Ik heb geen hekel aan je.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
Als @:maxi-mus een hekel aan de zwakkeren in de samenleving heeft, accepteer ik dat gewoon.
Als we ook specifieke stemmen doen, mijn stem gaat naar Suzanne Krögerquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:17 schreef franklop het volgende:
Mani: CDA (Omzicht)
Koffieplanter: CDA (Omzigt)
Frozen-assassin: SP (Leijten)
El-Stinho: D66 (Kaag)
hhh38: GroenLinks
Dale__Cooler: Groenlinks (Bromet)
Maxi-mus: VVD (Dilan Yeşilgöz-Zegerius)
AllesKaputt: GroenLinks
franklop: D66 (wss Kaag)
Lisa Westerveld krijgt mijn stem.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we ook specifieke stemmen doen, mijn stem gaat naar Suzanne Kröger
Aangepastquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we ook specifieke stemmen doen, mijn stem gaat naar Suzanne Kröger
Denk heeft 3 zetels, BIJ1 0.quote:
Ik gok ook zomaar dat de mensen die PVV/FvD stemmen zich liever stilhouden hier.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:20 schreef franklop het volgende:
Vooralsnog in WLR een coalitiemogelijkheid tussen CDA, D66 en GL
Het is lastig typen met al dat schuim op en rond het toetsenbord.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gok ook zomaar dat de mensen die PVV/FvD stemmen zich liever stilhouden hier.
Het verschil tussen FVD en VVD is ook maar 1 letter, die ook nog heel dichtbij elkaar liggen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Het is lastig typen met al dat schuim op en rond het toetsenbord.
Het lukt Arie toch nog regelmatig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Het is lastig typen met al dat schuim op en rond het toetsenbord.
Hier op werk tegenover mij een collega die FvD stemt en ervan overtuigd is dat ze meer dan 12 zetels gaan binnenhalen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gok ook zomaar dat de mensen die PVV/FvD stemmen zich liever stilhouden hier.
GL.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:20 schreef El-Stinho het volgende:
Arie, wat is je andere overweging dan?
Einde tijdperk AstraZenecaquote:In Duitsland hebben zes vrouwen en een man bloedproppen in de hersenen gekregen en een tekort aan bloedplaatjes opgelopen, nadat ze met het AstraZeneca-vaccin waren ingeënt. Dat gebeurde tussen vier en zestien dagen nadat ze waren gevaccineerd. De slachtoffers waren tussen de 20 en 50 jaar oud. Drie van hen zijn aan de gevolgen overleden, blijkt uit gegevens die het Paul Ehrlich-Instituut (PEI), de Duitse geneesmiddelenautoriteit, heeft bekendgemaakt.
Nee, hoe kom je daarbij? Er staan (helaas) veel engere typetjes dan Sylvana vrij hoog op de lijst.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welja, de altijd sympathieke lange arm. Heb je zo'n tyfushekel aan Sylvana?
In de anonieme poll met 30 antwoorden zat er ook niemand bij die hiervoor stemde.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is mee geknoeid.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
In de anonieme poll met 30 antwoorden zat er ook niemand bij die hiervoor stemde.
Dat is ook deels rechtse framing, wat KP en Mani hadden gepost bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daarbij? Er staan (helaas) veel engere typetjes dan Sylvana vrij hoog op de lijst.
Berichten van Twitter, die nota bene uit hun eigen vingers komen, zijn framing. Jawel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is ook deels rechtse framing, wat KP en Mani hadden gepost bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is ook deels rechtse framing, wat KP en Mani hadden gepost bijvoorbeeld.
minimaal 66%.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wat zegt de interne peiling? Zo'n 88%?
Als het er maar bij 1 blijftquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik gun BIJ1 wel een zetel.
Toen had Johan nog een dikke kop zeg.quote:
Die van die Van Haga tweet was snel weer verwijderd, maar dat is wel een bijzonder raar mens. Die gehandicaptentweet van een gehandicapte was onsympathiek. Die gast in Zuid-Afrika deed niets bijzonders.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Berichten van Twitter, die nota bene uit hun eigen vingers komen, zijn framing. Jawel.
Ja dit was echt de druppel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die van die Van Haga tweet was snel weer verwijderd, maar dat is wel een bijzonder raar mens. Die gehandicaptentweet van een gehandicapte was onsympathiek. Die gast in Zuid-Afrika deed niets bijzonders.
Ik hoop niet dat jullie me nu zien als extreemlinks!
Wow is Geert hypocriet? Nee? Wat? Echt? Meen je niet.quote:
Is dit sarcastisch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow is Geert hypocriet? Nee? Wat? Echt? Meen je niet.
Johan is een jojo'erquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Toen had Johan nog een dikke kop zeg.
Is dit een retorische vraag?quote:
Ik word hier depressief van.quote:Arne Slot heeft met drie spelers gesproken om volgend seizoen Feyenoord te komen versterken. De trainer heeft een gesprek gehad met Bruno Martins Indi, Jordy Clasie en Sander van de Streek, zo weet het goed ingevoerde FeyenoordTM te melden.
We kunnen er beter gewoon mee stoppen Slob.quote:
Ik neem aan dat Feyenoord ook een poging gaat wagen om Giakoumakis te contracteren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
BMI mwuah , Clasie speelt al nooit bij AZ en Streek doet het 'redelijk' bij Utrecht. Wat is dit.
Wel duidelijk in wat voor segment spelers Slot het bij zijn oude club moet zoeken.
Dan moet er eerst verkocht worden maar dat zal ongetwijfeld ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Feyenoord ook een poging gaat wagen om Giakoumakis te contracteren.
Die wil naar het buitenland. (lol)quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jonas Svensson is ook vrij van AZ.
Een-tweetje?
Geen onaardige back. Wellicht Championship-clubjequote:Op woensdag 17 maart 2021 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die wil naar het buitenland. (lol)
Feyenoord kan de gokinkomsten goed gebruiken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow Clasie heeft twee wedstrijden gespeeld bij AZ.
Arne wil dus een speler halen die hij nooit heeft laten spelen?![]()
Hoe heb je gestemd eigenlijk? Kreeg je een brief in bus in Qatar?quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:18 schreef DeeBee het volgende:
hhh38: GroenLinks ( Kröger)
franklop: D66 (Kaag)
DeeBee: D66 (Hind Dekker - Abdulaziz)
Vrouw, bčta, migratieachtergrond...ik heb er alles aan gedaan om VKZ maximaal te triggeren.
Ik stem op Lisa Westerveld (van GroenLinks dus)quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:27 schreef Mani89 het volgende:
We noteren nog een PvdD van R_R
VoMy: PvdD (Eva van Esch)
Ratjetoe: GroenLinks (Jesse Klaver)
Rellende_Rotscholier: PvdD
Zeker!quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:16 schreef Felagund het volgende:
Mochten jullie het stempotlood ook mee naar huis nemen?
Je krijgt er inderdaad bericht over op je buitenlandse adres, maar heb m'n vader gemachtigd om in Nederland te stemmen, aangezien de post niet echt soepel werkt hier.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe heb je gestemd eigenlijk? Kreeg je een brief in bus in Qatar?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:16 schreef Felagund het volgende:
Mochten jullie het stempotlood ook mee naar huis nemen?
Durf je ervoor uit te komen welke partij en persoon?quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:28 schreef Fretwork het volgende:
Ik pas mooi in de links progressieve coalitie
En had bijna op een wielrenner gestemd maar toch maar voor de nummer 1 gegaan.
Vanochtend al gelezen ja. Regeren is vooruit zien, de dommies zullen achteraf pas concluderen dat er geen barst van klopte.quote:
Misschien kunnen we Nattekrant vragen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:43 schreef Mani89 het volgende:
AllesKaputt: GroenLinks (Lisa Westerveld)
Rellende_Rotscholier: PvdD (Esther Ouwehand)
Pino112: PvdD (Eva van Esch)
Mooi lijstje al, we missen alleen nog een FVD of PVV stem. Ben jij al geweest @:Wereldgozer ?
Code Oranje.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Nattekrant vragen.
Zeg me dat dit een grap is?quote:
Die heeft het zinkende schip Forum wel verlatenquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Nattekrant vragen.
Onderdrukking van de PVV!!1!!1!!!quote:In Kerkrade kunnen mensen niet stemmen, omdat hun stempas niet is bezorgd. Tot en met vrijdag kon er nog een nieuwe stempas worden aangevraagd, maar er zijn ook veel mensen die zich vandaag pas realiseren dat ze helemaal geen stempas hebben gekregen. Zo ook Maurice, die niet met zijn achternaam opgevoerd wil worden: "De gemeente zegt niets meer voor me te kunnen doen. Het voelt knap lullig dat ik in deze historische tijd geen stem kan uitbrengen."
Maurice de Hond zeker.quote:
Zo aan boord van de Koersk gegaanquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die heeft het zinkende schip Forum wel verlaten
Vanwege d'r goede standpunten zeker hahahaquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:28 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik stem op Lisa Westerveld (van GroenLinks dus)
Nou vooruit, GL en daardoor Klaver. Niet eens met hun minimumloonplannen, maar vond het goed om buiten de huidige coalitie te stemmen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Durf je ervoor uit te komen welke partij en persoon?
Anders had je hem een trap tegen zijn schenen gegeven?quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:21 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat ik niet wist dat Down met Jaďr in Leiden was.
[ twitter ]
hahahaquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vanwege d'r goede standpunten zeker hahaha
Ik hoefde hem maar een beetje open te klappen om in te kleuren eigenlijk (lol). Potlood heb ik overigens niet meegenomen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kreeg dat stembiljet amper opgevouwen man. En ik besef net dat ik mijn mondkapje niet op had, niks over gehoord.
Ik ook niet, was ook niet de bedoeling volgens mij bij ons.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoefde hem maar een beetje open te klappen om in te kleuren eigenlijk (lol). Potlood heb ik overigens niet meegenomen.
Linksom, of rechtsom. De users binnen wielrennen blijken maar weer overwegend blank-elitair volk:pquote:
Ik ook niet, Utrecht heeft echt viesgoedkope potloodjesquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoefde hem maar een beetje open te klappen om in te kleuren eigenlijk (lol). Potlood heb ik overigens niet meegenomen.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:21 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat ik niet wist dat Down met Jaďr in Leiden was.
[ twitter ]
Dit is wel een andere uitslag dan een paar jaar geleden ja, toen was FvD met afstand de grootste.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:09 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs stormfrontfok lijkt niet overweldigend met gestrekte arm gestemd te hebben. De PVV is kleiner dan landelijk en Volt is nu nog groter dan PVV en FvD.
Nou ja voor de diversiteit niet echt, maar toch bedankt voor je stem op Lijst Omzicht.quote:
Iedereen wordt uiteindelijk lid van het kartel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel een andere uitslag dan een paar jaar geleden ja, toen was FvD met afstand de grootste.
Zelfs FvD in Brabant. Nog steeds één van mijn favoriete momenten van die Nieuwsuur reeks, een boze kiezer omdat FvD in Brabant teveel windmolens bouwt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iedereen wordt uiteindelijk lid van het kartel.
Versnippering op rechts (NEE21, Code Oranje, Splinter Chabot) heeft zo z'n voordelen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel een andere uitslag dan een paar jaar geleden ja, toen was FvD met afstand de grootste.
Iedereen een gratis lasbril.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet helemaal niet eens wat JA21 en Splinter inhoudelijk als speerpunten hebben.
Joost Eerdmans heb ik alleen maar horen zeggen dat zijn partij geen windmolens wil bouwen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet helemaal niet eens wat JA21 en Splinter inhoudelijk als speerpunten hebben.
Femke Merel heeft zichzelf toch allang ge-out als iemand die graag politicusje wil spelen i.p.v. ergens voor staan?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Joost Eerdmans heb ik alleen maar horen zeggen dat zijn partij geen windmolens wil bouwen.
Femke Merel, die heeft dus fans, zag ik gister bij dat Op1 en bij dat debat en ik vond haar, nou ja, slecht. Dingen zeggen die tegenstrijdig zijn (maar het goed doen op twitter) om nog weer haaks daarop een conclusie te trekken. @:maxi-mus wat zeg jij er van.
Als je met Henk Krol een partij gaat beginnen dan ben je wel redelijk af jaquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Femke Merel heeft zichzelf toch allang ge-out als iemand die graag politicusje wil spelen i.p.v. ergens voor staan?
Femke gaat een zetel halen enkel en alleen omdat ze dikke tieten heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Joost Eerdmans heb ik alleen maar horen zeggen dat zijn partij geen windmolens wil bouwen.
Femke Merel, die heeft dus fans, zag ik gister bij dat Op1 en bij dat debat en ik vond haar, nou ja, slecht. Dingen zeggen die tegenstrijdig zijn (maar het goed doen op twitter) om nog weer haaks daarop een conclusie te trekken. @:maxi-mus wat zeg jij er van.
Affirmative actionquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Femke gaat een zetel halen enkel en alleen omdat ze dikke tieten heeft.
Henk Krol en Henk Ottenquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als je met Henk Krol een partij gaat beginnen dan ben je wel redelijk af ja
Ik ben in slecht gezelschap, ik schaam me diep.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/cdavandaag/status/1372129690312445958
@:maxi-mus
Maar heb je die tweets eronder gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben in slecht gezelschap, ik schaam me diep.
Ja, lachwekkond. CDA heeft sowieso een nieuw sosjaal media team nodig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar heb je die tweets eronder gezien?
Niet Van der Weijden????quote:
Gewoon lekker de terechte kritiek proberen weg te duwenquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar heb je die tweets eronder gezien?
Is dit familie van TJ Flowers?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit moet je gewoon weigeren als dit aan je gevraagd wordt, als kapper.
Jullie doen niet aan stemgeheim?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe het wel.
Rellende_Rotscholier: PvdD (Esther Ouwenhand)
Momo: Volt (Marieke Koekkoek)
Fretwork: GroenLinks (Klaver)
Wereldgozer: CDA (Omtzigt)
noodgang: Volt (Dassen)
wimderon: VVD (Mark "RUTTEN" Rutte)
Femke Merel krijgt een zetel vanwege haar twee pluspuntenquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijke post, genote!quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Femke Merel krijgt een zetel vanwege haar twee pluspunten
Pieter 'OMZICHT' Omzigt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe het wel.
Omtzigt.quote:
Nee, dat heeft Mani gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook @:koffieplanter was abuis dus, wat een moeilijke naam heeft die man.
Mani doet dat altijd fout.quote:
Doorspekt met humor. Maxi-mus wist het gewoon echt niet.quote:
Ik ken al die politici in de marge niet bij naam nee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doorspekt met humor. Maxi-mus wist het gewoon echt niet.
Aldus iemand die op de rechterarm van Ankara heeft gestempt. Dit kan niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken al die politici in de marge niet bij naam nee.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aldus iemand die op de rechterarm van Ankara heeft gestempt. Dit kan niet.
De eerste relevante Twentenaar moet nog geboren worden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken al die politici in de marge niet bij naam nee.
We lachen wat af hier.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doorspekt met humor. Maxi-mus wist het gewoon echt niet.
Ja ze is daar verder nou niet bepaald fan van.quote:
Fraude.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ze is daar verder nou niet bepaald fan van.
Waarom zou je op iemand stemmen die het moest afleggen tegen Hugo de Jonge off all places?
Rik Elfrink!quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
De eerste relevante Twentenaar moet nog geboren worden.
Je vergeet Herman Finkers.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb meer het gevoel dat maxi-mus een Slobeendje doet. Dan moet ik een hele slechte grap weer gaan uitleggen. Dat werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 faalt hopeloos in het leuk doen.
Zijn naam klinkt heel oosters.quote:
Doodgezwegen bij de mis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders word je je dorp uit gewerkt met fakkels en hooivorken?
Als je gewoon gaat biechten mag je daarna weer mee doen toch?quote:
Dan komen Kees van der Staaij en Bas van der Vlies zijn woning kort en klein slaan.quote:
Weer eens op die site gekeken. Ze hebben vanavond een uitslagenavond.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben overigens GeenStijl erkentelijk dat ze zo veel stemmen van PVV en FvD naar CDA hebben geloodst
Nou, Hero Brinkman was toch een verrijking voor ons land!quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Eckte SGP'ers doen helemaal niet aan een misquote:
Inderdaad, SGP vs. mis is als PVV vs. vrijdaggebed.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Eckte SGP'ers doen helemaal niet aan een mis
Maar wat heb je gestemd?quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:51 schreef franklop het volgende:
Gierige gemeente zeg, mag potlood geeneens houden
Lekker Slob.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:08 schreef Slobeend het volgende:
Slobeend: GroenLinks (Kauthar)
In mijn vriendengroep lijkt PvdD te winnen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit topic is waarschijnlijk de enige plek waar GroenLinks de grootste is
Toch altijd nog wel een uurtje door in de nacht toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Tot hoe laat gaat de NOS door? Zullen wel weer stoppen om 24:00 uur.
Ik heb er ongeloofloos veel zin in.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
Tot hoe laat gaat de NOS door? Zullen wel weer stoppen om 24:00 uur.
edit: gids zegt 02:00 uur.
Ik ook, heb morgenochtend lekker vrij genomen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb er ongeloofloos veel zin in.
Tot vanmiddag 17.45 uur was de totale opkomst bij de Tweede Kamerverkiezingen 57 procent, meldt onderzoeksbureau Ipsos. Vandaag heeft tot die tijd 38 procent van de kiesgerechtigden gestemd. De opkomst van gisteren en maandag wordt geraamd op 12 procent. Verder schat Ipsos dat het opkomstpercentage van de briefstemmers 7 procent is. In totaal komt de geschatte opkomst daarmee op 57 procent.quote:
Hier of in VKZ?quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, heb morgenochtend lekker vrij genomen.
Dit jaar zullen de 'thuiswerkers' wel sneller overdag al zijn gaan stemmen. Vraag me dan af of het percentage van vorige keer gehaald gaat worden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ter vergelijk: vorige keer 55%. (zonder brief uiteraard)
Gezien de defensieve cijfers van Chelsea sluit ik een verlengingscenario niet uitquote:Op woensdag 17 maart 2021 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beide, als ik het een beetje bij kan houden. (moet ook Chelsea - Atleti in de gaten houden)
Felagund: D66 (Kaag)quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:08 schreef Slobeend het volgende:
Slobeend: GroenLinks (Kauthar)
Zou Maarten links hebben gestemd?quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Maartenrant tegen Baudet, vermakelijk.
D66quote:
Super trots op jullie allemaal, applausje voor jezelf.quote:
Vroeger waren scholierenverkiezingen ook lekker links met een enkele uitschieter van populistisch rechts maar dit is wel heel erg.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:16 schreef hhh38 het volgende:
Bij de scholierenverkiezing op mijn oude school hebben VVD, PVV en FvD samen een meerderheid
Domme kutkinderen
Was een interessante discussie, wel typisch dat Fidan de Fortuyn-kaart speelde.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Schimmelgod en Kockelmann bij Fidan. [ afbeelding ]
Als dat thuiswerken een positieve invloed zou hebben zou je zeggen dat t percentage eerder op de dag al hoger had moeten liggen lijkt mequote:Op woensdag 17 maart 2021 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou me tegenvallen als we niet richting een recordopkomst gaan eerlijk gezegd. Veel mensen gewoon thuiswerken. Net nog m'n moeder naar stembureau gestuurd. Ze dacht dat het morgen nog kon
Hij had wel gelijk toch? Daardoor kreeg hij ook zoveel mensen achter hem.quote:
Fortuyn was zijn tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was een interessante discussie, wel typisch dat Fidan de Fortuyn-kaart speelde.
Ja uiteraard maar om er nou weer standaard zo'n godwin in te gooien.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk toch? Daardoor kreeg hij ook zoveel mensen achter hem.
Intellectuele armoede. Wat een verrassing.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was een interessante discussie, wel typisch dat Fidan de Fortuyn-kaart speelde.
https://www.npostart.nl/a(...)3-2021/VPWON_1329460quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar om er nou weer standaard zo'n godwin in te gooien.
Maarten van Rossem is sowieso niet vies van een populistische uitspraak zo af en toe.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar om er nou weer standaard zo'n godwin in te gooien.
Die hele insteek van 'wie heeft er gewonnen' in plaats van wat hebben ze nou daadwerkelijk verteld staat mij altijd een beetje tegen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel een terecht punt dat al die nadruk op lijsttrekkers en speeches dom is
Ja, of dat als je van 5 naar 7 zetels gaat je "gewonnen" hebt. Terwijl er nog 5/6 grotere partijen zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hele insteek van 'wie heeft er gewonnen' in plaats van wat hebben ze nou daadwerkelijk verteld staat mij altijd een beetje tegen.
quote:Totale opkomst tot 19.45 uur 74 procent
Tot vanavond 19.45 uur was de totale opkomst bij de Tweede Kamerverkiezingen naar schatting 74 procent, meldt onderzoeksbureau Ipsos. Vandaag heeft tot die tijd 55 procent van de kiesgerechtigden gestemd. De opkomst van gisteren en maandag wordt geraamd op 12 procent. Verder schat Ipsos dat het opkomstpercentage van de briefstemmers 7 procent is. In totaal komt de geschatte opkomst daarmee dus op 74 procent.
Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2017 was de opkomst op dit tijdstip 73 procent. Ipsos benadrukt wel dat het lastig is om beide opkomstcijfers met elkaar te vergelijken, omdat dit jaar vanwege het coronavirus al eerder kon worden gestemd. Ook konden 70-plussers hun stem per post uitbrengen.
Genot...van het weekend ff terugkijkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/a(...)3-2021/VPWON_1329460
48:05 voor een Fortuyn-rant.
Is een prima uitzending ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Genot...van het weekend ff terugkijken
Totale desinteresse, '1 stem helpt toch niet' 'het maakt niet uit wie er zit het is toch allemaal hetzelfde'. Angst voor kerona wellicht toch bij een aantal. (al had je dan ook gewoon maandag gekund natuurlijk) Maar rond de 80 is toch prima .quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:06 schreef Slobeend het volgende:
Waarom blijven er eigenlijk ongeveer vier miljoen mensen thuis? Vier miljoen! Hallo!
Vond ik ook laag ja, toen was het ook nog krisies.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
In 2012 was de opkomst in totaal maar 74,57 procent? Lol.
Ik kwam ook een lijstje tegen van het formeren, dat duurt gemiddeld ook langer dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
2017: 81,57 %
2012: 74,57 %
2010: 75,40 %
2006: 80,35 %
2003: 80 % (na korte bestaan Balkenende I)
2002: 79,06 % (na Fortuyn en Kok II)
1998: 73,35 % (na Paars I, het lofzangkabinet der lofzangkabinetten)
1994: 78,75 %
1989: 80,27 %
Ziet er toch wel gezellig uit.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit gun je toch een gigantische nederlaag.
2012 moet zeker onderin hebben gestaan qua duur en 2017 bovenin qua duur?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kwam ook een lijstje tegen van het formeren, dat duurt gemiddeld ook langer dan ik had verwacht.
Thierry die met zijn Latijn schermt en tekeer gaat tegen moderne architectuur, maar ondertussen een afschuwelijke wansmaak tentoonspreidt op zijn campagnes, het blijft opmerkelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Jazeker, 2012 was 52 dagen uit mijn hoofd. 2017 was een record inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2012 moet zeker onderin hebben gestaan qua duur en 2017 bovenin qua duur?
Ik dacht ook dat hij klassieke muziek wilde maar dat past blijkbaar toch niet helemaal bij de kiezers.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:12 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Thierry die met zijn Latijn schermt en tekeer gaat tegen moderne architectuur, maar ondertussen een afschuwelijke wansmaak tentoonspreidt op zijn campagnes, het blijft opmerkelijk.
Ze kunnen allemaal de tering krijgen!quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hiddema is hier enorm fan van.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij klassieke muziek wilde maar dat past blijkbaar toch niet helemaal bij de kiezers.
Hoe oprecht is zijn klassieke muziek-act vraag me ook af.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij klassieke muziek wilde maar dat past blijkbaar toch niet helemaal bij de kiezers.
Hij kan wel piano spelen, voor zover ik dat kan beoordelen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe oprecht is zijn klassieke muziek-act vraag me ook af.
De opkomstcijfers gaan in ieder geval me enorm meevallen als we nu al op 74 procent zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, 2012 was 52 dagen uit mijn hoofd. 2017 was een record inderdaad.
Die is wel echt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dit liedje staat trouwens op 192 in de Top 2000. Wtf.quote:
Dat is wel echt toch? Hij had ook een keer een email gestuurd midden in de nacht omdat hem de moderne muzieksmaak van de medekamerleden hem niet beviel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Prachtig Duits exportproduct. Goethe, Nietzsche, Einstein, Schweinsteiger, Fischer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit liedje staat trouwens op 192 in de Top 2000. Wtf.
Als in dat je wel cadeautjes krijgt, maar het toch bijna nooit is wat je precies wil hebben?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit voelt toch iedere keer weer als een soort Sinterklaas voor volwassenen.
15, en Omtzigt > Wopke.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
Durven we een CDA-zetelpolletje te doen?
17, meeste stemmen voor De Piet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
Grauzone, Flammkuchen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Prachtig Duits exportproduct. Goethe, Nietzsche, Einstein, Schweinsteiger, Fischer.
14.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
Bij zo'n scenario is het verschrikkelijk dat er geen publiek bij kan zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
13 zetels voor het CDA en een knallende crisis daarna. Groot deel wil Wopke naar de uitgang, maar er is geen serieus alternatief.
Nee, het online geklungel is dan wat we juist er ook nog bij willen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bij zo'n scenario is het verschrikkelijk dat er geen publiek bij kan zijn.
Staat er al ergens een webcam op het hoofd van Pieter?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
BMW, Volkswagen, Oetker, Bayer, Deutsche Bank en snelwegen. Zonder nazi's allemaal niet zo succesvol geweest.quote:
Bach, Beethoven, Peter Brötzmannquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
BMW, Volkswagen, Oetker, Bayer, Deutsche Bank en snelwegen. Zonder nazi's allemaal niet zo succesvol geweest.
Hugo gaat dan in ieder geval zeggen achter Wopke te blijven staan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hugo stemde niet eens op Wopke. Lubbers all over again.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hugo gaat dan in ieder geval zeggen achter Wopke te blijven staan.
Heeft Hugo überhaupt wel gestemd?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hugo stemde niet eens op Wopke. Lubbers all over again.
Hugo stemt op Hugoquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heeft Hugo überhaupt wel gestemd?
opkomstenuitslag.nl is vanaf 21:00 normaal gesproken ook beschikbaar.quote:
Hebben die nog steeds alleen amateursport bij de sportafdeling?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is de krant van mijn ouders. Maar dit geheel terzijde.
Verstandige ouders.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is de krant van mijn ouders. Maar dit geheel terzijde.
De koers wacht op nemand, behalve verkiezingsavond.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:37 schreef Faraday01 het volgende:
Kijken we vanavond naar extra time koers of de uitslagenavond?
Nee, maar nog steeds heel weinig sport.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hebben die nog steeds alleen amateursport bij de sportafdeling?
Op zich prima. Is toch niet hun sterkste kant.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, maar nog steeds heel weinig sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |