abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2003 @ 02:07:44 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8111761
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:05 schreef L4zY het volgende:

[..]

Ja ik vond dat joel een goede keuze was vanavond, maar ik vidn zker dat Jim ook moet afvallen, en ik zou het jammer dat tie zou worden gekozen op zn uiterlijk/uitstraling en niet op zn zang kwaliteiten...

Ben bang dat dat toch gaat gebeuren. En straks staat Jim op nummer 1 in de top 40 en dan komt er een hele cd met 60 minuten Jim .... en nog meer singeltjes... Gelukkig zijn er nog andere zenders op de radio!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8111784
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ben bang dat dat toch gaat gebeuren. En straks staat Jim op nummer 1 in de top 40 en dan komt er een hele cd met 60 minuten Jim .... en nog meer singeltjes... Gelukkig zijn er nog andere zenders op de radio!

Ja ik denk het ook, het is kut, maar we moeten dr aan geloven.

Ps. ik luister tog noooit radio

"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_8111815
quote:

[..]

De frequentie waarop Jim zing resoneert waarschijnlijk met beton. Ik voorzie grote rampen als dat wapen 60 minuten wordt gebruikt.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zondag 26 januari 2003 @ 02:10:31 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8111824
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:08 schreef L4zY het volgende:
Ja ik denk het ook, het is kut, maar we moeten dr aan geloven.

Ps. ik luister tog noooit radio

Ik ook steeds minder. De top 40 al in geen jaren meer trouwens. Ik begin op mijn ouders te lijken, die vroeger de muziek uit de hitparade ook niets vonden
pi_8111855
quote:

[..]

Ja je zou er wat van krijgen ook he?

Ga naar bed zeg.. Wat een gefrustreerde mensen lopen hier toch rond.. Ik zie alleen maar gezeur over oneerlijke stemmen, breezahsletjes ( ? ), Jim die niet kan zingen ( ? ), Hind die wel kan zingen en het contract zou moeten krijgen, het contract wat ze krijgen wat waarschijnlijk alleen goed is voor 1 hit wat natuurlijk ook weer oneerlijk in de top 40 terecht komt, het uiterlijk wat onterecht natuurlijk weer een te grote rol speelt, enz..

a-f-s-t-a-n-d-s-b-e-d-i-e-n-i-n-g

zondag 26 januari 2003 @ 02:15:10 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8111880
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:13 schreef Taurus het volgende:
Ga naar bed zeg.. Wat een gefrustreerde mensen lopen hier toch rond.. Ik zie alleen maar gezeur over oneerlijke stemmen, breezahsletjes ( ? ), Jim die niet kan zingen ( ? ), Hind die wel kan zingen en het contract zou moeten krijgen, het contract wat ze krijgen wat waarschijnlijk alleen goed is voor 1 hit wat natuurlijk ook weer oneerlijk in de top 40 terecht komt, het uiterlijk wat onterecht natuurlijk weer een te grote rol speelt, enz..

Je klinkt behoorlijk gefrustreerd van onze reacties op Jim trouwens
Overigens zul je mij het woord 'breezahsletjes' nooit zien gebruiken (behalve nu dan even) !!
En verder mogen we in dit topic toch onze mening geven over de 'talenten'? Over afstandsbediening gesproken. Zap weg uit dit topic en je hebt er ook geen last meer van!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 02:17]

pi_8111896
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:13 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja je zou er wat van krijgen ook he?

d-i-s-c-u-s-s-i-e-r-e-n: ook daarin liggen er smaken. Jeez, als je zo goed bent in het negeren, waarom reageer je dan?
pi_8111898
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat we die off-topic fase voorbij waren, maar jij dacht 'kom laat ik er nog even op door gaan'. Nou, leef je lekker uit meid! Van 32 jarige dames die Jim leuk vinden kan ik het hebben! Je komt ook zo lekker slim over....
Over offtopic gesproken.
Ow, zelden zo'n minder begaafd persoon meegemaakt.
Jammer dat ik nu eenmaal meer hersenen van Goddie heb gekregen.

Ontopic:
Jim is oke

:{
pi_8111915
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:17 schreef Cora het volgende:

[..]

Over offtopic gesproken.

Voel je je nu oppermachtig?

[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 26-01-2003 02:19]

zondag 26 januari 2003 @ 02:18:57 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8111923
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:17 schreef Cora het volgende:
Over offtopic gesproken.
Dit wordt zo diep triest dat ik er maar niet meer op in ga.
  zondag 26 januari 2003 @ 02:20:13 #86
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8111938
Jim kan wel zingen maar heeft gewoon geen bijzondere stem... sterker nog het klinkt saai!!
Ze zullen die commerciėle liedjes speciaal aan z'n stem moeten aanpassen... wat een gedoe!!
Dus wat mij betreft wint ie die hele show niet... dan liever Hind of Dewi!! Kan je veel meer mee!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_8111942
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:05 schreef L4zY het volgende:
Ja ik vond dat joel een goede keuze was vanavond, maar ik vidn zker dat Jim ook moet afvallen, en ik zou het jammer dat tie zou worden gekozen op zn uiterlijk/uitstraling en niet op zn zang kwaliteiten...
Mja, dat vind jij. Ik vind hem gewoon heel erg goed zingen.
Beter dan de rest eigenlijk.
Het gaat me helemaal niet om zijn uiterlijk, hij doet het gewoon goed in mijn ogen.
Maar dat is ook het verschil, dat iemand U2 goed vindt en de ander bv Rene Froger en de ander weer een of andere R&B band.
Gewoon een verschil in mens en muziek en stem.
Maar ze zingen gewoon allemaal wel goed, gewoon een kwestie van smaak.
pi_8111956
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt zo diep triest dat ik er maar niet meer op in ga.
Precies.
Je weet dat ik gelijk heb en dat is okay!
pi_8111965
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:16 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

d-i-s-c-u-s-s-i-e-r-e-n: ook daarin liggen er smaken. Jeez, als je zo goed bent in het negeren, waarom reageer je dan?

Als jij de reacties van die zeikerds discussieren noemt, ben ik weg inderdaad.. Dan ligt 't niveau toch iets te laag hier.
  zondag 26 januari 2003 @ 02:23:17 #90
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8111973
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:20 schreef Knaller het volgende:
Jim kan wel zingen maar heeft gewoon geen bijzondere stem... sterker nog het klinkt saai!!
Ze zullen die commerciėle liedjes speciaal aan z'n stem moeten aanpassen... wat een gedoe!!
Dus wat mij betreft wint ie die hele show niet... dan liever Hind of Dewi!! Kan je veel meer mee!!
Exact mijn mening over Jim. Hij kan inderdaad wel zingen en ook zuiver. Maar het klinkt gewoon niet. Als hij 1 minuut zingt dan krijg ik al zapneigingen. Als hij straks met een 3 minuten singeltje op de radio komt is het helemaal erg. Kan hij trouwens wel lachen?
  zondag 26 januari 2003 @ 02:23:58 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8111979
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:22 schreef Taurus het volgende:
Als jij de reacties van die zeikerds discussieren noemt, ben ik weg inderdaad.. Dan ligt 't niveau toch iets te laag hier.
pi_8111997
Even serieus he? Zijn jullie meningen als mannen zeg maar ook niet erg daarop gebaseerd?
Dat je zeg maar liever een vrouw ziet winnen dan een man, omdat dat nu eenmaal leuker is om te zien en ja, weet ik veel?

Vraag ik me echt af.

pi_8112000
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:22 schreef Taurus het volgende:

[..]

En ook discussieren heb je in vele vormen en maten. Het is verkeerd om zich superieur te voelen aan bepaalde nachtelijke gedachtengangen. Alle topics over smaak slaan nergens op. En indien men er zo strikt in zou zijn, dan kunnen ze FOK! wel opdoeken. Wie is de zeikerd? Diegene die anderen ervoor uitmaakt, of de mensen die even wat nachtelijk vertier zoeken?
pi_8112016
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:26 schreef Cora het volgende:
Even serieus he? Zijn jullie meningen als mannen zeg maar ook niet erg daarop gebaseerd?
Dat je zeg maar liever een vrouw ziet winnen dan een man, omdat dat nu eenmaal leuker is om te zien en ja, weet ik veel?

Vraag ik me echt af.

Dat is een goeie. Mjah, ik denk het niet. Ik wou dat Yuli (Niet bepaald miss world) won en wat mij betreft mag Jamai (kennelijk een man) de beker ook wel vastnemen. Maar Hinds talent valt niet te ontkennen.
  zondag 26 januari 2003 @ 02:29:13 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112033
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:26 schreef Cora het volgende:
Dus jij kickt wel op een 15 jarig ventje?
  zondag 26 januari 2003 @ 02:30:32 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112049
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:26 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

En ook discussieren heb je in vele vormen en maten. Het is verkeerd om zich superieur te voelen aan bepaalde nachtelijke gedachtengangen. Alle topics over smaak slaan nergens op. En indien men er zo strikt in zou zijn, dan kunnen ze FOK! wel opdoeken. Wie is de zeikerd? Diegene die anderen ervoor uitmaakt, of de mensen die even wat nachtelijk vertier zoeken?

Mooi gezegd!
pi_8112050
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dus jij kickt wel op een 15 jarig ventje?

pi_8112052
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:26 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ik * zeurrr * omdat ik sommige mensen over and over again exact dezelfde reacties zie posten maar dan in andere woorden, dan ga ik me dus afvragen of hun afstandsbediening goed werkt. Heb trouwens nooit gezegd dat jij daarbij zat, maar waarschijnlijk verveel jij je ook
pi_8112075
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:28 schreef seriewoordenaar het volgende:
Dat is een goeie. Mjah, ik denk het niet. Ik wou dat Yuli (Niet bepaald miss world) won en wat mij betreft mag Jamai (kennelijk een man) de beker ook wel vastnemen. Maar Hinds talent valt niet te ontkennen.
Ik vond Yuli ook erg goed. Vond het heel jammer dat ze weg moest vorige week.

Jamai vond ik vandaag erg goed, maar soms stoor ik me aan hem. Meer aan zijn gedrag dan aan zijn zang overigens.

En Hind, tja, dat zei ik net al, die zingt gewoon de verkeerde liedjes voor mij denk ik. Meestal vind ik het niks. Tot nu toe dan. Vandaag vond ik het heel oke en was ik blij dat ze bleef. Maar de vorige keren had ik haar liever zien gaan.

Maar voor jou ligt het dus niet aan het geslacht, of hoe iemand zich presenteert?

pi_8112084
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik * zeurrr * omdat ik sommige mensen over and over again exact dezelfde reacties zie posten maar dan in andere woorden, dan ga ik me dus afvragen of hun afstandsbediening goed werkt. Heb trouwens nooit gezegd dat jij daarbij zat, maar waarschijnlijk verveel jij je ook

Vervelen niet, maar ik ben wel in de bui voor een goeie lach. Maakt het uit of zaken reeds eerder zijn gezegd? De keuze van de woorden maakt het lezen nu net zo boeiend, dat maakt voor mij de lach. En dan maakt het niet uit of het nu een diep of minder diep onderwerp is, alles op z'n tijd. En dit topic is schijnbaar laughter en spot. Niets mis mee, mijns inziens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')