SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
ik denk niet dat de meeste vrouwen problemen er mee hebben als je goedemorgen zegt hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je verwart "normaal" met "gebruikelijk"![]()
Ik heb er net eens op gelet, de helft van de vrouwen zegt gewoon goedemorgen, de andere helft is nadrukkelijk bezig met oogcontact vermijden en ontwijkgedrag. Dan ga ik ook maar geen goedemorgen zeggen, dat is dan ook weer raar
Als ik zo nadrukklijk het contact zoek terwijl zij het zo nadrukkelijk ontwijken? Reken maar van wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk niet dat de meeste vrouwen problemen er mee hebben als je goedemorgen zegt hoor
Ik weet niet beter.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
kunnen mannen en vrouwen vriendjes zijn zonder dat er seksuele spanning vanaf minstens 1 kant is?
ligt er maar net aan hoe hij er bij kijktquote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk niet dat de meeste vrouwen problemen er mee hebben als je goedemorgen zegt hoor
Gewoon met een volle vissenkom erachteraan blijven lopen toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik zo nadrukklijk het contact zoek terwijl zij het zo nadrukkelijk ontwijken? Reken maar van wel.
Wadenktegijquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe hij er bij kijkt
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe hij er bij kijkt
Goedemorgen zeggen is nadrukkelijk contact zoekenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik zo nadrukklijk het contact zoek terwijl zij het zo nadrukkelijk ontwijken? Reken maar van wel.
Die rechter is van de pot gerukt. Hij zou zich moeten bezighouden met wat goed voor haar is. Er zijn forensisch therapeuten voor zoiets.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn roodharige nichtje werd ooit aangerand en die jongen/man werd opgepakt, kreeg ze van de rechter het verzoek om een gesprek aan te gaan met de dader want dat zou goed voor hem zijn en wellicht op zijn geweten werken, zij toegestemd want zachtaardig en sociaal hartje maar die werd me een partij uitgescholden en vernederd door die dader.
Wtffffffffquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Die rechter is van de pot gerukt. Hij zou zich moeten bezighouden met wat goed voor haar is. Er zijn forensisch therapeuten voor zoiets.
Maar niet verrassend... ik zat ooit bij het politiebureau (om aangifte te doen van een of andere psycho binnendringer die mij vroeg of ik misschien een mes had)... en toen was ik ook getuige van iets belachelijks.
Er stond een moeder met haar dochter aan de balie, ongemakkelijk te fluisteren.. en die agent buldert opeens door die hele ruimte: “ VERKRAAAACHTING?? NEE HOOR DAT GAAT HIER NIET, DAN MOET JE NAAR EEN ANDER BUREAU”
Echt, wtf op alle fronten.
GOEDEMORGEN!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedemorgen zeggen is nadrukkelijk contact zoeken
Ik ben echt een hoer.
quote:
Rotterdam natuurlijk weerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wtffffffff
en was dat in NL of in BE?
WTF, ja misschien zit er ook wel een probleem bij justitie wat dat betreft.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Die rechter is van de pot gerukt. Hij zou zich moeten bezighouden met wat goed voor haar is. Er zijn forensisch therapeuten voor zoiets.
Maar niet verrassend... ik zat ooit bij het politiebureau (om aangifte te doen van een of andere psycho binnendringer die mij vroeg of ik misschien een mes had)... en toen was ik ook getuige van iets belachelijks.
Er stond een moeder met haar dochter aan de balie, ongemakkelijk te fluisteren.. en die agent buldert opeens door die hele ruimte: “ VERKRAAAACHTING?? NEE HOOR DAT GAAT HIER NIET, DAN MOET JE NAAR EEN ANDER BUREAU”
Nee ik ga een beetje goedemorgen zeggen tegen iedereen die demonstratief de andere kant op kijkt nou goed. Voor je het weet heeft de halve stad het over de goedemorgenzegger. Mensenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedemorgen zeggen is nadrukkelijk contact zoeken
Ik ben echt een hoer.
Ja of ze hebben net hun kat overreden of ze hebben slecht geslapen en resting bitch face dit dat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja ik zeg mensen ook van nature gedag of glimlach gewoon vriendelijk als je toevallig elkaar in de ogen kijkt en soms wordt dat ook meteen opgevat als een uitnodiging. Dus snap die vrouwen ergens wel.
”Misschien”quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WTF, ja misschien zit er ook wel een probleem bij justitie wat dat betreft.
wat een mega blunderquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Je kunt gewoon goedemorgen zeggen, dan is dat een uitnodiging om goedemorgen terug te zeggen. Klaarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja ik zeg mensen ook van nature gedag of glimlach gewoon vriendelijk als je toevallig elkaar in de ogen kijkt en soms wordt dat ook meteen opgevat als een uitnodiging. Dus snap die vrouwen ergens wel.
De goedemorgenzeggerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga een beetje goedemorgen zeggen tegen iedereen die demonstratief de andere kant op kijkt nou goed. Voor je het weet heeft de halve stad het over de goedemorgenzegger. Mensen
Ik snap dat, jij snapt dat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt gewoon goedemorgen zeggen, dan is dat een uitnodiging om goedemorgen terug te zeggen. Klaar
“Boys will be boys”quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook wel zo'n typisch mannenwereldje ergens wel ja.
Een oehoe-roeper hebben we al. Zeg niet dat het niet kanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:06 schreef jerney het volgende:
De goedemorgenzeggerMet profielschets en al.
Het zal eens niet in de meeste smerige stad van Nederland zijnquote:
quote:
Ik zeg ook wel tegen iedereen goedemorgen als ik het kantoor binnen kruip (nou ja kroop) in de ochtend, op sommige afdelingen roep ik het ook hardopquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt gewoon goedemorgen zeggen, dan is dat een uitnodiging om goedemorgen terug te zeggen. Klaar
Dat deed ik ook welquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel tegen iedereen goedemorgen als ik het kantoor binnen kruip (nou ja kroop) in de ochtend, op sommige afdelingen roep ik het ook hardop
Hij oehoet erop los! Man man wat een filmpje.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een oehoe-roeper hebben we al. Zeg niet dat het niet kan![]()
Zou fijn zijn als het daarmee klaar was ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kantoor is alweer ruim een jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook ja, toen ik nog een baan had
Ja ik zit soms ook wel helemaal op mijn eigen planeetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als het daarmee klaar was ja.
Overigens is geen goedemorgen terugkrijgen niet perse een ontwijkreactie. Nog niet wakker zijn en je later pas realiseren dat iemand wat tegen je zei, is ook gewoon een ding.
Precies een jaar nu, het is ook wel een test van karakter, ruggengraat en uithoudingsvermogen aan het worden, nog een jaar zo en ik denk wel dat ik een potje blauwe verf met glitters ga kopen en mijn ballen blauw ga verven.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kantoor is alweer ruim een jaar geleden.
Op twee collega's na, heb ik al een jaar niemand meer in levenden lijve gezien
“En ze had ook wel een heul kort rokje aan...”quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben het ook wel eens met wat CE(?) net ergens schreef, dat er ook aangegeven moet worden als er een grens overschreden wordt. Wat je niet doorhebt, kan je immers niet veranderen.
Maar da's niet perse de taak van degene die het ondergaat, meer een algemeen opvoedingsding ook. "Want ja, het blijven kwajongens he".
Hmm, die neiging heb ik nog niet. Moet ik me zorgen gaan maken?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies een jaar nu, het is ook wel een test van karakter, ruggengraat en uithoudingsvermogen aan het worden, nog een jaar zo en ik denk wel dat ik een potje blauwe verf met glitters ga kopen en mijn ballen blauw ga verven.
Hier in België kunnen ze er ook niet altijd mee om. Dan vragen ze verschrikt: “Ken ik u?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Op straat groet ik mensen eigenlijk nooit uit mezelf. Ik zeg hoogstens wat terug.
In de stad groet ik ook niemand. Denk dat mensen je dan heel wantrouwend aankijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Op straat groet ik mensen eigenlijk nooit uit mezelf. Ik zeg hoogstens wat terug.
Oh, niet eens perse op dat vlak ook, maar ook met dingen als kloten met vuurwerk of iets (of elkaar) slopen enzo. "Meiden zijn immers sneller volwassen".quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:20 schreef jerney het volgende:
[..]
“En ze had ook wel een heul kort rokje aan...”
Wel waar dit.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de stad groet ik ook niemand. Denk dat mensen je dan heel wantrouwend aankijken.
Dat is ook vaak zo ja, dat mensen gewoon aangenaam verrast zijn als ik ze groetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de stad groet ik ook niemand. Denk dat mensen je dan heel wantrouwend aankijken.
En dan ja zeggen. "Awel, ik ben Marie, wij hebben nog eens samen gepoept.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Hier in België kunnen ze er ook niet altijd mee om. Dan vragen ze verschrikt: “Ken ik u?“
Ben wel een keer een cadeautje van god genoemd toen ik nee antwoordde
Wat moet je van me?!?! Waarom zeg je hallo tegen mij??!??!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een hele drukke winkelstraat is het wat onpraktisch wellichtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik merk vooral dat het de oudere medemens is die dat doetquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Hier in 't dorrup zeg je mensen vaak gedag tijdens het wandelen in het bos, maar ik vind het lastig te bepalen bij wie wel en bij wie niet.
Mooi dit.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Hier in België kunnen ze er ook niet altijd mee om. Dan vragen ze verschrikt: “Ken ik u?“
Tnxquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik merk vooral dat het de oudere medemens is die dat doet
Ik merk een groot verschil tussen mijn werkkleding en normale kleding. Als ik mijn werkkleding draag, word ik veel sneller begroet dan wanneer ik gewoon privé benquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen omdat ze het met Samson doet?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Marie vind ik echt een Belgennaam.
ja maar die hebben we nou toch niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een hele drukke winkelstraat is het wat onpraktisch wellicht
Zo oud ben je nou ook weer niet. Iets ouder dan ik ben volgens mij.quote:
Mwah, valt mee wel hoor. Erg afhankelijk van de situatie vooral.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan ja zeggen. "Awel, ik ben Marie, wij hebben nog eens samen gepoept."
AMAI GERTJUH TOCHquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen omdat ze het met Samson doet?
Die herken ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik merk een groot verschil tussen mijn werkkleding en normale kleding. Als ik mijn werkkleding draag, word ik veel sneller begroet dan wanneer ik gewoon privé ben
Weten we of we tegen een andere kop dan die van Rutte aan mogen kijken?quote:
Dan is de LEGO winnie the poeh beschikbaar voor VIP membersquote:
Reken maar nergens opquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weten we of we tegen een andere kop dan die van Rutte aan mogen kijken?
hahaha. You're funnyquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als straks de kroegen weer open zijn gewoon in je postbodepak aan de bar gaan hangen met een snaakse blikquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik merk een groot verschil tussen mijn werkkleding en normale kleding. Als ik mijn werkkleding draag, word ik veel sneller begroet dan wanneer ik gewoon privé ben
Verkiezingsuitslag die een maand op zich gaat laten wachten.quote:
Ik zou er niet op rekenenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhankelijk aan wie je het vraagt, denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat maakt het wel extra hilarisch
Nou ja, meer dat de VVD nog altijd veruit de grootste is in de peilingenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verkiezingsuitslag die een maand op zich gaat laten wachten.
en dan het altijd spannende coalitie puzzelenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verkiezingsuitslag die een maand op zich gaat laten wachten.
Dat ben je ookquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:34 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Spinvis heeft een liedje voor elke situatie
Zelfs als je doodgaat in een zwembad!
Ik doe dat juist bij praktisch iedereenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, daar twijfel ik niet aan, maar het is wel vrij specifiek..quote:
'Wat nou hoi, wat mot je van me, zoek je ruzie ofzo'quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jep, gisteren ook nog toen @FreshFruit roze koeken aanbood in DTS de tekst van een spinvis liedje gequote, maar niemand had door dat het een spinvis liedje was.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:34 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Spinvis heeft een liedje voor elke situatie
Zelfs als je doodgaat in een zwembad!
Hier in het dorp hebben we 2 vrouwelijke postbodes die heel erg op elkaar leken. Maar de ene is echt supervrolijk en die begroet je vol enthousiasme terug en de andere is een beetje een zure kut die maar wat terug mompelt voor het idee. Altijd spannen welke je dan trofquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt over doodgaan. Meer over angsten ed.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, daar twijfel ik niet aan, maar het is wel vrij specifiek..
En ik hoef het niet mee te maken ook
Dit had ik in Mexico met een tweeling die in het hotel werkte, de ene keek mijn gulp bijna open en de andere moest moeite doen om haar afgrijzen te verhullen, ik snapte er niets vanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp hebben we 2 vrouwelijke postbodes die heel erg op elkaar leken. Maar de ene is echt supervrolijk en die begroet je vol enthousiasme terug en de andere is een beetje een zure kut die maar wat terug mompelt voor het idee. Altijd spannen welke je dan trof
Mja, da's dus een beetje het aangehaalde punt: ik wil iemand best gedag zeggen, maar ik wil niet dat ik meteen de rest van m'n route een meeloper heb.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe dat juist bij praktisch iedereenMaar is in een dorp misschien ook wel wat gebruikelijker
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jep, gisteren ook nog toen @:freshfruit roze koeken aanbood in DTS de tekst van een spinvis liedje gequote, maar niemand had door dat het een spinvis liedje was.
Weet jij nu welke?
Oh dat heb ik nooit eigenlijk, maar ik loop misschien op een ander tempo en niet de logische routesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, da's dus een beetje het aangehaalde punt: ik wil iemand best gedag zeggen, maar ik wil niet dat ik meteen de rest van m'n route een meeloper heb.
En ja, da's wel vaker voorgekomen.
KUKELEKUquote:
Ik heb tieten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nooit eigenlijk, maar ik loop misschien op een ander tempo en niet de logische routes
Yessssquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ze onderkennen je genialiteit daar ook niet.
Ik niet zo heel erg meerquote:
Daar gaan je aanbidders.quote:
Dikkie Dikquote:
Yup!!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, da's dus een beetje het aangehaalde punt: ik wil iemand best gedag zeggen, maar ik wil niet dat ik meteen de rest van m'n route een meeloper heb.
En ja, da's wel vaker voorgekomen.
pics?quote:
pics?quote:
Mja ik heb toch liever vrouwelijke aanbiddersquote:
schatjequote:
Alsof jij bij tieten context en logica nodig hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis hier een stukje context en logica.
Haagsieeequote:
In tekst en zinnen wel ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij bij tieten context en logica nodig hebt
BOLKquote:
https://edition.cnn.com/2(...)en-thomas/index.htmlquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis hier een stukje context en logica.
Ik hoop maar dat ze nooit zo droomt als ikquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Yessss
Ik hoop maar dat er roze koeken zijn
Een beetje context is toch wel fijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij bij tieten context en logica nodig hebt
Mental image van alleen een stel tetten op pad.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een beetje context is toch wel fijn.
Alleen 2 tieten is wel leuk, maar het is beter als er ook een beetje meer van de achterliggende persoon te zien is.
Die gif.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat jij al wel gelijk getriggerd zou zijn met het woord 'tieten'
[ afbeelding ]
Ga je nu ook alleen nog maar net als Haags in losse woordjes praten?quote:
Als skippyballen. Om en om.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van alleen een stel tetten op pad.
klinkt als een mooi pad.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een beetje context is toch wel fijn.
Alleen 2 tieten is wel leuk, maar het is beter als er ook een beetje meer van de achterliggende persoon te zien is.
Zijn tieten nou een voordeel of een nadeel op pad?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Missing white woman syndrome dit, meer is het niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)en-thomas/index.html
Hier, je context.
ook met dat geluid er bij?quote:
Dan moet je wel al flinke jetsers hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn tieten nou een voordeel of een nadeel op pad?
Ik zou denken een voordeel, stel je loopt tegen een muur aan.
Vanaf cup E/F zit je dan volgens mij al wel goedquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Dan moet je wel al flinke jetsers hebben.
Ok doei.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Missing white woman syndrome dit, meer is het niet.
Het spijt me voor die vrouw hoor maar ik moet altijd een beetje fnuiken om de massale verontwaardiging als er een mooie blanke vrouw vermoord wordt, raar racistisch fenomeen wel.
jetsersquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Meer een nadeel, ik moet al nadenken welke bh ik aantrek als ik een serieuzere afstand ga wandelen, anders doet het zeer.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn tieten nou een voordeel of een nadeel op pad?
Ik zou denken een voordeel, stel je loopt tegen een muur aan.
Hee, dat probleem hebben wij ook met onderbroeken hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer een nadeel, ik moet al nadenken welke bh ik aantrek als ik een serieuzere afstand ga wandelen, anders doet het zeer.
tepelklemmen er op, kettingje om je nek en dan strak trekken zodat ze goed hangen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer een nadeel, ik moet al nadenken welke bh ik aantrek als ik een serieuzere afstand ga wandelen, anders doet het zeer.
whutquote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu ook alleen nog maar net als Haags in losse woordjes praten?
Nadeel van die flinke jetsers is alleen wel dat ze op latere leeftijd meer als kniebeschermers gaan dienen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Valt wel mee zolang je geen kinderen hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nadeel van die flinke jetsers is alleen wel dat ze op latere leeftijd meer als kniebeschermers gaan dienen.
PERPIGNANquote:
Dit doet me aan iets ranzigs denkenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nadeel van die flinke jetsers is alleen wel dat ze op latere leeftijd meer als kniebeschermers gaan dienen.
Ik heb wel vaker gevloek gehoord bij een verkeerde ondergoedkeuze en schaafplekken ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee, dat probleem hebben wij ook met onderbroeken hoor
Hoe is dat comfortabeler?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
tepelklemmen er op, kettingje om je nek en dan strak trekken zodat ze goed hangen.
Ondergoed is dan ook eigenlijk een erg rare menselijke uitvinding eigenlijk, zelfs Donald Duck heeft er geen aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gevloek gehoord bij een verkeerde ondergoedkeuze en schaafplekken ja.
Overigens is dat (helaas) een universeel probleem.
Sloggi en sport bh’s ftwquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gevloek gehoord bij een verkeerde ondergoedkeuze en schaafplekken ja.
Ik had laatst een gat in de broekzak waar mijn sleutels inzaten, nu een hele schaafplek op mijn bovenbeenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar je hebt wel broekzakken waar wat in past.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had laatst een gat in de broekzak waar mijn sleutels inzaten, nu een hele schaafplek op mijn bovenbeen
Maar dat wil ik niet dagelijks aan.quote:
schaafplekken zijn nastyquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja snap niet waarom dat bij broeken voor vrouwen nooit isquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar je hebt wel broekzakken waar wat in past.
Verpest het silhouet ofzo. Want we motten mooi zijn voor de kerels.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap niet waarom dat bij broeken voor vrouwen nooit is
Thuis ff omkledenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet dagelijks aan.
Als je maar propt, past alles.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap niet waarom dat bij broeken voor vrouwen nooit is
Anders willen ze ons niet meer op straat betastenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verpest het silhouet ofzo. Want we motten mooi zijn voor de kerels.
Hoe is het met je?quote:
Lijkt me verschrikkelijk om geen broekzakken te hebben en altijd maar met een tasje te moeten rondzeulenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verpest het silhouet ofzo. Want we motten mooi zijn voor de kerels.
Om een zeer wijze dame te quoten:quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
de jeugd van tegenwoordig heeft daar minder moeite mee, met hun nektasjesquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk om geen broekzakken te hebben en altijd maar met een tasje te moeten rondzeulen
So sad.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Anders willen ze ons niet meer op straat betasten
Nieuwe fietsenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nieuwe fiets wordt vandaag geleverd
@FranticDJ is haar grootste fan, die kan je vast alle details uitleggenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:08 schreef jerney het volgende:
[..]Ja legt iemand deze even uit? Zag die referentie al eens eerder voorbij komen
Als ik m'n telefoon door prop, klettert 'ie er bij m'n voeten uit vrees ik.quote:
Omdat ze skinnyjeans willen dragenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig heeft daar minder moeite mee, met hun nektasjes
Zie je, verpest het silhouet.quote:
Siswet is een Nederlandse jongedame, die vooral bekend is doordat ze echt gigantische attributen in haar anus kan laten verdwijnenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:08 schreef jerney het volgende:
[..]Ja legt iemand deze even uit? Zag die referentie al eens eerder voorbij komen
Misschien niet comfortabeler maar wel lekkerderquote:
Hoe?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik m'n telefoon door prop, klettert 'ie er bij m'n voeten uit vrees ik.
Ik zal een foto plaatsen als hij er isquote:
Dwars door de zak heen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Hoe?
Ik had wel speciaal een iphone 8 gekocht omdat die nog net in mijn kontzak paste.
Ohquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Siswet is een Nederlandse jongedame, die vooral bekend is doordat ze echt gigantische attributen in haar anus kan laten verdwijnen
Niet naar de H&M gaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dwars door de zak heen natuurlijk.
Je kan het altijd proberenquote:
Telefoon in je kontzak is toch helemaal niet praktischquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Hoe?
Ik had wel speciaal een iphone 8 gekocht omdat die nog net in mijn kontzak paste.
Nee, die raakte je gewoon kwijt in je broekzak.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan past die enorme iphone niet meer in je tas
vroegah hadden we daar geen last van met onze samsung flipphone.
Het is een talent dat maar weinig mensen bezitten.quote:
Nee joh, hard genoeg doorduwen en je komt er altijd wel door.quote:
Broekzakken bij vrouwenbroekenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die raakte je gewoon kwijt in je broekzak.
Als vrouw dus he.
Is kunst.quote:
Mijn punt precies, klein, kleiner, kleinst!quote:
Een 3310 paste ook makkelijk in de broekzak, maar volgens mij waren in die periode ook de extra wijde skaterbroeken helemaal hip.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan past die enorme iphone niet meer in je tas
vroegah hadden we daar geen last van met onze samsung flipphone.
Vind ik welquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telefoon in je kontzak is toch helemaal niet praktischMoet je heel de tijd er aan denken die er uit te halen voordat je gaat zitten.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een 3310 paste ook makkelijk in de broekzak, maar volgens mij waren in die periode ook de extra wijde skaterbroeken helemaal hip.
Daardoor paste wel makkelijk een pakje van 25 sigaretten er naast.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als vrouw dus he.
Nee ik ook niet, daarom heb ik gewoon normale broekenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Vind ik wel
Ik hou niet van slepen met tassies
Jij kent je eigen krachten niet!!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, hard genoeg doorduwen en je komt er altijd wel door.
Niet bestaand!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn punt precies, klein, kleiner, kleinst!
Ik wil gewoon een normale broekzak (dus aan de voorkant/ingang op de heup zeg maar) waar shit in past.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Vind ik wel
Ik hou niet van slepen met tassies
Die broeken heb ik ook gehad.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een 3310 paste ook makkelijk in de broekzak, maar volgens mij waren in die periode ook de extra wijde skaterbroeken helemaal hip.
Was wel lekker rustig.quote:
Probeer eens Jacob Cohen broekenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een normale broekzak (dus aan de voorkant/ingang op de heup zeg maar) waar shit in past.![]()
En mannenbroeken zijn geen succes, dat zit mal.
Bijzonder wel eigenlijk, destijds was het de uitdaging om telefoon zo klein als mogelijk te maken en tegenwoordig moeten ze zo groot als mogelijk zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als vrouw dus he.
ja was het rustiger zonder broekzakken?quote:
Zonder telefoon.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja was het rustiger zonder broekzakken?
Levi’s heeft die nog hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een normale broekzak (dus aan de voorkant/ingang op de heup zeg maar) waar shit in past.![]()
En mannenbroeken zijn geen succes, dat zit mal.
Ik had er net een met een stel Indiërs van Tata Steel en die hadden echt niet door dat ik zes verschillende talen door elkaar aan het praten was, dat was wel weer epicquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben de tel van het aantal meetings vandaag alweer kwijt
Zijn die voor breder-geheupten ja?quote:
oh zo. ja.quote:
Je hebt een stukje in het Swahili gedaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er net een met een stel Indiërs van Tata Steel en die hadden echt niet door dat ik zes verschillende talen door elkaar aan het praten was, dat was wel weer epic![]()
Kansloos dit
Dat denk ik niet. Minder eten dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn die voor breder-geheupten ja?
Zelfs af en toe een niet bestaand woordje ertussendoor, you go check your zavinga and report that back to me, can you do that for me? ok vamos and currycurry please.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een stukje in het Swahili gedaan?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs af en toe een niet bestaand woordje ertussendoor, you go check your zavinga and report that back to me, can you do that for me? ok vamos and currycurry please.
In vrouwenmodellen ja?quote:
Dan raak ik m'n epische bips kwijt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Minder eten dan?
Goedemorgen my lovely kurwa's, ta mere ist eine puta.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er net een met een stel Indiërs van Tata Steel en die hadden echt niet door dat ik zes verschillende talen door elkaar aan het praten was, dat was wel weer epic![]()
Kansloos dit
*noteertquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een Pakistaanse collega die customer service deed voor Britse klanten. Die deed hele gesprekken in film-quotes. Ook wel episch
Misschien heeft Kim wel tips waar ze broeken koopt?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan raak ik m'n epische bips kwijt.
Oh, en er zitten botten.
levis heeft hele mooie broeken voor vrouwenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In vrouwenmodellen ja?
Ik was van plan om m'n oude jeans langzaamaan te vervangen door kwalitatief beter spul (want gewicht/maat stabiel genoeg), maar toen corona.En ik wil wel eerst rustig kunnen passen enzo.
No one is ever safe, yippie ka ye motherfucker, say hello to my litte friend and in case I don't see ya, good afternoon, good evening and goodnight.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een Pakistaanse collega die customer service deed voor Britse klanten. Die deed hele gesprekken in film-quotes. Ook wel episch
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In vrouwenmodellen ja?
Ik was van plan om m'n oude jeans langzaamaan te vervangen door kwalitatief beter spul (want gewicht/maat stabiel genoeg), maar toen corona.En ik wil wel eerst rustig kunnen passen enzo.
Is that a naval gun in your pocket or are you very happy to hear my voice?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
No one is ever safe, yippie ka ye motherfucker, say hello to my litte friend and in case I don't see ya, good afternoon, good evening and goodnight.
Ik deed zelf werk voor de Nederlandse en Vlaamse markt. Merkte dat ik toch wat anders sprak tegen Belgische klanten. Maar die telefoontjes waren altijd bizar. In Nederland bel je naar een bedrijf en dan krijg je een telefoniste aan de lijn. In Vlaanderen altijd de moeder van de eigenaar of een kindquote:
en hoeveel duurder?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar de betere zaak met Italiaanse handgemaakte broeken kunnen ook jeans op maat voor je maken en die zijn echt 3x beter dan Levi’s of Pallmall
zaterdag gedaan, voelt toch een beetje raar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:22 schreef jerney het volgende:
[..]Zelfs in de skinny jeans (sleutelbos past er wel in maar of het flatteus is, is wat anders
).
Kan je geen afspraak maken in die winkel nu? Zal wel rustiger zijn dan normaal, neem ik aan? En dan gewoon lekker hulpeloos doen en je allemaal broeken laten aanreiken. Zo winkel ik toch graag daarzo.
Oh, skinny jeans wil ik toch nooit. Teveel worteleffect.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:22 schreef jerney het volgende:
[..]Zelfs in de skinny jeans (sleutelbos past er wel in maar of het flatteus is, is wat anders
).
Kan je geen afspraak maken in die winkel nu? Zal wel rustiger zijn dan normaal, neem ik aan? En dan gewoon lekker hulpeloos doen en je allemaal broeken laten aanreiken. Zo winkel ik toch graag daarzo.
minimaal 300 euro per broekquote:
Ja je kan altijd wel betere vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar de betere zaak met Italiaanse handgemaakte broeken kunnen ook jeans op maat voor je maken en die zijn echt 3x beter dan Levi’s of Pallmall
"You will die as an old woman in a warm bed."quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
No one is ever safe, yippie ka ye motherfucker, say hello to my litte friend and in case I don't see ya, good afternoon, good evening and goodnight.
Een kindquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik deed zelf werk voor de Nederlandse en Vlaamse markt. Merkte dat ik toch wat anders sprak tegen Belgische klanten. Maar die telefoontjes waren altijd bizar. In Nederland bel je naar een bedrijf en dan krijg je een telefoniste aan de lijn. In Vlaanderen altijd de moeder van de eigenaar of een kind
Waarom? Is hun jobquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag gedaan, voelt toch een beetje raar.
Ik ga niet 3x zoveel betalen voor een verschil wat ik zelf niet zie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
LEEEEOOOOOOquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"You will die as an old woman in a warm bed."
Altijd je oude lievelingsbroek bewaren als hij helemaal versleten is.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja je kan altijd wel betere vinden
De mooiste die ik ooit had, was van een of andere surferdude winkel maar ik ben vergeten wel merk dat was
Ohh ja, als het niet hoeft niet gaan winkelen neequote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, skinny jeans wil ik toch nooit. Teveel worteleffect.
En zou nu kunnen ja.Maar ik heb op zich nog wel redelijk zittende broeken nu, dus geen haast ook.
Ja, zo amateuristisch daar. Zoals ze ook altijd lichtelijk giftig werden en op de man gingen spelen als je ze belde om een rekening te betalen. In Nederland bleven ze dan veel zakelijker.quote:
Ja stom was dat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd je oude lievelingsbroek bewaren als hij helemaal versleten is.
Ik had ooit zo’n fijne van Replay. Ik droom er soms nog van dat ik die weer vind.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik hou van levis spijkerbroeken al zitten die van tommy ook mooi
Het gaat om de mannen die achter je lopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet 3x zoveel betalen voor een verschil wat ik zelf niet zie.
Kan toch verder nergens heen, dus gebrek aan zakken maakt niet echt uit. Voor serieuze wandelingen neem ik toch ook altijd graag een flesje water mee, dus rugtas, en verder ook alleen maar bestemmingen waar ik een tas mee sleep.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:26 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohh ja, als het niet hoeft niet gaan winkelen nee
Ik moet wel weer, eigenlijk.
Chickan... Good!!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die Indiërs me nogmaals bellen ga ik heel vaak Multipass zeggen
ja heb ook mooie gehad en weggedaan nooit meer zon model gevondenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik had ooit zo’n fijne van Replay. Ik droom er soms nog van dat ik die weer vind.
Nee, ik wil juist dat die me met rust laten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat om de mannen die achter je lopen.
Denk daar ook eens aan.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die Indiërs me nogmaals bellen ga ik heel vaak Multipass zeggen
Ik wissel wel eens van naam met een collega aan de telefoon, keer echt bonje om gehad met de grote baas maar ook nu nog als die me belt dan neem ik op met Jaap of Henkiequote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo amateuristisch daar. Zoals ze ook altijd lichtelijk giftig werden en op de man gingen spelen als je ze belde om een rekening te betalen. In Nederland bleven ze dan veel zakelijker.
Doomsday staat weer op Netflix.quote:
High five.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan toch verder nergens heen, dus gebrek aan zakken maakt niet echt uit. Voor serieuze wandelingen neem ik toch ook altijd graag een flesje water mee, dus rugtas, en verder ook alleen maar bestemmingen waar ik een tas mee sleep.
Jaap van Dissel?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wissel wel eens van naam met een collega aan de telefoon, keer echt bonje om gehad met de grote baas maar ook nu nog als die me belt dan neem ik op met Jaap of Henkie
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Het is national panda day. Niet eens international panda day, maar nee, die drie mormels in Rhenen hebben hun eigen dag.
Ik heb hem nogquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heb ook mooie gehad en weggedaan nooit meer zon model gevonden
Ok doeiquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben echt toe aan een paar maanden wandelen in Schotland
Ik ga mee!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga juist eten van stress.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb hem nog
Maar was toen extreem skinny door stress
Die heb ik gewoon op schijf liggen, veel te ondergewaardeerde filmquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doomsday staat weer op Netflix.Binnenkort weer eens aanslingeren.
Ik ga er misschien ook half jaartje tussenuit volgend jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Niks, meer een LTDVK in combinatie met film-post die het triggerde.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon op schijf liggen, veel te ondergewaardeerde film
(alleen wat heeft dat met The Fifth Element te maken)
12 monkeys ookquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doomsday staat weer op Netflix.Binnenkort weer eens aanslingeren.
Een sabatical?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er misschien ook half jaartje tussenuit volgend jaar.
Zou ik ook willen, maar dat kan ik nu niet betalen. Maar twee maanden overweeg ik wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er misschien ook half jaartje tussenuit volgend jaar.
Ben nu bezig met de serie van Snowpiercer, die is helaas niet zo heel denderend, waar de film wel wat speciaals had.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks, meer een LTDVK in combinatie met film-post die het triggerde.
Ok, ik rij en weet de weg daarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Deels in het buitenland werkenquote:
Ben al blij als ik 2 weken niets kan doen ergens in de zomerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook willen, maar dat kan ik nu niet betalen. Maar twee maanden overweeg ik wel.
Ik vond het eerste seizoen interessanter, maar alsnog aardig vermaak tijdens het eten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben nu bezig met de serie van Snowpiercer, die is helaas niet zo heel denderend, waar de film wel wat speciaals had.
Kreeg je ook wel es de huishoudster aan de lijn?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik deed zelf werk voor de Nederlandse en Vlaamse markt. Merkte dat ik toch wat anders sprak tegen Belgische klanten. Maar die telefoontjes waren altijd bizar. In Nederland bel je naar een bedrijf en dan krijg je een telefoniste aan de lijn. In Vlaanderen altijd de moeder van de eigenaar of een kind
Schotland ben ik nooit geweest maar dat trekt me echt wel.quote:
het over Schotland hebben en dan whiskey schrijvenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schotland ben ik nooit geweest maar dat trekt me echt wel.
Volgens mij echt een mannengebied. Ruige natuur, strong whiskey.
Oh jaaaaa ik wil ook eindelijk wel eens met het propellervliegtuigje naar Eday. Op woensdag.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Barra. Per vliegtuigLanden op het strand.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het is niet echt een serie waar je voor gaat zitten en helemaal ingezogen wordt helaasquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het eerste seizoen interessanter, maar alsnog aardig vermaak tijdens het eten.
Hoezo haal je de hond van Flodder erbijquote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
het over Schotland hebben en dan whiskey schrijven
Midges niet vergeten.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |