abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:47:01 #151
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198555040
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Hier moest ik zelfs bij binnenkomst en bij het naar buiten gaan mijn handen ontsmetten :')
Wat willen ze gaan doen als je dat laatste niet doet. Wat een onzin
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:48:00 #152
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198555069
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop wel dat we over een paar jaar (liefst volgend jaar al) kunnen terugkijken op deze periode en er toch ook eens smakelijk om kunnen lachen wat een poppenkast we soms toch optuigen.

Op een COR-meet !
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198555071
quote:
Ik hoop wel dat we over een paar jaar (liefst volgend jaar al) kunnen terugkijken op deze periode en er toch ook eens smakelijk om kunnen lachen wat een poppenkast we soms toch optuigen.

Zoals vandaag in het stemlokaal draagt elke stemmer een mondkapje, de handjes worden ontsmet en dan zit de bureauvoorzitter eenzaam achter een glazen schermpje met zelf ook nog eens een spatmasker op. En dan worden ongetwijfeld de stemhokjes en de biljetten nog 'ontsmet' ook.
Schouderophalend maar mee akkoord gaan maar het is eigenlijk te triest voor woorden. Maar het is net niet kut genoeg om er echt een probleem van te maken want dan krijg je 'wat een kleine moeite!' en 'dan ga je toch niet stemmen!' door ruggengraatlozen naar je toe geslingerd.
I'll give you something to do
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:49:55 #154
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198555118
quote:

Zoals vandaag in het stemlokaal draagt elke stemmer een mondkapje, de handjes worden ontsmet en dan zit de bureauvoorzitter eenzaam achter een glazen schermpje met zelf ook nog eens een spatmasker op. En dan worden ongetwijfeld de stemhokjes en de biljetten nog 'ontsmet' ook.
We overdrijven wel een beetje he.. man man man..
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:53:54 #155
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198555232
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef galantis het volgende:

[..]

Schouderophalend maar mee akkoord gaan maar het is eigenlijk te triest voor woorden. Maar het is net niet kut genoeg om er echt een probleem van te maken want dan krijg je 'wat een kleine moeite!' en 'dan ga je toch niet stemmen!' door ruggengraatlozen naar je toe geslingerd.
Ach, over vijf jaar lezen we dat 9 van de 10 voorzorgsmaatregelen eigenlijk helemaal geen zoden aan de dijk hebben gezet.

Het is toch wat het is, ik ben wel blij dat het stemmen gewoon is doorgegaan, want het leek even eind januari/begin februari toch wat momentum te krijgen, die lobby om de verkiezingen uit te stellen.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:54:12 #156
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_198555241
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:44 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Hier moest ik zelfs bij binnenkomst en bij het naar buiten gaan mijn handen ontsmetten :')
Ja ik houd niet zo van alcoholgel, dus niet gebruikt, maar fijn dat het er voor hen die dat een veilig idee vinden. Verder geen gezeur, snel dr’in en dr’uut. Veilig was ‘t wel voor iedereen en dat is wel belangrijk. Er zijn veel mensen toch bang voor corona en die wil je niet de gelegenheid ontnemen te stemmen.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_198555247
Ach, op deze manier konden we in ieder geval stemmen. Kregen we in ieder geval de optie om te stemmen voor andere partijen.
pi_198555255
quote:

Ik ben wel bereid om over dit soort dingen m'n schouders op te halen bij het stemmen. Dat moet gewoon zo laagdrempelig mogelijk zijn en als je met dit soort symboliek een aantal extra angsthazen over de streep trekt om toch te komen stemmen vind ik het de moeite waard. Heel soms is een poppenkast niet zinloos.

Dat briefstemmen voor 70+ is dan weer een heel ander verhaal, dat was totaal onnodig.
  woensdag 17 maart 2021 @ 20:55:04 #159
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198555271
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ach, over vijf jaar lezen we dat 9 van de 10 voorzorgsmaatregelen eigenlijk helemaal geen zoden aan de dijk hebben gezet.

Het is toch wat het is, ik ben wel blij dat het stemmen gewoon is doorgegaan, want het leek even eind januari/begin februari toch wat momentum te krijgen, die lobby om de verkiezingen uit te stellen.
weet iig dat die avondklok helemaal niet zo spoed is, als beweert.
pi_198555281
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Alle reden om 5.000 man in die lelijke Amsterdamse Airfryer te proppen *O*
Deze Coronabesmettingen zijn natuurlijk uit zichzelf ontstaan.
Oooh je hebt gewoon afgunst jegens Ajax O+.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:00:03 #161
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198555438
https://www.telegraaf.nl/(...)a-in-belgie-loopt-op
aantallen lopen wat op in belgie, geen zicht op of dat de hele rapportage is.
pi_198555487
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Ik heb even buiten in de rij moeten staan maar dat is niet zo'n probleem. Toen ik eenmaal binnen was stond ik drie minuten later weer buiten, zonder ook maar een moment binnen anderhalve meter te komen van iemand. Prima geregeld, veel minder 'gevaarlijk' dan de supermarkt bijvoorbeeld.

En zo moeilijk is het ook niet, dit soort dingen moet je gewoon inrichten als een lopende band. 1 ingang, 1 uitgang en een simpele looproute. Waarom hebben we daar zo lang zo moeilijk over gedaan?
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:01:18 #163
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_198555497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oooh je hebt gewoon afgunst jegens Ajax O+.
?
Dat stukje oogaids is toch geen eigendom van Ajax?
Wat haal jij je nu weer allemaal in je hoofd?
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:02:06 #164
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198555549
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Ik heb even buiten in de rij moeten staan maar dat is niet zo'n probleem. Toen ik eenmaal binnen was stond ik drie minuten later weer buiten, zonder ook maar een moment binnen anderhalve meter te komen van iemand. Prima geregeld, veel minder 'gevaarlijk' dan de supermarkt bijvoorbeeld.

En zo moeilijk is het ook niet, dit soort dingen moet je gewoon inrichten als een lopende band. 1 ingang, 1 uitgang en een simpele looproute. Waarom hebben we daar zo lang zo moeilijk over gedaan?
waarom kan ik niet stemmen met mijn digid? icm stemkaart
pi_198555587
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

?
Dat stukje oogaids is toch geen eigendom van Ajax?
Wat haal jij je nu weer allemaal in je hoofd?
Hoofdhuurder, weet je ook wel.
Niet lang meer though.
In Southern Sun
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:04:21 #166
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198555720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hier was het verder ook prima geregeld, ze hadden zo te zien wat studenten ingevlogen om de mensen wegwijs te maken. Vriendelijkheid, efficient, geen probleem.

Er is moeilijk over gedaan omdat sommige lieden alleen maar beren op de weg kunnen zien en overal van in de paniekmodus schieten.
pi_198555734
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waarom kan ik niet stemmen met mijn digid? icm stemkaart
Dat kun je echt niet zelf bedenken?
In Southern Sun
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:06:25 #168
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198555848
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat kun je echt niet zelf bedenken?
ja, alleen ik moet die login voor andere gevoelige info ook gebruiken
pi_198555876
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, alleen ik moet die login voor andere gevoelige info ook gebruiken
Niet dat je stem niet meer anoniem is?
In Southern Sun
pi_198555914
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag wel weer meer prikken gemeld, dik 31K nu. Das mooi in elk geval.
Er wordt meer getest dan gevaccineerd. Ik zou t graag andersom zien.
Go hard or go home
  woensdag 17 maart 2021 @ 21:13:18 #171
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_198556160
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoofdhuurder, weet je ook wel.
Niet lang meer though.
Ik weet dat Ajax in dat stadion speelt ja.
Maar puur vanuit architectonisch oogpunt (sorry, das mijn vak) vind ik het een foeilelijk bouwwerk.
pi_198556224
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik weet dat Ajax in dat stadion speelt ja.
Maar puur vanuit architectonisch oogpunt (sorry, das mijn vak) vind ik het een foeilelijk bouwwerk.
Binnen daarentegen _O_.
In Southern Sun
pi_198556677
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hier was het verder ook prima geregeld, ze hadden zo te zien wat studenten ingevlogen om de mensen wegwijs te maken. Vriendelijkheid, efficient, geen probleem.

Er is moeilijk over gedaan omdat sommige lieden alleen maar beren op de weg kunnen zien en overal van in de paniekmodus schieten.
Hier hetzelfde.

Volgens mij hebben ze de vooral oude ploeg hier vervangen (wellicht voor deze gelegenheid) door jonge studenten, liep lekker door, geen rij, vriendelijke gasten.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198556891
Hier waren het wel allemaal ouderen, maar het liep wel allemaal goed door. Ze hadden het goed voor elkaar.
pi_198556927
quote:

Klopt dat stonden ze te doen bij ons. Zelfs de kuchschermpjes kregen een beurt....
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')