abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8108563
quote:
hoi vrindtje van me

ik laat je efen weten dat iik heele maal gek ben van jou
ik ben zo gek op jou dat ik me zelf in gevaar breng, want als ik aan jou! diep denk dan breng ik me gezond ingevaar,
aat als je niet meer van mee zal houden dan stort me weld in en is mee reden voor leven ontnomen, de dokter heeft mij pillen gegeven om me verdoofd te houden (e gedachten)
liefden is toch mooi :-))
het is het mooiste wat er is in het leven
en om te ervaaren
kussjesss van mij
je vriendingetje xxxx

Tja, ik zag dit voorbij komen op vdate.nl. 't is denk ik van iemand die heel erg gek op iemand is. Vond het wel een beetje wanhopig. Doch, wel uit het leven gegrepen...
  zaterdag 25 januari 2003 @ 23:09:03 #2
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8108633
Het komt een beetje ziekelijk op mij over.
ik zou er wat naar van worden, als iemand mij dat zou schrijven
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8108638
De sporadische momenten dat mijn TV op TMF afgestemd staat komen dit soort berichten continu voorbij.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_8108641
Pfff...'t is wel lief, maar wel een druk op de schouders van die jongen, zeg. Niet echt een gezellige, gelijkwaardige relatie, lijkt mij.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8108661
nou, laat ik zeggen dat ik dit in de praktijk
heb meegemaakt... zeker niet gelijkwaardig...
  zaterdag 25 januari 2003 @ 23:11:25 #6
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8108665
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:09 schreef yavanna het volgende:
Het komt een beetje ziekelijk op mij over.
ik zou er wat naar van worden, als iemand mij dat zou schrijven
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_8108676
ja grappig...kleutertaaltje....snap er niks van.....wil het niet snappen ook....erg lief bedoelt enzo...maar doe het dan in ABN.

I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_8108846
ist geen (mislukt) geintje van iemand?
pi_8108967
Kansloos doosje.

Uit het leven gegrepen? Nou, niet uit mijn leven.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8109145
ik voorspel dat deze 'liefde' snel voorbij is. Al was het alleen al door de vele tiep- en taalfouten in dit soort berichten... geen enkele jongen/man zou met zo'n dom wicht kunnen leven denk ik
pi_8109744
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik voorspel dat deze 'liefde' snel voorbij is. Al was het alleen al door de vele tiep- en taalfouten in dit soort berichten... geen enkele jongen/man zou met zo'n dom wicht kunnen leven denk ik
geen commentaar
pi_8110222
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 23:04 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Tja, ik zag dit voorbij komen op vdate.nl. 't is denk ik van iemand die heel erg gek op iemand is. Vond het wel een beetje wanhopig. Doch, wel uit het leven gegrepen...

Die persoon zal wel niet zijn of haar docent Nederlands zijn.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')