abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198527365
Waarom zijn kiezers van de PVV, VVD en FvD vaak zo onbeleefd?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:11:29 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198527386
Een enorm gebrek aan empathie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198527408
Het ding bij rechtse partijen is dat het veel mensen aantrekt van een bepaald segment.
Zij zetten emoties sneller om naar agressie.
Dat is natuurlijk triest.
Ik zie het als een vorm van machteloosheid als gevolg van oprechtheid en betrokkenheid wat niet gehoord wordt.
Daar is gewoon wel wat voor te zeggen.
Maar omdat ze keer op keer niet gehoord worden, worden ze dus bozer.
Zij kunnen hun gevoelens niet goed in woorden uitdrukken.
Zo zie ik het een beetje.
Dat maakt tevens de oprechtheid van hun zorgen niet minder waard dan de zorgen van een ander.
Zij ervaren een andere realiteit dan de mensen die in een veel veiligere omgeving vertoeven

[ Bericht 15% gewijzigd door Viesdik op 16-03-2021 12:18:54 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:14:25 #4
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198527443
Sooow.. wordt even een potje gegeneraliseerd hiero.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198527473
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:10 schreef jameshond7 het volgende:
wat is volgens jou onbeleefd?
pi_198527487
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:14 schreef DonDruiper het volgende:
Sooow.. wordt even een potje gegeneraliseerd hiero.
Ik zeg vaak, niet altijd. Maar aan jouw onderschrift te zien "ik houd van die vrouwtjes" zou jij best in die categorie kunnen vallen.
pi_198527493
Ik begrijp ze ook niet, ik kan me totaal niet in hun inleven. Zo weinig empathie!
pi_198527503
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:16 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

zonder goede manieren en zonder rekening te houden met anderen
pi_198527518
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:18 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

zonder goede manieren en zonder rekening te houden met anderen
Zoals jesse klaver
pi_198527541
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:17 schreef Vasilevski het volgende:
Ik begrijp ze ook niet, ik kan me totaal niet in hun inleven. Zo weinig empathie!
daar vergis je je dus in, ik kan dat wel
Deze mensen zijn op hun manier zeer bezorgd, wat ik overigens terecht vind
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_198527567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:19 schreef Viesdik het volgende:

[..]

daar vergis je je dus in, ik kan dat wel
Deze mensen zijn op hun manier zeer bezorgd, wat ik overigens terecht vind
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:22:17 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198527599
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:16 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Laten we beginnen met het ordinair schelden en schreeuwen.

Op plek twee staat voor mij het Jehovaeske gedrag wat veel lui vertonen. Jehova's en FvD-adepten willen altijd graag praten over het woord van hun Heer, ook al zit niemand erop te wachten. Het is leuk dat je denkt dat corona een hoax is of het kartel kapot moet, maar het hoeft niet in elk gesprek terug te komen en het mensen opdringen is ook echt bijzonder onbeleefd.

Op de eerste plek is het ordinaire schreeuwen en schelden.

Beiden zie je toch echt bij bepaalde aanhangers meer dan anderen
Laffe huichelaar
pi_198527669
Wat is rechts ? Als je extreem rechts bedoeld dan klopt het wel ja. Vaak gefrustreerde mensen die alle schuld van hun ellende bij de 'elite' legt en vaak blindelings achter luchtfietsers aanloopt (die vaak niet bepaald fris zijn).
Overigens kan extreem links er ook wat van, misschien wat minder ordinair maar ze doen er niet veel voor onder.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_198527703
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Laten we beginnen met het ordinair schelden en schreeuwen.

Op plek twee staat voor mij het Jehovaeske gedrag wat veel lui vertonen. Jehova's en FvD-adepten willen altijd graag praten over het woord van hun Heer, ook al zit niemand erop te wachten. Het is leuk dat je denkt dat corona een hoax is of het kartel kapot moet, maar het hoeft niet in elk gesprek terug te komen en het mensen opdringen is ook echt bijzonder onbeleefd.

Op de eerste plek is het ordinaire schreeuwen en schelden.

Beiden zie je toch echt bij bepaalde aanhangers meer dan anderen
zoals windmolens opgedrongen worden aan mensen?
zoals warmtepompen opgedrongen worden?
subsidie aan EV's die totaal verkeerd terecht komt?
mensen zijn dat zat en reageren emotioneel

maar wat betreft het schelden gebeurt dat misschien anders, hoe vaak worden mensen nu wel niet uitgescholden voor rascist of fascist als ze rechtser als de pvda zijn?

Dat fatsoen is sowieso ver te zoeken tegenwoordig.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:38:36 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198527862
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:28 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Mensen reageren onbeleefd, niet emotioneel.

Er zijn zat voorstanders van windmolens en er zijn zat tegenstanders van windmolen. Als je van warmtepompen voor of tegen zo emotioneel wordt dat je ervan gaat schelden en schreeuwen in plaats van je mening gewoon uitdraagt, is er iets niet helemaal goed.

Daar zie je bijvoorbeeld extinction rebellion overigens ook bijzonder onbeleefd worden, dus het is heus niet alleen een rechts probleem, maar ik heb wel het idee dat het in die kringen wat meer mainstream is, waar het links alleen voor het alleruiterste is.
Laffe huichelaar
pi_198528006
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mensen reageren onbeleefd, niet emotioneel.

Er zijn zat voorstanders van windmolens en er zijn zat tegenstanders van windmolen. Als je van warmtepompen voor of tegen zo emotioneel wordt dat je ervan gaat schelden en schreeuwen in plaats van je mening gewoon uitdraagt, is er iets niet helemaal goed.

Daar zie je bijvoorbeeld extinction rebellion overigens ook bijzonder onbeleefd worden, dus het is heus niet alleen een rechts probleem, maar ik heb wel het idee dat het in die kringen wat meer mainstream is, waar het links alleen voor het alleruiterste is.
Weet het zo net niet. Ik ken in mijn omgeving mensen die rechts stemmen, maar toch echt wel beleefd zijn en niet gaan schelden op onderwerpen zoals warmtepompen. Daar kun je gewoon een fatsoenlijk gesprek mee aangaan.

Dus volgens mij gaat het om een specifiekw groep rechtsstemmers die vooral fan zijn van de huidige FvD. En mogelijk ook PVV.
ROBODEMONS..................|:(
pi_198528111
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:28 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

maar wat betreft het schelden gebeurt dat misschien anders, hoe vaak worden mensen nu wel niet uitgescholden voor rascist of fascist als ze rechtser als de pvda zijn?

Dat fatsoen is sowieso ver te zoeken tegenwoordig.
Ik heb wat moeite met je argument.

Dat mensen uit jouw bubbel geen gevoel hebben bij windmolens, warmtepompen en 'verkeerd' uitgedeelde subsidies maakt het niet ineens tot een schandaal of misdaad. Deze maatregelen zijn gewoon een gevolg van politiek beleid. Beleid, gevoerd door een coalitie die na eerlijk verlopen verkiezingen is geformeerd volgens de procedures zoals deze al decennialang gelden.

Hoezo noem je dat opgedrongen? Als je het daar niet mee eens bent, dan mag je inderdaad stemmen op partijen die hier anders mee om zouden gaan. Maar als blijkt dat de mening van jou en je bubbel een minderheid vormt, dan is de kans dat dit beleid doorgezet wordt redelijk groot.

Zo'n post geeft mij eenzelfde gevoel als wanneer jonge kleuter gaat krijsen omdat hij niet gewend is om z'n zin niet te krijgen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  dinsdag 16 maart 2021 @ 12:52:28 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_198528115
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:46 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Weet het zo net niet. Ik ken in mijn omgeving mensen die rechts stemmen, maar toch echt wel beleefd zijn en niet gaan schelden op onderwerpen zoals warmtepompen. Daar kun je gewoon een fatsoenlijk gesprek mee aangaan.

Dus volgens mij gaat het om een specifiekw groep rechtsstemmers die vooral fan zijn van de huidige FvD. En mogelijk ook PVV.
Eens, geen idee waarom de OP er de VVD bij haalt.
Laffe huichelaar
pi_198528165
Primaire reactie
pi_198528489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Eens, geen idee waarom de OP er de VVD bij haalt.
Hoe bedoel je?
pi_198528632
We kunnen niet allemaal zo beleefd als Antifa zijn.
pi_198528646
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:46 schreef Morrigan het volgende:

[..]

De mensen die ik ken die rechts stemmen zijn in het echt doorgaans prima een gesprek te voeren binnen de fatsoensnormen, maar ik merk wel een bepaalde gevoeligheid voor bepaalde frames.

En het te makkelijk geloven daarin is mi wel een potentieel zaadje om haatdragender te worden richting 'de linkse kerk' en steeds destructiever te discussiëren.
pi_198528664
Waarom voelen linkse mensen zich altijd zo verheven boven de rest?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:33:58 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198528719
Aangezien bij alt-right figuren alles dat mis is in hun leven de schuld is van iemand anders. Dus waarom zou je dan beleefd zijn tegen iemand anders?

VVD'ers zijn meestal wel aardig hoor. Plompzakker is een uitzondering.
pi_198528723
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:10 schreef jameshond7 het volgende:
PVV is niet rechts, maar zit in het midden.

Deze kortzichtigheid is kenmerkend voor links.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:34:34 #27
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_198528725
Ik stem altijd rechts maar ben wel heel beleefd en aardig.

:9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 13:36:55 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198528755
Omdat mensen nou eenmaal van zich af gaan bijten als ze constant verteld worden dat ze racistisch, xenofoob, discriminerend zijn en dat hun mening per definitie slecht is.

Dat terwijl veel (niet allemaal, zeker niet) rechtse kiezers juist toleranter zijn dan het volk dat hen monddood wil maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198528760
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:28 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

De mensen die ik ken die rechts stemmen zijn in het echt doorgaans prima een gesprek te voeren binnen de fatsoensnormen, maar ik merk wel een bepaalde gevoeligheid voor bepaalde frames.

En het te makkelijk geloven daarin is mi wel een potentieel zaadje om haatdragender te worden richting 'de linkse kerk' en steeds destructiever te discussiëren.
Iedereen heeft gevoeligheden als het gaat om bepaalde onderwerpen. Dat heb ik zelf ook. Omdat het onderwerp je bijvoorbeeld persoonlijk raakt.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:38:59 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198528779
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:36 schreef Nattekat het volgende:
Omdat mensen nou eenmaal van zich af gaan bijten als ze constant verteld worden dat ze racistisch, xenofoob, discriminerend zijn en dat hun mening per definitie slecht is.

Dat terwijl veel (niet allemaal, zeker niet) rechtse kiezers juist toleranter zijn dan het volk dat hen monddood wil maken.
En altijd maar in de slachtofferrol gaan wentelen is ook een reden waarom veel mensen de schurft aan je kunnen krijgen.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 13:39:28 #31
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198528783
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:36 schreef Nattekat het volgende:

Waarom moet er altijd zoveel begrip en nuance zijn voor diepere lagen en beweegredenen van de ontevreden rechtse kiezer, maar moeten Marokkanen terug naar hun eigen land en zijn oorlogsvluchtelingen simpelweg profiterende gelukszoekers?
pi_198528993
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:34 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

PVV is niet rechts, maar zit in het midden.

Deze kortzichtigheid is kenmerkend voor links.
Dat maakt het verhaal niets fatsoenlijker. En op de keper beschouwd staat PVV voornamelijk bekend om haar protectionistische economische opvattingen en conservatieve sociale opvattingen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 14:04:43 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198529206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:39 schreef VoMy het volgende:

[..]

Waarom moet er altijd zoveel begrip en nuance zijn voor diepere lagen en beweegredenen van de ontevreden rechtse kiezer, maar moeten Marokkanen terug naar hun eigen land en zijn oorlogsvluchtelingen simpelweg profiterende gelukszoekers?
Weer aannames.

Ik ben tegen immigratie, zelfs van vluchtelingen. Niet omdat ik zo'n eikel ben, maar omdat ik zie dat we in Nederland momenteel niet eens de faciliteiten hebben voor de eigen bevolking. De rek is er uit. Ik zie ook overlast van Marokkanen die weigeren zich aan onze normen en waarden aan te passen, en vind dat daar echt wat aan gedaan moet worden.

Ik ben tegen veel klimaatmaatregelen. Niet omdat ik zo'n wappie ben die alles ontkent, maar omdat ik vind dat veel van die geldverslindende symboolmaatregelen gewoon niet helpen en dat we ons beter kunnen focussen op echte oplossingen waar bedrijven op kunnen (en willen) springen.

Ik ben tegen partijen als Bij1, D66 en GL met hun discriminatie gedram. Niet omdat ik zo racistisch ben, maar omdat ik vind dat iedereen in dit land gelijk is, iedereen gelijke kansen verdient en niemand slachtoffer mag worden van discriminatie. Quota vallen onder discriminatie en ben ik dus fel op tegen. In plaats daarvan moet het probleem bij de wortel worden aangepakt, onderaan de ladder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198529228
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:27 schreef ToT het volgende:
We kunnen niet allemaal zo beleefd als Antifa zijn.
Wat heeft antifa hier mee te maken?
pi_198529249
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom voelen linkse mensen zich altijd zo verheven boven de rest?
Dit zit denk ik tussen je oren. Veel linkse mensen hebben juist een vrij open wereldbeeld/mensbeeld waardoor ze zichzelf niet snel boven een ander zullen plaatsen.
pi_198529281
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:08 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Dit zit denk ik tussen je oren. Veel linkse mensen hebben juist een vrij open wereldbeeld/mensbeeld waardoor ze zichzelf niet snel boven een ander zullen plaatsen.
Ja een vrij open wereldbeeld naar mensen met een kleurtje of van de LGBT club. Maar bij mensen met een andere mening stopt die tolerantie ineens en zijn het nazi's en fascisten.
pi_198529306
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:06 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Wat heeft antifa hier mee te maken?
Die zijn niet rechts. Als de gemiddelde PVV-demonstrant het toonbeeld van rechtse beleefdheid moet zijn......tja.....
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:14:36 #38
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198529379
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Weer aannames.
Dat zijn toch geen aannames, maar zo gaat het toch gewoon? Wilders laat een hele zaal scanderen dat ze minder Marokkanen willen, maar voor de Wildersstemmer zelf mag alleen extreem genuanceerd benaderd worden. Dat is toch scheef, of niet dan?
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:15:10 #39
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198529389
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:10 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja een vrij open wereldbeeld naar mensen met een kleurtje of van de LGBT club. Maar bij mensen met een andere mening stopt die tolerantie ineens en zijn het nazi's en fascisten.
Wist je dat huidskleur en seksuele geaardheid geen mening is? :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 14:17:25 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198529443
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:08 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Daarom worden rechtse partijen al vrij gauw in het hokje 'populistisch, xenofoob, discriminerend en slecht' geplaatst. Daarom worden er mensen ontslagen op basis van politieke voorkeur. Daarom heerst er in Amerika zo'n giftige cancelculture (iets wat ik meer en meer terug zie in zogenaamd open partijen zoals D66). Daarom bestaat dit topic en is de eerste reactie op mijn post eentje met als doel mijn opinie als irrelevant weg te zetten.

Tolerant zijn betekent ook open staan voor andere meningen, zelfs als die lijnrecht tegenover je eigen wereldbeeld staan. Zelfs achter letterlijke nazi's in de jaren 30 zaten prima motieven (dus niet allemaal, en ook niet uitsluitend prima, even voor alle duidelijkheid). Ga je de dialoog aan, dan kom je achter hun echte beweegredenen, zoals ik net heb gegeven. Gooi je ze voor de bus, dan is de kans vrij groot dat er radicalisering plaats vindt. Noem een persoon maar vaak genoeg een wappie, en hij gaat zich gedragen als wappie. Als je niet wil dat mensen zich terug trekken in hun eigen bubbels, gooi je ze niet om hun mening voor de bus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 14:19:53 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198529483
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:14 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen aannames, maar zo gaat het toch gewoon? Wilders laat een hele zaal scanderen dat ze minder Marokkanen willen, maar voor de Wildersstemmer zelf mag alleen extreem genuanceerd benaderd worden. Dat is toch scheef, of niet dan?
Fijn dat je ook op de rest van mijn post bent in gegaan.

Ben ik ook een wappie, xenofoob en racist omdat ik met al die argumenten op Wilders had gestemd als er zich geen nieuwe alternatieven hadden aangediend? Ik keur gewoon zat van zijn acties af, maar als puntje bij paaltje komt, komt hij wel het meest op voor wat ik belangrijk vind.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198529511
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daarom worden rechtse partijen al vrij gauw in het hokje 'populistisch, xenofoob, discriminerend en slecht' geplaatst. Daarom worden er mensen ontslagen op basis van politieke voorkeur. Daarom heerst er in Amerika zo'n giftige cancelculture (iets wat ik meer en meer terug zie in zogenaamd open partijen zoals D66). Daarom bestaat dit topic en is de eerste reactie op mijn post eentje met als doel mijn opinie als irrelevant weg te zetten.

Tolerant zijn betekent ook open staan voor andere meningen, zelfs als die lijnrecht tegenover je eigen wereldbeeld staan. Zelfs achter letterlijke nazi's in de jaren 30 zaten prima motieven (dus niet allemaal, en ook niet uitsluitend prima, even voor alle duidelijkheid). Ga je de dialoog aan, dan kom je achter hun echte beweegredenen, zoals ik net heb gegeven. Gooi je ze voor de bus, dan is de kans vrij groot dat er radicalisering plaats vindt. Noem een persoon maar vaak genoeg een wappie, en hij gaat zich gedragen als wappie. Als je niet wil dat mensen zich terug trekken in hun eigen bubbels, gooi je ze niet om hun mening voor de bus.
Mensen worden ontslagen vanwege hun politieke voorkeur? Heb je daar voorbeelden van, want ik het vreemd dat UWV dat als een legitiem argument ziet. Buiten het feit dat je werkgever dat überhaupt niet hoeft weten.
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:24:02 #43
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198529553
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Fijn dat je ook op de rest van mijn post bent in gegaan.
Nja, jij gaat ook niet op mij in toch? Je ontkent de discrepantie gewoon, maar die is er wel degelijk. Je zegt zelf dat je vindt dat het allemaal heel veel gecompliceerder ligt, met rechtse stemmers en waarom ze dat doen, maar vervolgens begin je over Marokkanen en normen en waarden alsof het een grote homogene groep is.
quote:
Ben ik ook een wappie, xenofoob en racist omdat ik met al die argumenten op Wilders had gestemd als er zich geen nieuwe alternatieven hadden aangediend? Ik keur gewoon zat van zijn acties af, maar als puntje bij paaltje komt, komt hij wel het meest op voor wat ik belangrijk vind.
Dit is gewoon zelfbedacht slachtofferschap, daar hoef ik toch niet op in te gaan?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 14:25:13 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198529578
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Mensen worden ontslagen vanwege hun politieke voorkeur? Heb je daar voorbeelden van, want ik het vreemd dat UWV dat als een legitiem argument ziet. Buiten het feit dat je werkgever dat überhaupt niet hoeft weten.
Loopt in NWS heel toevallig een topic over.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:28:01 #45
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198529646
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En, hoeveel mensen zijn dat? Honderdduizend?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 14:28:44 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198529661
En waarom kan rechts zo onbeleefd reageren soms? Kijk op wat voor enorm treurige manier VoMy op me reageert. Ik kan nog zo veel argumenten en voorbeelden geven, maar toch wordt het allemaal weggezet onder "in de slachtofferrol kruipen". Tja... ik kan dan of gewoon helemaal niets meer zeggen, of ik reageer, wat niet kan zonder persoonlijk te worden.

Hoe dan ook een win-win voor VoMy, want hij heeft toch mooi zijn punt aan kunnen tonen, ook al was het op zo'n enorm treurige manier.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:31:48 #47
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198529736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:28 schreef Nattekat het volgende:
En waarom kan rechts zo onbeleefd reageren soms? Kijk op wat voor enorm treurige manier VoMy op me reageert. Ik kan nog zo veel argumenten en voorbeelden geven, maar toch wordt het allemaal weggezet onder "in de slachtofferrol kruipen". Tja... ik kan dan of gewoon helemaal niets meer zeggen, of ik reageer, wat niet kan zonder persoonlijk te worden.

Hoe dan ook een win-win voor VoMy, want hij heeft toch mooi zijn punt aan kunnen tonen, ook al was het op zo'n enorm treurige manier.
Wat gebeurt hier dan? Je begint zelf met hele uitwijdingen waarin je jezelf een racist en xenofoob noemt - ik heb zelf niets gezegd dat die richting op gaat - en vervolgens zeg ik dat je jezelf het slachtofferschap wel heel makkelijk laat aanmeten en dan krijgen we deze post...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 maart 2021 @ 14:37:09 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198529838
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:31 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat gebeurt hier dan? Je begint zelf met hele uitwijdingen waarin je jezelf een racist en xenofoob noemt - ik heb zelf niets gezegd dat die richting op gaat - en vervolgens zeg ik dat je jezelf het slachtofferschap wel heel makkelijk laat aanmeten en dan krijgen we deze post...
Dus wie is nou de eerste die er met een dooddoener en een ad hominem in gaat? Jij of ik? Jij kan niet eens het respect opbrengen om naar wat ik te vertellen heb te luisteren, je hebt je mening al klaar en wacht gewoon op de eerste kans om mij onderuit te tackelen.

Als je maar met genoeg VoMy's praat als rechtse stemmer, komt er vanzelf wel een moment dat je geduld op is. En uiteraard pakken de VoMy's die kans met beide handen aan om maar weer eens aan te tonen wat een treurige bende rechtse stemmers wel niet zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 14:43:30 #49
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198530007
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus wie is nou de eerste die er met een dooddoener en een ad hominem in gaat? Jij of ik? Jij kan niet eens het respect opbrengen om naar wat ik te vertellen heb te luisteren, je hebt je mening al klaar en wacht gewoon op de eerste kans om mij onderuit te tackelen.

Als je maar met genoeg VoMy's praat als rechtse stemmer, komt er vanzelf wel een moment dat je geduld op is. En uiteraard pakken de VoMy's die kans met beide handen aan om maar weer eens aan te tonen wat een treurige bende rechtse stemmers wel niet zijn.
Ik weet niet wat er in je gevaren is, maar apart is het wel.
Wat is nou helemaal je probleem? Ik zeg dat het opmerkelijk is dat jij vindt dat er veel aandacht moet zijn voor de diepere lagen van de rechtse proteststemmer, maar hebt zelf geen problemen met het generaliseren van bijvoorbeeld Marokkanen. Vervolgens verzand je binnen 3 posts in een ongekende brei aan zelfmedelijden waar de oorlogsvluchtelingen, waar jij overigens weinig compassie voor hebt, nog een puntje aan kunnen zuigen. De grootste misdaden van het land vinden schijnbaar op dit forum tegenover jouw plaats, als ik je teneur zo mag interpreteren. Jeetje.
pi_198530178
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 14:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Om een werknemer die om die reden ontslagen is? Hoe is de werkgever daar eigenlijk achter gekomen?
En een linkje naar dat topic zou ook wel handig zijn. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')