SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol! Knutsels enzo? Dat doen wij niet, we sturen wel filmpjes dat we ze missen enzo. En nu dus dat nieuwe project (niemand van het team was heel enthousiast maar de UM wel)quote:Op zondag 14 maart 2021 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn BSO vraagt allemaal dingen te doen... Voor thuis...
Rot op, daar heb ik helemaal geen tijd en energie voor of zin in, ik heb niet voor niets noodopvang man![]()
Maar goed
Kabouter? Ik ben best wel Rien Poortvliet fan
heb er ook nog een hele berg puzzels van bij m'n ouders liggenquote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan echt wegdromen bij de kabouterboeken van Poortvliet... soort jeugdsentiment... zeker in koude, donkere winters
ben dan ook een bos-mens... vind het romantischquote:Op zondag 14 maart 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb er ook nog een hele berg puzzels van bij m'n ouders liggen
Wij hadden ook Te hooi en te gras. Vond ik ook leuk, en als ik het me goed herinner stond er ook een halfnaakte boer en boerin in.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan echt wegdromen bij de kabouterboeken van Poortvliet... soort jeugdsentiment... zeker in koude, donkere winters
Rien Poortvliet was een geniequote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vooral 'Oproep der kabouters', zeer leuk verhaal
Die waren zo tof om door te kijken vroeger, al die details.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
En De vossen hebben holen.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden ook Te hooi en te gras. Vond ik ook leuk, en als ik het me goed herinner stond er ook een halfnaakte boer en boerin in.
stonden zelfs blote kabouters in Poortvlietquote:Op zondag 14 maart 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden ook Te hooi en te gras. Vond ik ook leuk, en als ik het me goed herinner stond er ook een halfnaakte boer en boerin in.
Das niet van Rienquote:Op zondag 14 maart 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat in jouw voortuin?
ordiquote:Op zondag 14 maart 2021 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stonden zelfs blote kabouters in Poortvliet
als kind in bed deed ik net alsof ik in dat kabouterhuis onder de grond bij een boom zat... sliep ik zo in...quote:Op zondag 14 maart 2021 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die waren zo tof om door te kijken vroeger, al die details.
ik kende dat woord toen nog niet... misschien heb ik toen iets gezegd van 'jakkie' of 'die is viiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssss patrick"quote:
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Te hooi en te gras vond ik ook altijd leuk om door te kijken. En dan die verhaaltjes erbij geschreven.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa paddenstoelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 maart 2021 21:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
[..]
Te hooi en te gras vond ik ook altijd leuk om door te kijken. En dan die verhaaltjes erbij geschreven.
Hoe lang is Doppie al overleden? Wordt het niet tijd m eens te begraven?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Knutsels enzo? Dat doen wij niet, we sturen wel filmpjes dat we ze missen enzo. En nu dus dat nieuwe project (niemand van het team was heel enthousiast maar de UM wel)
Ja kabouters, mijn coronavervelingproject. Ik maak een hele berg kabouters en heel veel mensen hebben er 1 geadopteerd. https://reizendekabouters.nl/
Je hoeft alleen een lijstje in te vullen de rest doe ik.
quote:
Zorgelijk. Hoop dat verder alles goed is.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe lang is Doppie al overleden? Wordt het niet tijd m eens te begraven?![]()
Ik af even helemaal niets oppakken buiten wat moet, zoals ook de kippenhokken verven of sponsorlopen mee doen bij de BSO. Alles wat ik niet werk is Molotijd en snurken
quote:Op zondag 14 maart 2021 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa paddenstoelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fresku of Theoquote:
Doppie is niet overleden?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe lang is Doppie al overleden? Wordt het niet tijd m eens te begraven?![]()
Ik af even helemaal niets oppakken buiten wat moet, zoals ook de kippenhokken verven of sponsorlopen mee doen bij de BSO. Alles wat ik niet werk is Molotijd en snurken
Klassiekertje!quote:
Ja ben een beetje traag van begripquote:
Okee.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fresku. Theo woont (of woonde) in een iets andere buurt
Hoezo zorgelijk?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zorgelijk. Hoop dat verder alles goed is.
Hij heeft wel wat lijkvlekken in zijn gezichtquote:
Nou kwam en beetje overwerkt over.quote:
Dat is de glanslak. En mijn niet zo strakke schilderhand.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat lijkvlekken in zijn gezicht![]()
![]()
![]()
Grapje, leuk project en kabouters zijn altijd dikke plusss
Nee Aromat snuiven word je olympisch kampioen van wou je zeggenquote:
je wordt in ieder geval zeer kruidig en welriekend.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Aromat snuiven word je olympisch kampioen van wou je zeggn![]()
Neequote:
Ik zag er 6 jaar geleden een heel stuk jonger uitquote:Op zondag 14 maart 2021 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik hoop niet dat ik over een jaar en een dag er zo uit zie..
Dan hoor ik het toch liever door David Gilmour gezongen wordenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze in EIndhoven wonende zangeres zou ik wel wat vaker irl willen tegen komen.
Snap ik, ik ook hoor.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hoor ik het toch liever door David Gilmour gezongen worden
Is in ordequote:Op zondag 14 maart 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kwam en beetje overwerkt over.
Wauw als je je al moet gaan verantwoorden dat je je zorgen maakt om iemand die je dierbaar is. Als alles in orde is, primaZeg gewoon dat alles in orde is.
Ja geloof dat haar normale muziek niet helemaal mijn ding isquote:Op zondag 14 maart 2021 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik, ik ook hoor.
Annekes stem heeft iets wat andere kan irriteren, maar ik vind haar echt wel een meer dan prima zangeres... En aardige vrouw..
2 jaar geleden ben ik naar haar in het muziekgebouw geweest na afloop alle tijd voor selfies met de aanwezigen. De foto met haar en mij prijkt nog steeds als afbeelding op mijn WA...![]()
![]()
Vind van mij (oud-Fokker) gaat geregeld naar concerten van haar en maakt best vette foto'squote:Op zondag 14 maart 2021 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik, ik ook hoor.
Annekes stem heeft iets wat andere kan irriteren, maar ik vind haar echt wel een meer dan prima zangeres... En aardige vrouw..
2 jaar geleden ben ik naar haar in het muziekgebouw geweest na afloop alle tijd voor selfies met de aanwezigen. De foto met haar en mij prijkt nog steeds als afbeelding op mijn WA...![]()
![]()
Morgenochtend lekker naar de tandarts voor wortelkanaalbehandelingquote:Op zondag 14 maart 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Wekker weer aangezet voor morgenochtend
Deadlinesquote:Op zondag 14 maart 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Oké jij wint. Mooi kut.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgenochtend lekker naar de tandarts voor wortelkanaalbehandeling
Moet ik nog doen, wordt een uurtje of 8. Om 9 uur de dag beginnen met bootcampquote:Op zondag 14 maart 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Morgen tienduizendeurobank kopen zodat anderen de provisie krijgen.quote:
Kun jij niet voor mij in de plaats gaan?quote:
Geen probleem. Er is op het moment geen bonusquote:Op zondag 14 maart 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen tienduizendeurobank kopen zodat anderen de provisie krijgen.
ik zal er even over nadenkenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun jij niet voor mij in de plaats gaan?
Nou ja dan koop ik gewoon iets voor Etto om op te stampenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen probleem. Er is op het moment geen bonus
Er staan nep chesterfields om op te stampenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan koop ik gewoon iets voor Etto om op te stampen![]()
#dekwaadsteniet
Niet te lang he, is morgenochtend al.quote:
Jullie kennen je klantenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er staan nep chesterfields om op te stampen
Ben bang dat ik het antwoord al weerquote:
Zelfde antwoord denk ik als op de vraag of je de bank komt ophalen.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Slimme jongenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfde antwoord denk ik als op de vraag of je de bank komt ophalen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |