Die 91 CL kaartquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou je dat zo erg merken?
Zou je niet beter de Rulebreaker Mbappe kunnen kopen?
Natuurlijk merk je dat amper daarom zijn die kaarten het ook niet echt waard maar 3 schieten is best veel als ze hem 5 of 6 geven heeft de tots geen zin meer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou je dat zo erg merken?
Zou je niet beter de Rulebreaker Mbappe kunnen kopen?
Geen ervaring mee, maar in de spits denk ik dat er betere opties zijn voor dat geld.quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie heeft er de 95 Mesi kaart weleens geprobeerd?
https://www.futbin.com/21/player/26795/lionel-messi
Zou om de spits positie gaan
Zit nu te kijken naar Puskas 92quote:Op donderdag 18 maart 2021 21:59 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar in de spits denk ik dat er betere opties zijn voor dat geld.
Ook geen ervaring mee, maar wel ontzettend irritant om tegen te spelenquote:Op donderdag 18 maart 2021 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zit nu te kijken naar Puskas 92
Iemand ervaring?
En dan volgende week weer verkopen en weer iets anders kopen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zit nu te kijken naar Puskas 92
Iemand ervaring?
Ik kan dit echt nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:51 schreef Max23 het volgende:
Ik ben maar een beetje packs aan het opsparen voor een volgende promo. Zit nu toch niets in packs waar ik iets aan heb en hoef niet per se coins nu. Bewaar elk pack waar meer dan 3 zeldzame gold players in zitten, van nu al 2x wl en rivals en wat sbc packs:
Heb nu(helft ongeveer untradeble packs):
3 mega packs
1 small rare gold player pack
2 rare electrum packs
8 rare mega packs
2 ultimate packs
2x83 player pack
Aangezien ik de komende week nog geen promo verwacht(vorig jaar was er in deze periode 4 weken geen promo), sparen we lekker door.
Volgende week vrijdag fut bday dat lijkt me een zekerheidje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:51 schreef Max23 het volgende:
Ik ben maar een beetje packs aan het opsparen voor een volgende promo. Zit nu toch niets in packs waar ik iets aan heb en hoef niet per se coins nu. Bewaar elk pack waar meer dan 3 zeldzame gold players in zitten, van nu al 2x wl en rivals en wat sbc packs:
Heb nu(helft ongeveer untradeble packs):
1 small rare gold player pack
2 rare electrum packs
3 mega packs
8 rare mega packs
2 ultimate packs
2x83 player pack
Aangezien ik de komende week nog geen promo verwacht(vorig jaar was er in deze periode 4 weken geen promo), sparen we lekker door.
Ja, ik moet zeggen dat het opsparen me steeds beter af gaat. Maar komt ook door het team wat ik nu al heb. Zit gewoon niks in packs wat me gaat helpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan dit echt nietElke pack gaat direct open
![]()
Puskas 92 geworden....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan volgende week weer verkopen en weer iets anders kopen?
Goede finesse Shots ook, wel heel 1 dimensionaal dat linkerbeen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Puskas 92 geworden....
10 wedstrijden Rivals en 29 goals verder.
Bizar die gozer...
Ik heb deze week ook niks geopend. Als je eenmaal begint met wachten, ga je daar ook niet opeens mee stoppen. Al had ik wel op een promo gehoopt vanavond.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat het opsparen me steeds beter af gaat. Maar komt ook door het team wat ik nu al heb. Zit gewoon niks in packs wat me gaat helpen.
Behoorlijk veel packluck gehad dit jaar, alleen de iconpacks zijn verschrikkelijk, 6x een matige speler gekregen.
Mensen zijn echt dom en EA heel slim die laten mensen echt hun club leegmaken dus je weet dat er een dikke promo aan komt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:23 schreef GotenSSJ het volgende:
79 rated IF verkopen voor 30k![]()
Lekker allemaal op de partybag gokken mensen
Ik neem aan dat volgende week Fut Birthday begint. Heb een stuk of 30 packs klaar staan tot nu toe, en moet nog wat SBCs doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen zijn echt dom en EA heel slim die laten mensen echt hun club leegmaken dus je weet dat er een dikke promo aan komt.
Ik zou er ook zeker geen 30k 79 rated IFs voor kopen, kan je er nog eens een 89 rated ofzo bij ingooien ook. Misschien met untradeable IFs.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan het ook wel begrijpen, maar IFs zijn nog nooit zo duur geweest als dit jaar in het “SBC-tijdperk”
Ja, ook al zou fut birthday niet zo speciaal zijn, nu weet je bijna zeker dat je niks speciaals packt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:20 schreef Divje het volgende:
Zo'n Prima La Liga pack.. Bewaren voor FUT Birthday? Wat is er zo speciaal aan die promo?
En iemand een tip wat ik met zo'n 100 74-78 rated untradeable spelers moet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |