SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol! Knutsels enzo? Dat doen wij niet, we sturen wel filmpjes dat we ze missen enzo. En nu dus dat nieuwe project (niemand van het team was heel enthousiast maar de UM wel)quote:Op zondag 14 maart 2021 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn BSO vraagt allemaal dingen te doen... Voor thuis...
Rot op, daar heb ik helemaal geen tijd en energie voor of zin in, ik heb niet voor niets noodopvang man![]()
Maar goed
Kabouter? Ik ben best wel Rien Poortvliet fan
heb er ook nog een hele berg puzzels van bij m'n ouders liggenquote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan echt wegdromen bij de kabouterboeken van Poortvliet... soort jeugdsentiment... zeker in koude, donkere winters
ben dan ook een bos-mens... vind het romantischquote:Op zondag 14 maart 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb er ook nog een hele berg puzzels van bij m'n ouders liggen
Wij hadden ook Te hooi en te gras. Vond ik ook leuk, en als ik het me goed herinner stond er ook een halfnaakte boer en boerin in.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan echt wegdromen bij de kabouterboeken van Poortvliet... soort jeugdsentiment... zeker in koude, donkere winters
Rien Poortvliet was een geniequote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vooral 'Oproep der kabouters', zeer leuk verhaal
Die waren zo tof om door te kijken vroeger, al die details.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
En De vossen hebben holen.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden ook Te hooi en te gras. Vond ik ook leuk, en als ik het me goed herinner stond er ook een halfnaakte boer en boerin in.
stonden zelfs blote kabouters in Poortvlietquote:Op zondag 14 maart 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden ook Te hooi en te gras. Vond ik ook leuk, en als ik het me goed herinner stond er ook een halfnaakte boer en boerin in.
Das niet van Rienquote:Op zondag 14 maart 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat in jouw voortuin?
ordiquote:Op zondag 14 maart 2021 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stonden zelfs blote kabouters in Poortvliet
als kind in bed deed ik net alsof ik in dat kabouterhuis onder de grond bij een boom zat... sliep ik zo in...quote:Op zondag 14 maart 2021 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die waren zo tof om door te kijken vroeger, al die details.
ik kende dat woord toen nog niet... misschien heb ik toen iets gezegd van 'jakkie' of 'die is viiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssss patrick"quote:
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Te hooi en te gras vond ik ook altijd leuk om door te kijken. En dan die verhaaltjes erbij geschreven.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |