8113424
Het gaat om het woordje dat vetgedrukt staat, Riann.
pi_8113430
quote:
Op zondag 26 januari 2003 10:07 schreef SunChaser het volgende:
Het gaat om het woordje dat vetgedrukt staat, Riann.
weet ik

maar ik wou ff vertellen dat ik ook nog backstreet boys posters op mijn kamer heb hangen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')