Die vraag stelde Seven geloof ik ook op pagina 1. Ik zweer bij silliconen placemats met bakje eraan van ezpz zo uit mijn hoofd qua letters. Ideaal.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:09 schreef tpopml het volgende:
Wat een lekker bekkie SQ!
Hier herkenbaar met eten, Mickey heeft er echt twee weken niets van gesnapt en nu krijgt hij het door. Bruine bonen en courgette wordt zelfs bij gesmakt. Met brood en banaan doen we Rapley(esque...) en dat vindt hij ook wel wat. Wordt steeds enthousiaster als we aan tafel gaan![]()
Verder twee updates gekregen!
1. Hij maakt nu bewust geluid als je je hand vlak voor zn mond doet (en dan zachtjes erop tikken, jeweetwel als een indiaantje) en hoe geconcentreerd hij daar dan naar kan luisteren![]()
2. Meer oog voor afstanden en wordt boos als hij iets wil waar hij niet bij kan![]()
Ik merk ook dat hij graag bij me wil zitten, maar zodra hij dat is wil hij weer op avontuur. Vermoeiend![]()
@:Seven hoe gaat het met de numnum? Heb jij de lepel met het gat erin al geprobeerd? Ik zou niet zo goed weten waarvoor ik die in moet zetten.
Verder ga ik maar even een bordje met een zuignap regelen. Als je iets laat vallen dan maakt dat geluid en dat is natuurlijk FAS CI NE REND![]()
Hebben jullie aanbevelingen?
Valt wel mee hoor, qua lengte is ie exact gemiddeld en qua gewicht zit ie precies op het +1 lijntje van het cbquote:Op zondag 21 maart 2021 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo dat zijn best indrukwekkende stats! Zit ie bovenin in de curve? Ik heb de foto gemist.
De eerste keer dat we het aanboden bleef het ook in zijn mond liggen, maar nu wordt het netjes doorgesliktquote:Op zondag 21 maart 2021 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
Ah wat leuk @:MaJo! Banaan was het allereerste dat we Bubbles aanboden en ze snapte er niets van, denk ook dat dat de reden was waarom het in eerste instantie geen succes was hier. Binnenkort weer proberen.
Dat zijn best prima stats toch? Aapie is nu 7 kilo bij 67cm maar hij is ook 3 weken jonger. Dus lijkt me niet heel abnormaalquote:Op zondag 21 maart 2021 08:20 schreef SQ het volgende:
@:MaJo, hij was nu 7940 bij 66,8![]()
Mijne gaat ook hard, hij zegt nu steeds babababa en hij jat mijn brood
Ziet eruit als een handig systeem! Maar blijft het aan een lepeltje ook niet gewoon plakken? Het bananenhapje bleef in ieder geval ook goed plakken aan het lepeltje.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
De numnum is een doorslaand succes! Maar we zijn nog niet doe aan fase 2, voorlopig in gebruik als soort van ijsstokje dus.
[ afbeelding ]
Ik ook bordje besteld met zuignappen maar nog niet geprobeerd bij gebrek aan kinderstoel.
Ah okquote:Op zondag 21 maart 2021 21:01 schreef SQ het volgende:
Oh nee, zeker geen abnormale stats hoor. Maar wel by far mijn dikste baby
Bij het cb zeiden ze trouwens dat dat advies van beginnen met groenten alweer achterhaald isgewoon lekker van alles proberen dus!
Wat goed dat het bij A-tje zo goed gaat! Aapie snapte echt niks van die eerste hapjes. Nu hij bijna 5 maanden is (over 3 dagen al, whut!) is het kwartje opeens gevallenquote:Op zondag 21 maart 2021 21:08 schreef Donna het volgende:
A-tje heeft vandaag voor het eerst wortel gehad! Hap hap hap alsof ze nooit anders gehad heeft. Geboren vreetzak. Haha!
Ja dat is natuurlijk wel zoquote:Op zondag 21 maart 2021 21:23 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo jawel gaat met gewoon lepeltje ook wel, maar met een lepeltje moet je eigenlijk wel een hefboom dingetje doen om het eten er ook weer af te krijgen. Dat leren kinderen pas veel later. Numnum is recht, stevige steel voor kleine knijphandjes. En ook textuur om te ontdekken.
6 maanden. Ik zie het wel zitten!quote:Op maandag 22 maart 2021 11:07 schreef monsterd. het volgende:
Vanaf welke leeftijd kun je beginnen met gebaren dan? Sorry ik heb mij totaal nog niet ingelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ze besloot te gaan slapen ~ 9u was de peuter hier uiteraard wakker. Die overigens besloot dat vandaag een goede dag was om eens zonder middagdutje te doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:32 schreef QuattroF het volgende:
@:Nanuke lief, thanks. En groot gelijk! Lekker netflixen. Soms is dat echt de beste optie. Eigenlijk best vaak.
@:Sunshine: Ach wat rot dat jullie er ook last van hadden. Maar wat fijn dat het nu al beter lijkt te gaan met een ander ritme! Hier is ons ritme eigenlijk best strak. Alleen zondag dus niet, omdat we op visite waren. Normaal is dat niet zo’n probleem en is Frum heel flexibel, maar nu dus niet.
@:NJ oef dat is vroeg. Lekker een middagslaapje doen met z’n allen dan maar? Waar zijn jullie naartoe op vakantie? Toch een fijne vakantie gewenst. Hopelijk gaat het vannacht beter!
Oef heftig dagje! Lekker naar bed zo allemaal. Hopelijk wordt het een betere nacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:04 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Toen ze besloot te gaan slapen ~ 9u was de peuter hier uiteraard wakker. Die overigens besloot dat vandaag een goede dag was om eens zonder middagdutje te doen.Dus ik denk dat we met een uurtje er gewoon allemaal in bed liggen. Hoop ik.
![]()
Safari Resort Beekse Bergen!
Dierentuin helaas gesloten, maar huisjes en vakantiepark zijn onwijs tof! Je zit aan een vlakte met dieren zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |