Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Túúrlijk niet hè jongens...?!
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!! ![]()
En natuurlijk zijn er ook vrouwen die Jim niet goed vinden maar het is echt opvallend dat de meeste "afzeikerds" van Jim mannen zijn.
quote:ik deel dezelfde mening met jou alleen bij mij staan jamai en hind op de 1e plaats ik kan niet kiezen tussen die 2
Op zondag 26 januari 2003 11:06 schreef Lady_J het volgende:
Ik vind zelf Jamai ook meer uitstraling en talent hebben dan Jim (Jim is wel een goede tweede in mijn lijstje hoor!).
Maar ik vind het zo flauw dat zo'n 15-jarig jochie dan helemaal met de grond gelijk wordt gemaakt door sommige mensen.
quote:Nee, jij bent niet jaloers.
Op zondag 26 januari 2003 11:14 schreef roze-meisje het volgende:
Sorry hoor maar ik vond hem gister echt heel slecht. Zelfs mijn ouders vonden het slecht, of het kan natuurlijk zijn dat we allemaal doof zijn bij ons in huis![]()
Nu zal ik wel weer jaloers zijn ofzo, maar ik vond het echt helemaal niks.![]()
![]()
quote:Dat was mij ook al opgevallen.
Op zondag 26 januari 2003 12:06 schreef Lady_J het volgende:[..]
Het is gewoon zo opvallend dat veel mannen zo opgefokt op Jim reageren.
quote:wat komt gareth naar NL????
Op zondag 26 januari 2003 14:10 schreef Zero_Cool het volgende:
Volgende week: Gareth Gates.
*bijna begin te flippen*
quote:Ik heb die gast live horen zingen... auw!
Volgende week: Gareth Gates. Dan zien we eens echt wat talent is, en niet dat grakende sound van jim.
Mijn favoriet tot nu toe is Hind maar ik vond haar gister dus echt niet zo goed ze had gewoon een misser. En Jim was gisteren weer lekker zuiver en ik ben ervan overtuigd dat als hij echte zanglessen krijgt er met die stem veel meer mogelijk is. Hij is gewoon nu nog veel te jong en mist een stuk techniek. dit is dan ook een beetje mijn kritiek op Idols. Vergelijk ik het bijvoorbeeld met Starmaker daar waren ze echt bezig om de mensen beter te leren zingen. Hier gaat het voor de snelle munten.
quote:hij heeft wel een moooie CD
Op zondag 26 januari 2003 14:26 schreef marky het volgende:Ik heb die gast live horen zingen... auw!
quote:niet, over 2 weken zei Tooske.
Volgende week: Gareth Gates.
quote:Zo geweldig zingt Gareth nou ook weer niet. Ik vind Will Young toch lekkerder beter klinken.
Volgende week: Gareth Gates. Dan zien we eens echt wat talent is, en niet dat grakende sound van jim.
quote:Dat Will Young meer in hetzelfde straatje als jij wandelt heeft daar natuurlijk niets mee te maken
Op zondag 26 januari 2003 21:52 schreef CJ het volgende:
Zo geweldig zingt Gareth nou ook weer niet. Ik vind Will Young toch lekkerder beter klinken.
maar komt Gareth nu naar NL of wat begrijp ik hieruit?
Persoonlijk begint het mij lichtelijk te irriteren. Zoals gisteren met dat Justin Timberlake nummer.
Op zich erg triest dat die jongen niks fout kan doen bij het (vrouwelijk) publiek; als hij opkomt druipen de vaginale sappen al door de zaal heen. Hij kan een nummer uit Sesamstraat gaan zingen en zal nog niet worden weggestemd. Dat is een beetje sneu.
Aan de andere kant is dat ook wel weer precies waar de show om draait; pubermeisjes geld uit de zak kloppen met posters, schriften, bladen, foto's en noem maar op van Jim.
De jury ook erg triest trouwens; die Joël stond ook weer net zo slecht te zingen, vergat zijn tekst en deed een compleet debiel dansje. En dat noemen ze "goed".... Please.
Van mij mag Dewi winnen, die staat er iedere keer net zo relaxed bij, schudt die nummertjes schijnbaar zo uit de mouw.
quote:Maar iedereen weet het, Hind wordt nummer 2 en Jim gaat winnen. Jim is nog lekker jong, daar kan je alle kanten mee op.
Op zondag 26 januari 2003 22:48 schreef matthijst het volgende:
Van mij mag Dewi winnen, die staat er iedere keer net zo relaxed bij, schudt die nummertjes schijnbaar zo uit de mouw.
persoonlijk vind ik het niks, magoed..
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:48 schreef matthijst het volgende:
die Joël stond ook weer net zo slecht te zingen, vergat zijn tekst en deed een compleet debiel dansje.
quote:Ik denk toch dat de uitslag andersom wordt!
Op zondag 26 januari 2003 23:12 schreef BinkeR het volgende:[..]
Maar iedereen weet het, Hind wordt nummer 2 en Jim gaat winnen. Jim is nog lekker jong, daar kan je alle kanten mee op.
persoonlijk vind ik het niks, magoed..
quote:Ik heb daar denk ik wel een goede verklaring voor...
Op zondag 26 januari 2003 10:50 schreef Lady_J het volgende:
Ik had deze tekst ook al in een ander topic gepost maar ik denk dat het hier ook wel van toepassing is:Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Túúrlijk niet hè jongens...?!
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!En natuurlijk zijn er ook vrouwen die Jim niet goed vinden maar het is echt opvallend dat de meeste "afzeikerds" van Jim mannen zijn.
Vrouwen (vooral tienermeisjes dan) letten meer op het uiterlijk van Jim!!
Positief voor Jim!
Mannen letten meer op de kwaliteit van de muziek en de stem van Jim!!
Negatief voor Jim!
In beide gevallen heb je natuurlijk altijd uitzonderingen dus moet je me daar niet op aanvallen!! ![]()
Ik vind dat Jim goed kan zingen... alleen die stem doet me compleet niks!! Saai, laag en gevoelloos!!
beetje jammer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |