abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:09:13 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198551504
Oh hier individueel verpakte potloodjes die je mee moest nemen

Prima, die kleine vindt rood toch práchtig en kleuren ook, dus komt wel goed
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198551518
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 16:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mijn probleem is samenhang, niet per se fluffyheid. Ik eindig altijd met een soort van mislukte kaiserschmarren die ik uit mijn pan moet bikken.
Ik at echte Kaiserschmarrn *O* (uit een pakje :@ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_198551592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens mijn rode mini stempotloodje gewoon mee naar huis gekregen O+ Ze hadden een grote doos vol potloodjes, waar je dan zelf in moest graaien :') Nou ja, naderhand handen weer gedesinfecteerd.
Dan snappen ze het ook niet he :')

Hier kreeg ik stembiljet en potlood door het luikje aangereikt. Dus alleen de gehandschoende (staat niet gelijk aan schone) handen van de medewerker hadden er recent aangezeten.

Bij de ingang zat ook een medewerker en daar kwam je echt niet voorbij zonder je handen gedesinfecteerd te hebben ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198551631
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik at echte Kaiserschmarrn *O* (uit een pakje :@ )
Ik wilde die al tijden proeven. En toen waren we in Oostenrijk dus daar besteld *O* En toen vielen ze tegen ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198551709
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens mijn rode mini stempotloodje gewoon mee naar huis gekregen O+ Ze hadden een grote doos vol potloodjes, waar je dan zelf in moest graaien :') Nou ja, naderhand handen weer gedesinfecteerd.
Ik heb 'm ook nog in mijn zak zitten.
Dus als @minilot haar adres DM't stuur ik 'm vrijdag op voor Günther *O*
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:19:52 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198551719
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan snappen ze het ook niet he :')

Hier kreeg ik stembiljet en potlood door het luikje aangereikt. Dus alleen de gehandschoende (staat niet gelijk aan schone) handen van de medewerker hadden er recent aangezeten.

Bij de ingang zat ook een medewerker en daar kwam je echt niet voorbij zonder je handen gedesinfecteerd te hebben ^O^
Desinfectie was hier optioneel

Je kunt dat toch sowieso niet verplichten?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:20:20 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198551732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik at echte Kaiserschmarrn *O* (uit een pakje :@ )
Lidl heeft soms pakjes. Prima eetbaar :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198551763
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Desinfectie was hier optioneel

Je kunt dat toch sowieso niet verplichten?
Als je echt niet wilde had je hem wel kunnen passeren. Maar ik denk wel dat het discussie was geweest. Vraag om te desinfecteren en pompje werden resoluut op me afgevuurd/stuurd
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:23:11 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198551807
Hallo. Ik ben bijna doodgevroren hier. J komt zo en extra vest brengen. Dan stemmen we ook. We konden niet kiezen tussen Volt en iets anders en stemmen dus allebei op een daarvan.

En wat is in vredesnaam menstruatieondergoed?
Spoilers!
pi_198551875
Hier ook gestemd, geen wachtenden,niet op volt gestemd, geen gekregen potlood maar ze werden weer schoongemaakt hier. Tot zover mijn verslag :P
pi_198551897
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik ben bijna doodgevroren hier. J komt zo en extra vest brengen. Dan stemmen we ook. We konden niet kiezen tussen Volt en iets anders en stemmen dus allebei op een daarvan.

En wat is in vredesnaam menstruatieondergoed?
Hoe kom je van het ene naar het andere onderwerp _O-

Menstruatie ondergoed is voorzien van een anti doorlek laag. Ik vind het wel fijn voor de eerste dagen.
Officieel moet je dan maar gewoon leegbloeden in je onderbroek maar daar doe ik niet aan :r Het is een extra bescherming voor de zware dagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198551909
Ik heb vanmiddag een soort dagbestedingswerk zitten doen op de poli.
Mensen met 3 verschillende aandoeningen krijgen via het rivm een uitnodiging voor vaccinatie. Een soort voorrang denk ik. Maar de arts moet die mensen selecteren.. dus die hebben we nu allemaal in speciaal aangelegde lijsten gezet en uitgesplitst in wie het eerst moet. (Allemaal op advies van arts he, dat verzinnen we niet zelf :P ) toen voor iedereen (vanmiddag waren het er 250) 3 pt. stickers + 1 adressticker uitgedraaid en bij de lijsten ingevoegd.
My god, kan dat niet digitaler?
We krijgen nu ook nog de brieven die moeten dan bij de stickers in de enveloppen. We doen maar elke keer wat en om de beurt want jezus wat een houtje touwtje gedoe weer |:(
pi_198551910
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Desinfectie was hier optioneel

Je kunt dat toch sowieso niet verplichten?
Ik geloof dat in mijn instructie als stembureaumedewerker stond dat ik diegene anders handschoenen aan moest bieden. Maar ik weet niet zeker meer of dat ging over de stemmers of de medewerkers :')
pi_198551919
Hoe bevalt het voorzitterschap je trouwens? Buiten het doodvriezen dan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198551921
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

En wat is in vredesnaam menstruatieondergoed?
Plastic broek?
pi_198551937
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Plastic broek?
Dat was vroegah. Plastic laagje tussen de stofjes in :X

Nu is het iets wat prettiger zit en minder geluid maakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:30:23 #242
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198551959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:27 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanmiddag een soort dagbestedingswerk zitten doen op de poli.
Mensen met 3 verschillende aandoeningen krijgen via het rivm een uitnodiging voor vaccinatie. Een soort voorrang denk ik. Maar de arts moet die mensen selecteren.. dus die hebben we nu allemaal in speciaal aangelegde lijsten gezet en uitgesplitst in wie het eerst moet. (Allemaal op advies van arts he, dat verzinnen we niet zelf :P ) toen voor iedereen (vanmiddag waren het er 250) 3 pt. stickers + 1 adressticker uitgedraaid en bij de lijsten ingevoegd.
My god, kan dat niet digitaler?
We krijgen nu ook nog de brieven die moeten dan bij de stickers in de enveloppen. We doen maar elke keer wat en om de beurt want jezus wat een houtje touwtje gedoe weer |:(
Ja dat kan digitaler maar dat duurt te lang om nu overal in te richten voor de vaccinaties nu

Komt in de toekomst wel kan ik u zeggen :)

Handig voor Covid-24 :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198551964
Maandagavond overleg, vanavond overleg, vrijdagavond muziekbusiness met koor, zaterdagavond digitale voorstelling... Volle avonden deze week!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:30:44 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198551965
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik geloof dat in mijn instructie als stembureaumedewerker stond dat ik diegene anders handschoenen aan moest bieden. Maar ik weet niet zeker meer of dat ging over de stemmers of de medewerkers :')
Medewerkers neem ik aan :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:31:46 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198551987
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe kom je van het ene naar het andere onderwerp _O-

Menstruatie ondergoed is voorzien van een anti doorlek laag. Ik vind het wel fijn voor de eerste dagen.
Officieel moet je dan maar gewoon leegbloeden in je onderbroek maar daar doe ik niet aan :r Het is een extra bescherming voor de zware dagen.
Dat kwam door mijn bijlees.
Spoilers!
pi_198552003
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat kan digitaler maar dat duurt te lang om nu overal in te richten voor de vaccinaties nu

Komt in de toekomst wel kan ik u zeggen :)

Handig voor Covid-24 :+
Ah je geeft me hoop _O_ :D
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:38:00 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198552107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Ah je geeft me hoop _O_ :D
Duurt even maar dan heb je ook wat :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198552293
Zo, stemplicht voldaan 8-)
Beide dezelfde partij, niet dezelfde persoon, groot rood stempotlood aangereikt gekregen van een medewerker, moest na gebruik in een kartonnen doos. Oh en het was in de sportzaal, wel beter dan het buurthonk hier verderop, maar niet zo sfeervol als sigme's kerk.

Ben ik nu weer bij met de statistieken?
  woensdag 17 maart 2021 @ 18:49:15 #249
63722 z80
I fink you freaky
pi_198552314
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 18:27 schreef Blues het volgende:
Ik heb vanmiddag een soort dagbestedingswerk zitten doen op de poli.
Mensen met 3 verschillende aandoeningen krijgen via het rivm een uitnodiging voor vaccinatie. Een soort voorrang denk ik. Maar de arts moet die mensen selecteren.. dus die hebben we nu allemaal in speciaal aangelegde lijsten gezet en uitgesplitst in wie het eerst moet. (Allemaal op advies van arts he, dat verzinnen we niet zelf :P ) toen voor iedereen (vanmiddag waren het er 250) 3 pt. stickers + 1 adressticker uitgedraaid en bij de lijsten ingevoegd.
My god, kan dat niet digitaler?
We krijgen nu ook nog de brieven die moeten dan bij de stickers in de enveloppen. We doen maar elke keer wat en om de beurt want jezus wat een houtje touwtje gedoe weer |:(
Hier in Duitsland draaien de FAXen overuren. Die dingen uit het tijdperk steen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 17 maart 2021 @ 18:51:29 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198552358
Oja oma update.
Ze leeft nog en het is weer zoals voor die tijd. Als in: waarschijnlijk was voor die tijd ook al lang laag. Ze klaagde wel lang dat ze "doodmoe" was. Maar eigenlijk klaagde ze altijd (maar had nooit echt iets)

Vorige week is ze dus naar het ziekenhuis gegaan omdat ze extra benauwd was, mogelijk door vocht vasthouden. Door toedienen van zuurstof is toen de CO2 omhoog gegaan. Waarop de longarts de conclusie trok dat het niet lang meer kon duren.

Waarom saturatie (0,77) zo laag is en waarom de CO2 omhoog schoot met zuurstof gaan ze niet verder onderzoeken. Ze krijgt plaspillen en tevens wordt de zorg opgeschaald. Die komen dus vaker langs, ook helpen met wassen, naar de wc, brood smeren etc.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')