Bassie en Adriaan hadden ook passie, wilskracht, doorzettingsvermogen en de energie het enthousiasme.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:11 schreef Viesdik het volgende:
Baudet is echt geweldig
de passie de wilskracht het doorzettingsvermogen, de energie het enthousiasme
ben blij met hem
Word je zelf nog niet moe van dit riedeltje? Word je hier voor betaald ofzo?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:11 schreef Viesdik het volgende:
Baudet is echt geweldig
de passie de wilskracht het doorzettingsvermogen, de energie het enthousiasme
ben blij met hem
Nee.. maar beetje reclame maken kan geen kwaadquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Word je zelf nog niet moe van dit riedeltje? Word je hier voor betaald ofzo?
Lach me kapot als het stiekem zelf Baudet is.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Word je zelf nog niet moe van dit riedeltje? Word je hier voor betaald ofzo?
wat een eerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lach me kapot als het stiekem zelf Baudet is.
Zou jij aanschuiven bij een debat van "de kleintjes" en dan om de kruimels gaan keuvelen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:09 schreef spinazieruiker het volgende:
Pussy Baudet durfde niet in debat met zijn concurrenten
goed argumentquote:
Baudet is ook een kleintje. Hooguit 5 zetels. Maar een dag voor de verkiezingen nog even de grootheidswaanzin tentoonspreiden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:24 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Zou jij aanschuiven bij een debat van "de kleintjes" en dan om de kruimels gaan keuvelen?
Goede zet, bij het grote debat of niks
Als je een kleintje bent dan hoor je tussen de kleintjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:24 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Zou jij aanschuiven bij een debat van "de kleintjes" en dan om de kruimels gaan keuvelen?
Goede zet, bij het grote debat of niks
[..]
goed argument![]()
Het was niet eens een debat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:09 schreef spinazieruiker het volgende:
Pussy Baudet durfde niet in debat met zijn concurrenten
We zullen zien hequote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baudet is ook een kleintje. Hooguit 5 zetels. Maar een dag voor de verkiezingen nog even de grootheidswaanzin tentoonspreiden.
Classic Cherry
Ja, 20 zetels inderdaad en anders fraude, I knowquote:
we hebben al wat vinkjes kunnen zetten met zijn allen in de aanloop, nietwaar?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, 20 zetels inderdaad en anders fraude, I know
Ja. Helemaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:38 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
we hebben al wat vinkjes kunnen zetten met zijn allen in de aanloop, nietwaar?
Zoals?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:38 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
we hebben al wat vinkjes kunnen zetten met zijn allen in de aanloop, nietwaar?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan hadden ook passie, wilskracht, doorzettingsvermogen en de energie het enthousiasme.
Toch zou ik ze nog niet op mijn planten laten passen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |