quote:Best stoer ben jij.
Op zondag 26 januari 2003 00:27 schreef BassieV het volgende:
Goedmaaksex? Ik maak nooit wat goed, ik neuk haar alleen ontzettend hard in haar kont na een ruzie, als straf, niks goedmaken.
quote:BHFH waarschijnlijk
Op zondag 26 januari 2003 00:19 schreef Staal het volgende:[.....]
Who can relate?
quote:Die droomt alleen maar van sex
Op zondag 26 januari 2003 00:34 schreef Seraphin het volgende:
BHFH waarschijnlijk
quote:Is het met dubbel tt? Hoezo achterhaald? Door de nieuwe ruzie bedoel je?
Op zondag 26 januari 2003 00:40 schreef fatima het volgende:
Wiederguttmachungssex is allang achterhaald als je bij de tijd bent tenminste.
quote:Nee joh, niet panikeren
Op zondag 26 januari 2003 00:50 schreef Staal het volgende:[..]
Is het met dubbel tt? Hoezo achterhaald? Door de nieuwe ruzie bedoel je?
quote:Socio.
Op zondag 26 januari 2003 00:51 schreef fatima het volgende:[..]
Nee joh, niet panikeren
, opbouwen dat is het woord van de dag.
quote:paat
Op zondag 26 januari 2003 00:54 schreef Staal het volgende:[..]
Socio.
nee hoor, gewoon human intrest
Ontopic:
goedmaaksex.. Jammer dat je daar eerst ruzie voor moet hebben Gelukkig heb ik niet zo vaak ruzie.. maar 't goedmaken daarna is toch wel altijd
quote:Ja ja, ik las jouw posts door, dan kun je dat merken dat dat human intrest is ja.
Op zondag 26 januari 2003 01:11 schreef fatima het volgende:[..]
paat
nee hoor, gewoon human intrest
quote:Ikzelf probeer ruzie niet uit te lokken. De relatie die ik heb is niet die van Richard Burton en Elizabeth Taylor in 'Who's afraid of Virginia Woolf', doch een ruzie ga ik niet uit de weg en ligt dan ook met de vriendinnen die ik heb gehad vaak voor het oprapen. Naast wiedergutmachungssex loop je echter ook de kans dat je relatie na die ene heftige ruzie plotseling kapot gaat. Risico van het vak, moet ik zeggen. Bedrijfsongelukjes.
Op zondag 26 januari 2003 01:14 schreef E.T. het volgende:
Zouden we er aub een beetje voor willen waken dat dit niet een topic wordt waarin een klein groepje mensen alleen maar op elkaar reageert (al dan niet offtopic) ??Ontopic:
goedmaaksex.. Jammer dat je daar eerst ruzie voor moet hebbenGelukkig heb ik niet zo vaak ruzie.. maar 't goedmaken daarna is toch wel altijd
quote:U is een goed verstaander.
Op zondag 26 januari 2003 01:15 schreef Staal het volgende:[..]
Ja ja, ik las jouw posts door, dan kun je dat merken dat dat human intrest is ja.
Een simpel verplaatsen van en lettertje doet wonderen
[Dit bericht is gewijzigd door fatima op 26-01-2003 01:34]
quote:Neehee....... dit is echt uberuberNarcistisch, ik zou een documentaire kunnen maken over mijne eigenste gedachtengangen, wie had dat nou gedacht? fatima, een uit de klei getrokken idioot.
Op zondag 26 januari 2003 01:26 schreef fatima het volgende:[..]
U is een goed verstaander.
![]()
![]()
, eindelijk feedback, wanneer gaan we
, dit is serieus.
Ik mis Cora, mijn eikpunt, danmn, kotes van hier en daar en daar de verradelijjke fundalistamentische blik in stand houdend in feite ala boer Koekkoek.
De jonge Koekkoek trappelt zijn tegenstander instinctief uit het nest, orgineel,dat wel...
quote:Ge draait er mooi omheen.
Op zondag 26 januari 2003 01:31 schreef fatima het volgende:[..]
Neehee....... dit is echt uberuberNarcistisch, ik zou een documentaire kunnen maken over mijne eigenste gedachtengangen, wie had dat nou gedacht? fatima, een uit de klei getrokken idioot.
quote:Net als u.
Op zondag 26 januari 2003 01:36 schreef Staal het volgende:[..]
Ge draait er mooi omheen.
quote:Lees het stukje waarmee ik mijn topic opende, ga voor de spiegel staan en vraag aan jezelf: draait Staal erom hene?
Op zondag 26 januari 2003 01:43 schreef fatima het volgende:[..]
Net als u.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:27 schreef BassieV het volgende:
Goedmaaksex? Ik maak nooit wat goed, ik neuk haar alleen ontzettend hard in haar kont na een ruzie, als straf, niks goedmaken.
quote:Dat ligt aan de assimilatie beste Staal, ik zie je nog zitten,op die hoogte bouwend aan het luchtledige,te snel maar wel moedig.
Op zondag 26 januari 2003 01:56 schreef Staal het volgende:[..]
Lees het stukje waarmee ik mijn topic opende, ga voor de spiegel staan en vraag aan jezelf: draait Staal erom hene?
slotje dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |