abonnement Unibet Coolblue
pi_198541337
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:35 schreef aTypisch het volgende:
waarom de fuck is d66 ineens populair weer
Nog meer de geldpersen aan vriend

Genot
  dinsdag 16 maart 2021 @ 23:38:51 #27
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198541356
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:36 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Alle gasten die opeens Klaver zo leuk vonden zijn weer teruggekeerd.
De memo dat Jetten vervangen is door Kaag was ook niet zo lastig.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 23:50:23 #28
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_198541459
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:35 schreef aTypisch het volgende:
waarom de fuck is d66 ineens populair weer
Omdat alle andere partijen kut zijn en D66 de rustigste is
Makkelijk tweede.
pi_198541483
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Omdat alle andere partijen kut zijn en D66 de rustigste is
_O-
pi_198541491
Kaag doet het gewoon goed als debater, dat is belangrijker dan inhoud blijkt
  woensdag 17 maart 2021 @ 00:03:11 #31
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_198541522
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

_O-
is toch zo
Makkelijk tweede.
  Trouwste user 2022 woensdag 17 maart 2021 @ 07:06:24 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_198542632
Goeiemorgen

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 17 maart 2021 @ 07:57:37 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198542948
morge
  woensdag 17 maart 2021 @ 07:58:34 #34
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198542956
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 23:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wat is er precies strategisch aan op een partij stemmen waar niemand mee wil?
Dat ze in ieder geval de 2e partij worden. En wellicht heel goed scoren met 25 zetels, dan kun je ze niet negeren. Door die hele corona is het EU en ECB wanbeleid totaal ondergesneeuwd. En nu lijkt een partij die totaal niet EU kritisch is nog flink te winnen ook :')

Geldpersen aan _O_
Samen geld lenen op de kapitaalmarkt _O_
Giften een Zuid-Europa _O_
Federale staat _O_
Meer macht naar Brussel _O_
Onze pensioenen in de gezamenlijke pot _O_
Meer kansloze landen toelaten tot de EU _O_
Meer niet-westerse immigranten _O_
Meer overbevolking _O_

Snap echt niet dat mensen op D66 stemmen. Omdat Kaag zo rustig en een goede debater is? Ik zie vooral weer iemand die niet weet wat er bij de burgers speelt. Wat invloed heeft op hun dagelijkse leven, op ons "het klootjesvolk" niveau. Die de afgelopen decennia vooral in haar eigen diplomaten bubbel heeft geleefd. En als klap op de vuurpijl nog een voorliefde voor moslim mannen lijkt te hebben ook. Dan kun je wel nagaan hoe dat verder gaat met de instroom van niet westerse (voornamelijk mannen) immigranten.

[ Bericht 1% gewijzigd door RamboDirk op 17-03-2021 08:05:58 ]
pi_198542996
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 07:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dat ze in ieder geval de 2e partij worden. En wellicht heel goed scoren met 25 zetels, dan kun je ze niet negeren. Door die hele corona is het EU en ECB wanbeleid totaal ondergesneeuwd. En nu lijkt een partij die totaal niet EU kritisch is nog flink te winnen ook :')

Geldpersen aan _O_
Samen geld lenen op de kapitaalmarkt _O_
Giften een Zuid-Europa _O_
Federale staat _O_
Meer macht naar Brussel _O_
Onze pensioenen in de gezamenlijke pot _O_
Meer kansloze landen toelaten tot de EU _O_
Meer niet-westerse immigranten _O_
Meer overbevolking _O_

Snap echt niet dat mensen op D66 stemmen. Omdat Kaag zo rustig en een goede debater is? Ik zie vooral weer iemand die niet weet wat er bij de burgers speelt. Wat invloed heeft op hun dagelijkse leven. Die de afgelopen decennia vooral in haar eigen diplomaten bubbel heeft geleefd. En als klap op de vuurpijl nog een voorliefde voor moslim mannen lijkt te hebben ook.
#hoedan
pi_198543051
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 07:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dat ze in ieder geval de 2e partij worden. En wellicht heel goed scoren met 25 zetels, dan kun je ze niet negeren. Door die hele corona is het EU en ECB wanbeleid totaal ondergesneeuwd. En nu lijkt een partij die totaal niet EU kritisch is nog flink te winnen ook :')

Geldpersen aan _O_
Samen geld lenen op de kapitaalmarkt _O_
Giften een Zuid-Europa _O_
Federale staat _O_
Meer macht naar Brussel _O_
Onze pensioenen in de gezamenlijke pot _O_
Meer kansloze landen toelaten tot de EU _O_
Meer niet-westerse immigranten _O_
Meer overbevolking _O_

Snap echt niet dat mensen op D66 stemmen. Omdat Kaag zo rustig en een goede debater is? Ik zie vooral weer iemand die niet weet wat er bij de burgers speelt. Wat invloed heeft op hun dagelijkse leven, op ons "het klootjesvolk" niveau. Die de afgelopen decennia vooral in haar eigen diplomaten bubbel heeft geleefd. En als klap op de vuurpijl nog een voorliefde voor moslim mannen lijkt te hebben ook. Dan kun je wel nagaan hoe dat verder gaat met de instroom van niet westerse (voornamelijk mannen) immigranten.
Erg mooi om te zien dat je ook PVV stemt. :)
pi_198543055
Genoten van alle onzin in de post van RamboDirk.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_198543061
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 07:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dat ze in ieder geval de 2e partij worden. En wellicht heel goed scoren met 25 zetels, dan kun je ze niet negeren. Door die hele corona is het EU en ECB wanbeleid totaal ondergesneeuwd. En nu lijkt een partij die totaal niet EU kritisch is nog flink te winnen ook :')

Geldpersen aan _O_
Samen geld lenen op de kapitaalmarkt _O_
Giften een Zuid-Europa _O_
Federale staat _O_
Meer macht naar Brussel _O_
Onze pensioenen in de gezamenlijke pot _O_
Meer kansloze landen toelaten tot de EU _O_
Meer niet-westerse immigranten _O_
Meer overbevolking _O_

Snap echt niet dat mensen op D66 stemmen. Omdat Kaag zo rustig en een goede debater is? Ik zie vooral weer iemand die niet weet wat er bij de burgers speelt. Wat invloed heeft op hun dagelijkse leven, op ons "het klootjesvolk" niveau. Die de afgelopen decennia vooral in haar eigen diplomaten bubbel heeft geleefd. En als klap op de vuurpijl nog een voorliefde voor moslim mannen lijkt te hebben ook. Dan kun je wel nagaan hoe dat verder gaat met de instroom van niet westerse (voornamelijk mannen) immigranten.
We willen dit kennelijk zelf. Ik geef me er maar aan over (en koop btc).
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:18:04 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198543128
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 07:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dat ze in ieder geval de 2e partij worden. En wellicht heel goed scoren met 25 zetels, dan kun je ze niet negeren. Door die hele corona is het EU en ECB wanbeleid totaal ondergesneeuwd. En nu lijkt een partij die totaal niet EU kritisch is nog flink te winnen ook :')

Geldpersen aan _O_
Samen geld lenen op de kapitaalmarkt _O_
Giften een Zuid-Europa _O_
Federale staat _O_
Meer macht naar Brussel _O_
Onze pensioenen in de gezamenlijke pot _O_
Meer kansloze landen toelaten tot de EU _O_
Meer niet-westerse immigranten _O_
Meer overbevolking _O_

Snap echt niet dat mensen op D66 stemmen. Omdat Kaag zo rustig en een goede debater is? Ik zie vooral weer iemand die niet weet wat er bij de burgers speelt. Wat invloed heeft op hun dagelijkse leven, op ons "het klootjesvolk" niveau. Die de afgelopen decennia vooral in haar eigen diplomaten bubbel heeft geleefd. En als klap op de vuurpijl nog een voorliefde voor moslim mannen lijkt te hebben ook. Dan kun je wel nagaan hoe dat verder gaat met de instroom van niet westerse (voornamelijk mannen) immigranten.
je hebt toch meer verstand van vrouwen
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:18:12 #40
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198543130
quote:
1s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:11 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

We willen dit kennelijk zelf. Ik geef me er maar aan over (en koop btc).
Weer een believer _O_ @aTypisch
pi_198543189
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

je hebt toch meer verstand van vrouwen
Ik mis toch een stukje uitleg dat we enorm belang hebben bij de interne markt van de EU, dat juist ons EU-debat in Nederland volslagen krankzinnig en debiel triest is, dat de EU allang een transferunie is, dat we begriploze idioten hebben die namens Nederland in de EU meer voor hun partijdoel er zitten dan werkelijke interesse in de problemen hebben.

Maar goed, waarom dat zeggen als je ook de welbekende doremifasol-stokpaardjes op kunt voeren.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:41:50 #42
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198543407
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:23 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik mis toch een stukje uitleg dat we enorm belang hebben bij de interne markt van de EU, dat juist ons EU-debat in Nederland volslagen krankzinnig en debiel triest is, dat de EU allang een transferunie is, dat we begriploze idioten hebben die namens Nederland in de EU meer voor hun partijdoel er zitten dan werkelijke interesse in de problemen hebben.

Maar goed, waarom dat zeggen als je ook de welbekende doremifasol-stokpaardjes op kunt voeren.
Niemand ontkent het belang van de EU, Nederland stelt niks voor in Europa laat staan in de wereld. Europese samenwerking is een must. Maar de EU is een megalomaan project geworden van heb ik jouw daar. Kost wat kost moet het slagen, allerlei idioterie als samen geld lenen op de kapitaalmarkt worden nu uit de kast getrokken. Pappen en nat houden, problemen worden niet bij de wortels aangepakt.

Niemand heeft baat bij een EU in zijn huidige jasje, de zuidelijke landen gaan gebukt onder het juk van een te dure euro. En de noordelijke landen mogen het ondersteunen met hun centjes terwijl ze moeten bezuinigingen over de rug van hun burgers. Onderwijl weten ze in Italië en Spanje nauwelijks wat bezuinigen of hervormen is omdat zij wel euro-sceptische en populistische politici in de macht stemmen. Zo gaat het al jaren en zo gaat het blijven met partijen als D66. Onderwijl zie je allerlei bestuurders uit de faallanden op de belangrijke posities zitten binnen de EU en de ECB, bestuurders met dubbele belangen die hun eigen land op 1 zetten. Mijn inziens ben je juiste anti EU als je denkt dat dit de weg is.

Het is voor Nederland te hopen dat Duitsland wat EU kritischer durft te worden, dan gaat het uiteindelijk nog goed komen. Dat is mijn hoop, de Duitsers. Uiteindelijk bepalen die.
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:46:50 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198543476
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Niemand ontkent het belang van de EU, Nederland stelt niks voor in Europa laat staan in de wereld. Europese samenwerking is een must. Maar de EU is een megalomaan project geworden van heb ik jouw daar. Kost wat kost moet het slagen, allerlei idioterie als samen geld lenen op de kapitaalmarkt worden nu uit de kast getrokken. Pappen en nat houden, problemen worden niet bij de wortels aangepakt.

Niemand heeft baat bij een EU in zijn huidige jasje, de zuidelijke landen gaan gebukt onder het juk van een te dure euro. En de noordelijke landen mogen het ondersteunen met hun centjes terwijl ze moeten bezuinigingen over de rug van hun burgers. Onderwijl weten ze in Italië en Spanje nauwelijks wat bezuinigen of hervormen is omdat zij wel euro-sceptische en populistische politici in de macht stemmen. Zo gaat het al jaren en zo gaat het blijven met partijen als D66. Onderwijl zie je allerlei bestuurders uit de faallanden op de belangrijke posities zitten binnen de EU en de ECB, bestuurders met dubbele belangen die hun eigen land op 1 zetten. Mijn inziens ben je juiste anti EU als je denkt dat dit de weg is.

Het is voor Nederland te hopen dat Duitsland wat EU kritischer durft te worden, dan gaat het uiteindelijk nog goed komen. Dat is mijn hoop, de Duitsers. Uiteindelijk bepalen die.
op de PVV stemmen zal het probleem niet oplossen want dat is gewoon de tegenpartij maar goed dat begrijp je zelf ook wel hoop ik
pi_198543541
Stem gezet.


BosmaGOAT
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:50:46 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198543548
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stem gezet.

BosmaGOAT
vroeg al, ik ga vanmiddag pas
  woensdag 17 maart 2021 @ 08:58:13 #46
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198543657
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 08:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

op de PVV stemmen zal het probleem niet oplossen want dat is gewoon de tegenpartij maar goed dat begrijp je zelf ook wel hoop ik
Wetsvoorstellen worden nog altijd aangenomen of afgewezen in een 2e kamer stemming. Je staat als oppositiepartij nooit helemaal buitenspel.
pi_198543662
Moin.
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:02:50 #48
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198543722
Thinking about it.... Het volgende trucje gaat een gezamenlijk belastingstelsel worden. _O- wat een hel gaat dat worden.

Ik ben eruit, sorry Omtzigt, ik stem dit keer even anders.
pi_198543761
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:02 schreef RamboDirk het volgende:
Thinking about it.... Het volgende trucje gaat een gezamenlijk belastingstelsel worden. _O- wat een hel gaat dat worden.

Ik ben eruit, sorry Omtzigt, ik stem dit keer even anders.
Wie ga je kiezen? Gewoon Geert? Of BosmaGOAT?
  woensdag 17 maart 2021 @ 09:13:53 #50
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_198543833
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wie ga je kiezen? Gewoon Geert? Of BosmaGOAT?
Geert. Hij lijkt wat milder geworden de laatste jaren, er lijkt nog enigszins redelijkheid in de man te zitten. Blijkbaar gelooft hij zo sterk in zijn verhaal dat hij al bijna 18 jaar geen leven, er voor over heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')