Slot is niet bang om een jonge speler de voorkeur te geven als die het beter doet. Dus je hebt ook gewoon kans dat Hendriks en Wehrmann spelen en BMI en Clasie op de bank komen als ze gehaald worden. Maar is ervaren selectievulling dan echt zo belangrijk?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:24 schreef fetX het volgende:
We gaan dus gewoon op dezelfde voet verder![]()
Hoe ziet een weldenkend mens versterkingen in deze spelers?
Ligt er ook een beetje aan wie er vertrekken. Kan me voorstellen dat ie Diemers en Fer laat gaan bijvoorbeeld. Niet dat je dan Clasie moet halen, maar ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is niet bang om een jonge speler de voorkeur te geven als die het beter doet. Dus je hebt ook gewoon kans dat Hendriks en Wehrmann spelen en BMI en Clasie op de bank komen als ze gehaald worden. Maar is ervaren selectievulling dan echt zo belangrijk?
Hoop toch gewoon dat het niet waar is
Zullen een aardige duit aan salaris kosten dus die haal je toch niet als opvulling. Zeker gezien de penibele financiële situatie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is niet bang om een jonge speler de voorkeur te geven als die het beter doet. Dus je hebt ook gewoon kans dat Hendriks en Wehrmann spelen en BMI en Clasie op de bank komen als ze gehaald worden. Maar is ervaren selectievulling dan echt zo belangrijk?
Hoop toch gewoon dat het niet waar is
Nee klopt wel. Heb het gevoel dat je beter VdStreek, Clasie en Indi kunt hebben dan respectievelijk Diemers, Fer en Botteghin (twijfel over Fer/Clasie maar goed) maar echt veel vooruit ga je er ook niet mee.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wie er vertrekken. Kan me voorstellen dat ie Diemers en Fer laat gaan bijvoorbeeld. Niet dat je dan Clasie moet halen, maar ja.
Indi is een LCV dus dat zie ik niet direct als vervanger van Botteghin. Maar ja, Hendriks is ook LCV.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee klopt wel. Heb het gevoel dat je beter VdStreek, Clasie en Indi kunt hebben dan respectievelijk Diemers, Fer en Botteghin (twijfel over Fer/Clasie maar goed) maar echt veel vooruit ga je er ook niet mee.
Wtf?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM heeft Slot BMI, Clasie en Sander van der Streek op het lijstje staan/benaderd
Frank van Geel
Ik ben alleen overtuigd dat je meer hebt aan Indi dan Botteghin, maar waar komt die positiviteit over VdStreek vandaan?quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee klopt wel. Heb het gevoel dat je beter VdStreek, Clasie en Indi kunt hebben dan respectievelijk Diemers, Fer en Botteghin (twijfel over Fer/Clasie maar goed) maar echt veel vooruit ga je er ook niet mee.
Vooral een heel ander type.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VdStreek lijkt mij niks maar is wel beter dan Diemers.
Dat is echt nog nooit een betrouwbare centrale verdediger geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:49 schreef Rocket Ride het volgende:
BMI vind ik nog niet zo gek. Betrouwbare centrale verdediger.
Drie matige eredivisie spelers van het niveau diemers en linssen dat gaat echt werkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:22 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt gelukkig nog wel als een vaag gerucht
Mag het hopenquote:
BMI is best een slordige verdediger hoor, kan je zeker een buil aan vallen. Ik heb Indi bij ons ook nooit heel goed gevonden, in tegenstelling tot de Vrij. Het zou geen heel gekke aanwinst zijn maar ook niet een heel goedequote:Op woensdag 17 maart 2021 14:49 schreef Rocket Ride het volgende:
BMI vind ik nog niet zo gek. Betrouwbare centrale verdediger. Kun je je geen buil aan vallen. V.d. Streek ken ik niet en kan ik dus niet beoordelen.
Clasie zou heel raar zijn. Kwam bij ons de vorige keer toen hij gehuurd werd van Brugge al tekort en is ook bij AZ een bankzitter. Wel bijzonder trouwens wat een vrije val hij heeft gemaakt, was voor zijn vertrek naar Engeland echt hele goede speler.
Dat valt toch wel meequote:Op woensdag 17 maart 2021 14:49 schreef Rocket Ride het volgende:
BMI vind ik nog niet zo gek. Betrouwbare centrale verdediger.
Nee dat lijkt mij niet, gewoon een aardige speler voor Utrecht die daar de afgelopen seizoenen lang niet altijd zeker was van zijn plaats. Heeft ook wel een tijdje spits gestaan trouwens dus je moet die goals en assists niet puur als middenvelder beoordelen. Maar een redelijke speler van Utrecht van 27 met een contract tot 2023 zou ik persoonlijk niet echt op mikken. Het is overigens wel iemand die wat meer diepgang heeft dan die andere 3.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mag het hopen
Geen idee of vdStreek iets voor ons is, ik kijk daar echt te weinig Utrecht voor. Zijn statistieken zijn prima, maar vraag mij zeker af of het de 2 a 3 miljoen waard gaat zijn die hij wss wel moet kosten. Zeker omdat we met Kökcü, Antonucci en Teixeira al best veel opties op zijn positie hebben.
Dank voor de ophelderingquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij niet, gewoon een aardige speler voor Utrecht die daar de afgelopen seizoen lang niet altijd zeker was van zijn plaats. Heeft ook wel een tijdje spits gestaan trouwens dus je moet die goals en assists niet puur als middenvelder beoordelen. Maar een redelijke speler van Utrecht van 27 met een contract tot 2023 zou ik persoonlijk niet echt op mikken. Het is overigens wel iemand die wat meer diepgang heeft dan die andere 3.
Zou je het een type Dani de Wit kunnen noemen? Want dan snap ik de interesse van Slot wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat lijkt mij niet, gewoon een aardige speler voor Utrecht die daar de afgelopen seizoenen lang niet altijd zeker was van zijn plaats. Heeft ook wel een tijdje spits gestaan trouwens dus je moet die goals en assists niet puur als middenvelder beoordelen. Maar een redelijke speler van Utrecht van 27 met een contract tot 2023 zou ik persoonlijk niet echt op mikken. Het is overigens wel iemand die wat meer diepgang heeft dan die andere 3.
Denk dat je hem daar wel aardig mee kunt vergelijken ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou je het een type Dani de Wit kunnen noemen? Want dan snap ik de interesse van Slot wel.
Al zou ik dan eerder voor Rai Vloet gaan
Vloet zou nog best een leuke speler kunnen zijn overigens.quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:26 schreef fetX het volgende:
Vd Streek, Vloet, Clasie, BMI. Wat lees ik hier allemaal
SLOT OUTquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Caland het volgende:
Volgens FeyenoordTM heeft Slot BMI, Clasie en Sander van der Streek op het lijstje staan/benaderd
Frank van Geel
Als die mongool komt zeg ik mijn seizoenskaart op.quote:Op woensdag 17 maart 2021 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vloet zou nog best een leuke speler kunnen zijn overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |