SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
hij maakte het superspannendquote:Op maandag 15 maart 2021 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit
Ik ben ook een keer naar een avond van de vrijmetselaars geweest. En ze praten juist wel. Dat is de hele bedoeling van die club: discussies voeren over maatschappelijke onderwerpen en van elkaar leren
Dat klinkt dan weer wel als een goede deal.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
En dat de inzittende van mh-17 geld hadden gekregen en de rest van hun leven zouden doorbrengen op een tropisch eiland in het geheim
Uitgenodigd door een vrijmetselaarquote:Op maandag 15 maart 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij maakte het superspannend![]()
Hoe ben je daar terecht gekomen dan?
Nodig ons ff uit danquote:Op maandag 15 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitgenodigd door een vrijmetselaarDie vond dat ik wel bij de club zou passen.
En wat vond jij er van?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haha mag Maan ook dan?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen in Tubantia: Ook Los had affaire met Marco Borsato!
Ben jij zo'n elitaire omhooggevallen kakker dan?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijken me een beetje oude stoffige lui die teveel tijd hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet zo hoor.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n elitaire omhooggevallen kakker dan?
Ik vond het sfeertje wel leuk. Maar ik was toen 28 en die hele club liep tegen de zeventig. Daar had ik niet zo'n trek inquote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n elitaire omhooggevallen kakker dan?
Moet je dan niet in CUL zijn?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
*Kuch
Mag ik een vraag stellen over keuken werkapparaten of heeft dat geen zin hier?
Daar hebben we een slangenCUiL voorquote:Op maandag 15 maart 2021 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
*Kuch
Mag ik een vraag stellen over keuken werkapparaten of heeft dat geen zin hier?
Maar hebben ze het over de realiteit of complotten?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan ben je in de war met de Rotary.
Vrijmetselaars worden uitgezocht op hun brede kijk op de wereld, niet om hun status.
Gewoon over de realiteitquote:Op maandag 15 maart 2021 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hebben ze het over de realiteit of complotten?
quote:Op maandag 15 maart 2021 16:27 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb aan 1 dag vrij echt niet genoeg. nu moet ik 3 lange dagen achter elkaar
zondag. Ze heeft het nu elke keer 1 dag vrij gepland.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat lijkt me zwaar. Wanneer krijg je weer eens twee dagen weekend?
Je had bij bal moeten bestellen joh.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
My God, nieuwe meubels naar binnen gesjouwd, lijkt wel een fucking Ikea showroom hier ineens
Wat verwacht je dan van zo'n ballentent?quote:
Die maken ze toch zeker wel beter daar?quote:Op maandag 15 maart 2021 17:10 schreef bitterbal het volgende:
Kijk een aflevering over een dierenkliniek in Australië
al die zieke beestjes
Weet ik nog niet. Nu een verlamde teckel en het meisje, denk jaar of 5 is zo verdrietigquote:Op maandag 15 maart 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die maken ze toch zeker wel beter daar?
Dat mag toch niet?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zondag. Ze heeft het nu elke keer 1 dag vrij gepland.
Wat?quote:Op maandag 15 maart 2021 17:12 schreef bitterbal het volgende:
Oh een een kraai waar iemand een grote sate prikker in heeft gestoken
De fuck, ik heb wel eens klappen opgelopen omdat twee grote jongens met een duif aan het voetballen waren, zo'n tortelduif, kreeg aardig wat harde klappen en schoppen van die teringleiers maar ik had hem wel, een oogje kapot en een vleugel gebroken, is toch mooi opgeknapt na een paar maanden dat beestje.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja iemand had zon sateprikker, grote in een vogel gestoken
ja begrijp je niet he dat mensen zo met beestjes gaan omgaanquote:Op maandag 15 maart 2021 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De fuck, ik heb wel eens klappen opgelopen omdat twee grote jongens met een duif aan het voetballen waren, zo'n tortelduif, kreeg aardig wat harde klappen en schoppen van die teringleiers maar ik had hem wel, een oogje kapot en een vleugel gebroken, is toch mooi opgeknapt na een paar maanden dat beestje.
https://www.coolblue.nl/p(...)90xewh-6-9l-wit.htmlquote:Op maandag 15 maart 2021 17:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ik zoek er een die ook deeg kneedt.
Onbegrijpelijk ja.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp je niet he dat mensen zo met beestjes gaan omgaan
Mijn pleegdochter was helemaal beestjesgek dus die werd als vanzelfsprekend dierenartsassistente, die kwam iedere avond huilend thuis want die kon echt niet tegen dierenleed, dat was ook wel een dingetje.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu een hondje onder narcose die 2 melktandjes niet zelf kwijt wilt raken
Ja dat je zon beestje moet laten inslapenquote:Op maandag 15 maart 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn pleegdochter was helemaal beestjesgek dus die werd als vanzelfsprekend dierenartsassistente, die kwam iedere avond huilend thuis want die kon echt niet tegen dierenleed, dat was ook wel een dingetje.
Heb ik zelf ook al een paar keer laten doen met mijn beestje op schoot, zijn toch de momentjes van 't leven die flinke impact maken.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat je zon beestje moet laten inslapen
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
sssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 15 maart 2021 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Morgen een jaar thuis en ik was ooit best wel outgoing en springerigquote:Op maandag 15 maart 2021 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is de 40 ook in zicht. Hoe ik vorige jaar door Corona niet mee wil laten tellen.
quote:Op maandag 15 maart 2021 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
balieserpent is ook wel leuk woord eigenlijk...
Dat is nu voorbij Uistralingquote:Op maandag 15 maart 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen een jaar thuis en ik was ooit best wel outgoing en springerig
Tijger in gevangenschap.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen een jaar thuis en ik was ooit best wel outgoing en springerig
quote:Op maandag 15 maart 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook al een paar keer laten doen met mijn beestje op schoot, zijn toch de momentjes van 't leven die flinke impact maken.
Je hebt een vriendinquote:Op maandag 15 maart 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt wel weer, ik ben nog niet helemaal doods en dood
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Hond van mijn ouders kreeg bij mij thuis een hersenbloeding. Verschrikkelijk om te zien
Zo kom je ook aan je stappenquote:Op maandag 15 maart 2021 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*loopt steeds dezelfde tien meter voor het hek heen en weer.
Ik moet toch kunnen dansen en fladderen anders ben ik ook maar die accountant uit Almere met een Audi A3 en een labrador en een vrouw met gele nagellak.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin![]()
Daar kun je je energie nu kwijt.
De 40 is bij mij ook in zicht.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is de 40 ook in zicht. Hoe ik vorige jaar door Corona niet mee wil laten tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent snel weer in het wild te bewonderen.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*loopt steeds dezelfde tien meter voor het hek heen en weer.
Noem je nu Buda een oude manquote:
Lekkerquote:Op maandag 15 maart 2021 18:08 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond franse frietjes met mad sauce @:Budapestenaar
quote:Op maandag 15 maart 2021 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker
Vraag Gergi even of hij je frietjes door het raam kan aangeven, voor het juiste effect
quote:
Okė, hier gaan we: Wilt u een kredietje? Nu één keer samen en daarna alleen.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Nu is het kut dat ik iets niet kan en dat ze mij daarom niet alleen wil laten staan
dus ik zeg leer het mij dan?
ja ze hebben mij al die tijd de telefoon in de handen gedrukt en nu klagen dat ik iets niet kanquote:Op maandag 15 maart 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okė, hier gaan we: Wilt u een kredietje? Nu één keer samen en daarna alleen.
Betaal 2000 voor deze bank van 500 euroquote:Op maandag 15 maart 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okė, hier gaan we: Wilt u een kredietje? Nu één keer samen en daarna alleen.
Da’s waar. Misschien heb ik wel de genen van mijn oma.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oud ben je pas op je 80e tegenwoordig, dus je hebt nog even
Kunnen ze je morgen leren, toch?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hebben mij al die tijd de telefoon in de handen gedrukt en nu klagen dat ik iets niet kan
Mijn genen zijn niet zo best, ben al blij als ik de 70 haal.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s waar. Misschien heb ik wel de genen van mijn oma.
Ik las balliehoofd.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Collega zeurt in de app dat ze vandaag alleen staat., zegt baliehoofd oh ja pas ik volgende week wel aan, kom ik samen met jou. Sta ik die dag alleenZe wilde ook al weekend veranderen
Heb je al borsten?quote:Op maandag 15 maart 2021 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s waar. Misschien heb ik wel de genen van mijn oma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |