quote:16 maart NPO1: 20:35 - 22:05
Debat tussen de lijsttrekkers van de acht grootste partijen. De lijsttrekkers gaan in duo’s met elkaar in debat. Vervolgens kunnen de partijen zelf een stelling bedenken om aan hun opponent voor te leggen.
Elke lijsttrekker gaat zo twee keer in debat: één keer over een eigen stelling en één keer over een stelling die is aangedragen door de tegenstander. De duo’s zijn: Wilders (PVV) en Kaag (D66), Marijnissen (SP) en Ploumen (PvdA), Klaver (GroenLinks) en Hoekstra (CDA), Rutte (VVD) en Wilders, Segers (ChristenUnie) en Klaver, Kaag en Marijnissen, Ploumen en Segers en Hoekstra en Rutte.
Dacht dat ze momenteel wel lekker gingquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Heeft de SP ooit een goede campagne gehad sinds zij lijsttrekker is geworden?
Same, Pvda heeft een realistischer planquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ploumen is niet zo sterk in het debat, helaas. Ik heb toch liever de PvdA dan de SP.
Gewoon SP stemmen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Klaver
Maar moet toch maar op GL stemmen weer omdat PvdA zo kut is
Mijn motto is 'een dag geen vlees is een dag niet geleefd'quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Vegetariërs vertrouw ik niet. Gewoon met je blote mannenklauwen een stuk vlees eten elke dag.
Ze mogen zelf de thema's kiezen dus dan krijg je idd de standaard stokpaardjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wel de standaard 1 op 1- debatten. Weinig variatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |