SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De finish wordt elke dag verwacht tussen 16:00 en 16:30.
Er zullen een behoorlijk aantal klassement renners starten hier: Tadej Pogačar, Geraint Thomas, Egan Bernal, Nairo Quintana, João Almeida, Sergio Higuita, Simon Yates, Mikel Landa, Ilnur Zakarin, Dan Martin, Romain Bardet, Vincenzo Nibali, Marc Soler.
Andere interessante renners: Wout van Aert, Mathieu van der Poel, Julian Alaphilippe, Filippo Ganna, Pavel Sivakov, Michal Kwiatkowski, Caleb Ewan, Fernando Gaviria, Elia Viviani, Tim Merlier, Davide Ballerini , Andrea Pasqualon, Davide Cimolai, Alex Aranburu, Sonny Colbrelli, Greg van Avermaet, Iván García Cortina, Peter Sagan
Gehele startlijst
De tv uitzending begint elke dag rond 13:30 op Eurosport en GCN. Sporza heeft hier geen rechten voor.
Oliveira is dan ook niet zo intelligent. Al leek dit eerder omgekocht ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Movistar wil ook geen podiumplek als je zo koerst
Zo leek het inderdaad ja, dit sloeg echt he-le-maal nergens op.quote:Op maandag 15 maart 2021 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oliveira is dan ook niet zo intelligent. Al leek dit eerder omgekocht ofzo.
Pogacar de enige die nooit wereldkampioen is geworden!quote:Op maandag 15 maart 2021 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Aert, Alaphilippe, Van der Poel, Pogacar, Van der Poel, Wurtz Schmidt.
Uh, oke.
Ten Dam en Ted King als LEGENDS, jeetje.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar Nelson staat er niet tussen
https://www.corso.pro/
Jeetje, wat is er met Rick Zabel gebeurd?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds Cyclingmaster nachtmerries hier van. Een zwarte merrie.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:21 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Jeetje, wat is er met Rick Zabel gebeurd?
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat hij meedeed.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook vrij tragikomisch.
quote:Op maandag 15 maart 2021 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Brad wordt met 3 lengtes geklopt maar slaat zijn stuur doormidden. Onvermakelijk gedrag.
(lol)quote:"Zo'n kans zal ik niet snel meer krijgen om een rit te winnen in de WorldTour", foeterde Brent Van Moer (23).
"Ik voelde me de beste voorin en ik wist dat ik in het wiel van Mads Würtz Schmidt moest zitten, maar Jan Bakelants duwde me nog weg in de laatste chicane en daar verloor ik de koers. Ik kwam nog met veel snelheid, maar het was net niet. Ik zal niet goed slapen."
Van Moer gaf aan dat hij nog ervaring mist. "In de volgwagen gaf Marc Sergeant me veel vertrouwen. Hij zei dat ik moest aangaan op 750 meter en vol de chicane moest nemen, maar het wegdek lag er slecht en ik durfde niet."
"Ik voelde me nog fris en het waren niet de snelste medevluchters. Ik vertrouwde op mijn sprint, maar het was net niet. Zonde."
quote:Op maandag 15 maart 2021 16:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook lullig. Alleen Rui en Ivo niet?quote:
Als Ganna z'n ritje van vorig jaar kan herhalen, komt daar vast niemand in de buurt. Voor Pogacar is het sowieso te vlak, lijkt me, al ging hij in vorig jaar in de Tour ook wel hard op de vlakke(re) stukken.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:22 schreef Momo het volgende:
Morgen 99% Ganna of kan Wout of Pogacar daar nog wat uithalen?
Welke leuke rubrieken krijgen we dit jaar?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds Cyclingmaster nachtmerries hier van. Een zwarte merrie.
Hou op.quote:Op maandag 15 maart 2021 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke leuke rubrieken krijgen we dit jaar?
Quickstep dat in een ronde start met Hodge/Ballerini/Cavendish? Alpecin in de Tour? Sagan/Akkermans in de Tour? Israël in elke grote ronde?
Wantysprints in elke grote rondequote:Op maandag 15 maart 2021 19:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welke leuke rubrieken krijgen we dit jaar?
Quickstep dat in een ronde start met Hodge/Ballerini/Cavendish? Alpecin in de Tour? Sagan/Akkermans in de Tour? Israël in elke grote ronde?
Wanneer gaan we live?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:21 schreef Mykonos het volgende:
Affini vs. Tratnik is de tweestrijd voor de vroege hotseat.
Volgens mij over een paar minuten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |