Je zou verwachten dat ze beter te begrijpen zijn als ze gaan praten maar dat is dus niet zo?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:47 schreef Lemijn het volgende:
Kinderen zijn best vaak niet te snappen, en dat geldt zéker ook voor baby's. Alleen dacht ik dat het beter zou worden als ze gaan praten, maar dan zeggen ze dingen die inhoudelijk nergens op slaandus tja, hopeloze zaak. Wel sneu voor aapie, die krijsbuien!
@ in bad: ik vond samen gaan makkelijker en ook 'natuurlijker' (ik weet geen beter woord) dan een of ander lastic ding inzetten. Ik nam een soort stoeltje van iemand over maar dat vond hij vreselijk, en ik ook, dus dat werkte ook niet. Zodra ze stevig kunnen zitten kan je ze gewoon op hun billen zetten in een mini laagje water en dan overeind vissen als ze omkukelen.
Wat een prachtige fotoquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:34 schreef Seven. het volgende:
De num num lepel is een enorm succes. Dat had hij echt in 1 graai door. Hier met perenmoes.
[ afbeelding ]
Verder heeft meneer door hoe hij zelf de fles in zijn mond kan stoppen en vasthouden. Nog even wat spierballen kweken en dan kan hij ook een volle fles hoog houden.
Maar waarom houd je je baby niet gewoon vast? Vergeef me mijn aanhoudende vragen maar ik snap gewoon niet waarom je iets drijvends nodig hebt als je zelf handen hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:20 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik heb al zo een stoeltje met zuignapjes aan de onderzijde. Daarmee kan je een bad tot aan zo'n 20 a 30cm vullen. Leuk maar meer alleen leuk voor die kleine als ik zelf niet in bad wil/hoef. Ik wilde juist samen in een vol bad gaan zitten. Teveel water vraagt dan om een drijvend iets waar ie in kan zitten/hangen
Je kan her en der genoeg vinden, maar ga dan toch eerst liever vragen of iemand een bepaald product sterk kan aanbevelen.
Idd.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:44 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Maar waarom houd je je baby niet gewoon vast? Vergeef me mijn aanhoudende vragen maar ik snap gewoon niet waar je iets drijvends nodig hebt als je zelf handen hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:34 schreef Seven. het volgende:
De num num lepel is een enorm succes. Dat had hij echt in 1 graai door. Hier met perenmoes.
[ afbeelding ]
Verder heeft meneer door hoe hij zelf de fles in zijn mond kan stoppen en vasthouden. Nog even wat spierballen kweken en dan kan hij ook een volle fles hoog houden.
Ik was inderdaad ook van plan om op die manier een keer met aapie in bad te gaanquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Idd.Alhoewel ik zo’n drijfband ook wel snap. Had er een besteld op Ali, maar die kwam lek aan helaas.
Ik zit in bad met m’n knieën opgetrokken. Zielie ligt dan op mijn bovenbenen. Of ik hou haar rechtop vast, of juist in de “borst crawl”-houding. Of ik lig onderuit gezakt en zij ligt op mijn borst. Mogelijkheden genoeg.
Ik snap niet goed waarom je een keukenmachine daarvoor nodig hebt, gewoon wat fruit/groente koken en prakken toch? Desnoods met de staafmixer maar een hele machine lijkt me wat overdrevenquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ook meteen een keukenmachine besteld voor het bereiden van hapjes?
Ik moet bij bijna elke foto ook 'let niet op de zooi' erbij zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2021 07:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:majo Het was een grapje, omdat je de doos op de achtergrond ziet. Is trouwens idd een mixer, zie ik nu.
Ah op die manierquote:Op woensdag 17 maart 2021 07:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:majo Het was een grapje, omdat je de doos op de achtergrond ziet. Is trouwens idd een mixer, zie ik nu.
Net als mijn disclaimer dat je niet op mijn huisoutfit moet lettenquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik moet bij bijna elke foto ook 'let niet op de zooi' erbij zeggen. Die mixer is een speeltje van m'n man.
Ah sneuquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:10 schreef NicolasJoy het volgende:
Mevrouw wilde vandaag niet drinken.. Heeft nu één enorm rode wang. Ben benieuwd.
O nee, wacht. De fles zat gewoon verstopt.Hoop niet dat dat op de opvang ook de reden was...
Je bedoelt anders dan bij de eerste keer naar bed brengen in de nacht? Ik heb eerlijk gezegd geen ‘ritueel’ in de nacht. Dan zijn het dus pogingen om haar door te laten slapen, want heb nu al een aantal nachten geen voeding meer gegeven en daar lijkt ze het prima op te doen. Alleen het doorslapen wil vanaf 2/3 uur niet meer in eigen bed.quote:Op donderdag 18 maart 2021 01:01 schreef Seven. het volgende:
@:Nolita hier helpt het wel een beetje om voor de nacht een ander slaapritueeltje in te zetten. Vannacht heeft Colin niet in ons bed geslapen. En ik hoefde hem niet in slaap te wiegen.
![]()
Wel alsnog elke 2-3 uur wakker
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef Nolita het volgende:
NJ, de fles verstopt. Oei, is ze niet enorm ontevreden geweest vandaag zo zonder drinken?
Ze was volgens de opvang niet zichzelf, nou, ik weet dan wel waarom..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |