Lekkere dikke melkzakken heeft ze.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:10 schreef Bocaj het volgende:
Femke, je viel wel op sinds je uit de dierenpartij stapte!
Wat is precies verschil met Splinter en GroenLinks ?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:17 schreef Paul het volgende:
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is precies verschil met Splinter en GroenLinks ?
stem dan op haar!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef Starhopper het volgende:
Ik hoop dat we nog 4 jaar van Femke kunnen genieten1 zetel voor Splinter aub
Neequote:
Ik zal dr eens stevig troosten!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lekkere dikke melkzakken heeft ze.
Zeker niet! Hier ook en in mijn omgeving ook al 2 anderen. (en zit normaalgesproken in een overwegend rechts milieu dus het zegt wel wat).quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:18 schreef Document1 het volgende:
Ik ben van plan Splinter te stemmen. Hopelijk ben ik niet de enige.
5 stemmen! De drempel gehaald.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zeker niet! Hier ook en in mijn omgeving ook al 2 anderen. (en zit normaalgesproken in een overwegend rechts milieu dus het zegt wel wat).
DEZE MANquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:18 schreef Document1 het volgende:
Ja!!! Ik hou van diertjesquote:
Ik stem normaal SP maar vooral hun standpunt over immigratie heeft mij over de streep getrokken. Misschien geld dat ook voor jou kennissen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zeker niet! Hier ook en in mijn omgeving ook al 2 anderen. (en zit normaalgesproken in een overwegend rechts milieu dus het zegt wel wat).
Denk het wel, 1 van hen is een zorgmedewerker dus denk dat dat ook wel meespeelt aangezien zij de zorgbonus voor haar geregeld heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:24 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik stem normaal SP maar vooral hun standpunt over immigratie heeft mij over de streep getrokken. Misschien geld dat ook voor jou kennissen?
Werk zelf ook in de zorg en die bonus was best wel fijn maar zeker geen reden om op iemand te stemmen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Denk het wel, 1 van hen is een zorgmedewerker dus denk dat dat ook wel meespeelt aangezien zij de zorgbonus voor haar geregeld heeft.
Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar het speelt vast een rol. Verder heeft de partij genoeg goede punten om erop te stemmen. Daarnaast heeft Femke zich al bewezen als een scherp kamerlid wat bij andere nieuwe partijen altijd een gok is.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:30 schreef Document1 het volgende:
[..]
Werk zelf ook in de zorg en die bonus was best wel fijn maar zeker geen reden om op iemand te stemmen.
Er zijn geen 80.000 stemmers die daarop gaan stemmen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Femke heeft misschien nog een kansje
•![]()
![]()
@:paul
Net op Splinter gestemdquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:18 schreef Document1 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |