Elke keer als ik jou kritiek zie uiten op de "onzinnige" posts of topics van anderen moet ik weer denken aan het feit dat je zei dat Feyenoord nog wel voor de titel kon gaan na Ajax - Feyenoord.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben voor @:tong80 het recht ontnemen om topics aan te maken
wat een rare zin is ditquote:Op maandag 15 maart 2021 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werk dan wel heropvoedkampen voor zelfgekozen beroepswerkloze.
quote:Op maandag 15 maart 2021 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou kritiek zie uiten op de "onzinnige" posts of topics van anderen moet ik weer denken aan het feit dat je zei dat Feyenoord nog wel voor de titel kon gaan na Ajax - Feyenoord.
Fijn dat je zo vaak aan mij denktquote:Op maandag 15 maart 2021 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou kritiek zie uiten op de "onzinnige" posts of topics van anderen moet ik weer denken aan het feit dat je zei dat Feyenoord nog wel voor de titel kon gaan na Ajax - Feyenoord.
Hij woont dan ook al een tijdje in het aparte gedeelte van Gelderland.quote:
Hartelijk dank beste manquote:Op maandag 15 maart 2021 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We hebben user Littlerabbit maar geaccepteerd hoe hij is.
Bijzonder pijnlijke, maar terechte constatering.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat werd een maand terug nog door velen gepost in de Ajax reeksquote:Op maandag 15 maart 2021 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Over onzinnige topics gesproken, wie maakte ook alweer dat topic aan dat Erik ten Hag zsm ontslagen moest worden in 18/19?
VBL / Op verzoek.....Cruijffie, alweer 5 jaar geleden.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben voor @:tong80 het recht ontnemen om topics aan te maken
Wie is die Socios en waarom lijkt hij je te stalken?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Op verzoek.....Cruijffie, alweer 5 jaar geleden.
M'n secretaris.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie is die Socios en waarom lijkt hij je te stalken?
Geen idee. Dan lig ik al een uur in bed.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Logt hij om 21:30 dan ook altijd uit?
Dat riedeltje kun je zo invullen.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond Gijp bij Crime Desk. @:zipportal
Mjah vind het vooral een pot-ketel momentje. Dat ik met zes punten achterstand vind dat Feyenoord nog wel voor de titel moet gaan vond ik overigens geen domme constatering als je in een onderling duel niet minder blijkt te zijn. Helaas mislukte dat nogalquote:
Voor gaan moet je er altijd maar je dacht toch niet echt dat Feyenoord ook maar enige kans had?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah vind het vooral een pot-ketel momentje. Dat ik met zes punten achterstand vind dat Feyenoord nog wel voor de titel moet gaan vond ik overigens geen domme constatering als je in een onderling duel niet minder blijkt te zijn. Helaas mislukte dat nogal
En Cambuur?quote:Op maandag 15 maart 2021 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax geef ik inmiddels toch een 80% kans op het kampioenschap.
Zelfs onderin is het niet echt leuk meer. Dit seizoen kan niemand meer oplepelen over 5 jaar.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax geef ik inmiddels toch een 80% kans op het kampioenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |