Lekker maat. Geniet van je vakantie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:15 schreef Caland het volgende:
Zojuist 4 daagjes Ibiza geboekt half september.
Hopelijk mag ik dan wel reizen. CORRED.
Valt wel mee toch, het wordt kutweerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb lekker vrij vandaag. Dit wordt een prachtige dag.
De zon schijnt hier. Ik ga zo even een rondje hardlopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, het wordt kutweer
Al heb je er weinig last van als je alsnog de hele dag op FOK zit
Bedankt. Maar het is eerder een lang weekendquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker maat. Geniet van je vakantie.
Gaat goedkomen makkerquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:15 schreef Caland het volgende:
Zojuist 4 daagjes Ibiza geboekt half september.
Hopelijk mag ik dan wel reizen. CORRED.
Mooi, jouw verwachtingen komen vaak uit namelijkquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat goedkomen makker
Ik heb zelfs goede hoop dat ik in september weer een festivalletje kan doen.
Nope, ze gaan doen wat mijn ouders ook altijd deden. De hoop levend houden zodat je braaf de regels volgt en dan keihard die hoop de kop indrukken als het uiteindelijk zo ver is.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat goedkomen makker
Ik heb zelfs goede hoop dat ik in september weer een festivalletje kan doen.
Selecteer de tekst die je wil linken en klik dan op het link icoontje in de balk en plak de gewenste link erin.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe maak ik ook alweer een klikkende link met bijpassende naam?
Dat er zeg maar 'speelschema' staat en dat hij dan linkt naar een website. #dtv #digibeet
Dat was het ja, dank!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Selecteer de tekst die je wil linken en klik dan op het link icoontje in de balk en plak de gewenste link erin.
Zoals dit.
[Url = link ] tekst [ / url ]quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe maak ik ook alweer een klikkende link met bijpassende naam?
Dat er zeg maar 'speelschema' staat en dat hij dan linkt naar een website. #dtv #digibeet
Of de icoontjes hun werk laten doen als je digibeet bentquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Selecteer de tekst die je wil linken en klik dan op het link icoontje in de balk en plak de gewenste link erin.
Zoals dit.
Hehe, mijn iniitële keuze was dikketieten.nl maar ik weet niet of dat nog bestaat.quote:
Ben er ook bang voor, maar dan zijn er vast andere landen waar er wel festivals zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ze gaan doen wat mijn ouders ook altijd deden. De hoop levend houden zodat je braaf de regels volgt en dan keihard die hoop de kop indrukken als het uiteindelijk zo ver is.
Welke verwachting kwam dan niet uit?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, jouw verwachtingen komen vaak uit namelijk
dat je moet m'n zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2021 11:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Thierry thierry thierry, waarom altijd die overacting?
Ik wist, als ik iets als dit schrijf, dan is René de eerste die reageert.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die dat soort zooi drinken kan ik echt niet serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |