SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waardeloze klootfiool zegquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Alsof mannen zoveel beter zijn!
Ik moet maar in bikini op Fogel z’n velletje liggen en mag dan niet eens aan z’n vriendin komen.
I can see a whole range of infinite possibilitiesquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik mocht m'n potloodje houden. Als aandenken aan de ginger.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouuu zo ver zou ik niet gaan, maar toch wel een beetje flauw op z’n minst
Och jij ook weer met je gepolderquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouuu zo ver zou ik niet gaan, maar toch wel een beetje flauw op z’n minst
Laat ons niet langer in spanningquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
Da fuck, ik weet ineens mijn originele Fok! account weer, tering wat was ik een ongelofelijk hautaine kwal en de allergrootste trol, ok, ik ga mezelf even schamen![]()
Maar ik zie iets opmerkelijks wel ook, wtf
Dit is vast iets waar we stijl van achterover slaan.quote:
Ja, ik zag hetquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
FB / Donatiepagina geopend, inclusief tellert #8 Pimp your keychain!
dan met viandellen erbij. Of vlammetjes of kaassouffle's heb ik geloof ik ook nog...quote:
van tgtg?quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:29 schreef jerney het volgende:
[ link | afbeelding ]
Keicarbs natuurlijk
Maar ga dat visje zo eens nuken en de slierten bij de benedenbuur afgooien.
Magnetronvis, ben benieuwd.
Nee hoor iedereen vond het gewoon een goeie TTquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja toch
En niemand durfde te klagen
Of ik heb erlangs gescrollt.
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor iedereen vond het gewoon een goeie TT
Ik ben niet zo voor nuken maar het ziet er ieder geval goed uitquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:29 schreef jerney het volgende:
[ link | afbeelding ]
Keicarbs natuurlijk
Maar ga dat visje zo eens nuken en de slierten bij de benedenbuur afgooien.
Magnetronvis, ben benieuwd.
Ja ik ook niet dus. Maarja beggars can’t be choosersquote:Op woensdag 17 maart 2021 17:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor nuken maar het ziet er ieder geval goed uit
Het ziet er zeker goed uit.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik ook niet dus. Maarja beggars can’t be choosersEn het ziet er wel kwalitatief uit op zich. Toffe winkel wel, heb peppedews meegenomen.
Ik heb een niet orginele pastasaus gemaakt. Zit wel peen in.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:34 schreef Haags het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Ik denk iets met peen. Zolang het maar oranje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |