Vloet zou nog best een leuke speler kunnen zijn overigens.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:26 schreef fetX het volgende:
Vd Streek, Vloet, Clasie, BMI. Wat lees ik hier allemaal
SLOT OUTquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM heeft Slot BMI, Clasie en Sander van der Streek op het lijstje staan/benaderd
Frank van Geel
Als die mongool komt zeg ik mijn seizoenskaart op.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vloet zou nog best een leuke speler kunnen zijn overigens.
Zou me niets verbazen als die de Wit gehaald gaat worden. Las laatst al een interview met hem dat hij daar niet tevreden is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:17 schreef Duveldrinker het volgende:
Vd Streek is wel een type waar Slot geil van is. Net als die de Wit.
Iemand met premium die het artikel kan delen (mag niet hier, maar in PM ofzo)?quote:Bij Feyenoord staat er achter de schermen een hoop te gebeuren. De Rotterdammers staan volgens De Telegraaf voor een revolutie aankomende zomer. Niet alleen gaat Arne Slot de speelstijl van Feyenoord volledig omgooien ook lopen er nog altijd gesprekken met investeerders.
''Op de achtergrond werkt Feyenoord in alle stilte nog aan de komst van zeer vermogende investeerders. Die besprekingen verlopen allesbehalve stroef'', zo schrijft De Telegraaf. ''Er hebben serieuze ontmoetingen plaats in binnen- en buitenland met grote partijen en daar kan zomaar een kapitaalinjectie van meer dan 130 miljoen euro uit voortvloeien.''
Slot sprak al met een aantal spelers en houdt rekening met twee scenario's. ''Honderd procent zekerheid heeft de nieuwe coach nog niet, maar het is heel logisch dat hij op dit moment op twee borden schaakt. Op het ene bord speelt hij met zwart (behoudend, zuinig met geld), op het andere bord speelt hij met wit (aanvallend en kijkend naar duurdere spelers op de transfermarkt).''
Aanvallend voetbal
Slot heeft een andere denkwijze dan Dick Advocaat. ''Hij wil dat zijn elftal tegenstanders bij de keel grijpt, geen kans geeft om op adem te komen en de bal al verovert op de helft van de tegenpartij. Slot hanteert een systeem met een echte 'nummer 10' en twee middenvelders.''
quote:Volgens het Spaanse Sport is Sevilla nog altijd serieus geïnteresseerd in Orkun Kökcü. Technisch directeur Monchi wil er alles aan doen om de middenvelder naar Spanje halen. Een transfersom van 20 miljoen euro zou voldoende moeten zijn voor de international van Turkije, maar Monchi hoopt dat bedrag omlaag te kunnen krijgen. Sevilla wil echter ver gaan voor de komst van Kökcü.
Ik zou Kökcü volgend seizoen graag nog bij ons zien, maar ¤20 miljoen moet je nu natuurlijk gewoon doen.quote:
Ik blijf dit wel lastig vinden, want zoals hij de laatste potjes speelt zou ik 'm echt niet willen zien vertrekken. Maar ik snap ook dat het makkelijk cashen is gezien de situatie van dit moment.quote:
Altijd doen.. die gozer is namelijk behoorlijk overschat. Het wordt ook tijd dat we leren van fouten uit het verleden.. De Guzman.. Jorgensen etc. Spelers moet je verpatsen op het juiste moment en er niet krampachtig aan vasthoudenquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou Kökcü volgend seizoen graag nog bij ons zien, maar ¤20 miljoen moet je nu natuurlijk gewoon doen.
Oké Zuur2011quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Altijd doen.. die gozer is namelijk behoorlijk overschat. Het wordt ook tijd dat we leren van fouten uit het verleden.. De Guzman.. Jorgensen etc. Spelers moet je verpatsen op het juiste moment en er niet krampachtig aan vasthouden
Als die Amerikaantjes komen gewoon afslaan natuurlijk. Geld als waterquote:
Neuh.. je ziet vaak dat spelers uit de eigen opleiding door een roze bril worden bekeken, en uiteindelijk blijkt het met de buitenaardse kwaliteiten in 9 van de 10 gevallen best wel tegen te vallen. Van wat ik van Kokcu heb gezien denk ik.. is hij onmisbaar? Nee. Heeft hij een onuitwisbare indruk achtergelaten? Nee. Heeft hij potentie? Misschien. Kan je er een aardig bedrag voor krijgen? Ja. Oke, verkopen dan maar. Een club als Feyenoord moet daar ook op anticiperen, andere topclubs houden toch ook niet krampachtig vast aan hun selectie?quote:
Weinig mis mee onze club kan wel wat mensen met een winnaarsmentaliteit gebruiken.quote:
Over mijn lijk mentaliteit! Passie en strijd!quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Weinig mis mee onze club kan wel wat mensen met een winnaarsmentaliteit gebruiken.
Ja dat gaat wel goed komen in een weekje.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Weinig mis mee onze club kan wel wat mensen met een winnaarsmentaliteit gebruiken.
Nee die gelatenheid is fijnquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Over mijn lijk mentaliteit! Passie en strijd!
En toen het goed ging was het nog zo mooi dat Dickie als een bezetene langs de kant stond te schreeuwen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee die gelatenheid is fijn
Zo'n Advocaat die een beetje dom staat te lachen nadat je het net hebt laten liggen in Eindhoven.
Wel kampioen geworden dat jaar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En toen het goed ging was het nog zo mooi dat Dickie als een bezetene langs de kant stond te schreeuwen.
Gaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |