abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2003 @ 10:36:40 #26
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8113573
ik snap niet dat die gast al een hele fanclub heeft... wat zien al die meiden in hem?? alleen omdat die op tv is geweest??
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  zondag 26 januari 2003 @ 10:50:36 #27
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8113629
Ik had deze tekst ook al in een ander topic gepost maar ik denk dat het hier ook wel van toepassing is:

Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Túúrlijk niet hè jongens...?!
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!

En natuurlijk zijn er ook vrouwen die Jim niet goed vinden maar het is echt opvallend dat de meeste "afzeikerds" van Jim mannen zijn.

In Vino Veritas
pi_8113656
Ik ben geen man en toch vind ik Jim niet zo goed als Hind, jamai en Dewi. Maar Jim zal wel gaan winnen, omdat zijn fans wel rtl rijk willen maken. Jim heeft wel een lief koppie en een mooie stem, maar er zit niks in verder. Hij staat erbij alsof hij moet optreden, maar het eigenlijk niet wil, en hij heeft geen emotie in een liedje, alles zingt hij in dezelfde octaaf volgens mij. Hij zal wel een cd gaan maken, maar ik denk dat die heel snel gaat vervelen. Hij zingt elk liedje hetzelfde.
Ik vind Jim niet slecht, maar ik snap absoluut niet waarom hij zo overhyped wordt, er zijn een aantal veel betere zangers daar, met een betere stem, groter bereik en meer uitstraling.
Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
  zondag 26 januari 2003 @ 11:06:21 #29
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8113700
Ik vind zelf Jamai ook meer uitstraling en talent hebben dan Jim (Jim is wel een goede tweede in mijn lijstje hoor!).
Maar ik vind het zo flauw dat zo'n 15-jarig jochie dan helemaal met de grond gelijk wordt gemaakt door sommige mensen.
In Vino Veritas
pi_8113706
quote:
Op zondag 26 januari 2003 11:06 schreef Lady_J het volgende:
Ik vind zelf Jamai ook meer uitstraling en talent hebben dan Jim (Jim is wel een goede tweede in mijn lijstje hoor!).
Maar ik vind het zo flauw dat zo'n 15-jarig jochie dan helemaal met de grond gelijk wordt gemaakt door sommige mensen.
ik deel dezelfde mening met jou alleen bij mij staan jamai en hind op de 1e plaats ik kan niet kiezen tussen die 2
pi_8113737
Sorry hoor maar ik vond hem gister echt heel slecht. Zelfs mijn ouders vonden het slecht, of het kan natuurlijk zijn dat we allemaal doof zijn bij ons in huis
Nu zal ik wel weer jaloers zijn ofzo, maar ik vond het echt helemaal niks.
  zondag 26 januari 2003 @ 12:06:09 #32
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8114096
quote:
Op zondag 26 januari 2003 11:14 schreef roze-meisje het volgende:
Sorry hoor maar ik vond hem gister echt heel slecht. Zelfs mijn ouders vonden het slecht, of het kan natuurlijk zijn dat we allemaal doof zijn bij ons in huis
Nu zal ik wel weer jaloers zijn ofzo, maar ik vond het echt helemaal niks.
Nee, jij bent niet jaloers.
Het is gewoon zo opvallend dat veel mannen zo opgefokt op Jim reageren.
In Vino Veritas
pi_8114117
Ik vond hem gister wel weer goed
.
pi_8114282
quote:
Op zondag 26 januari 2003 12:06 schreef Lady_J het volgende:

[..]

Het is gewoon zo opvallend dat veel mannen zo opgefokt op Jim reageren.

Dat was mij ook al opgevallen.
pi_8114584
Jim heeft gisteren zijn misser van vorige week weer helemaal goed gemaakt vond ik
pi_8114610
Hij was zeker niet slecht gister. Het was niet storend met zijn lage stem dat hij een toch best hoog liedje heeft gezongen. En hij was in ieder geval beter dan Joel. Less is more, denk ik dan maar.
pi_8115611
Volgende week: Gareth Gates. Dan zien we eens echt wat talent is, en niet dat grakende sound van jim.
  zondag 26 januari 2003 @ 14:17:03 #38
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8115710
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:10 schreef Zero_Cool het volgende:
Volgende week: Gareth Gates.
wat komt gareth naar NL????

*bijna begin te flippen*

zondag 26 januari 2003 @ 14:26:22 #39
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8115825
quote:
Volgende week: Gareth Gates. Dan zien we eens echt wat talent is, en niet dat grakende sound van jim.
Ik heb die gast live horen zingen... auw!

Mijn favoriet tot nu toe is Hind maar ik vond haar gister dus echt niet zo goed ze had gewoon een misser. En Jim was gisteren weer lekker zuiver en ik ben ervan overtuigd dat als hij echte zanglessen krijgt er met die stem veel meer mogelijk is. Hij is gewoon nu nog veel te jong en mist een stuk techniek. dit is dan ook een beetje mijn kritiek op Idols. Vergelijk ik het bijvoorbeeld met Starmaker daar waren ze echt bezig om de mensen beter te leren zingen. Hier gaat het voor de snelle munten.

pi_8115851
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:26 schreef marky het volgende:

Ik heb die gast live horen zingen... auw!

hij heeft wel een moooie CD
Strawberry Flavour..
pi_8117999
quote:
Volgende week: Gareth Gates.
niet, over 2 weken zei Tooske.
pi_8123043
quote:
Zo geweldig zingt Gareth nou ook weer niet. Ik vind Will Young toch lekkerder beter klinken.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_8123207
quote:
Op zondag 26 januari 2003 21:52 schreef CJ het volgende:
Zo geweldig zingt Gareth nou ook weer niet. Ik vind Will Young toch lekkerder beter klinken.
Dat Will Young meer in hetzelfde straatje als jij wandelt heeft daar natuurlijk niets mee te maken .
  zondag 26 januari 2003 @ 22:32:47 #44
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_8123979
will haalt altijd heel irritant uit bij het zingen
is ook steeds hetzelfde (goh toeval) en wat ie toen op Concert For The Queen heeft geflikt heb ik hem nog steeds niet vergeven

maar komt Gareth nu naar NL of wat begrijp ik hieruit?

zondag 26 januari 2003 @ 22:48:38 #45
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_8124295
Zijn stem klinkt bij ieder nummer hetzelfde. Da's jammer; aangezien niet ieder liedje om hetzelfde stemgeluid vraagt.

Persoonlijk begint het mij lichtelijk te irriteren. Zoals gisteren met dat Justin Timberlake nummer.

Op zich erg triest dat die jongen niks fout kan doen bij het (vrouwelijk) publiek; als hij opkomt druipen de vaginale sappen al door de zaal heen. Hij kan een nummer uit Sesamstraat gaan zingen en zal nog niet worden weggestemd. Dat is een beetje sneu.
Aan de andere kant is dat ook wel weer precies waar de show om draait; pubermeisjes geld uit de zak kloppen met posters, schriften, bladen, foto's en noem maar op van Jim.

De jury ook erg triest trouwens; die Joël stond ook weer net zo slecht te zingen, vergat zijn tekst en deed een compleet debiel dansje. En dat noemen ze "goed".... Please.

Van mij mag Dewi winnen, die staat er iedere keer net zo relaxed bij, schudt die nummertjes schijnbaar zo uit de mouw.

Haters everywhere but I don't really care.
pi_8124832
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:48 schreef matthijst het volgende:
Van mij mag Dewi winnen, die staat er iedere keer net zo relaxed bij, schudt die nummertjes schijnbaar zo uit de mouw.
Maar iedereen weet het, Hind wordt nummer 2 en Jim gaat winnen. Jim is nog lekker jong, daar kan je alle kanten mee op.

persoonlijk vind ik het niks, magoed..

Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
pi_8124968
quote:
Op zondag 26 januari 2003 22:48 schreef matthijst het volgende:
die Joël stond ook weer net zo slecht te zingen, vergat zijn tekst en deed een compleet debiel dansje.
[url=http://www.kabouterrace.com]kabouterrace.com[/url]
  zondag 26 januari 2003 @ 23:19:22 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8124986
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:12 schreef BinkeR het volgende:

[..]

Maar iedereen weet het, Hind wordt nummer 2 en Jim gaat winnen. Jim is nog lekker jong, daar kan je alle kanten mee op.

persoonlijk vind ik het niks, magoed..

Ik denk toch dat de uitslag andersom wordt!
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 26 januari 2003 @ 23:33:56 #49
30961 Knaller
knalt er op los
pi_8125299
quote:
Op zondag 26 januari 2003 10:50 schreef Lady_J het volgende:
Ik had deze tekst ook al in een ander topic gepost maar ik denk dat het hier ook wel van toepassing is:

Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Túúrlijk niet hè jongens...?!
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!

En natuurlijk zijn er ook vrouwen die Jim niet goed vinden maar het is echt opvallend dat de meeste "afzeikerds" van Jim mannen zijn.

Ik heb daar denk ik wel een goede verklaring voor...

Vrouwen (vooral tienermeisjes dan) letten meer op het uiterlijk van Jim!! Positief voor Jim!
Mannen letten meer op de kwaliteit van de muziek en de stem van Jim!! Negatief voor Jim!

In beide gevallen heb je natuurlijk altijd uitzonderingen dus moet je me daar niet op aanvallen!!

Ik vind dat Jim goed kan zingen... alleen die stem doet me compleet niks!! Saai, laag en gevoelloos!!

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_8125501
hij's zoooo'n cutie.. Ik vind het echt heel jammer dat hij niet goed kan zingen. Hijs gewoon lekker.
Hij kan geen hogere of lagere tonen.. is gewoon een monotoon stemmetje... ik snap niet dat de jury zo vol lof over hem blijft spreken..

beetje jammer....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')