Als hij veel moet plassen, dan welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op maandag 15 maart 2021 22:39 schreef freaky40 het volgende:
Goeie tease...wat weeg jij ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Oops, ik had het verkeerd gelezenquote:
Ochtendpolonaise schrijf je aan elkaar, uiteraard heb ik daar wel op gestemdquote:Op maandag 15 maart 2021 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat was NIET mijn keuze hoor, die ochtend polonaise...
Kun je nagaan hoe de rest isquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Azijn in de thee.
Leuk Jill. En jij bent de populairste op FOK!?
En hierbij ook weer gewonnen..quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:08 schreef tompsv18 het volgende:
Wel logisch. Matt gaat nooit winnen namelijk.
Dat zat idd goed in elkaarquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Zit wel goed in elkaar dit. Wist niet dat als er nog een gegadigde was voor het geldbedrag er een spel gespeeld moest worden.
Ja dan heb je je ruiten wel ingegooid voor de rest van het spel.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Zit wel goed in elkaar dit. Wist niet dat als er nog een gegadigde was voor het geldbedrag er een spel gespeeld moest worden.
Het gaat toch om de eer en niet om de potquote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja dan heb je je ruiten wel ingegooid voor de rest van het spel.
Hoezo vind Naomi dit cool? Beseft ze dat de pot straks leeg kan zijn??
hij heeft dan ook geen ondertiteling nodigquote:
Dat was met die codes, (spel start stond op 12,000quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:29 schreef Maartel het volgende:
Wacht maar laatst was er nog een opdracht waar de pot na afloop op 8500 euro stond??
Waar komt die 45000 ineens vandaan?
Oh ik dacht dat t de pot was en vond t al sneaky dat er ineens opdrachten kwamen om de pot leeg te spelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 22:31 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dat was met die codes, (spel start stond op 12,000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |