Maar dan kan je toch nog wel een douche nemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
Omdat ze liever andermans geld uitgeven!!
Voorlopig is Rutte met zijn vrienden daar juist mee bezig. Er zit geen linkse partij in de huidige regering.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ze zijn te lui om te douchen en om te werkenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch nog wel een douche nemen.
Nee dat zou er nog eens bij moeten komen naast corona.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voorlopig is Rutte met zijn vrienden daar juist mee bezig. Er zit geen linkse partij in de huidige regering.
De VVD wil tegenwoordig ook een sterke en grote overheid, toch redelijk links dus. Over D66 zwijg ik maarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Voorlopig is Rutte met zijn vrienden daar juist mee bezig. Er zit geen linkse partij in de huidige regering.
Ja als je weinig belasting hoeft te betalen krijg je ook wel snel de indruk dat dat geld er vanzelf komt neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zijn te lui om te douchen en om te werken
Verder zijn het wel vaak aardige mensen hoor, maar door hun luiheid zijn ze wel wereldvreemd.
Nooit van bull shit hoog management functies gehoord. Die als ze grote fouten maken nog met een paar miljoen naar huis mogen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze zijn te lui om te douchen en om te werken
Verder zijn het wel vaak aardige mensen hoor, maar door hun luiheid zijn ze wel wereldvreemd.
Als iemand grote fouten maakt, dan gaat dat zo'n iemand niet in de koude kleren zitten, terecht dat je dan veel geld krijgtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nooit van bull shit hoog management functies gehoord. Die als ze grote fouten maken nog met een paar miljoen naar huis mogen.
Ik zie de vierde macht zich niet veranderen. Rutte en dergelijke is korte termijn. De ambtenaren veranderen is lastig.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De VVD wil tegenwoordig ook een sterke en grote overheid, toch redelijk links dus. Over D66 zwijg ik maar
Dat is geen goede zaak.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:40 schreef LiptonLemon het volgende:
Omdat rechts de btw op doucheschuim verhoogt.
Dat is normaal gesproken in een normale wereld geld betalen en niet krijgen. Als straf voor crimineel en onwettig gedrag. Maar het lijkt wat te veranderen nu met name in het bankwezen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als iemand grote fouten maakt, dan gaat dat zo'n iemand niet in de koude kleren zitten, terecht dat je dan veel geld krijgt
Portemonnee van de Anderquote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:31 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zo wil ik ook wel betalen.quote:
Ik heb de VVD enkel over een sterke overheid gehoord. Niet over een grote overheid. En nee, sterk wil niet atomistisch zeggen groot.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 17:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De VVD wil tegenwoordig ook een sterke en grote overheid, toch redelijk links dus. Over D66 zwijg ik maar
Betaal jij maar voor mij dan.quote:
Wat wil je hebben lieverdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |