Ik kan me niet voorstellen dat heel nederland racistisch is. Overal is het meerendeel mensen die zich uitlaten tegen racisme. Dus als die jongen ergens geen baan krijgt. Dan moet ie het elders proberen. Niet heel Nederland is racistisch.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:19 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik denk dit een vrij complexe discussie op zich is. Dit kan en mag allemaal vooral niet door de nu populaire en steeds dominanter wordende ideologie van inclusie.
Hier kunnen we aardig over uitweiden. Maar ik ga nu weer even andere dingen doen. Fijne avond.
Nee. Dat was er niet slechts 1. En dat is het punt niet eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:26 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Maar één jongere van fvd op een privé appgroep en gelijk de hele fvd zijn nazis toch!
Wow...quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:31 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat heel nederland racistisch is. Overal is het meerendeel mensen die zich uitlaten tegen racisme. Dus als die jongen ergens geen baan krijgt. Dan moet ie het elders proberen. Niet heel Nederland is racistisch.
Heerlijk! LEEF!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:22 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij zat ook weer bij Jensen en stond wederom met zijn aanhangers de coronaregels te overtreden op een plein.
Oh maar buitenlanders met een kleurtje gedragen zich nooit als gifkikkers toch. Dusja. Het meerendeel daarvan is anti-blank. Als Nederland echt zo slecht is waarom gaan ze dan niet weg. Maar kennelijk vinden ze het hier toch beter!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dat was er niet slechts 1. En dat is het punt niet eens.
Dat het niet de kop in werd gedrukt is het punt. Dat er zelfs promitir werdgegeven aan betreffende gifkikker.
De afgelopen 50 jaar? Een enorme sprong voorwaarts in vrijheid, welvaart en veiligheid. En nul oorlogen tussen West-Europese mogendheden. Die lagen kort daarvoor - toen alles nog oh zo homogaan en vertrouwd en geweldig was - tot twee keer toe dermate met elkaar overhoop dat het Wereldoorlogen werden, waarbij de laatste het nog presteerde een gemechaniseerde systematische uitroeiing van een heel volk te bewerkstelligen.quote:Op maandag 15 maart 2021 23:52 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja maar kom op, wat verwacht men nou helemaal allemaal tegenwoordig? Een continent veranderd even in amper 50 jaar tijd van een redelijk homogeen/monocultureel gebeuren, waarin de boel gewoon overzichtelijk en vertrouwd was, naar een complexe multiculturele samenleving met wel 300 nationaliteiten of zo, waarvan grote concentraties met een nieuwe religie die helemaal niet blend met de historische culturele geloofswortels hier. Dat wordt er gewoon even in heel korte tijd allemaal maar ongebreideld doorheen gedrukt, waardoor een samenleving bijna onherkenbaar grondig veranderd, totaal tegen een natuurlijke verlopend demografische ontwikkeling in. En dan verwacht men even dat de oorspronkelijke bewoners zich zonder morren moeiteloos en geheel vlekkeloos en vanzelf zich wel even aan de situatie aanpassen, en krijgen ze gelijk de stok in de nek als ze het ook maar wagen de voorkeur te hebben voor 'gewoon' Nederlanders hebben als buren, of de neiging hebben eerder een Nederlander aan te nemen, dan een buitenlands klinkende naam.
Je eist/verwacht/legt op zeg maar dat eigenlijk heel natuurlijke neigingen niet meer voor mogen komen, en taboeïseert ze volledig.
Het is namelijk heel erg natuurlijk dat mensen zich eerder verwant voelen met mensen die er ongeveer hetzelfde uit zien, ongeveer dezelfde gebruiken kennen, opvattingen, gewoonten etc. Volgens mij heeft dat met spiegelneuronen te maken.
Dus ja, je ziet dat soort dingen inderdaad. Is dat kwade wil? Ik denk het niet.
Aard van het beestje. Kunnen we die aard van dat beestje overstijgen en ruimer denken dan dat? Ja, dat denk ik ook wel. Maar toch, het is tegelijkertijd ook een soort diep ingebakken natuurlijk fenomeen wat het ook gewoon verklaart, zonder dat we daar concepten als 'racisme' en kwade wil aan hoeven op te hangen denk ik.
Je moet misschien maar eens een keer wat beter tegen het licht houden wat er nu eigenlijk gebeurd is de afgelopen 50 jaar hier in West Europa. Dat is ook echt niet niks. Verwachten dat dat allemaal maar even op rolletjes loopt en mensen al hun natuurlijke neigingen onderdrukken, is misschien niet zo realistisch. Je krijgt dan o.a. dus dit soort dingen.
Heb ik ergens gezegd, dat het toen 'beter' was? Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
De afgelopen 50 jaar? Een enorme sprong voorwaarts in vrijheid, welvaart en veiligheid. En nul oorlogen tussen West-Europese mogendheden. Die lagen kort daarvoor - toen alles nog oh zo homogaan en vertrouwd en geweldig was - tot twee keer toe dermate met elkaar overhoop dat het Wereldoorlogen werden, waarbij de laatste het nog presteerde een gemechaniseerde systematische uitroeiing van een heel volk te bewerkstelligen.
Nee, echt vreselijk inderdaad, de laatste 50 jaar.
Trouwens: berg je wanneer mensen het over 'de natuur', 'natuurlijke tendensen' en 'natuurlijke neigingen' gaan hebben...
Terwijl zij wegkijken, ontkennen en een middelvinger opsteken naar de zorg, kwetsbaren en de mensen die waken over onze veiligheid zijn er gelukkig meer mensen die wél geven om anderen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:34 schreef Maharski het volgende:
[..]
Heerlijk! LEEF!
Succes met je distopische samenleving om dit killervirus.
Kennelijk wel, want 50 jaar cultuur-marxisme dient nu nogal bestreden te worden; vooral door die club van jou.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:41 schreef Maharski het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd, dat het toen 'beter' was? Dat maak jij ervan.
Ik probeer alleen maar iets wat begrijpelijker te maken met een stukje historische context. De subjectieve beleving verzin je er zelf bij.
Waar ga je heen? Casablanka?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:42 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
@:Maharski We zien het al in bepaalde Nederlandse buurten waar sterke multicultuur voor heel veel opstootjes zorgt. Laat staan dat heel nederland straks convergeert naar een totale staat van multiculti wokeness. Dan vlucht ik weg.
Ik vernoed dat nationalisme opstaat omdat de zittende macht en politie falen. Er is verder niets mis met nationalisme. Alle landen doen dit. Israel, China, alle zwarte afrikaanse landen met hun eindeloze rits stammen. Alleen Noord-Europa en Amerika mogen dit kennelijk niet. Dat is toch wel heel opmerkelijk te noemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:42 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Terwijl zij wegkijken, ontkennen en een middelvinger opsteken naar de zorg, kwetsbaren en de mensen die waken over onze veiligheid zijn er gelukkig meer mensen die wél geven om anderen.
Daarom ben ik voor segregatie. Dan kunnen al die culturen mekaar niet meer voor de voeten lopen.quote:
Haha, welk nationalisme? De doorsnee Nederlander weet geen moer van de vaderlandse geschiedenis, de tradities, de cultuur, de topo- en geografie.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:45 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Ik vernoed dat nationalisme opstaat omdat de zittende macht en politie falen. Er is verder niets mis met nationalisme. Alle landen doen dit. Israel, China, alle zwarte afrikaanse landen met hun eindeloze rits stammen. Alleen Noord-Europa en Amerika mogen dit kennelijk niet. Dat is toch wel heel opmerkelijk te noemen.
Fijn. Segregeer jezelf.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:48 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Daarom ben ik voor segregatie. Dan kunnen al die culturen mekaar niet meer voor de voeten lopen.
Dat is best gemakkelijk met een 'nationalist' die zijn eigen land wil verlaten.quote:
We mogen best trots zijn op ons land.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:45 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Ik vernoed dat nationalisme opstaat. Omdat de zittende macht en politie falen. Er is verder niets mis met nationalisme. Alle landen doen dit. Israel, China, alle zwarte afrikaanse landen met hun eindeloze stammen. Alleen Noord-Europa en Amerika mogen dit kennelijk niet. Dat is toch wel heel opmerkelijk vind ik.
Waar ga jij heen dan? Dat lijkt mij een interessant vraagstuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:42 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
@:Maharski We zien het al in bepaalde Nederlandse buurten waar sterke multicultuur voor heel veel opstootjes zorgt. Laat staan dat heel nederland straks convergeert naar een totale staat van multiculti wokeness. Dan vlucht ik weg.
Nog net niet zo hard dat ik segregatie een 'natuurlijke neiging' noem die we vooral niet moeten onderdrukken.quote:
Nou nee. Ik vind d66 en vvd niet bepaald het midden. Rob Jetten heeft zojuist de Covid-paspoort ingevoerd. Een behoorlijk onderdrikkend en facistische maatregel. Dat noem ik dus niet het midden. En zo hebben ze wel meer rechtse facistische zaken op hun kerfstok. Zij vermomden zaken alleen als goede bedoelingen. Bijv. de CO2 reductie. Rutte gaf met slip of the tongue al toe. Het is gewoon een verdienmodel (om de burger strakker te kunnen controleren). En al die stinkende linkse rakkertjes met gekleurd haar en een klein baardje werken daar aan mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
FvD is niet extreem rechts, dat is geen enkele partij in Nederland. Meeste mensen zitten in het midden, partijen ook. Gelukkig maar.
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan? Dat lijkt mij een interessant vraagstuk.
Voor iemand die pretendeert zo trots op Nederland te zijn is je beheersing van de Nederlandse taal wel behoorlijk slecht, eigenlijk. Verbeter Nederland, begin bij jezelf.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:56 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
[..]
Nou nee. Ik vind d66 en vvd niet bepaald het midden. Rob Jetten heeft zojuist de Covid-paspoort ingevoerd. Een behoorlijk onderdrikkend en facistische maatregel. Dat noem ik dus niet het midden. En zo hebben ze wel meer rechts facistische zaken op hun kerfstok. Ze werden alleen vermomd als goede linkse bedoelingen. Bijv. de CO2 reductie. Rutte gaf met slip of the tongue al toe. Het is gewoon een verdienmodel.m (om de burger strakker te kunnen controleren). En al die stinkende linkse rakkertjes met gekleurd haar en een klein baardje werken eraan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |