quote:En daar verschillen de smaken dus. Vrouwen lijken het 'leuke bekkie' als compensatie voor het geknauw te gebruiken.
Op zondag 26 januari 2003 01:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
En ze heeft tijdens zijn optreden ook wel het geluid aan staan? Want behalve zijn leuke bekkie moet hij toch ook nog wel een beetje kunnen zingen toch?
quote:Ja stel je voor zeg, 'n idool die 'n publieks lievelingetje is, hoe onterecht kun je winnen..
Op zondag 26 januari 2003 01:50 schreef L4zY het volgende:
Jim is slecht!
Hij word gewoon gekozen omdat tie het publieks lievelingetje is!
zou wel jammer zijn als die nog zou winnen
quote:Daar hebben we Volkert voor
...
quote:Hij moet tog ook kunnen zingen, daarom vind ik heel die show belachelijk...
Op zondag 26 januari 2003 01:51 schreef Taurus het volgende:[..]
Ja stel je voor zeg, 'n idool die 'n publieks lievelingetje is, hoe onterecht kun je winnen..
quote:Tja, het is jouw vrouw, niet de mijne.
Op zondag 26 januari 2003 01:43 schreef seriewoordenaar het volgende:
Mijn vrouw is 39, drinkt ook geen breezer en die wil Jim ook hoofdzakelijk vanwege 'dat leuke bekkie van em'. Leeftijd en smaak zijn 2 verschillende zaken.
quote:Om een echt idool te worden onder tieners moet je er toch wel enigszins lekker uitzien denk ik. En ik denk toch niet dat meisjes het aandurven om posters van Jamai op hun kamer te hangen. Daar kan hij niets aan doen en het is ook best triest dat het uiterlijk zo belangrijk is, maar dat is nou eenmaal zo.
Op zondag 26 januari 2003 01:47 schreef swentibold het volgende:[..]
das duidelijk dan dat je nog nie echt gekeken hebt want hij wordt al sinds de eerste aflevering geloof ik ' achtervolgd' met zijn EIGEN uitspraak " ik ben geen typisch idool" (ofzoiets) deze uitzending was ie ook nie heel sterk/opvallend maar hij weet wel alle afleveringen goed te zingen (ook die ene dat ie zn tekst kwijt was)
quote:LOL, maar voor de rest voldoet ze aan de strenge eisen
Op zondag 26 januari 2003 01:52 schreef Cora het volgende:[..]
Tja, het is jouw vrouw, niet de mijne.
quote:Ze heeft jou ook niet gekozen vanwege je zangkwaliteiten?
Op zondag 26 januari 2003 01:54 schreef seriewoordenaar het volgende:
LOL, maar voor de rest voldoet ze aan de strenge eisen![]()
quote:Hij kan hardstikke zingen joh, laat die grietjes lekker van 'm genieten en voor hem bellen..
Op zondag 26 januari 2003 01:52 schreef L4zY het volgende:[..]
Hij moet tog ook kunnen zingen, daarom vind ik heel die show belachelijk...
Het is leuk om naar te kijken, maar de bedoeling dr achter sux
Ik zou zeggen; alle Jim-haters: Sms en bel de portemonnee leeg voor de mensen die.. echt... kunnen zingen! Be grown - up!
quote:Als iedereen blijft zeggen dat dat nu eenmaal zo is, dan is dat inderdaad nu eenmaal zo. Verander de wereld, begin bij jezelf...
Op zondag 26 januari 2003 01:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Om een echt idool te worden onder tieners moet je er toch wel enigszins lekker uitzien denk ik. En ik denk toch niet dat meisjes het aandurven om posters van Jamai op hun kamer te hangen. Daar kan hij niets aan doen en het is ook best triest dat het uiterlijk zo belangrijk is, maar dat is nou eenmaal zo.
quote:Nee, vind ik niet, alleen jij ben zo irritant en gefrustreerd bezig. De rest niet, daarom blijf ik.
Op zondag 26 januari 2003 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Als je het hier allemaal abnormale mensen vind, waarom ga je dan niet gezellig naar dat andere topic lekker intelligent lullen?
Hier is het toch niets aan.. Zitten alleen maar gefrustreerde mensen
quote:Vast niet
Op zondag 26 januari 2003 01:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ze heeft jou ook niet gekozen vanwege je zangkwaliteiten?
quote:Doe ik ook niet, ik zou het alleen wack vinden dat tie zou winnen omdat hij helemaal niet zo mooi kan zingen, eigenlijk zou het me niet boeie, want ik luister toch nooit naar die muziek...
Op zondag 26 januari 2003 01:55 schreef Taurus het volgende:[..]
Hij kan hardstikke zingen joh, laat die grietjes lekker van 'm genieten en voor hem bellen..
Ik zou zeggen; alle Jim-haters: Sms en bel de portemonnee leeg voor de mensen die.. echt... kunnen zingen! Be grown - up!
quote:Zal ik doen... alleen behoor ik niet tot de doelgroep helaas....
Op zondag 26 januari 2003 01:56 schreef seriewoordenaar het volgende:
Als iedereen blijft zeggen dat dat nu eenmaal zo is, dan is dat inderdaad nu eenmaal zo. Verander de wereld, begin bij jezelf...
quote:haha nee maar dr is eigenlijk helemaal geen een waarvan k een poster zou willen(nee jim al helemaal niet). Uiterlijk belangrijk tsja hét voorbeeld is wel Yuli he en Jim omdat ook als ie minder zingt nog door is door zn uiterlijk, k denk trouwens wel dat jamai ook als ie niet wint een cd mag opnemen omdat ie daar gewoon voor gevraagd wordt, en dat Hind dan wint omdat zij de looks én de stem heeft.
Op zondag 26 januari 2003 01:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Om een echt idool te worden onder tieners moet je er toch wel enigszins lekker uitzien denk ik. En ik denk toch niet dat meisjes het aandurven om posters van Jamai op hun kamer te hangen. Daar kan hij niets aan doen en het is ook best triest dat het uiterlijk zo belangrijk is, maar dat is nou eenmaal zo.
quote:Ik vind hem goed.
Jim is slecht!
Hij word gewoon gekozen omdat tie het publieks lievelingetje is!
quote:LoL idd, ik hoop dat hij wint of zowieso 'n vet contract krijgt, zodat al die zeurpieten hier zich groen en geel kunnen ergeren aan zijn vreselijke stem op de radio!
Op zondag 26 januari 2003 01:22 schreef Cora het volgende:[..]
Ga je weg?
Och, wat jammer.
[..]Klopt.
En waarschijnlijk vinden dat heeeeeeel veel mensen met mij, dus bestel de anti-depressiva maar vast.
Voor als hij straks wint en jij helemaal gefrustreerd bent.
Maar goed, dat zal toch wel niet gebeuren
quote:Ik vind em slecht, ik vind Hind en Dewi veel beter,
Op zondag 26 januari 2003 01:58 schreef Cora het volgende:[..]
Ik vind hem goed.
En niet alleen omdat ik hem er leuk uit vind zien.
Ze zeiden het al zelf, de jury, je moet wel een "idool" zijn, dus er ook zo uit zien.
Dat doet Jim en verder vind ik hem goed zingen.
quote:goed of heel goed? Blijft een idool bestaan op basis van imago of op basis van vocale kwaliteit. Yuli was tot ze wegviel mijn favoriet. Wat een stem had dat mens. Deed me aan Aretha Franklin denken. Alleen wat sneu dat ze zo'n aparte grimassen trok, maar das dan weer een trademark.
Op zondag 26 januari 2003 01:58 schreef Cora het volgende:[..]
Ik vind hem goed.
En niet alleen omdat ik hem er leuk uit vind zien.
Ze zeiden het al zelf, de jury, je moet wel een "idool" zijn, dus er ook zo uit zien.
Dat doet Jim en verder vind ik hem goed zingen.
quote:wurd!
Op zondag 26 januari 2003 02:00 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
goed of heel goed? Blijft een idool bestaan op basis van imago of op basis van vocale kwaliteit. Yuli was tot ze wegviel mijn favoriet. Wat een stem had dat mens. Deed me aan Aretha Franklin denken. Alleen wat sneu dat ze zo'n aparte grimassen trok, maar das dan weer een trademark.
quote:Ik dacht dat we die off-topic fase voorbij waren, maar jij dacht 'kom laat ik er nog even op door gaan'. Nou, leef je lekker uit meid! Van 32 jarige dames die Jim leuk vinden kan ik het hebben! Je komt ook zo lekker slim over....
Op zondag 26 januari 2003 01:56 schreef Cora het volgende:[..]
Nee, vind ik niet, alleen jij ben zo irritant en gefrustreerd bezig. De rest niet, daarom blijf ik.
Er zijn namelijk nog meer mensen op de wereld dan alleen jij!
Gelukkig! Thank God zou ik bijna zeggen.
Maar goed... het ging over Idols toch? Joel is eruit!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 02:06]
quote:Ik vond alle drie die jij noemt ook heel goed vanavond.
Op zondag 26 januari 2003 01:59 schreef L4zY het volgende:
Ik vind em slecht, ik vind Hind en Dewi veel beter,
En bas deed het ook wel goed.
quote:Ja ik vond dat joel een goede keuze was vanavond, maar ik vidn zker dat Jim ook moet afvallen, en ik zou het jammer dat tie zou worden gekozen op zn uiterlijk/uitstraling en niet op zn zang kwaliteiten...
Op zondag 26 januari 2003 02:03 schreef Cora het volgende:[..]
Ik vond alle drie die jij noemt ook heel goed vanavond.
Dat maakt het namelijk elke week weer moeilijker.
Kom op, ze zingen allemaal goed, maar er moet er nu eenmaal 1 afvallen.
En ik vind het niet oke, om iemand persoonlijk aan te vallen omdat ie nou eenmaal iemand beter vindt dan de ander.
Ze zijn allemaal goed, maar iedereen heeft zijn voorkeur.
quote:Direct hit
Op zondag 26 januari 2003 02:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik dacht dat we die off-topic fase voorbij waren, maar jij dacht 'kom laat ik er nog even op door gaan'. Nou, leef je lekker uit meid! Van 32 jarige dames die Jim leuk vinden kan ik het hebben! Je komt ook zo lekker slim over....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |