Veel slechter kan het nietquote:Op maandag 15 maart 2021 21:23 schreef Bluedisplay het volgende:
Mijn pijltjestoets is trouwens gebroken (geen idee hoe)
Ik weet niet welk effect dat heeft bij Haxball
Nee ik heb een ziggo probleem en mijn VBL mede-users helpen hierbij.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:23 schreef KingRoland het volgende:
worden jullie betaald door ziggo ofzo dat jullie steeds lopen te praten over die provider
Geen enkel, want dat speel je nooit meerquote:Op maandag 15 maart 2021 21:23 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat zei je 2 jaar geleden ook al.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:23 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik dacht dat je niet meer wilde spelen? Inconsequent.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:23 schreef Bluedisplay het volgende:
Ojaquote:Op maandag 15 maart 2021 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer wilde spelen? Inconsequent.
Beter dan EPSN?quote:Op maandag 15 maart 2021 21:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben trotse abonnee van de mooiste voetbalzender van Nederland genaamd Ziggo Sport.
waarom nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de één of andere manier zijn ze gestopt met salaris over te maken toen ik er niet meer werkte.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
BarcaDikke KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Geen idee wie de kandidaten zijn. Marsman zal er wel bij zitten, maar verder?quote:
SP natuurlijk.quote:
Hitler.. euh, ik bedoel Baudet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |