SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol! Knutsels enzo? Dat doen wij niet, we sturen wel filmpjes dat we ze missen enzo. En nu dus dat nieuwe project (niemand van het team was heel enthousiast maar de UM wel)quote:Op zondag 14 maart 2021 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn BSO vraagt allemaal dingen te doen... Voor thuis...
Rot op, daar heb ik helemaal geen tijd en energie voor of zin in, ik heb niet voor niets noodopvang man![]()
Maar goed
Kabouter? Ik ben best wel Rien Poortvliet fan
heb er ook nog een hele berg puzzels van bij m'n ouders liggenquote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan echt wegdromen bij de kabouterboeken van Poortvliet... soort jeugdsentiment... zeker in koude, donkere winters
ben dan ook een bos-mens... vind het romantischquote:Op zondag 14 maart 2021 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb er ook nog een hele berg puzzels van bij m'n ouders liggen
Wij hadden ook Te hooi en te gras. Vond ik ook leuk, en als ik het me goed herinner stond er ook een halfnaakte boer en boerin in.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kan echt wegdromen bij de kabouterboeken van Poortvliet... soort jeugdsentiment... zeker in koude, donkere winters
Rien Poortvliet was een geniequote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vooral 'Oproep der kabouters', zeer leuk verhaal
Die waren zo tof om door te kijken vroeger, al die details.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
En De vossen hebben holen.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden ook Te hooi en te gras. Vond ik ook leuk, en als ik het me goed herinner stond er ook een halfnaakte boer en boerin in.
stonden zelfs blote kabouters in Poortvlietquote:Op zondag 14 maart 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hadden ook Te hooi en te gras. Vond ik ook leuk, en als ik het me goed herinner stond er ook een halfnaakte boer en boerin in.
Das niet van Rienquote:Op zondag 14 maart 2021 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat in jouw voortuin?
ordiquote:Op zondag 14 maart 2021 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
stonden zelfs blote kabouters in Poortvliet
als kind in bed deed ik net alsof ik in dat kabouterhuis onder de grond bij een boom zat... sliep ik zo in...quote:Op zondag 14 maart 2021 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Die waren zo tof om door te kijken vroeger, al die details.
ik kende dat woord toen nog niet... misschien heb ik toen iets gezegd van 'jakkie' of 'die is viiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssss patrick"quote:
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Te hooi en te gras vond ik ook altijd leuk om door te kijken. En dan die verhaaltjes erbij geschreven.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa paddenstoelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 maart 2021 21:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
[..]
Te hooi en te gras vond ik ook altijd leuk om door te kijken. En dan die verhaaltjes erbij geschreven.
Hoe lang is Doppie al overleden? Wordt het niet tijd m eens te begraven?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Knutsels enzo? Dat doen wij niet, we sturen wel filmpjes dat we ze missen enzo. En nu dus dat nieuwe project (niemand van het team was heel enthousiast maar de UM wel)
Ja kabouters, mijn coronavervelingproject. Ik maak een hele berg kabouters en heel veel mensen hebben er 1 geadopteerd. https://reizendekabouters.nl/
Je hoeft alleen een lijstje in te vullen de rest doe ik.
quote:
Zorgelijk. Hoop dat verder alles goed is.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe lang is Doppie al overleden? Wordt het niet tijd m eens te begraven?![]()
Ik af even helemaal niets oppakken buiten wat moet, zoals ook de kippenhokken verven of sponsorlopen mee doen bij de BSO. Alles wat ik niet werk is Molotijd en snurken
quote:Op zondag 14 maart 2021 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa paddenstoelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fresku of Theoquote:
Doppie is niet overleden?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe lang is Doppie al overleden? Wordt het niet tijd m eens te begraven?![]()
Ik af even helemaal niets oppakken buiten wat moet, zoals ook de kippenhokken verven of sponsorlopen mee doen bij de BSO. Alles wat ik niet werk is Molotijd en snurken
Klassiekertje!quote:
Ja ben een beetje traag van begripquote:
Okee.quote:Op zondag 14 maart 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fresku. Theo woont (of woonde) in een iets andere buurt
Hoezo zorgelijk?quote:Op zondag 14 maart 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zorgelijk. Hoop dat verder alles goed is.
Hij heeft wel wat lijkvlekken in zijn gezichtquote:
Nou kwam en beetje overwerkt over.quote:
Dat is de glanslak. En mijn niet zo strakke schilderhand.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat lijkvlekken in zijn gezicht![]()
![]()
![]()
Grapje, leuk project en kabouters zijn altijd dikke plusss
Nee Aromat snuiven word je olympisch kampioen van wou je zeggenquote:
je wordt in ieder geval zeer kruidig en welriekend.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Aromat snuiven word je olympisch kampioen van wou je zeggn![]()
Neequote:
Ik zag er 6 jaar geleden een heel stuk jonger uitquote:Op zondag 14 maart 2021 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik hoop niet dat ik over een jaar en een dag er zo uit zie..
Dan hoor ik het toch liever door David Gilmour gezongen wordenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze in EIndhoven wonende zangeres zou ik wel wat vaker irl willen tegen komen.
Snap ik, ik ook hoor.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hoor ik het toch liever door David Gilmour gezongen worden
Is in ordequote:Op zondag 14 maart 2021 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kwam en beetje overwerkt over.
Wauw als je je al moet gaan verantwoorden dat je je zorgen maakt om iemand die je dierbaar is. Als alles in orde is, primaZeg gewoon dat alles in orde is.
Ja geloof dat haar normale muziek niet helemaal mijn ding isquote:Op zondag 14 maart 2021 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik, ik ook hoor.
Annekes stem heeft iets wat andere kan irriteren, maar ik vind haar echt wel een meer dan prima zangeres... En aardige vrouw..
2 jaar geleden ben ik naar haar in het muziekgebouw geweest na afloop alle tijd voor selfies met de aanwezigen. De foto met haar en mij prijkt nog steeds als afbeelding op mijn WA...![]()
![]()
Vind van mij (oud-Fokker) gaat geregeld naar concerten van haar en maakt best vette foto'squote:Op zondag 14 maart 2021 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik, ik ook hoor.
Annekes stem heeft iets wat andere kan irriteren, maar ik vind haar echt wel een meer dan prima zangeres... En aardige vrouw..
2 jaar geleden ben ik naar haar in het muziekgebouw geweest na afloop alle tijd voor selfies met de aanwezigen. De foto met haar en mij prijkt nog steeds als afbeelding op mijn WA...![]()
![]()
Morgenochtend lekker naar de tandarts voor wortelkanaalbehandelingquote:Op zondag 14 maart 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Wekker weer aangezet voor morgenochtend
Deadlinesquote:Op zondag 14 maart 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Oké jij wint. Mooi kut.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgenochtend lekker naar de tandarts voor wortelkanaalbehandeling
Moet ik nog doen, wordt een uurtje of 8. Om 9 uur de dag beginnen met bootcampquote:Op zondag 14 maart 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
Morgen tienduizendeurobank kopen zodat anderen de provisie krijgen.quote:
Kun jij niet voor mij in de plaats gaan?quote:
Geen probleem. Er is op het moment geen bonusquote:Op zondag 14 maart 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen tienduizendeurobank kopen zodat anderen de provisie krijgen.
ik zal er even over nadenkenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun jij niet voor mij in de plaats gaan?
Nou ja dan koop ik gewoon iets voor Etto om op te stampenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen probleem. Er is op het moment geen bonus
Er staan nep chesterfields om op te stampenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan koop ik gewoon iets voor Etto om op te stampen![]()
#dekwaadsteniet
Niet te lang he, is morgenochtend al.quote:
Jullie kennen je klantenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er staan nep chesterfields om op te stampen
Ben bang dat ik het antwoord al weerquote:
Zelfde antwoord denk ik als op de vraag of je de bank komt ophalen.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Slimme jongenquote:Op zondag 14 maart 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfde antwoord denk ik als op de vraag of je de bank komt ophalen.
quote:
Een fokker die dat van zichzelf zegt .Geloofwaardigheid min nul komma driequote:Op zondag 14 maart 2021 22:39 schreef Makrelis het volgende:
Gekkigheid. Elk jaar medische keuring. Prima bij de pinken.
-0,3. Valt mee heu heu.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een fokker die dat van zichzelf zegt .Geloofwaardigheid min nul komma drie
Gewoon nog t/m vrijdag wakker blijven, dan heb je een extra lang weekendquote:Op zondag 14 maart 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb geen zin te gaan slapen, dan is het weekend voorbij
Ja zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 14 maart 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb ook nog lang geen zin om naar bed te gaan. Heb ook net pas een CD opgezet..quote:Op zondag 14 maart 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
ja die en die ene van Singaporequote:Op zondag 14 maart 2021 22:54 schreef Makrelis het volgende:
Welke had je nou nog niet Fles? Ik denk dat je die 50 flippen niet had. Gokje. Zijn meerdere versies van. Ja die tien moslims had je niet.
Singapore had tot voor kort trouwens het meest waardevolle bankbiljet ter wereld, samen met Brunei. Die hadden een biljet van 10.000 Dollars met een tegenwaarde van zo'n 6700 Euro. recentelijk zijn ze daarmee gekapt want witwassen terrorsme financieren bla bla gejank. Ook met de 1000 Dollars is Singapore inmiddels gestopt. Brunei nog niet volgens mij. Het meest waardevolle biljet ter wereld is nu de 1000 Zwitserse Francs: 900 euro vandaag.quote:
Daar koop je in Zwitserland een paar broden voor.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Singapore had tot voor kort trouwens het meest waardevolle bankbiljet ter wereld, samen met Brunei. Die hadden een biljet van 10.000 Dollars met een tegenwaarde van zo'n 6700 Euro. recentelijk zijn ze daarmee gekapt want witwassen terrorsme financieren bla bla gejank. Ook met de 1000 Dollars is Singapore inmiddels gestopt. Brunei nog niet volgens mij. Het meest waardevolle biljet ter wereld is nu de 1000 Zwitserse Francs: 900 euro vandaag.
Ja, bovenste etage onder het dakzwembad 5 sterren hotel met uitkijk op een raffinaderij. Ik vond het zo fraai niet daar. Laat ik liever achter me.quote:
ja qua face value slaat het ook echt helemaal nergens op wat ik doequote:Op zondag 14 maart 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar koop je in Zwitserland een paar broden voor.
Maar begrijpelijk waarom ze uitgefaseerd worden. Qua euro’s is 100 euro al vrij uitzonderlijk.
's-avonds in R'dam naar de bushalte lopen is linker.quote:Op zondag 14 maart 2021 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het risico dan? Dat je beroofd wordt voor (de tegenwaarde van) 20 dollarcent?![]()
Ik wil het niet bagatelliseren hoor, ik weet dat zo'n risico reëel kan zijn.
Avondklokquote:Op maandag 15 maart 2021 00:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
's-avonds in R'dam naar de bushalte lopen is linker.
Permanente avondklok voor iedereen onder de 16. Hmmm. Ik weet niet of dat een oplossing is. Ik ben technicus van beroep en heb een hekel aan mensen. Mij dit voorleggen... Ik ben van de orde, maar ook vrijheid. Strak op het pad lopen is in mijn optiek iets voor mietjes. Ik zoek de grenzen op en ik ga er ook net even overheen. Om te checken of de rest wel oplet.quote:
Nee. Het zal allemaal best leuk bedoeld zijn hoor, maar het is niet jouw taak om anderen op hun licht te wijzen.quote:Op maandag 15 maart 2021 00:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Permanente avondklok voor iedereen onder de 16. Hmmm. Ik weet niet of dat een oplossing is. Ik ben technicus van beroep en heb een hekel aan mensen. Mij dit voorleggen... Ik ben van de orde, maar ook vrijheid. Strak op het pad lopen is in mijn optiek iets voor mietjes. Ik zoek de grenzen op en ik ga er ook net even overheen. Om te checken of de rest wel oplet.
Ieder zijn/haar/het licht. Teken ik voor.quote:Op maandag 15 maart 2021 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het zal allemaal best leuk bedoeld zijn hoor, maar het is niet jouw taak om anderen op hun licht te wijzen.
Daar moet een PIEMOL inquote:
Gefeliciteerdquote:
Nog even extra CDA stemmen sprokkelen. Goede communicatie.quote:Op maandag 15 maart 2021 07:46 schreef Koen66 het volgende:
geen reden AZ vaccin te verdenken, dus stoppen we er mee
Gaat niemand je tegenhouden denk ik.quote:Op maandag 15 maart 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
ah mag je als normale burger vandaag niet stemmen?
was het niet speciaal voor de speciale groepen alleen? Zag toevallig dat stembureau in de straat hier alle 3 de dagen open isquote:Op maandag 15 maart 2021 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat niemand je tegenhouden denk ik.
quote:Op maandag 15 maart 2021 07:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was het niet speciaal voor de speciale groepen alleen? Zag toevallig dat stembureau in de straat hier alle 3 de dagen open is
quote:Minister Kajsa Ollongren van Binnenlandse Zaken riep al eerder op dat maandag en dinsdag alleen kwetsbaren naar de stemlokalen moeten komen. Mensen zonder klachten mogen officieel wel vanaf maandag ook hun stem uitbrengen: zullen niet weggestuurd worden bij stemlocaties.
dan doe je het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 15 maart 2021 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan doe je het niet.Waar ga jij dan op stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar gaat die niet uitgebrachte stem heen?quote:Op maandag 15 maart 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ga je niet deze keer![]()
Dat is ook een soort van stem.
Naar het bakje van mensen die het allemaal niet zo boeitquote:Op maandag 15 maart 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar gaat die niet uitgebrachte stem heen?
En de komende 4 jaar ook niet meer publiekelijk mogen klagen.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar het bakje van mensen die het allemaal niet zo boeit
Op mijn dorpsgenote.quote:
Klagen moet je nooit teveel doen.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En de komende 4 jaar ook niet meer publiekelijk mogen klagen.
Klaag alleen over wilders of baudetquote:Op maandag 15 maart 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En de komende 4 jaar ook niet meer publiekelijk mogen klagen.
een jongedame van het cdaquote:
Dan moet je wel even tegenstemmen, doe Pvdbeestjes dan.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klaag alleen over wilders of baudet
ja eigenlijk is dat de enige reden dat ik zou gaan.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je wel even tegenstemmen, doe Pvdbeestjes dan.
Dat is niet meest aantrekkelijke eigenschap inderdaad.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klagen moet je nooit teveel doen.
quote:
Tja, geen enkele partij is perfect.quote:
Zie sommigen op Fok! niet anders doen met 113 binnen handbereik, vermoeiende types wel.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is niet meest aantrekkelijke eigenschap inderdaad.
Raak er een beetje FOK!-moe door ook. Ook iets teveel buiten de deuren van Foqueville geweest.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie sommigen op Fok! niet anders doen met 113 binnen handbereik, vermoeiende types wel.
Ja dit ja, de tering wat een verwarde incels en sjappies sluipen er hier rondquote:Op maandag 15 maart 2021 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Raak er een beetje FOK!-moe door ook. Ook iets teveel buiten de deuren van Foqueville geweest.
Dat is wel veel erger dan pak m beet 8 jaar geleden? Denk ik, weet het niet zeker.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit ja, de tering wat een verwarde incels en sjappies sluipen er hier rond
Ik heb deze keer voor het eerst dat er geen partij echt aansluit. Alle partijen zijn ook naar het midden verschoven dat zie je vooral aan de moties in de 2e kamer de afgelopen jaren. Hoe is er gestemd.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tja, geen enkele partij is perfect.
Het is wat minder lief en aardig geworden ja en een hoop psychiatrische patiënten wel.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is wel veel erger dan pak m beet 8 jaar geleden? Denk ik, weet het niet zeker.
Zocht iets op laatst en kwam op een topic uit 2014 terecht, en niets dan positiviteit en leuke mensen
Waar kom je dan dat je dat ziet?quote:Op maandag 15 maart 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wat minder lief en aardig geworden ja en een hoop psychiatrische patiënten wel.
Dat de slowchat waar we vandaan komenquote:Op maandag 15 maart 2021 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar kom je dan dat je dat ziet?
Bij R&P is zo’n topic van mensen die alleen klagen en dreigen met zelfmoord onder elkaar.
Zie overal die negatieve verzuurde op het randje types wel rondkwakken, rapey type vibes of mensen compleet van het padje af maar goed, it's fucking monday, let's eat some monday morning cake.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar kom je dan dat je dat ziet?
Bij R&P is zo’n topic van mensen die alleen klagen en dreigen met zelfmoord onder elkaar.
Ik heb nooit gesnapt dat je psychisch gestoorden een plek geeft op je forum. Die zijn echt ruk en aandachtszuigend om mee om te gaan.
Haha nee. Op enkeling na misschien.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat de slowchat waar we vandaan komen
Last thing I remember, I wasquote:Op maandag 15 maart 2021 08:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat de slowchat waar we vandaan komen
Nou word ik toch benieuwd.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie overal die negatieve verzuurde op het randje types wel rondkwakken, rapey type vibes of mensen compleet van het padje af maar goed, it's fucking monday, let's eat some monday morning cake.
Verslavingen, agressie-problemen en seksuele frustraties.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Zal ook wel te maken hebben met de gesloten inrichtingen die de dagbesteding gesloten hebben.
Wacht ff, is je verkering uit?quote:Op maandag 15 maart 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verslavingen, agressie-problemen en seksuele frustraties.
De taart is al opquote:Op maandag 15 maart 2021 09:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waar blijft de koffie en taart van bossie
quote:
nee.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
niets bewaard voor mij dus
quote:
Haagsieeeequote:
is je schuur al afquote:
Leugens.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Voedsel-technisch mismanagement hier, drie logeetjes en geen broodjes of lauw papje in huis
quote:Op maandag 15 maart 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Voedsel-technisch mismanagement hier, drie logeetjes en geen broodjes of lauw papje in huis
Welke?quote:Op maandag 15 maart 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n boek toch niet uitgelezen gisteravond laatKan ik vanavond aan de nieuwe Stephen King beginnen
Laterquote:Op maandag 15 maart 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke?
Ik krijg al een tijdje geen pre-reads meer.
quote:
En van de zomer:quote:Op maandag 15 maart 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
SOMETIMES GROWING UP MEANS FACING YOUR DEMONS The son of a struggling single mother, Jamie Conklin just wants an ordinary childhood. But Jamie is no ordinary child. Born with an unnatural ability his mom urges him to keep secret, Jamie can see what no one else can see and learn what no one else can learn. But the cost of using this ability is higher than Jamie can imagine - as he discovers when an NYPD detective draws him into the pursuit of a killer who has threatened to strike from beyond the grave. LATER is Stephen King at his finest, a terrifying and touching story of innocence lost and the trials that test our sense of right and wrong. With echoes of King's classic novel It, LATER is a powerful, haunting, unforgettable exploration of what it takes to stand up to evil in all the faces it wears.
Kwam laatst op FB een berichtje voorbij over het stoppen met maagzuurremmers. Vond dat wel griezelig.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
ik heb over een uur gesprek met de huisarts over mijn bittersappen
quote:
Hoop dat er wat uit komt voor jequote:Op maandag 15 maart 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Na dit soort gesprekken ging ik meestal niet met een tentje naar de vrouw en de apies na het werk.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
en nieuwe pillen voorraad?quote:Op maandag 15 maart 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 15 maart 2021 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam laatst op FB een berichtje voorbij over het stoppen met maagzuurremmers. Vond dat wel griezelig.
oh dacht dat je het stoppen met griezelig vond:Pquote:Op maandag 15 maart 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar gesponsorde berichten over
Oh zo.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom krijg ik daar gesponsorde berichten over
Gaat dit om de liefde?quote:Op maandag 15 maart 2021 09:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mijn hoofd loopt over. keuze maken maar welke zou nu goed zijn
Nee. Werk... nieuwe werkgever of binnen deze stichting andere werk woning. want waar ik nu ben zit ik totaal niet op mijn plek... andere stichting heeft mooie locatie voor mij... werk gever waar ik nu zit komt ineens ook met optiesquote:
Nou mooi toch, tegen elkaar uitspelen, up the stakes.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee. Werk... nieuwe werkgever of binnen deze stichting andere werk woning. want waar ik nu ben zit ik totaal niet op mijn plek... andere stichting heeft mooie locatie voor mij... werk gever waar ik nu zit komt ineens ook met opties
Zwaar irritant is dat. of in supermarkt lopen iemand zingendquote:Op maandag 15 maart 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een vrouw in de wachtkamer hardop te neuriën. Echt STERF!!!
Zou slaan.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou mooi toch, tegen elkaar uitspelen, up the stakes.
Geef haar een lange tongzoen, wedden dat ze stopt.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
ik begrijp je gevoelquote:Op maandag 15 maart 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan kun je nog weglopen. Nu moet ik er tegenover zittenquote:Op maandag 15 maart 2021 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zwaar irritant is dat. of in supermarkt lopen iemand zingend
Qua werk kun je nog wel eens een sprongetje wagen op gevoel en vibe, toch?quote:Op maandag 15 maart 2021 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar heb geen idee welke keuze ik moet maken
Lijstjes met voor- en nadelen gaan bouwen dus.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Gatverquote:Op maandag 15 maart 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef haar een lange tongzoen, wedden dat ze stopt.
Dan stopt ze zeker, bijquote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zwaar irritant is dat. of in supermarkt lopen iemand zingend
Zou kunnen beide werk plekken hebben wel de goede doelgroep waarmee ik wil werkenquote:Op maandag 15 maart 2021 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Qua werk kun je nog wel eens een sprongetje wagen op gevoel en vibe, toch?
ik las neukenquote:Op maandag 15 maart 2021 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Supermarkten zijn altijd kut, tenzij bijna leeg en geen actieve vakkenvullers.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook zo’n grafstemming in de supermarkten over het algemeen tegenwoordig.
Is het ouderen of gehandicapten?quote:Op maandag 15 maart 2021 10:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zou kunnen beide werk plekken hebben wel de goede doelgroep waarmee ik wil werken
Ja he, ik was al geen fan van boodschappen doen, maar het is nu echt Monuta met vla.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Opleuken die hap dan, er zijn al genoeg mensen die blijven hangen in naargeestigheidquote:Op maandag 15 maart 2021 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen met beperking..... wil over naar mensen met moeilijk verstaanbaar gedrag. daar altijd mee gewerkt nu lvb en past niet bij mij dusquote:Op maandag 15 maart 2021 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het ouderen of gehandicapten?
Dan lijkt me de soort doelgroep ook heel veel uitmaken.
Ja en het zou leuk zijn als de labeltjes voor zelfscan bij de juiste producten zijn geplaatst. Dat 'winterpeen vvp' op de kilozak slaat en niet op de losse.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Supermarkten zijn altijd kut, tenzij bijna leeg en geen actieve vakkenvullers.
Niks opleuken, gewoon zsm weer naar buiten.quote:Op maandag 15 maart 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opleuken die hap dan, er zijn al genoeg mensen die blijven hangen in naargeestigheid
quote:Op maandag 15 maart 2021 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Grommend met de tanden bloot?quote:Op maandag 15 maart 2021 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Nee sorry, geen kutcavia's, ze zijn liefDe hysterica stond me vanmorgen ook weer op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |